Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Peníze obchod zaslal zpět obratem
    • Zboží bylo v podstatě okamžitě staženo z nabídky
    • Dvě hvězdičky dávám za okamžité vrácení peněz a stažení zboží z webu

    I přes poměrně významný počet negativních recenzí, souvisejících s tím, že zboží inzerované skladem ve skutečnosti skladem není, jsem se rozhodl to zkusit. Po zaplacení mi zavolali, že zboží je na centrálním skladě Samsungu v počtu 1ks, tento je poškozen, a nejsou schopni potvrdit žádný termín doručení. Televizor jsem tedy koupil jinde, sice o 5 tis. dráž, ale byl skutečně skladem a doručen obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • zboží nedodáno,i když bylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • atraktivní ceny
    • zboží uváděné skladem je i po jeho zaplacení nedostupné

    Nedá se orientovat podle údajů na e-shopu, zboží uváděné skladem je nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi špatná komunikace

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po telefonu mi potvrdili, že zboží je skladem, po pár telefonátech bylo najednou zboží u dodavatele a stále jim nedorazilo. Po týdnu už mě nebavilo na zboží čekat a objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Tvrzení, že zboží je skladem, není to pravda

    Obchod jem volil z důvodu, že jsem na zboží velmi spěchal a měli u požadovaného zboží napsáno, že je skladem. Ani po třech pracovnich dnech, nebyli schopni zbozi vyskladnit. Po urgencích doznali, že zboží skladem není. Jejich neseriózní jednání mi způsobily další problémy. Obj. jsem zrušil. (Bohužel míň hvězdiček v hodnocení dát nejede.)

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel tento obchod objednávku zrušil, ikdyž na stránkách je uvedená skladová dostupnost.
    A to dokonce i po týdnu co jsem to chtěl koupit, pořád jejich stránky uvádějí, že produkt je skladem.
    Nehledě tomu, že mnoho. cz = eshopLG.cz = DNO.cz
    Pozor na ně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží ok
    • neodvezli starý spotřebič, přestože v obchodních podmínkách jasně avizují a mají povinnost ze zákona

    Reakce obchodu MNOHO

    Vážený zákazníku, ano, starý spotřebič svážíme tak, jako máme uvedeno v obchodních podmínkách, ale nikomu jste tuto skutečnost nenahlásil a Vaše představa, byla vlastně taková, že toto se děje automaticky. Ve zkratce: Pouze zhruba 5% zákazníků si nechává svést starý spotřebič, ale hlavně nebylo by možné u každé zásilky mít zařízenou službu se svozem starého spotřebiče a to hlavně z logistických důvodů, jelikož by přepravce jezdil s poloprázdným autem a ,,ve vzduchu by mu visel otazník" jestli se vlastně spotřebič bude svážet nebo ne. Příště, až budete dělat objednávku, třeba i u jiné firmy doporučujeme najít si zhruba 7 sekund času navíc, kdy napíšete do poznámky: Prosím o svoz starého spotřebiče, tak jak to chápou ostatní zákazníci a nemají s tím problém. Dále jste mohl zvednut telefon, když Vám řidič externí přepravní služby nesvezl spotřebič a my by jsme jej pro Vás odvezli dodatečně a zdarma k Vaši úplné spokojenosti. Děkujeme, mnoho.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje zbozi které nemá skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží, které bylo označeno jako na skladě, ve skutečnosti skladem nebylo.
    • Bylo mi nabídnuto ve stejné ceně jiné zboží, které jsem pak našel na internetu levnější.
    • Balík se zbožím byl zabalen bez popisu, že se jedná o křehké zboží a bez uvedení pomocí šipek stranovou orientaci vrchu a spodku. Navíc i přepravní štítek byl nalepen na spodní straně. Zřejmě proto byl obalen neprůhlednou strečovou fólií.

    Tento obchod mě zklamal.

    Reakce obchodu MNOHO

    Dobrý den, zboží, které jste objednal bylo na skladě poškozeno a proto Vám kolega nabídnul stejný model s tím, že se jedná pouze o jinou barevnou variantu. Vy jste souhlasil a po objednání zboží jste měl na druhý pracovní den nepoškozenou zásilku u Vás doma. Balíky se dle nařízení přepravní služby musí zabalit do modré, neprůhledné fólie, stranová orientace balíku nemusí být uvedena jelikož kávovar se může přepravovat i ''vzhůru nohama''. Nálepka křehké nemusí být přítomna, jelikož kávovar chrání z každé strany 3 cm široký polystyrén a samozřejmě i kartónová krabice. Trošku nás mrzí, že jste měl zásilku na druhý pracovní den doma, s jinou barevnou variantou jste souhlasil a první co uděláte je to, že nám napíšete jak špatný obchod jsme a to rovnou s nejhorším možným hodnocením. Za nás normální, slušní lidé, pokud se jim něco nelíbí, zvednou telefon, řeknou co se jim nelíbilo a my se pak pokusíme pro našeho zákazníka udělat vše, aby se jeho nespokojenost obrátila v spokojenost. Každý zákazník je však jiný, dokonce i chápeme, že někteří slušní nejsou. Mějte fajn den. S pozdravem tým mnoho.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.