• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr zboží na jednom místě.
    • Našla jsem zde batoh, který jinde již nenabízeli.
    • Velmi výhodná cena.
    • Vybrala jsem si a zaplatila zboží on-line kartou.
    • Z informací u zboží jsem pochopila, že je skladem.
    • Nakonec mi penze byly vráceny s tím. že zboží není.
    • Tedy že již není ani v centrálním skladě.
    • Nechápu, že toto není na webu vyřešeno a sladěno.

    Asi bych nakonec obchod přece jen doporučila.
    Našla jsem zde batoh, který jinde již neměli.
    Nakonec po zaplacení se zjistilo, že není ani zde.
    Což pro mne bylo velké zklamání.
    Protože ten batoh byl přesně dle mých představ.
    Nenabízet zboží, které se již neprodává.
    Toto při dnešních možnostech technicky dořešit.

    • Nabizi zbozi, ktere nema. Neodpovida na maily. Je problem se tam dovolat - bud to nikdo nebere, nebo je obsazeno.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Přišel jiný model zboží, než který jsem si objednal.
    Čermák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodali mi již rozbalené a pravděpodobně na prodejně zkoušené hole. Byly již složené a gumové botky byly špinavé. Navíc jedna hůlka prokluzuje v zámku kolem 125cm a musím zámek utahovat nadoraz (na rozdíl od druhé). Pravděpodobně budu reklamovat, takže totální nespokojenost.

    Bez upozornění posílají rozbalené a již zkoušené zboží.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážený pane, sice jste si u nás hole objednal, ale vaše objednávka byla obratem ze strany našeho obchodu zrušena, protože zboží již nebylo dostupné. Vaše recenze tedy rozhodně nepatří našemu eshopu a patrně se jedná o omyl z vaší strany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace,korektnost

    Objednané zboží inzerované s dodáním do 3 dnů. Po 5 dnech dorazil email, že zboží nemají. Dále ho však nabízejí na internetu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr zboží ve výhodných cenách
    • zřejmě ne všechno zboží uváděné v e-shopu lze objednat

    pokud máte rádi nejistotu,pak s chutí do objednávání zboží v tomto e-shopu..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace
    • Nepřišlo mi potvrzení ,kdy a jak zboží dorazí.Stále zatím marně čekám!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, neschnopnost dodat zbozi garantovane "do 3 dnu".

    Nepouzivat. Nedodaji nic a ani se neozvou.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Velice nás mrzí, že došlo k chybě komunikace na straně našeho obchodu a věříme, že se to již nebude opakovat. Požadovaný batoh bohužel není k dispozici ani u výrobce a proto jej nebylo možné dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nabízí to co nemá a mít nebude

    neobjednat dříve, než se přesvědčíte, že zboží určitě mají nebo mít budou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta

    Po 16-ti dnech mi došla trpělivost a objednávku jsem zrušil. Komunikace s omluvou proběhla, jen když jsem se zeptal na mojí objednávku, ale stejně nic vyřešeno nebylo. Děkuji, ale takovýto obchod ne, za omluvu si nic nekoupím.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den, vámi objednané vložky do bot jsme opravdu nebyli schopni včas dodat. Za pochybení se ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pokud zboží nemáte na skladě, nebo je vyprodáno, bylo by vhodné o tom informovat zákazníka.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Omlouváme se za "nekomunikaci". Důvodem byla chyba našeho systému, který objednávku patrně z důvodu nějaké chyby nepřenesl do našeho účetního programu. Za pochybení se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod nabizi skladem neco co jiz nema.

    Zbozi, ktere sem si objednal bylo oznaceno jako "dodani do 3 dnu". Obchod me pote informoval, ze toto zbozi jiz na sklade neni a nebude.
    Zarazejici je, ze oznaceni zbozi se vubec nezmenilo. Stale je "k dodani do 3 dnu"

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den zboží skladem je skladem dle naší evidence. Bohužel chybu evidence nelze 100% vyloučit a tak občas situace jako u vaší objednávky bohužel nastane. Za komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nabízejí nedostupné zboží

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den, garantovat dodání můžeme na 99% pouze u produktů uvedených jako "skladem". Ostatní dostupnosti jsou uvedeny pouze jako orientační a takto je to také napsáno i v našich obchodních podmínkách. Je pravdou že tento stav není ideální, ale bohužel ne každý dodavatel nám je schopen nebo ochoten poskytovat data o stavu jejich skladu online a ruční editace tolika položek není také reálná. Za komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod už nenavštívím

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • komunikace
    • nabízí zboží, které není dostupné

    vybrat radši jinou alternativu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bylo mi zasláno jiné zboží než bylo u objednaného zboží na obrázku.

    Nulová komunikace obchodu, nedoporučuji. Bylo mi zasláno jiné zboží než bylo u objednaného zboží na obrázku.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážená zákaznice, přiznáváme že došlo k omylu ohledně dodané barvy hůlek. Důvodem bylo to, že byla patrně skladem starší/novější varianta než byla vyobrazena na www. Toto pochybení vyřešíme vrácením kupní ceny včetně nákladů na poštovné. Nerozumím však vašemu hodnocení nulové komunikace. Na váš mail s informací o chybně dodané barvě jsem odpovídal obratem a o žádné další "zamrzlé" komunikaci nevíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavá nabídka

    katastrofa

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážený zákazníku, mrzí nás že jste nebyl s naším obchodem spokojen. Nicméně jste si objednal zboží, které bylo označeno jako neskladové a u takové položky je vždy možné, že nebude dostupná, protože záleží na dostupnosti u dodavatele. Toto je jasně uvedeno jak v podmínkách našeho eshopu tak přímo při najetí kurzorem na termín s dostupností zboží. Naše zákazníky se rozhodně nesnažíme záměrně klamat jak naznačujete a ani netušíme jaký by to mělo mít smysl. Musíme ovšem připustit, že ve věci lepšího propojení našeho eshopu se systémy dodavatelů pracujeme, aby se podobným problémům v budoucnu předcházelo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
    • nabídka zboží není aktuální

    Mnou objednané zboží se údajně mělo někde zatoulat ve skladě tak že není k nalezení. Stane se, ale komunikace obchodu mohla být lepší a zdělení nemuselo trvat týden, dvě urgence.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • obchod nabízí zboží, které není schopen dodat

    stránky e-shopu nejsou aktualní