Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod už nikdy více!!!! V den objednání bylo zboží uváděné skladem, ale ouha zrovna doprodali poslední tři kusy. Telefonicky mi bylo přislíbeno že druhý den bude zboží naskladněno ,ale ať radši vyčkám na potvrzení. Je to týden a stále čekám. Vlastně už nečekám. Koupil jsem jinde!!! Je ovšem podivné že je zboží stále skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ostentativně nevstřícné a nepříjemné jednání při vrácení zboží.

    Reakce obchodu MNOHO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí toto hodnocení a dost neférové vůči nám. Máte objednávku na IČO a tedy pokud podnikáte, nelze vrátit zboží do 14 dnů a tedy odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupit od smlouvy mohou ze zákona jen spotřebitelé, tedy fyzické osoby pořizující si zboží pro své vlastní potřeby. Jakožto podnikatelka byste toto měla vědět a tedy, že pravidla pro řešení reklamací a lhůty jsou jiná než pro fyzické osoby. Je nám líto, že nás viníte za Vaši neznalost a nerespektování této skutečnosti.

    S pozdravem,
    MNOHO elektro

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Lednice dorazila poškrábaná

    Reakce obchodu MNOHO

    Dobrý den,

    děkujeme za negativní recenzi, ač neoprávněnou. Z naší strany proběhlo vše v pořádku, v pondělí jste lednici objednal, ve středu jste ji měl doručenou. Co se týče poškození výrobku, k tomu došlo pravděpodobně přepravní službou, která je však externí společnost a za poškození výrobku během přepravy nese plnou zodpovědnost. Avšak kdy a jak k poškození došlo se již nyní nedozvíme, jelikož jste zboží nepřevzal s výhradou o poškození či zásilku neodmítl, jak je uvedeno v přepravních podmínkách a emailu, který Vám přišel po objednání zboží. Ani jste nekontaktoval naše reklamační oddělení, které je k tomuto účelu určené, takže bohužel nemůžeme zahájit žádné reklamační řízení a Vy máte doma poškozenou lednici, o které se dozvídáme z hodnocení obchodu, kam reklamace výrobku rozhodně nepatří.

    S pozdravem,
    MNOHO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod, který se nestará o zákazníky

    prodejna je možná pěkná, ale působí dojmem, že hlavním úkolem je dotlačit zboží doručovací službě. Nekontroluje ani dobu doručení, ani adresu, kterou si kurýr sám určí a změní. Abyste doufali, že zboží dorazí včas - NEVĚŘTE, a pokud jste provedli platbu předem - pravděpodobně budete pár měsíců hledat náhradu

    Reakce obchodu MNOHO

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Ano je naším cílem co nejdříve expedovat zásilky ze skladu, aby byly co nejdříve doručeny našim zákazníkům. Po expedici zboží přechází zboží do režie externí přepravní služby, což je v tomto případě DPD a ve většině případů služba doručuje následující pracovní den, což jak jsem kontrolovala ve výpisu z přepravy bylo i ve Vašem případě, kdy jste si objednal 13.12. a DPD doručovalo následující den tedy 14.12. Bohužel se jim nepodařilo balíček doručit a tak pravděpodobně kurýr nechal balíček na nejbližším výdejním místě a dne 15.12. již byl balíček připraven k vyzvednutí na zmíněném výdejním místě. DPD odesílá email den před doručením informační email a v den doručení i SMS zprávu o časovém termínu v den doručení a je v možnostech zákazníka si ten termín dle potřeb upravit online nebo zavolat v den doručení kurýrovi na uvedené telefonní číslo v SMS zprávě a dohodnout se na jiný časový termín, pokud Vám to nevyhovuje. Velice nás mrzí, že se tak nestalo a balík jste si byl vyzvednout až 22.12.

    S pozdravem,

    MNOHO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi hodnocení na optický kabel, přitom hlavní zboží, které jsem objednával byl soundbar. Díky zrušení objednávky z nedostupnosti soundbaru (nejprodávanější model na Heurece!) obchodem jsem přišel o slevu na zboží v rámci BlackFriday. Měl jsem objednat jinde...

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Balík přišel nepoškozen.Když jsem ho rozbalil nestačil jsem se divit,krabice byla poškozena z několika stran, polstrování uvnitř rozlámané.Žehlička uvnitř vypadá že je snad nová?To má být dárek k Vánocům pěkně děkuji to fakt udělá radost Milan

  • Obchodník zrušil objednávku, skoro týden po objednávce zjistil, že zboží nemá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nic
    • Klamání zákazníků, přestože při objednání psali, že mrazák má třídu a+, po rozbalení jsem zjistila, že má třídu f.

    Již nikdy více.

    • Obchod byl docela levný...
    • Tento produkt, který jsem si minule koupil bezdůvodně zdražili o 80 Kč!
  • Zboží nabízeno jako skladem, objednávku následně obchod zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní chování personálu

    Raději koupím příště jinde, třeba o něco dráž. Tomuto obchodu doporučuji se obloukem vyhnout! Prodávají poškozené výrobky a při vrácení svádějí poškození na zákazníky. Arogantní člověk ještě telefonuje.
    V žádném případě nedoporučuji zde cokoliv nakupovat!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dorazilo rychle
    • Zboží dorazilo mechanicky poškozené. Obchod neustále vyžadoval fotky obalového materiálu, které jsme neměli, protože nebyl důvod krabici fotit,když nebyla poškozena. A na základě několika e-mailu reklamaci ihned zamítla. Už bych si tady nic neobjednala a nedoporučuji.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud na zbozi chcete čekat, dodají co nejpozdeji, nebo vůbec.
    • Slíbí vám vše co chcete
    • Nemají zboží skladem
    • Slibuji dodání každý den, ale jen sliby
    • Nekorektní jednání, jen sliby
    • Musíte urgovat dodani

    Už nikdy více, není to poprvé co jsem nakupoval u Mnoho.cz a zboží uvedené jako skladem, vůbec neměli. Po slibech že zboží bude druhý den, či dva na skladu nebylo. Jen psaní volání a cekani týden a nic. Jak jsem psal není to první případ u nich a už nikdy více. Bohužel, hvězdičky jim do mínusu nejdou, dostali by plný počet.

    Reakce obchodu MNOHO

    Dobrý den vážený zákazníku, je smutné, že nešťastný člověk si vždy vylívá zlost na všechny okolo sebe. Vámi objednaná osobní váha v celkové částce 199,-kč nebyla připravena na osobní odběr na konci týdne po vaši objednávce, což jsme vám sdělili , ale po víkendu. Je vcelku komické, že jste sám do telefonu uvedl v Úterý informaci, že nestihnete v ten den zboží vyzvednout ale nejdříve až ve Čtvrtek 28.7. a přitom jste již dnes místo osobního odběru stihl napsat takto negativní recenzi. Pokud jste se rozmyslel zboží nepřevzít z jakéhokoliv důvodu, stačí nám to pouze oznámit a to jiným způsobem ať už telefonicky nebo emailem a ne nutně negativní recenzí. Pochopili bychom, že chcete zrušit nákup osobní váhy za 199,-kč.

    • Doručeno celkem rychle
    • Absolutně nedostatečné zabalení - dvě lehátka na sobě omotali částečně jen tak halabala igelitem a dali přepravci. Takže jsem lehátka před převzetím rozbalil a překontroloval - byla na pár místech odřená, zaprášená a spodek platových nožiček ošoupaný (jeden vypadlý, ale ten řidič našel vypadlý v dodávce na zemi). Nevyplatí se mi toto rozměrné zboží reklamovat, a to ji zřejmě i důvod proč obchod takto ledabyle balí toto zboží. Pokud tomuhle chcete předejít, připlaťte si a objednejte si toto zboží v jiném eshopu (určitě ho zabalí lépe, protože hůř už to ani nejde).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dodali příslušenství,nástavce jiné než foto v nabídce,bohužel nástavec,který nejvíce používám byl zaměněn za jiný,který nepoužívám a používat nebudu.Když jsem je telefonicky upozornil a požádal o nápravu,tak mě nechtěli pochopit a chtěli to doložit jen fotem. Hned jsem je upozornil,že s PC neumím,že jsem už v důchodu.Přesto jsem zařídil,aby dcera přijela a poslala foto v příloze ,které byli očíslované a popsané.Oni to nejspíš ani nečetli a poslali další požadavky,opět by musela dcera přijet,chtěj ofotit výrobní štítek robota.a poslat .Požádal jsem, at si stítek vyfotí na robotu,který mají skladem.To nechtějí.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.