Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Vyšší cena vybraného produktu. Ale vybrala jsem si Maxíkovy hračky i přesto, že byla vyšší cena, než u jiných obchodů.
    • Mylný popis u panenky, kterou jsem si vybrala. Mechanická panenka s česacími vlásky po celé hlavě - není pravda, panenka je úplně bez vlásků. Miminko je mechanické, po zaktivování mechanismu se miminko směje. Není pravda, miminko pláče a říká mamá, papá. Vybrala jsem si panenku právě pro uvedený smích. Zklamání.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dobré

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi mi bylo bezduvodne a hlavne bez meho vedomi presmerovano do jineho vydejniho mista.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží jsem nakupoval přes heureka.cz - bylo nejlevnější, ale po přidání do košíku se změnila cena směrem nahoru! Byl to dárek na poslední chvíli a nebyl čas váhat, ale už zde NIKDY nenakoupím.
    • Proces nákupu přes heureka.cz nepřinesl žádné +
    • Nulová informovanost obchodu o průběhu přípravy, odesílání a doručení zboží - musel jsem si zavolat a ujistit se.

    Nedoporučuji nákup přes heureka.cz - žádné výhody nenabízí. V aplikaci stále svítilo oznámení čeká na vyřízení. Nic ve stylu - přijato, zabaleno, odesláno a natožpak doručeno. Nulová komunikace obchodu maxik.cz situaci nezlepšila.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkuje za vaše hodnocení. Objednávku jste vytvořil 19/12/2023. Předpokládaný termín doručení byl uveden 21/12/2023 a tento den byla také zásilka doručena. Mezitím jste jako každý zákazník obdržel zprávu o potvrzení objednávky, o přijaté platbě, o zabalení a nakonec o odeslání. Zpráva o odeslání zásilky obsahuje i fakturu a trasovací číslo zásilky. Pokud je v objednávce chybně uvedený e-mail, nelze tyto zprávy doručit. Přejeme mnoho spokojenosti se zakoupeným zbožím Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem hračku pro své dítě k Vánocům, před více než 2 týdny a balíček ještě nedorazil

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velmi dlouhá doba dodání asi 10dni,to mi přijde dost dlouho

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Vlivem velkého nárůstu objednávek skutečně došlo v předvánočním čase k prodloužení expedice. Vaše objednávka byla doručena 6 dní od objednání. Věříme, že i přesto dárky udělaly dětem pod stromečkem radost. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dlouhe dodaci lhuty
  • Objednáno před 6ti dny a dosud žádná reakce...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouha doba nez zbozi odeslali
    • Boby- odporny! Vsechny strany jsou potreba zahladit, neopracovany material…super na to, potrhat si oteplovaky!
    • Vodni hra dinosaurus - evidente ochmatana a poskrabana!

    Modelina, zastera na vytvarku a paleta v poho….

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U zboží bylo avizovano 29.11. u vás, dosud nedorazilo!
  • dlouhá dodací lhůta - objednala jsem adventní kalendáře pro 4 vnoučata 24.11.23 a advent je tady a kalendáře dosud nedorazily.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení
    • Nevyhoda je že je uvedeno u uklizeciho setu 3-7 let,ale je tok malé, že je hracka spis pouze pro 3. lete děcko.

    Uz zde nenakoupime

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Pokud dodaný produkt nesplnil vaše očekávání, je možné odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Na vrácení máte v našem obchodě 60 dní. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zcela neobsahuje to co bylo vnabízeno!!

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Pokud dodaný kostým vykazoval nějakou závadu či nebyl kompletní, doporučujeme se obrátit na náš zákaznický servis. Určitě nalezneme řešení jak vše napravit. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do objednavky jsem si prihodil lego ciste kvuli darku zdarma, ktery na eshopu nabizeli. Bohuzel lego dorazilo bez darku a pani na zakaznicke lince mi stroze sdelila, ze darky dosly a mam smulu.
    Pak tedy doporucuji vylepsit eshop, at spravne pocita skladove zasoby a zbozi je spravne rezervovano.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Vaše objednávka nesplnila podmínky akce. Dárek byl určen k nákupu stavebnic LEGO v hodnotě nad 499 Kč. Vaše objednávka tuto podmínku, která byla na stránkách řádně uvedena, nesplnila. V opačném případě by se dárek automaticky vložil do objednávky. V době, kdy jste kontaktoval zákaznický servis, byla akce již ukončena z důvodů vyčerpání zásob. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zbozi okamžitě zaplaceno, již několik dní údajně na cestě, již zde neobjednám.
    • Nejsem spokojena s dodací lhůtou a nákupem .

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Objednávky obvykle doručujeme následující pracovní den od objednání. Objednávala jste v době svátků, kdy byla dodací doba mírně prodloužena. O skutečnosti jste byla informována již v průběhu vytváření objednávky. Bohužel dopravce Zásilkovna k prodlevě přidal 2 dny. Zboží jste obdržela o 2 dny později než bylo avizováno. Za nedopatření se omlouváme. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nabíjím baterii již asi 15 hod., vysavač už indikuje stav nabití (svítí zelená kontrolka) a vysavač po zapnutí nefunguje....budu muset reklamovat zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Krabice byla pravděpodobně několikrát nešetrně otevírána, byla poškozena.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Omlouváme se, že dodaný produkt byl dodán v poškozené krabici. Náš zákaznický servis vás bude během dne kontaktovat a domluví se s vámi na řešení. Určitě společně najdeme způsob jak vše napravit k vaší plné spokojenosti. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo ledabyle zabaleno v důsledku čehož došlo s poškozeným obalem. Kdyby se někdo obtěžoval krabičky do krabice inteligentne poskládat a ne naházet tak by se to stát nemohlo. U dárků zamrzí i poškozený obal.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkuje za hodnocení. Mrzí ho, že dodané stavebnice mají poškozený obal. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a navrhne způsob řešení. Určitě společně nalezneme způsob jak vše napravit. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hračka přišla v rozbité, roztažené krabici, měl to být dárek pod stromeček. Otřesná zkušenost, ještě vzhledem k ceně cca 900 ,- bych čekala alespoň ten obal v pořádku!

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že dodané zboží neodpovídalo vašim představám. Podobné situace se někdy stanou, Maxík není dokonalý. Doporučujeme se v takovém případě vždy na nás obrátit. Umíme podobné situace řešit obratem, např. zasláním nového kusu. Vendy Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Termin doruceni nebyl splnen
    • Nedbale zableno

    Nakoupil jsem pres Heureku:
    Koupit neco pres Heureku ma sve plusy a minusy.
    Vsechno je malinko mene prehledne, popripade kdyz dojde na beznejsi problemy, tak to stoji dalsi cas, protoze musite resit 2 strany.
    Vyhodou je vetsi ochrana spotrebitele. Aktualne pres Airbank vraceni par drobnych. Popripade, moznost vraceni zbozi zdarma.

    Samotny obchod:
    Zbozi obchod nekvalitne zabalil a minimlane ochranna krabice byla poskozena. Zbozi uvnitr vypada na prvni pohled dobre, tak snad to tak bude i uvnitr, jinak budou Vanoce v nervu.
    Celkem z me strany bezduvodne mesic pred Vanocema nedodali zbozi ve slibovanem terminu.
    Na druhou stranu alespon poslali email, ze bude mit zasilka zpozdeni.
    Tedy na prvni nakup nic moc spokojenost.

    Doprava:
    Doprava na PPL ParcelShop. Trochu problem v okoli zaparkovat. Kdyz jsme na miste zjistili, ze krabice je rozbita a ze neni moc videt dovnitr, tak nas PPL postavi pred rozhodnuti neprebrat, nebo prebrat s rizikem, coz nemam moc rad. Udajne (nemam vyzkouseno) byva moznost na miste rozbalit a v pripade nespokojenosti hned vratit (ulozenka nebo tak neco).

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za váš nákup a hodnocení. Zda koupit přes Heureku nebo přímo v obchodě je na uvážení každého zákazníka. V případě nějaké nepříjemnosti se zákazník v obou případech může obrátit přímo na nás a náš zákaznický servis. Vše se snažíme vyřešit obratem. K poškození zásilek může dojít a někdy se tak i stane. Před vánoci dopravci vozí statisíce balíčků, ne vždy se nimi zachází v "rukavičkách". Doporučujeme poškozené krabice nepřebírat nebo s výhradami. To je třeba uvést do předávacího protokolu. Zboží rozbalovat na místě a pak odmítnout dopravci nenabízí. Vendy Maxík