Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Z obchodem špatná komunikace.

    Zakoupil sem zde skříň. A to co přišlo bylo neskutečný. Rozměry vůbec nesouhlasili plánek k ničemu. Z obchodem komunikovat na dlouho i když jim pošlete reklamaci stále stejný odpovědi. Zde už nikdy nenakupovat.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti.
    K dané recenzi se nemůžeme blíže vyjádřit, protože nedokážeme Vaši reklamaci dohledat - v letošním roce jsme neevidovali žádnou reklamaci na skříň od pana Romana.

    Tým MAXMAX


    Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?

    • Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
    • Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
    • O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
    • Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
    • Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.

  • 10 %

    • Nevýhoda je, že Vám nic nedoručí, ale fajn domluva.

    Tento "obchod" si nezaslouží ani jednu hvězdičku, paní nám každý týden napsala, že je naše zásilka na skladě a bude se již odesílat (celý měsíc)...
    Děkujeme, už nikdy víc..
    Odpad a ne obchod.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti.
    K dané recenzi se nemůžeme blíže vyjádřit, protože neznáme (z důvodu anonymity) okolnosti nastalých potíží.

    Tým MAXMAX


    Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?

    • Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
    • Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
    • O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
    • Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
    • Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.

  • 10 %

    • Neochota řešit reklamace.

    Musím přidat negativní recenzi, bohužel. V tomto obchodě už bych nekoupila nikdy nic!
    Zakoupila jsem teepee pro dceru. Hned po vybalení jsem cítila smrad - teepee bylo špinavé, navlhlé a hlavně plesnivé. Situaci jsem ihned řešila a prosila o rychlejší vyřízení. Za celou dobu reklamace jsem poslala asi 6 emailů, prosila jsem o objednání svozu zboží. Ač mi vždy přišla odpověď, tak pořád samé sliby... Že se svoz objedná a že mám čekat, že se vše stihne ve lhůtě. Samozřejmě, že se nestihlo. V posledním emailu jsem napsala, že do 30ti dnů reklamaci určitě vyřídit nestihnou. A najednou - technické problémy s dodavatelem, svoz šel objednat ihned, teepee se vyzvedlo a mám peníze na účtě.
    Ač se reklamace nakonec vyřešila, tak peníze mi mohli vrátit hned!... Teď už bych objednala jinde.
    Shrnu to, výběr pěkný, ceny také. Ale v případě komplikace problém. Na reklamačním oddělení sedí asi jedna paní, která odepisuje na vše to stejné. (Doteď nechápu, proč svoz neobjednala hned na začátku reklamace tak, jako to probíhá v jiných obchodech). Nedoporučuji.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Pavlíčková,
    moc se omlouváme za způsobené komplikace, které nastaly při koupi dětského teepee. Celá záležitost byla řešena s reklamačním oddělením, kde již došlo k nápravě. Jako omluvu jsme Vám zaslali dárkový poukaz.


    Tým MAXMAX


    Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?

    • Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
    • Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
    • O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
    • Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
    • Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.

  • 10 %

    • široký sotiment - pozor na dodržanie dodacej doby
    • max.neochota
    • ani 1% si nezaslúžia

    Nikdy viac. Už raz som v tomto obchode nakúpila a dodanie prebehlo v poriadku. Tak som si vybrala posteľ Oskar 160x80, pri ktorej je uvedené dodanie 1-3týždne. Pre lepší obraz zákaznikov uvádzam presné dátumy: objednávka 12.6., po 3 týždni email, že nevedia kedy bude dodaná - vraj dodávateľ nevie bližšie určiť termín dodania a toto sa opakovalo každý pribúdajúci týždeň. Smutné, že si viac nevážia zákazníka. Dnes ( t.j.1.8. ) mi došla trpezlivosť a obj. som stornovala.
    - Max. neochota personálu

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Radvanská,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti.

    Po dobu vyřizování Vaší objednávky jste byla v kontaktu s kolegyněmi na call centru, které se Vám snažily podat vždy aktuální informace. Byla Vám nabídnuta i kompenzace za nedodržení termínu, kterou jste využila.

    Tým MAXMAX


    Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?

    • Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
    • Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
    • O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
    • Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
    • Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.

  • 100 %

    Max max je super obchod, ráda tam nakupuji. Maji široký výběr a rychlé odeslání. Děkuji Andrea Chejnovská

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Chejnovská,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 10 %

    • Žiadne
    • Nedodržanie lehoty uvedenej na e shope

    Neodporúčam nakupovať v tomto obchode nikomu. Možno sa zobudia a budú lehoty dodržiavať,ak im pôjde o zákazníka.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti.
    Předpokládáme, že jste o nedodržení termínu byl informován. K dané reklamaci se bohužel nemůžeme blíže vyjádřit, protože neznáme přesně Vaši objednávku a okolnosti.


    Tým MAXMAX


    Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?

    • Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
    • Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
    • O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
    • Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
    • Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.

  • 100 %

    Maximální spokojenost s produkty ( vyloženě koberce )které obchod maxmax nabízí . Drží stejný tvar i po vyprání ,krásná barva pořád. Kučerová M

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • Kvalita zboží
    • Komunikace

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • ochotní zaměstnanci
    • rychlost dodání
    • poměr cena/výkon super

    Velká pochvala patří zaměstnancům obchodu! Potřebovala jsem poradit s velikostí postele a druhem matrace a byly mi doporučené konkrétní produkty, ze kterých už bylo snadnější vybrat. Zvolila jsem věci, které byly skladem a za pár dní už jsme je s manželem montovali. :)
    Jsem spokojená s dodací lhůtou i s kvalitou zboží.
    Mohu určitě doporučit.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 20 %

    • Dlouhá doba dodání.
    • Nepřišly návody k montáži.
    • Celý nábytek je špatně.
    • Chybí díly skříněk, chybí šroubky, špatné pojezdy...
    • Nepřesné dírky na šroubky.
    • Zničené díly.

    Nekupujte tu. Jsou to šmejdy z Polska. Koupili jsme celý pokojíček a je úplně celý na vyhození!
    Ani jeden kus nábytku se nedá složit. Je to ještě horší než IKEA!

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den, paní Holubová,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti.

    Reklamaci jste nám zaslala 7.7.2022. Reklamaci jsme ihned zaevidovali, ale nyní čekáme na odpověď a zaslání podkladů k reklamaci od Vás. Rádi bychom Vaši reklamaci vyřešili co nejdříve.

    Tým MAXMAX



    Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?

    • Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
    • Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
    • O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
    • Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
    • Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti.

  • 100 %

    • Rychlé doručení
    • Dobrá cena
    • Není

    Zboží i rychlost doručení naprosto v pořádku. Doporučuji.
    L. Lenková

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Rychlá doprava, vše v pořádku
    • Dobrá cena

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Široký výběr zboží
    • Celková spokojenost

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Cena
    • Kvalita

    Maximální spokojenost, mužu všem doporučit.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 90 %

    • Příjemné jednání i jejich rychlost

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    Maximální spokojenost, zboží jsem objednala ve středu, v pátek ráno bylo doma. Tento obchod můžu všem doporučit.

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Cena
    • Kvalita

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den paní Jelínková,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • Kvalita zboží

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    V tomto obchodě jsme během pár let udělali více nákupů přes koberce, samolepky na zeď nebo dětské zboží a vše bylo dodáno bez problémů, včas a v perfektním stavu. Vřele doporučuji. Ivona Zorbasová

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den paní Zorbasová,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX

  • 100 %

    • Rychlé bezproblémové doručení
    • Zboží odpovídá popisu
    • Kvalitní
    • Výhodná cena
    • Nic

    Reakce obchodu MAXMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velice vážíme. Budeme se těšit na Váš další nákup.


    Tým MAXMAX