Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Je to již týden a zboží zatím nemám, i když mělo být skladem (ne zakazkove). Nepřišlo mi ani žádné info, v jakém stavu je objednávka a kdy dorazi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Psáno že zbozi je skladem, je to tyden a není ani odesláno

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Pomáhá vylepšovat naše služby. Bohužel matrace v době objednání skladem nebyla. Dle výpisu ze skladu zde:
    2023653937
    Objednávka
    14.9.2023 14:59 43501201 (Rozměry: 140x70) Vyškov - sklad showroom -1 -1 -2 -1 -2 Neregistrovaný zákazník
    13.9.2023 18:01 43501201 (Rozměry: 140x70) Výchozí sklad 1 -1 0 0 -1

    byla vaše objednávka vytvořena do mínusu. Aktuálně je produkt dokonce skrytý a od dodavatele je informace, že bude skladem za 14 dní. Objednávku vám tedy stornuji, aby jste mohla zakoupit co nejdříve jinde.

    S pozdravem,

    Mimoušek

  • Zboží objednáno a zaplaceno v pondělí 22.5. (ano, upozornění, že v týdnu před dovolenou budou objednávky vyřizovány v omezeném režimu), ve středu 24.5. @ že objednávka je připravena k odeslání, vyčkejte na další @, až bude zboží předáno dopravci.... a nic....
    Dnes je pondělí 29.5. tj. týden od vytvoření a zaplacení....

    Je mi to líto, píšu jen kladné recenze, nebo nechám bez hodnocení, ale tohle mě hodně nemile překvapilo, jaký je problém předat zboží dopravci, před nástupem dovolené, navíc když je připraveno k expedici....
    Ilona Prček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Zboží mi nebylo dosud doručeno. Ani už nemam zájem!

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Neustále nám pomáhá vylepšovat naše služby. Je nám líto, že nejste s nákupem spokojená, jelikož jste ještě váš produkt neobdržela. Jak je uvedeno v košíku, při objednávání produktu a také v informačním e-mailu, který vám přijde po vytvoření objednávky. Polštáře došíváme na základě objednávky (výběr výplňového materiálu, volba zavazování) Bohužel v tom případě je nutno počítat s delší dodací lhůtou. Mrzí nás, že jste napsala negativní hodnocení i přes to, že vám dnes přišel inf. e-mail o připravenosti vaší objednávky k odeslání a taktéž inf. e-mail od zásilkovny, že převzala vaši zásilku. Taktéž je nám líto, že již nemáte o zásilku zájem. Vaše objednávka byla tedy stornována.

    S pozdravem,

    Mimoušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží je kvalitní a vypadá moc hezky
    • objednávala jsem 3x a bohužel pokaždé stejná situace - zboží skladem avšak o stavu Vaši zaplacené objednávky Vás absolutně neinformují! Po týdnu čekání na odeslání zboží, které bylo SKLADEM jsem se vždy musela sama e-mailem dotázat na stav mého zboží. Vždy mi bylo odpovězeno, že zrovna dnes zboží odesílají - LEŽ! Zboží pak bylo odesláno až za 1-2 následující dny.
    • udávají zboží skladem, i když skladem není
    • zboží Vám není odesláno dokud se o něj sami nezačnete shánět
    • komunikace - žádná sebereflexe, naopak z Vás ještě udělají blbce

    Zboží je pěkné, avšak odchod nedoporučuji. Doba dodání je opravdu dlouhá na to, že je zboží vedeno jako skladem. Den po objednání Vám napíši "Připravujeme Vaši objednávku" poté je ale týden ticho po pěšině. Po dotázání jak je na tom Vaše objednávka, která je zaplacena. Vám je odpovězeno, že buď zboží zrovna dnes odchází (což není pravda) nebo že čekají na naskladnění (zboží, které bylo vedeno jako skladem). Při objednání postýlky (která byla skladem 10ks) mi po týdnu a půl, kdy jsem se konečně ozvala, kde je moje objednávka, bylo řečeno, že pokud na zboží spěchám, měla jsem to napsat do poznámky. No nevím jestli už jsem rozmazlená ostatními e-shopy kdy je odeslání zboží do 1-2 pracovních dnů, ale odeslat zboží po týdnu a půl od zaplacení mi tedy přijde docela dlouhá doba.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Pomáhá nám neustále vylepšovat naše služby. Opravdu nejsme e-shop který odesílá zboží do druhého dne. Pokud jste nebyla spokojena s první objednávkou, ale vytvořila jste i druhou, musela jste počítat s delším doručením. Na dobu doručení se všude poukazuje - při objednávání, v košíku i při odeslání potvrzovacího e-mailu. Nikde neuvádíme garanci doručení do druhého dne. Nejsme přeprodejci. Většina našeho zboží je potřeba řádně zabalit - třeba jako v případě vaší zakoupené postýlky nebo prochází dokončovacími pracemi nebo se celé šijí. Pokud jste na objednávku spěchala opravdu je potřeba dát tuto situaci e-shopu vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po týdnu od zaplacení zboží, které je uvedené že je skladem nedorazilo, nejde se dovolat a ani se nikdo neobtěžuje odepsat.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    vaše situace nás samozřejmě mrzí, ale musím oponovat, že na váš dotaz odpovídáno bylo. Mohu přidat výpis z chatové komunikace. To, že je zboží skladem neznamená, že je odesíláno ihned po zaplacení a na to poukazujeme při objednávání zboží, v košíku i po odeslání potvrzovacího e-mailu.
    Hezký den,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Od známých vím, že mají dobré materiály a zboží je kvalitní.
    • I přesto, že zboží je uvedeno “skladem” není odesláno ani po týdnu od zaplacení.
    • Chat na stránkách není nejrychlejší. Odpovědi se dostane nejdříve po 3 hodinách. - ti kdo odpovídají jsou však příjemní. :)
    • Zákazník není informován o termínu odeslání.

    Sama pracuji v eshopu, vím tedy jaký je průběh od vytvoření objednávky až po odeslání a jak rychle lze zpracovat objednávku. Doufám, že zapracujete na zlepšení těchto nedostatků a v budoucnu se budu moci na Vás znovu obrátit a napsat lepší rezenzi. :)

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den Aneto,

    děkujeme za vaše poznatky a věřte, že na všem pracujeme, nicméně u kojícího polštáře, který jste si objednala probíhají dokončovací práce až na základě objednávky, kde si vybíráte typ výplně, zavazování, výšivku atd. a z kapacitních důvodů nedokážeme polštář došít tak, aby vám odcházel druhý den, švadlenky opravdu dělají co mohou. Máme však upozornění v každém potvrzovacím emailu, že u šitých výrobků Mimouška může nastat prodlení z důvodů výše a v případě, že na něj spěcháte (dárek, atd.) můžeme se domluvit na expresním dodání.
    Na rychlejší komunikaci však zapracujeme a budeme rádi, když se na nás v budoucnu znovu obrátíte :)
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá čekací doba a nelze zboží koupit na dobírku.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. V neděli 9. 10. jste objednala, 12. 10. zboží bylo Zásilkovnou, kterou jste si sama zvolila na cestě od nás. Za přepravce bohužel nemůžeme, Zásilkovna doručení do druhého dne negarantuje - mohla jste zvolit PPL nebo GLS na adresu, kde byste měla balíček druhý den doma. A na dobírku bohužel opravdu neposíláme, nechápu proč nám toto vytýkáte, když jste i přes to vědomě objednala a zaplatila kartou.

    S pozdravem,
    Honza

    • Zbozi nedorazilo, nikdo se mnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    komunikováno s vámi bylo o době dodání i na vaše přání o změně adresy doručení. :)

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na potvrzení o zaplacení a čekám také na zboží! Zatím marně

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,
    zkoušela jste zákaznickou podporu?
    S pozdravem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekala jsem 14 dní a posléze se ozvala sama.
    • Po dalších 14 dnech mi bylo napsáno, že nemají barvu, která byla na stránkách v den objednání dostupná.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Na váš e-mail vám bylo odepsána informace o prodloužení dodací lhůty. Tento e-mail byl rozeslán hromadně pro naši nestandardní situaci na dílně, za kterou byla v e-mailu omluva. Byla vám nabídnuta možnost okamžitého storna a vrácení peněžních prostředků. Na tento e-mail jste nereagovala. K řešení vzniklých komplikací s objednávkami jsem se dostala až nyní. Vznikem delší dodací lhůty a mé nekontroly došlo k nedostupnosti určitých barev. Situace se dala řešit ihned, pokud by došlo ke komunikaci. Proto je důvod pro nedodržení dodací lhůty neoprávněný.

    S pozdravem
    Mimoušek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21. června 2022

    Už nikdy víc!! 22.5 jsem vytvořila a ihned zaplatila objednávku. Šlo o set do postýlky za skoro 4tis. Dne 9.6 jsem paní volala, jak to se setem vypadá a do telefonu mi tvrdila, že ještě ten den max. den druhý set odešle. Bylo 17.6 a set stále nikde.. volala jsem tedy paní znovu a do telefonu mi opět tvrdila, že set včera nebo už předevčírem zasílala a zjistí u dopravce problém. Nikdo se neozval, tak jsem paní volala..nezvedla mi telefon, psala jsem jí sms a že jí dopravce akorát přivezl balík zpátky, kvůli špatnému štítku, prý přebalí a hned odešle. Dnes je 21.6 a set ani peníze nemám a až před chvílí mi přišel email, že si balík převzal dopravce. Takže jen samé lži a výmluvy. Za poslední dva měsíce jsem objednávala už z xxx eshopu výbavu pro mimčo, ale tak špatnou zkušenost, jako tady jsem nezažila. NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, pomáhá nám vylepšovat naše služby.
    Dovoluji si reagovat - vše co jste do hodnocení napsala je správně a pravdivě. Až na pár detailů, které se vám do hodnocení nehodily. Zapomněla jste uvést jak dlouho jste na set čekala. Doručovali jsme 4 týden od objednání. Tak jako bylo uvedeno při objednávání. Bohužel byl problém s přepravou. Balík byl znovu odeslán v pátek - kdy jsme spolu hovořili a do telefonu ode mě zaznělo, že balík bude doručen v pondělí nebo úterý. Balík jste skutečně 22.6 v úterý převzala - tím pádem naprosto nechápu větu, že 21.6 set nemáte. Takže kde máte lži a výmluvy?
    Nejsme přeprodejci, zakládáme si na kvalitním zpracování z kvalitních látek. A bohužel taková služba trvá déle. Pokud se vám nechtělo čekat a tím pádem jste nemusela ztrácet čas hledáním a vypisováním dnů, které jsme spolu komunikovali zde do hodnocení. Nabízíme možnost objednat skladový produkt, který je dodán dříve.
    Navíc byla od nás nabídnuta personalizace v podobě výšivky zdarma, které jste ráda využila a tím pádem je potřeba počítat s delším dodáním.
    Je od vás tedy hezké, že hodnotíte pouze lidský faktor - (bohužel ne vždy stihneme zvednout telefon - nemůžete ale v žádném případě říct, že s vámi nebylo komunikováno). Nejsme stroje, jsme taky jenom lidé a může dojít k informačnímu šumu nebo špatně odhadnutému časovému úseku.
    Uzavřela bych tedy OMLUVOU z naší strany pouze za POZDNÍ dodání.
    Věřím, že jste si špatným hodnocením ulevila a ani jste tedy neměla potřebu věnovat svoje hodnocení tomu kvůli čemu jste nákup u nás uskutečnila a to produktu, který vám byl dodán v pořádku a tak jak jste jej chtěla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • všechno

    Nedoporučuju, koupila jsem zde dřevěnou učící věž, kdy při montáži imbusákem (co byl v balení) se vytlačilo část dřeva a udělali se tak ostré části, což u dětského zboží není ok. Vyjádření je, že prý jsem na sílu montovala aku šroubovákem - inu, škoda, že žádný nemám že :) Takže tady UŽ NIKDY.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Na vámi zaslaných fotografiích bylo jasně patrné, že šroub je zkrátka přetažený a vrut zašroubovaný špatně do předvrtaného otvoru, samo se dřevo zcela jistě nevytlačilo. Potvrzeno jak distributorem výrobku, tak i samotným technologem výroby. Ale samozřejmě recenze snese vše a můžeme za to my.
    Přejeme mnoho spokojených nákupů jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání

    Objednáno před 6 dny zboží, které je skladem. Zboží stále u sebe nemám a ani žádnou zprávu od prodejce

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Určitě jste využila zákaznické podpory, aby jste zjistila proč zboží nemáte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nakupovala jsem poprvé na tomto webu a naposled. Zboží jsem objednala v neděli, následující den zaplatila. Byla mi doručena sms o obdržení platby a ve středu, že připravují zboží. Od té doby se nic neděje. Po týdenním objednání nemám ani zboží ani alespoň zprávu, že je balíček na cestě. Na jiných webech bylo zboží doručeno max. do 3 prac. dní.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za váš podnět. Tak jako všechny firmy v republice nyní čelí provozním problémům vzhledem k nemocnému personálu, i my nejsme výjimkou a děláme maximum možného. Bohužel jste nás nekontaktovala, abychom mohli vaši objednávku prověřit. Děkujeme za vaše pochopení v této nelehké době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přes týden čekám na doručení zboží.

    Příště si jistě vyberu jiný obchod.

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za váš podnět. Tak jako všechny firmy v republice nyní čelí provozním problémům vzhledem k nemocnému personálu, i my nejsme výjimkou a děláme maximum možného. Bohužel jste nás nekontaktovala, abychom mohli vaši objednávku prověřit. Děkujeme za vaše pochopení v této nelehké době.

  • Vtipálci se ptají na hodnocení když zatím nedodali zboží...

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    email o hodnocení se generuje sám po týdnu od objednání. Jistě jste konzultoval se zákaznickou podporou.

    Mimoušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhý termín dodání

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Jistě byl k delšímu dodání důvod, který vám byl poskytnut.

    Mimoušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čtvrtek objednáno, pátek přijata platba, v pondělí údajně odesláno... No je čtvrtek a ve sledovacim odkazu je stále psáno čekáme na dodání zboží obchodem

    Reakce obchodu Mimoušek.cz

    Dobrý den,

    věřím, že jste delší čekací dobu konzultovala se zákaznickou podporou.

    Mimoušek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, dobrá komunikace.