Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pozor a opatrnost - V Ostravě raději nenakupuji v nákupních centrech, kde může lovit své oběti kuplířka s rakouským pasem.
    Z Radvanic jsme se přemístili kvůli závadové psychopatické osobě která neumí nic kromě intrikování a pomluv, a manipulace s lidmi, a šíření lží a nepravd o druhých s cílem je poškodit. Trestná činnost této 65 ti leté kuplířky a podvodnice, manipulátorky a prolhané intrikánky, jménem Vera Nussm., s poruchou chování, zasahuje nejen na katastr Ostravy. Kromě toho že při jízdě autem neustále telefonuje,porušuje dopravní předpisy, je rozhazovačná, a z peněz které vydíráním získala z exmanžela, se živí už 30let!V Ostravě je až moc dobře známá svou intrikánskou primitivní povahou, tato vyučená šička se snaží infiltrovat do blízkosti lidí a zneužívat jejich důvěry pro své nekalé záměry, a také nastrčení těchto osob jako bílé koně do bankovních nebo jiných daňových podvodů, případně do obchodů s lidmi. Varujeme před návštěvou zvláště zařízení Sarezy, kde se pohybuje na wellness centru, pak na OC Karolína, Avion, případně ve FM v nákupních centrech a po celém regionu MS kraje. Magistráty většiny obcí o její zhoubné závislosti škodit lidem ví! Padly pokuty i pro její přisluhovačky a přisluhovače:(

  • Voni jako neposílají potvrzujíci e-maily???

  • Dobrý den,
    u Maxíka jsem již za několik let nakoupila mnoho věcí za nemalé částky a vždy bylo vše v pořádku. Ale tentokrát jsem opravdu velmi zklamaná. Jedná se o hračku Robot Emiglio za 3399,-, která mi přišla již očividně někým používána, vrácena nebo delší dobu vystavována. Jelikož většina povrchu hračky je bílá, tak je na ní, bohužel, vše vidět. Takže hračka místy špinavá, obzvlášť ve spárech mezi plasty, což už těžko umyjete a lesklá bílá se na hodně místech vůbec neleskla a bylo vidět, že je odřená. Proto jsem hračku vrátila a žádala výměnu. To bylo velmi rychle vyřízeno a přišla mi hračka jiná, leč v podobném stavu. Tentokrát byla i zamaštěná :((
    Neměli byste své zákazníky předem informovat o tom, že hračka byla již někým rozbalována?
    Jsou dokonce i prodejci, kteří z těchto důvodů dávají na takové zboží slevu, ale o tom jste nechtěli ani slyšet. Již před prvním vrácením zboží jsem se snažila na tom domluvit. Byla bych ochotná zamhouřit oko.
    Ale tímto způsobem jste jen docílili toho, že tuto hračku opět vracím, kupuji již někde jinde a vy platíte 3x dopravu

  • Lenka: Dobrý den paní Lenko, myslím, že toto hodnocení nebylo nutné. Kolegyně z reklamací zjišťovala jen stav poškození a stav, v jakém vám dopravce dodávku přivezl. Pro vyřízení reklamace jsou některé informace pro nás nutné. Vaše reklamace byla obratem vyřešena dodávkou nových poškozených dílů. Hezký den přeje tým maxikovy-hracky.cz

  • Zakoupené zboží došlo poškozené, obchod se vymlouvá a nechce uznat reklamaci. Protože nebylo dostatečně zabalené, přišlo poškozené. Jednalo se o zahradní domek, pár dílů prasklých, polámaných. Obchod se staví negativně, žádná domluva nelze. Jak mohou být obchodem roku??? Není možná žádná dohoda o kompenzaci, proto uděluji negativní hodnocení a nikdy více mne zde neuvidí!!!

  • Moni: Dobrý den, dle informací kolegyně z reklamačního oddělení, dodaný kostým přesně odpovídal vyobrazení. Podle vašich informací kostým neměl žádnou reklamační vadu, nechtěla jste řešit reklamaci. Kolegyně Vám tedy nabídla odstoupení od smlouvy, které jste odmítla. Nabídli jsme vám tedy novou objednávku s možností započtení vráceného kusu z odstoupení od smlouvy. Bohužel, ale při nové dodávce kostýmu, je nutné hradit poštovné, pokud vaše objednávka nepřesáhne hodnotu 2000Kč (od této hodnoty je doprava zdarma). Rádi bychom vám vyšli vstříc a pokud máte zájem o vrácení kostýmu, stále vše můžeme vyřešit jako odstoupení od smlouvy.Pokud máte o tuto možnost zájem, zašlete nám informaci na: [email protected]
    Hezký den přeje tým maxikovy-hracky.cz

  • Dobrý den, byla jsem velice spokojená s rychlostí vyřízení objednávky ALE dodané zboží neodpovídalo obrázku na netu a ačkoliv jsem měla zájem o výměnu zboží za jiný kostým, tak to nelze! Výměna, která je na jiných e-shopech běžná! Musíte si udělat novou objednávku, tedy hradit další, ne zrovna nízké poštovné! Toto mě opravdu zklamalo...

  • Jaroslav Matys: Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi a rádi vás opět uvítáme na našich stránkách. Hezký den přeje tým maxikovy-hracky.cz

  • Díky vše v pořádku, vřele doporučuji,rychlé dodání

  • [email protected]: Dobrý den, velmi vám děkujeme za váš nákup a milou recenzi. Rádi vás opět uvítáme na našich stránkách. Hezký den vám přeje tým maxikovy-hracky.cz

  • Jsem maximálně spokojena s nákupem ve Vašem internetovém obchodě. Výhodná cena, okamžité dodání, zboží v perfektním stavu. Děkujeme.

  • SavaH: Dobrý den,
    děkujeme za zprávu. Jsme rádi, je vše vyřešeno. Hezký den vám přeje tým maxikovy-hracky.cz

  • Maxík: balík s chybějícím zbožím byl doposlán, děkuji

  • SavaH: Dobrý den,
    prosím, zašlete nám informace - č. objednávky, s informačním popisem o chybějícím zboží, na [email protected], vše prověříme a vyřídíme.
    Děkujeme tým maxikovy-hracky.cz

  • Maxík: dopravce jsem kontaktovala. Koukal do auta a žádný další balíček pro mě neměl. Od vás (podle PPL) přebíral pouze jeden balíček. Věřím, že došlo k nedorozumění.
    S.

  • SavaH: Dobrý den, vaše zásilka odcházela, pokud byla větší, ve více balíčcích. Prosím, kontaktujte nás na e-mailu [email protected], abychom zjistili, kde je zbytek Vaší objednávky. Dopravce Vám patrně doručil jen část zásilky. Děkujeme tým maxikovy-hracky.cz

  • Nakupujici: Dobrý den, prosím, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] s čílem vaší objednávky, abychom zjistili, co se se zásilkou u dopravce. Od nás zásilka odešla v termínu a v pořádku. Nemáme se tedy zač stydět...Zřejmě řeší nějaký problém dopravce, který bychom vám rádi pomohli vyřešit. Hezký den přeje tým maxikovy-hracky.cz

  • objednala jsem u maxika hračky (24ks) v nemalé hodnotě. Přišla mi přesné polovina hraček bez jakéhokoli upozornění. Vše je bohužel zaplacené předem. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.

  • Nakupujici: Vec s moji nedorucenou zasilkou se stala 20.11.2012

  • Nakupujici: Vec s moji nedorucenou zasilkou se stala 20.11.2012