Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rycklost a spolehlivost

    Jsem velmi spokojený a mohu obchod jen doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • servis výměnou

    zajimavé ceny, přehledná nabídka zboží,ověření dostupnosti na pobočkách, v případě reklamace zapůjčení náhradního zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehledná nabídka, rychlé jednání
    • neznám

    přehledné stránky, krátký termín dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrý přehledný e-shop
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • spolehlivost a dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • přehlednost nabídky, možnost sledovat dodávku
    • -

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychle, relativne levne, blizko domu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodavači jsou děsně neochotní, resp se cítí dotčeně, pokud po nich něco chci jako zákazník. Obchod řešený chaoticky, nepřehledně (kamenný). "Platební automat" a kus kartonu na něm jako opravdový platební automat ... trapné, navíc padající na zákazníky. Navíc prodané již otevřené zboží ... za dobu 15-ti minut, co jsem byl v Mironetu si na rozbalené zboží stěžovalo 5 zákazníků ze 7mi přítomných, to je opravdu gól. Byl to omyl nakoupit v Mironetu a nikdy v budoucnu tak již neučiním, i kdyby dané zboží nikdo jiný neměl, tak jej raději oželým.

    Nákup přes Mironet? Ne, děkuji, již nikdy více. Možná některé zboží levné, ale velký pozor na prodej rozdělaného zboží nebo rozdělaného a vyměněného - obzvlášť, pokud je produkt nabízen ve více barvách - rozdělané a navíc nesouhlasí barva! Prodavač Vám rozdělané z boží dá samozřejmě dospod, navrch to nerozdělané, pokud máte více kusů. Ochota prodavačů? Není vůbec žádná, nevím, proč tam jsou, když stejně nechtějí nic pro zákazníka udělat a ještě se tváří, jako když je vyrušuji při nic nedělání a koukání z obchodu ven nebo do prostoru ...

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Domnívám se, že s ochotou prodejců to u nás nebude až tak špatné jak píšete, mnoho zákazníků si tu naopak naše prodejce chválí. Samozřejmě ale budu rád, když mi situaci blíže popíšete a pokusím se zjistit, zda zde někdo nepochybil. Omlouvám se případné nedorozumnění a děkuji za info. Jiří Jungmann, vedoucí prodejny P7, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nákup pohodlně z domova.
    • Na doporučení známého.

    Nakoupila jsem zde pro doporučení známého.
    Vlastní zkušenosti jsou po prvním nákupu dobré.
    Tento obchod bych doporučila i ostatním.
    Pro rychlost a spolehlivost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitni obsluha
    • oteviraci doba jen do 18°°h

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Napište mi prosím o jakou se jedná pobočku. Děkuji. Jiří Jungmann, vedoucí prodejny P7, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost, vlastní pohodlí
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výhodné slevy. Odběr na místě v pobočce.
    • Poměrně rychlé dodací lhůty.
    • Koupené počítače jsou chráněny přelepkou.
    • Když chcete vyměnit nebo přidat nějakou součást musíte to dělat přes Mironet. Ale to je jen drobná nevýhoda

    Mohu tento obchod jen doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • solidní přístup k zákazníkovi
    • velmi špatně se dá dovolat telefonem,pravděpodobně jsou zaměstnanci velmi zaneprázdněni obsluhou zákazníků a ne telefon je ignorován.

    Spokojenost,dobré zboží a rychlá dostupnost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • pohodový obchod, super personál, řešení problémů na profi úrovni.

    Obchod s dlouhou tradicí, bezproblémové nakupování. Konkurence schopné ceny spolu se super servisem...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobré ceny
    • příjemný personál
    • málo akčních slev

    Je můj oblíbený už několik let. Nikdy jsem neměl špatné zkušenosti, i reklamace proběhly v pořádku. Doporučil a doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vyšší ceny, nepřehlednost centraly na praze 7
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neprehledny eshop ( kategorie atp )

    Ani po deseti dnech mi neprisla vyzva k vyzvednuti ( dodaci lhuta byla <3 dny ). Tak jsem sel na prodejnu na blind. V sobotu v poledne byl na pracovisti pouze jeden prodejce, takze trochu trvalo nez jsem byl na rade. Dale zdlouhave spolecne hledani objednavky ( nebyla na jmeno ) a reseni nezvyklych poznamek v systemu.
    Zbozi se nakonec na sklade fyzicky naslo, ale podle skladnika nebylo naskladne - zaplatil jsem. Po zaplaceni mi ve skladu rekli, ze nebyl naskladnene asi proto, ze u produktu byl spatny popis a kabel neni 5m, ale jen 1,5m. (sic!!!)
    Kabel jsem vzal, penize zpet nechtel, ale Mironete sbohem.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Omlouvám se, napište mi prosím číslo objednávky, zjistím kde se stala chyba a zajistím nápravu. Děkuji. Jiří Jungmann, vedoucí prodejny P7, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • internetové ceny ale možnost osobního vyzvednutí v místě bydliště
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nízké ceny

    vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • SLUŠNÉ CENY
    • MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU