Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Široká nabídka

    U zakoupených výrobků a dopravě DPD byla hláška "Můžete mít již zítra", ale bohužel následující den v 19:15 dorazila pouze informace, že zboží bylo odesláno dopravcem..
    Sliby chyby..

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Předpokládaný termín doručení, který najdete u produktů, odpovídá skutečnosti, bohužel v případě Vaší objednávky vytvořené 31. května 2018 v 11.26 hod. se nám nepodařilo zásilku vyexpedovat ještě týž den a odeslali jsme ji až den následující, za což se velmi omlouváme. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod předal dopravci neúplné údaje pro doručení,(chybělo PSČ, část obce a bylo jiné mé jméno) dopravce mne nekontaktoval a já jsem celý den čekala na balík, protože podle odkazu, balík dorazil do města . Kontaktovala jsem pozdě odpoledne dopravce, který mi sdělil, že balík tedy doručí další den ale neví kdy. Čekat další celý den na balík, už jsem opravdu nechtěla.
    A když jsem informovala obchod, co se stalo, dali to za vinu mě, protože jsem nenapsala číslo popisné. Je zvláštní, že při vyplňování kontaktních údajů, mě systém pustil dál, aniž by mě vrátil zpět, dopsat chybějící údaj.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za poskytnutou zpětnou vazbu. Maxík z toho však je trochu rozpačitý ☹. Veškeré údaje, které Maxík obdrží při vyplňování objednávky ze strany zákazníka, respektuje. Pokud našeptávač adresy odhalí nesrovnalost, tak na ni upozorní, ale vždy se řídí vůlí zákazníka. Tak je tomu i v případě pokračování ve vyplňování chybně zadané či neúplné doručovací adresy. Jestliže jste navíc vyplnila jiné jméno či příjmení, než je to Vaše, tak to už vůbec není v našich silách odhalit. Je nám líto, že jste měla s doručováním zásilky nepříjemnosti, a to i přesto, že se Maxík snažil, co to šlo… Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Přesto že jsem psal o český návod který jsem nedostal - nic se nestalo.
    • Ohřívač je 3kW a ne 2,2kW jak uvádíte.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Velmi se Vám omlouváme za komplikace. Návod jsme doposlali na Váš email. Pokud Vám ohřívač nevyhovuje, svezeme ho od Vás na naše náklady. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručená hračka byla nefunkční. Sice vrátili peníze, ale jelikož to byl dárek pro syna tak to zklamání bylo obrovské
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doruceni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doručeno ve správné formě.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí, že obsah zakoupené hry není v pořádku. Nedodané figurky jsme pro Vás vyžádali u dodavatele a zajistíme jejich doposlání přímo na Vaši adresu. O expedici figurek Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Omlouváme se Vám za komplikace a děkujeme za pochopení. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod za to asi nemuze, ale darky nam zatim nedorazily. Za 6 dni nebyli schopni to dopravit na Úloženku. NESKUTEČNÉ !!! Po telefonatu na dopravce ani nevedeli kde to je.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí, že nedošlo k doručení Vaší zásilky. Vaši objednávku ze dne 16-12-2017 20.25 hod. jsme předali dopravci 17-12-2017 v 17.46 hod. Pokud máte o zboží stále zájem, rádi Vám ho pošleme v nové zásilce. Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní absence komunikace

    Nevím co bych hodnotil, protože zboží mi zatím nebylo doručeno. Zvolili jsme přepravní službu Geis. Po telefonu 21.12.2017 mi bylo sděleno, že zboží nestihnou doručit, ačkoliv na to měli dost času. Upozornil jsem je, že to jsou dárky k vánocům, je 28.12.2017 a zboží stále nemáme. Bylo zaplaceno okamžitě po objednání přes internet. Jednání že strany obchodu i přepravní společnosti snad nemá cenu komentovat!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Všechno by bylo skvělé, kdyby místo objednaného zboží(špionské zrcátko)nepřišlo jiné(špionská peněženka). Na vrácení nebyl čas.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí, že došlo k záměně varianty produktu. Na Váš email jsme zaslali nabídku kompenzace za naši chybu. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem auto pro Barbie k Vánocům. Dárek dorazil, ale nenapadlo mě při přijetí hledat vypínač ON OFF, který jaksi bohužel chyběl. Soudruzi v Číně evidentně udělali chybu a u nás proběhlo zklamání o Vánocích :-( vzhledem ke kvalitě zboží tedy nedoporučuji. Škoda, že na tento aušus doplácí děti ...místo překvapeni a radosti - zklamání :-( smutné :-(

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, je nám velice líto, že zboží vykazuje vadu. I přes pečlivý výběr sortimentu a dodavatelů se to ojediněle může stát. Jak jsme s Vámi již komunikovali, reklamaci s Vámi rádi vyřešíme. Ještě jednou se upřímně omlouváme za vzniklé potíže. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo zničené, bohužel jsme to zjistili až teď při balení dárků na vánoce.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste obdržel vadné zboží. Obratem jsme Vám zaslali produkt nový. V systému vidíme, že zásilka Vám byla dnes doručena. Věříme, že nyní je vše v pořádku a pod stromečkem dárek udělá radost. Děkujeme za spolupráci a přejeme pěkné svátky. Jana, maxik.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Velká nespokojenost. Vina sice na dopravci, ale obchod sliboval, ale nesplnil. Řešit nekvalitní dopravu má obchod, nikoliv zákazník.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, u Vaší zásilky vidíme, že je od 12-12-2017 uložena na Poště Ostrava 5 s poznámkou „adresát nezastižen“. Neomluvitelné zdržení doručení Vaší objednávky způsobil kolaps centrálního překladiště ČP v Praze Malešicích. Přeprava České pošty pak byla v uplynulých 14 dnech zcela paralyzována. Velmi se omlouváme za vzniklé potíže. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • měla jsem objednané 2 položky, ale přišla jen jedna.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, chybějící hru jsme Vám dnes odeslali. Velice se omlouváme za tento nedostatek a děkujeme za zpětnou vazbu. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod nebyl schopen dorucit zbozi dle podkladu na webu... po telefonickem rozhovoru bylo dohodnuto presmerovani na jinou dorucovaci adresu, ale ani tuto zmenu nezvladli...

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, velice nás mrzí, že doručení neproběhlo v předpokládaném termínu. Vaši objednávku ze dne 27-11-2017 v 2.23 hodin jsme předali dopravci 28-11-2017 ve 20.05 hodin. V záznamech vidíme, že doručování proběhlo 29-11-2017, kdy se zásilku nepodařilo doručit a k doručení pak došlo v pátek 1-12-2017. Pro změnu termínu nebo adresy pro doručení zásilky DPD je potřeba provést úpravy v aplikaci DPD Kurýr, heslo k zásilce zasílá zákazníkovi emailem přímo dopravce. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem hračku pro malého a za 11 dnů od objednávky nejen, že zboží nedorazilo, ale po jednom mém telefonátu, kdy mi paní vysvětlovala, že pošta v Praze zkolabovala a nefunguje, depo je zacpané balíky (přitom jsem objednávala více věcí od různých firem, většinu až po objednávce u Maxíka a všechny už mám doma) už mi nikdo telefon nebere, pořád se tam jen ozývá, že musím počkat až dohovoří se zákazníkem, který se dovolal přede mnou a je to kdykoliv tam zavolám, což je poněkud zvláštní.. Firma se mi jeví jako neseriózní a už už si tam jistě nic neobjednám.

    Objednala jsem hračku pro malého a za 11 dnů od objednávky nejen, že zboží nedorazilo, ale po jednom mém telefonátu, kdy mi paní vysvětlovala, že pošta v Praze zkolabovala a nefunguje, depo je zacpané balíky (přitom jsem objednávala více věcí od různých firem, většinu až po objednávce u Maxíka a všechny už mám doma) už mi nikdo telefon nebere, pořád se tam jen ozývá, že musím počkat až dohovoří se zákazníkem, který se dovolal přede mnou a je to kdykoliv tam zavolám, což je poněkud zvláštní.. Firma se mi jeví jako neseriózní a už už si tam jistě nic neobjednám.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, u Vaší zásilky vidíme, že byla dnes, tj. 11.12., uložena na poště 691 51 jako Balík Na poštu a je připravena k vyzvednutí. Vaši objednávku přijatou dne 26.11. v 17.00 hodin jsme České poště předali k doručení následující den po zaplacení, tj. 28.11. v 10.27 hodin. Vaše zásilka uvízla od 28.11. do 10.12. v pražském depu České pošty, což nás velice mrzí. Naše zákaznická linka se v tomto předvánočním období intenzivně věnuje zákazníkům, spojení tak může trvat déle než obvykle. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace. Jana, maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala před 10 dny a ihned zaplatila. Dodnes zboží nemám. Je to tedy zřejmě chyba České pošty, ale obchod by měl dodávku zboží zaurgovat.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, problémy se zpožděním zásilek s Českou poštou intenzivně řešíme. Vaše zásilka, kterou jsme předali přepravci v neděli 26.11., pravděpodobně uvízla na centrálním překladišti v Praze. Česká pošta nás ujistila, že zpožděné zásilky doručí. Velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Jana za maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dosud nedorazilo, je někde na depu.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Problém se zpožděním zásilek s Českou poštou intenzivně řešíme. Česká pošta nás ujistila, že zpožděné zásilky doručí. Podle záznamů by Vám měl být balík dnes 5.12. doručován. Velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Jana za maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jedna hračka byla rozbalená a silně zaprášená.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Velice nás mrzí, že Vaše zboží není ve 100% stavu. Záleží nám na Vaší spokojenosti, zákaznický servis Vás bude kontaktovat s návrhem řešení a kompenzace. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za zpětnou vazbu. Jana za maxik.cz