Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PODVOD se statusem zboží - skladem = lež

    Za mě se jedná o podvod na zákazníky....
    Sušička objednána před více jak týdnem zpět, kdy údajně byly skladem. Následně mi přišla zpráva cituji "musíme se omluvit, ale vámi objednaný model
    sušičky LG není již nyní k dispozici volný kus" a dnes ověřeno na jejich stránkách a ejhle mají status SKLADEM!!!!
    A ani nebudou což jsem si ověřil u oficiálního prodejce a distributora LG v ČR.....

    Za mě se jedná o podvod na zákazníky!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    dlouhá doba doručení, zboží které bylo nabízeno jako skladem přišlo za 15 dní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba doručení nikde se nedovolate co s vaší objednávkou je

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sluchátka mi začaly hrát mnohem více potichu, než když přijely. Tak jsem využil vrácení do 14 dnů. Z hygynickych důvodu prý nemusí být uznána reklamace. Ale nikde jsem napsáno toto tvrzení neviděl. Takže mám rozbité sluchátka doma. Vyhozené peníze
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží které nabízejí skladem, skladem nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel mi 15.12. e-mail, že zboží bylo odevzdáno do přepravy. Od té doby se mi nikdo neozval, že by mi zboží mělo být dovezeno. Dne 23.12. jsem zkoušel volat na klientskou linku, kde mi bylo řečeno, že se pozeptají u dopravce a zatím nic. Chápu, že toho máte hodně, ale prosím, mohli by jste mi říct, kde ten balík skončil? Zas to nebyla věc za pár korun, tak bych nerad, aby to prostě vyšumělo do ztracena. Děkuji

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná komunikace,
    • Nezájem vyhovět zákazníkovi při reklamaci.
  • Nedoporučuje obchod

    • naprostá nekomunikace
    • zboží, které bylo inzerováno jako skladem, skladem evidentně nebylo

    Nedoporučuji. Zboží nedodáno, i když bylo na stránkách inzerováno jako skladem. Obchod na e-mailový dotaz nereagoval. Objednávka zrušena po 11 dnech. Hrůza.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není deklarovaný výkon
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem stornoval po 10 dnech co mi stále produkt nedorazil. Nebyl jsem upozorněn na takto dlouhou dodací dobu, proto nedoporučuji, neboť zboží měli psané jako skladem.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Propagují 5. letou záruku na spotřebič, ale nikde není uvedeno, že se musíte zaregistrovat, jinak vám platí záruka pouze na 2 roky. Když jsem se informovala na záruční list, odpověděli arogantním způsobem. Na další otázku již neodpověli radši vůbec. Již nikdy více obchod mnoho.

    Reakce obchodu MNOHO

    Vážená zákaznice, vámi objednaný spotřebič značky Beko měl a má 5ti letou záruku, kterou je nutné registrovat na stránkách výrobce, jedná se o marketingovou akci výrobce. U objednaného spotřebiče byla v balení informace výrobce o registraci prodloužené záruky. Po vašem emailovém dotazu vám operátor rovněž uvedl jak registraci provést včetně uvedení odkazu na stránky Beko do sekce registrace výrobku. Není v našich silách při množství objednávek telefonicky dále upozorňovat a navádět zákazníka po odesláním objednávky jak má dále postupovat pro registraci, když je tato informace u výrobku uvedena. Po odpovědi optárora jste však úspěšně registraci provedla. Co se týče dodání, je nutno uvést, že zboží nebylo možné ani v našich a ani v silách přepravce dodat dříve, když jste si objednala zboží ve Čtvrtek 8.10. ve večerních hodinách a expedovalo se tak na dopravce v Pátek 9.10. a následoval víkend, po kterém bylo zboží dodáno v Pondělí! O víkendových dnech zboží dodat nelze ! Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.