Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Všechno dlouho trvá nebo netrvá vůbec.Nulová aktivita.
    Musí se telefonicky zjišťovat expirace.Nikdo nebere telefon.Nanic.

    Reakce obchodu MojeLékárna.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace u Vaší objednávky. Někdy bohužel nejde vše podle plánu a i my máme dny, ve kterých nám vše trvá déle.

    S pozdravem,
    Tým Moje lékárna

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Při objednání přes internet byla možnost zaškrtnout - platit na místě benefitní kartou- ale když jsem platila v lékárně, tak mi bylo řečeno, že to nejde. Což považuji za klamání zákazníka.
    Ale jinak se v lékárně dá platit benefitní kartou.

    Reakce obchodu MojeLékárna.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, ale tuto možnost platby nenabízíme. Svůj nákup můžete zaplatit online benefitní kartou Edenred a UP nebo svým uživatelským účtem u benefitní společností Benefity Plus.

    S pozdravem,
    Tým Moje lékárna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Očekávám jsem zboží již v pátek namísto úterý.

    Reakce obchodu MojeLékárna.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za zpoždění u Vaší objednávky, balíčky přes víkendy prozatím nevychystáváme. Na zrychlení doby dodání každopádně neustále pracujeme.

    S pozdravem,
    Tým Moje lékárna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bez udání důvodu objednávka zrušena

    Reakce obchodu MojeLékárna.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, ale v našem systému evidujeme Vaší objednávku jako nezaplacenou. Prosím kontaktujte nás na e-mailu [email protected], kde s Vámi kolegové tuto záležitost vyřeší.

    S pozdravem,
    Tým Moje lékárna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze zaplatit bank. převodem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platila jsem více než byla cena při objednání.
    • Neochota.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena
    • 10x oznámení mailem, že jsem si něco objednal ale kdy to dodají na pobočku v mailu není, následně 10x sms o vyzvednutí a v lékárně měli problém s vydáním ale vyřešili
  • Objednávka z 27.11.2023 a ještě nic nnedorazilo ....a je 11.12.2023 !!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V nabídce přístroje nebylo uvedeno, že je nutný k hodnocení chytrý telefon, osobně jsem se domníval, že na přístroji je integrovaný displej se zobrazením EKG, byl jsem z toho velmi rozladěn. Jsem lékař internista a čekal jsem, že vyhodnocení srdečního rytmu bude okamžité bez všech těch "šprmpunáglí" kolem blututu a instalování jakéhosi Omron programu zřejmě do každého chytrého telefonu každého pacienta. To bych se s 20 pacienty denně musel asi "posrat". Jsem velmi zklamán vaším výrobkem. Uvádějte prosím v reklamě celou pravdu a podrobnosti o možnostech výrobku. S nepozdraven dr T. Janďourek. Mohl-li bych vám jej vrátit, s radostí to učiním proti vrácení peněz (samosebou).

  • taknji potřetí -nenenen

  • už jsem jednou tu anabázy neochoty popsal
    ham

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ml nabízí možnost osobního vyzvednutí objednaného i lékárně, kterou když si vyberete ze seznamu, vám tuto možnost neposkytnou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodali objednané a zaplacené zboží.

    V sobotu večer objednán a zaplacen Wobenzym 800 tablet za 3390,- Kč. Objednávka potvrzena. Pak se nic nedělo až ve čtvrtek dopoledne přišel email o stornu z důvodu výpadku produktu.
    Jen nechápu, že když je na skladě v okamžiku prodeje, není po objednání výrobek zablokován pro danou objednávku a dozvím se o tom až čtvrtý pracovní den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka byla vyřízena,zaplacena a tím to všechno i skončilo. Nikdo se mi neozval,nekomunikoval,nikdo nenapsal v jakém stavu objednávka je a kdy se bude doručovat. Až po 4 dnech po objednání jsem tam napsala a zeptala se kde mám svou objednávku s tím, že mi nikdo nedal vědět. Načež mi paní pak napsala,že zboží není skladem a objednávku a proto zboží nemůže být dodáno a pak mi vrátila peníze,teprve po 4 dnech až jsem napsala,to jako nevěděli předtím? Takže kdybych čekala na instrukce i dál tak co? Byla bych bez peněz i zboží? Opravdu velmi negativně hodnotím komunikaci i samotný obchod. Zboží uváděné na jejich stránkách je skladem a když objednáte,tak už skladem není. Jen co pozitivně hodnotím i když pozdě, paní se omluvila

    Nenakoupim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledné stránky e-shopu
    • zboží skladem není skladem
    • hloupé výmluvy pro nedodání až 4 dny (!) po zaplacení objednávky

    Bombastické reklamy v televizi - skutečnost zcela jiná..
    objednané zboží vincentka 0,7l je možno i nyní objednávat na stránkách lékárny - a uvedeno stále jako skladem !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • penize za storno neprodleně vrátili.

    Obchod deklaroval zboží skladem, po týdnu bez komunikace zaplacenou objednávku bez vysvetlení a omluvy zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si přišla vyzvednout a lékárna mi ho nebyla schopna vydat, protože jim nešel starý ani nový systém.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena
    • Dlouhá doba dodání.
    • Špatná komunikace

    Ani po týdnu od objednání a zaplacení zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již potřetí jsem se dnes snažila objednávku vyzvednout, opět neúspěšně, třikrát v otevírací době, třikrát zavřeno, na telefon se nedovoláte, takže třetí naprosto zbytečná cesta, čas, nafta, raději nakoupím jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne jsem nic nedostala, nevím tedy jak dlouho mám ještě čekat.