• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje!!!!

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážený zákazníku, objednal jste si neskladovou položku impregnační prostředek Nikwax za 250,-- Kč. Jak uvádíme v našich podmínkách i přímo na skladové kartě produktu dodací lhůty neskladových položek jsou pouze orientační. Bohužel dodávka impregnací není tak častá a jako u ostatního zboží a proto nebyla tato položka ještě naskladněna. Je pravdou, že jsme vás aktivně neinformovali o stavu objednávky za což se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednala jsem zboží s udanou dostupností 2 dny, nicméně obchod objednávku zrušil s tím, že je zboží ve skutečnosti nedostupné. Musela jsem koupit jinde.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Děkujeme za vaši recenzi. Zboží označené jako skladem je dle naši evidence připraveno k okamžité expedici na našem vlastním skladu. V případě, že si vyberete neskladovou položku je uvedená dodací lhůta pouze orientační a takto je také prezentována na www. Stačí pouze umístit kurzor na text dodací lhůty a je vám zobrazen upřesňující text. V případě, že chcete mít jistotu dodání některé neskladové položky můžete se předem informovat emailem a do několika minut dostanete přesnou informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné
    • nabízí zboží, které nemá

    nespolehlivé

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den, vzhledem k množství nabízených produktů se bohužel může stát, že nabízený výrobek již není u nás ani u dodavatele k dispozici a přesto je v eshopu nabízen. Produkty označené jako skladem jsou v naprosté většině případů připraveny k okamžité expedici přímo na našem vlastním skladu. Lidskou chybu evidence nelze však bohužel nikdy vyloučit. Invetura skladu se dělá většinou pouze 1x ročně. Případná chyba se najde bohužel až ve chvíli, kdy zákazník takové zboží objedná. Uvedeným se nechceme vymlouvat, ale především objasnit jak systém funguje. V případě, že chcete mít 100% jistotu dostupnosti stačí zavolat nebo poslat krátký mail a dostupnost vám radi ověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po této zkušenosti těžko říct.
    • Nabízí a dokonce i prodává zboží, které nechtějí pak dodat.

    Několik dní (asi 4) po objednávce mi přišla reakce, že zboží již nemohou dodat a nemá ho ani výrobce. Přišlo mi to divné a výrobci jsem zavolal.
    Ten zboží měl bez problémů dostupné.
    Pak už mě Maxsport jen bavil diskusí o tom, že je prodej pro ně nevýhodný (tak proč to nabízejí?) a s tím, že objednávka není závazná apod.
    Takže po asi týdnu jsem se dozvěděl, že to co nabízejí, tak neprodávají (respektive prodávají, ale ve skutečnosti nedodávají).

    Existuje tedy nějaký rozumný důvod tam příště ještě něco objednávat?

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    K uvedenému myslím stačí pouze dodat, že objednávka byla regitrována na mail patřící naší konkurenci www.affekt.cz . Řeči o tom, že pán Anonym bezděčně zjišťoval jak je na tom výrobce jsou jen snahou o očerňování. U produktu nebyla zobrazena ani fotografie a na první pohled tak bylo zřejmé, že v naší administraci nebylo vše v pořadku. Pán toho prostě jen využil, aby mohl pak psát "hezké" recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné výhody neshledávám
    • Doprava zboží

    Zboží jsem objednala bez problémů, ale poté následovalo několik dní komunikace s ppl, která. Mi tvrdila, že doručení mého balíčku je na adresu na druhou stranu republiky. Šílené. Balík čtyři dny cestoval po republice než dojel ke mně. Znova už bych tohle dohadování a dokazování prožít nechtěla.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážená zákaznice, omlouváme se za komplikace s dodávkou. Kontrolovál jsem vaši zásilku a opravdu došlo k chybnému zadání PSČ do systému dopravce z naší strany. Věříme, že se podobné chyby nebudou opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednáno zboží na dovolenou.
    • Je po dovolené a stále, stále nic...

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Omlouváme se, radi bychom vasi zakázku překontrolovali, ale nepodařilo se nám dle času vytvoření objednávky (jiný ´udaj nám heureka neposkytuje) najít vaši zakázku abychom mohli zjistit kde se stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Chtěl jsem si do objednat další položku k objednávce. Po telefonátu mi byla přislíbená a ještě pro jistotu jsem psal e-mail. na konec mi byla vyřízená jen původní objednávka. Na e-mal mi nebo-lo ani odpovězeno.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den, objednaný stan byl odeslán následující pracovní den po vytvoření objednávky, bohužel stala se chyba a objednávka nebyla omylem rozšířena o požadovaný spacák. Přelom měsíce června a července je vždy hektický a chyba se prostě stala co naděláme. Za komplikace se omlouváme nicměně v případě, že máte o spacák stále zájem můžeme Vám jej odeslat dodatečně bez účtování poštovného. ------------------- Zákazník nás dodatečně kontaktoval a spacám mu byl stejný den odeslán na jeho adresu. Věříme, že nakonec byla celá věc rychle vyřešena a chybu se podařilo napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zákazníkem

    Strohé stornováni obj.bez nabídky alternativního produktu .
    nedoporučuji

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto že Vámi objednané zboží nebylo již k dispozici. Alternativní nabídku posíláme vždy pouze pouze na přání zákazníka. Důvodem je především to, že naprostá většina zákazníků požaduje vždy pouze a jen vybraný produkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehled + popis zboží
    • komunikace, na mail ze dne 20.6. 2012 bez odezvy

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den, ano je to tak na Váš mail jsme nereagovali, protože nám spadl do spam filtru (proč to je otázkou), na naši obranu podotýkám že jsme vám kdykoliv k dispozici i na telefonu, kde bylo možné váš dotaz za minutu vyřídit. Je nám líto, že právě ve vašem případě komunikace selhala, ale už se stalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím, proč nabízí na stránkách zboží, které nemá!

    Nevím, proč nabízí na stránkách zboží, které nemá!
    A o tom, že ho nemá se nedozvím hned, ale za týden, kdy už jsem mohla mít z jiného obchodu.
    Už tu nic neobjednám.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Dobrý den, v tomto případě nelze udělat nic jiného než přiznat chybu. Ano, na stránkách byl nabízen jako skladový produktu z doprodeje (helma Kellys), kterou jsme následně bohužel i přes papírovou dostupnost ve skladu nenašli. Předpokládali jsme, že ji skladník nakonec najde a tak se čekalo na definitivní stanovisko našlo/nenašlo. Bohužel se díky tomu vše nepřiměřeně zdrželo. Za pochybení se jestě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mrzí mě problémy které nastaly,že v mém balíku byl udajně přibalený batoh který si někdo objednal,a prý jsem ten den měl nejtěžší balík tak to muselo přijít mě....dostal jsem ošklivý email,a i přes vysvětlení se mi toto jednání nelíbí!! To bylo naposledy co jsem si zde něco objednal. Se sněžnicemi jsem spokojený a doufám že budou v pořádku.

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážený zákazníku, věřte že i nás mrzí problémy, které u Vaší objednávky nastaly. Nicméně fakta (rozdíly ve hmotnosti papírově poslaného zboží a reálné váhy vašeho balíku z depa PPL ) jasně naznačovala, že batoh který chyběl v zásilce jiného zákazníka byl nabalen omylem právě ve vaší zásilce. Za náš email jsem se vám již opakovaně omlouval do telefonu a omlouvám se tímto znovu. Nicméně záhada zatoulaného batohu zůstala bohužel nevyřešena. Zákazník který jej postrádal obdržel od nás nový kus. Věříme, že podobná souhra okolností s patrně chybně uvedenou hmotností zásilky na straně PPL a případné chyby naší expedice se nebudou opakovat a podobné záhady s odcizeným nebo ztraceným zbožím již nebudeme muset řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí něco, co pak nedodá.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • komunikace

    Obchod jsem vybírala dle srovnání cen a racenzí zde na heureka. Možná ještě zkusím v tomto obchodě někdy něco nakoupit, ale ostatním ho s klidným svědomím nemohu doporučit, prozatím.
    V případě nutné potřeby komunikace s obchodem to hodně vázne. Posílají neúplné informace, takže se musíte vyptávat, případně si domýšlet co a jak.
    Navíc mi trochu vadí informace u zboží, kde napíší "skladem do 2 dnů", ale zboží už je de facto nedostupné...
    Aktivní komunikaci se zákazníkem, bohužel pro tento obchod, považuji za jedno z nejdůležitějších kritérií.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnost výběru stejného zboží podle ceny
    • špatná informovanost
    • nepružnost

    vyzkoušejte

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • sam nedal vedet proc zakazka vazne odepsal az po mem dotaze
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůůůůůůůtá
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalifikovaná pomoc při výběru zboží
    • špatná komunikace se zákazníkem po vytvoření objednávky
    • dlouhá doba dodání, ikdyž na stránkách bylo zboží zobrazeno, že je skladem

    Reakce obchodu Maxsport.cz

    Vážený zákazníku, máte pravdu Vaše objednávka nebyla vyřízena včas. Občas bohužel dojde k chybě v evidenci skladu a pak stav na webu nesouhlasí s realitou. Nicméně se snažíme aby těchto chyb bylo co nejméně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skladové zásoby.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - nepresne informacie o dostupnosti zbozi
    • - zla komunikacia ohladom dorucenia zbozi, ktore nieje skladom
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dobrá cena. Dobrá komunikace. Doporučuji.