Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pořídili jsme holčičkám 2 stejné postýlky 160x80cm Jednorožec. Z původního termínu 2-4 týdny bylo i s dodáním týdnů skoro 6.
    Čela obou postýlek byla poškozená z výroby. Pod plastovým krytem hrany lamina. Vnitřek konstrukce(nepohledový) je vyroben asi z odpadu dle vizuálního vzhledu. Hřebíčky na přitlučení dna šuplíku od tmavého oleje, že jsem měl po pár kusech úplně černé prsty.
    V tomhle mají spát malé dětičky?

  • Objednávala jsem matrace a dětské lůžkoviny. Potah na matraci a peřinky, které mají být určeny pro děti jsou jedna velká umělotina. 100% polyester bez nějaké úpravy, takže v létě trochu peklíčko. Pokud bych vše předem viděla, určitě neobjednám! V neposlední řadě doručení českou poštou ve dvou pytlích, beru jako nepovedený vtip.

  • S obchodem jsme moc spokojený. Nakupujeme zde nábytek i koberce už roky a vždy spokojenost. Dodání vždy cca týden max dva. Komunikace s obchodem také vždy velmi dobrá. Za nás doporučujeme.

  • Chranič na detsku posteľ MINK
    nema zips ,hoci v ponuke je napísané , že sa dá odzipsovať .
    Nebol zabalený, iba vložený do smradľavého čierneho vreca.
    Posledný krát som tam nakupovala.

  • Tento obchod už nikdy víc.
    12.11. objednáno zboží a doručeno dnes, 9.12.
    Věděla jsem, že bude později. Na stránkách dostupnost 1-2 týdny. Ale po těch 2 týdnech čekání přijde e-mail, že zboží nemají a mám si počkat. Psala jsem tedy mail jak to je, protože na stránkách naráz toto zboží skočilo s doručením - leden 2022. Chtěla jsem věc na Vánoce. Horší komunikaci jsem nezažila. Na dotaz, jestli to můžu tedy vyměnit za něco skladem (když neví jak s doručením té původní věci) - odpověď pouze - Ano, samozřejmě. Nikdo se dále nezajímal, v podstatě žádný zákaznický servis. Riskla jsem to tedy, že počkám. Byla jsem nachystaná, že objednávku stornuji a objednám jinde.
    Přes víkend 4.12.,5.12. ale naráz - zboží skladem. Takže fajn, v pondělí 6.12. přišla smska, že zboží vyexpedovali. No asi úplně ne, protože včera (tj. středa) stále nic. Ani od přepravce. Takže opět mail, kde tedy ten balík je. V podstatě jsem se nic nedozvěděla, každopádně zboží bylo dneska doručeno. Přepravce mi pak sdělil, že balík převzal dnes. Takže expedice ze skladu další 4 dny.
    Prý - mějte strpení... Omlouvám se, opravdu nemám. Všechno jsem si musela vykomunikovat sama.
    Měla jsem si lépe pročítat recenze. Takže, kdo plánujete nákup, radši si to ještě promyslete......

  • Tento obchod nedoporučuji. Nikdo vás neupozorní že na zboží teprve čekají. Musíte sami volat a zjišťovat. Dopravní společnost která doručuje zboží naprosto neprofesionální. Po deváté hodině přišla SMS zpráva že se bude doručovat v rozmezí 8- 11. No to asi těžko 8 když je už po deváté. Volám kurýrovi jak tedy se domluvíme a to jako by jste mluvili s naprosto dementním jedincem. Nedoporučuji . Takové firmy musí prostě krachovat.

  • Mimochodem chyba tam a tam. Žádná omluva" obchodu."

    • Pozor. Najednou mi napsali o víkendu. Takže když chcou komunikují. Ale problém je když chcou!!

  • Prosím všechny dobře zvažte komu dáte své peníze. Je to na vás.

  • Omlouvám se všem nespokojenym zákazníkům. (Ale "jsem" rád že v tom nejsem sám). Ne promiňte. I já mám hodně špatnou zkušenost. Dodali mi úplně něco jiného a jejich reakce je katastrofa. Lžou a lžou. Ruce(a hlavně peníze) pryč . Kdokoliv by měl dotaz zde můj email [email protected]. Dobře si rozmyslete nákup u teto společnosti.

  • Škoda, že jsem si nepřečetla recenze dřív než jsem si v tomto obchodu objednala zboží. Nikdy jsem se nesetkala s takovým přístupem. Objednala jsem zde 2xpostel s matrací a k tomu peřiny. Zálohu jsem zaplatila 22.9., dnes je 6.11. a postele pořád nikde, na stránkách je u zboží napsáno skladem, pak přijde email, že u toho zboží je doba dodání maximálně 21 dní . Dnes je to víc jak 6 týdnů a zboží nemám. Kdybych nevolala já, tak nikdo nemá snahu se mi ozvat a dát věci do pořádku. Paní u telefonu mi připadá, že z toho má jen legraci a hádá se se mnou jestli už je to týdnů 7 nebo 8. Trapas. Každopádně postele nikde a slibují za další týden. Pokud ještě přijdou v kvalitě o jaké zde píšete, tak se fakt zblázním. Tento obchod už každopádně nikdy více a mrzí mě, že jsem zde vůbec objednala.

  • Nejhorší co jsem za poslední roky zaznamenal.Zboží nemají skladem, takže přeprodávají skLady dodavatele(to je logické). Pak to ale začne:dodavatel zboží nedodá úplně nejrychleji a co udělá MAXMAX.cz ?Vymlouvají se na Covid 19.:)))Následně když se všichni uzdraví z Covidu, tak Vám pošlou že zboží obdržíte během 1-2 dní.Důležité je že to umějí specifikovat 1 -2 dní. Je 6 den a zboží stále nemám.Navíc mi slovenská zaměstnankyně(proto to tak funguje) bez omluvy napíše, že zboží obdržím v následujících dnech:)))).Takže tady máme 1-2 dny a pak dny následující.
    Doprava nebyla grátis a já si ji hradil, ale ten přístup,ten přístup.
    NIKDY JIŽ ZDE NEOBJEDNÁM A RADÍM SE TOMUTO OBCHODU VYHNOUT.

  • UZ NIKDY VIC 20.4. Jsem objednala kusovy koberec skladem, po třech dnech začali se zpracováním objednavky a 6.5. dali zboží k expedici. Teprve 10.5., resp. 13.5. (prvni doruceni jsem prosvihla protoze prijelo dpd driv nez psalo) jsem obdržela koberec, fakturu mi poslali take 6.5. a teprve z ní jsem se docetla, ze skladem znamena u zboží dodaci lhutu 5-12 dní, nevim ale na jaké planetě, protoze jim to stejne trvalo 20 dní.
    Příběh ale nekončí. Koberec měl vadu, na konci byl vypleteny zub v délce asi 15 cm po obvodu. Tedy jsem vypsala následujìcí den reklamační formulář, nasledující den prijali reklamaci a odepsali, ze kontaktuji dodavatele k vyjadreni. Nechápu k čemu, vada byla naprosto zjevna. 21.5. jsem se ptala, co je s reklamaci a na jak dlouho to vidi, ze bych zbozi vratila v zakonne lhute zpet. 23.5. mi jen tak mimochodem rekli, ze reklamace je opravnena, ale novy koberec se musi OBJEDNAT, samozrejme opet s terminem doruceni 5-12 dni! Dnes je 17.6., tedy temer 2 mesice od potvrzeni objednavky a vice nez 30 dnu od podani reklamace a mozna pry tento tyden koberec naskladni, ale pozor, to neznamena, ze mi ho take doruci, viz terminy vyse. A jako perlicku mi neposlali dotaznik spokojenosti abych mohla varovat ostatni uzivatele pred timto jednanim a jsm odkazana pouze na diskuzni prispevek. Snad aspon nekoho tkm odradim, pokud vam tedy nevadi dodaci lhuta 3 tydny a jednani jak na urade.

  • NEDOPORUČUJI! Po objednání budete čekat, čekat, čekat... 13.4. došlo k potvrzení převzetí objednávky ze strany obchodu, zásilka dorazila DNES - 4.6.! Neustálé ověřování stavu zásilky, ujišťování, že chyba je na straně dodavatele...čekání, čekání, čekání. Vstřícným krokem bylo vrácení úhrady za dopravu, což je ale opravdu malá náplast za naprostou logistickou neschopnost obchodu. Po otevření zásilky jsme bohužel zjistili, že po cca dvou měsíčním čekání nám byla doručena postel jiné barvy...

  • Dobrý den,

    v obchodě jsem zakoupil dětskou postel a šuplíky. Bohužel to byla chyba, je to opravdu odpad. Postel vrže tak, že se na ní nedá ležet, kvalita dřeva i zpracování je na nízké úrovni. Zábrana proti vypadnutí dítěte z postýlky se rozlomila během měsíce. Dodávaná pěnová matrace je v podstatě nepoužitelná i pro 3 leté dítě (tenká) . Obchod si nechává nábytek dělat v Polsku v opravdu mizerné kvalitě. Tato hrůza mi ještě ke všemu byla doručena po více jak měsíci od objednávky a později než obchod udával maximální dobu dodávky. Na moje dotazy ohledně stavu objednávky zareagoval obchod až po několika dnech. Toto jsou opravdu vyhozené peníze. Po tedy cca 2 měsících budu muset kupovat postel novou. Po přectených recenzích nemám ani chuť se pouštět do reklamace. Možná by měl obchod zauvažovat nad změnou dodavatele protože toto je opravdu hrůza.

    S pozdravem,
    David Pekárek

  • Obchod s touto firmou bohužel doporučit nemohu, objednali jsme jako dárek k vánocům dětem stoleček a židličky za dost peněz a zboží po otevření z nepoškozené krabice pod stromečkem bylo zničené (dost porýpané a uražený roh) a chyběli šrouby (to by mi nevadilo, da se dokoupit) Poslali jsme fotky, že chceme reklamovat a byli jsme vyrozuměni s tím, že reklamace se neuznává. Proč jako, když jsme doložili i fotky? Jsem dost naštvaná, to je jako když člověk vyhodí peníze z okna. Děti byli natěšený, že budou mít svůj stůl se židlemi a místo toho mi brečeli, fakt vám moc děkujeme za to nic.

  • Obchod nikomu nedoporučuju!
    Po objednání zboží s dotazem o dodáná, aby mne informovali - nareagují
    Po několika dnech přišla expediční zpráva, abych dal pokyn k expedici.
    Po několika mailech na několik adres ze stránek eshopu byla telefonická reakce s tím, že zboží má tolik kilo (68) a je ve 4 balíkách - patrová postel
    Nepřišla od nich zpráva, že BYLO předáno přepravní službě (jen že bude "někdy expedováno a mám čekal 1-3 dny)
    Na další emaily ani telefonáty nereagují.
    Přepravní službu mají GLS - a ta se ozve, až když kurýr stojí pře barákem!
    Postel ve velice slabém potrhaném kartonu. Váha mnohem vyšší - pryý snad i překračuje váhový limit - cca 100kilo

    Obchod nereaguje ani telefonicky, ani mailově.
    Pokud můžete, volte jiný.
    TZ

  • Koupili jsme dětský psací stůl s motivem jednorožce a čtyřmi šuplíky. Dna jsou užší než šuplíky, nejde je vložit. Obchod řeší reklamaci tak, že neví, v jakém je stádiu a máme čekat. Velmi špatná komunikace, nedá se dovolat přímo na reklamační oddělení, člověk, který zvedá telefon se nepředstavuje a jediná informace je, že se TO řeší. Prý byla dna zadána do výroby, tak nevím, jak dlouho trvá uříznout čtyři malé desky a odeslat je. J. Rezková. Velmi nedoporučuji hlavně kvůli špatné komunikaci a pomalému řešení. Že se stane chyba, ok, ale řešení obchodu je - vy si počkejte.

  • 11.11. jsem objednal koberec - na internetu napsané skladem, proto jsem vybral tuto firmu, následně po zaplacení mi přišla faktura 13.11. kde je napsané 5.12 pracovních dnů , tak ač nerad, jsem si říkal že počkám, nicméně na konci listopadu mi stálě nic nedorazilo, tak jsem 3.12. volal na MAX MAX a bylo mi sděleno, že koberec jim dodavatel zatím nevyrobil a že mám smůlu a musím čekat, ale že do vánoc bude určitě doručeno, v zápetí mi dorazil e-mail , že do konce týdne budu mít zasilku doma a že mi pošlou email o vyexpedování , , dnes je 6.12. večer , zaplacenou zásilku nemám, nikdo se neozval a je opravdu velice smutné, že lidi lžou a tahají peníze z lidí, za něco co ani nemají k prodeji, budu řešit zítra opět , volat a volat, zároven podávám podnět k ČOI, protože tohle nehodlám akceptovat, takže za mě nikomu tuto firmu nedoporučuji a už vůbec ne platit předem. jsem opravdu zvědav, jestli mi alespon vráti hned peníze, když už ten můj koberec nejsou schopni dodat...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.