Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vždy vše v pořádku, tahle zásilka zatím nedorazila

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkujeme za hodnocení. Vaši objednávku jsme připravili k novému odeslání. Zdá se, že původní se zatoulala v meziprostoru. Za zpoždění se velmi omlouváme. Dopravci v tuto chvíli zpracovávají velké množství zásilek a v malém množství dochází i k takovýmto nepříjemnostem. Věříme, že nová zásilka dorazí co nejdříve a zboží bude moci dělat radost. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    Přišla nefunkční se špatnou baterií hrozný problém s výměnou.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Je nám líto, že obdržená panenka vykazovala závadu a jsme připraveni vše obratem napravit. Maxíkův zákaznický servis vás bude ještě dnes kontaktovat a nabídne možná řešení. Věřím, že nalezneme takové, které vám bude vyhovovat. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být doručeno 6.8., tehdy jsem ho také potřeboval - byl to dárek. Dnes je 18.8., zboží nemám. Psal jsem Maxíkovi, před týdnem, a rovněž informoval, že objednávku ruším, protože už je mi zboží k ničemu. Omlouvali se, naznačili, že problém je způsobený Zásilkovnou. Co nechápu je, že když udělám průser směrem k zákazníkovi, tak ho co nejdřív vyřeším a ještě ho nezhoršuju. Za týden Maxík nic nevyřešil, peníze že mi vrátí až se jim zboží vrátí od Zásilkovny :) Čili já jsem zaplatil za něco, co Zásilkovna už evidentně nikdy nedoručí, ale Maxík mi vrátí peníze, až zboží které nedorazí a které už ani nechci jim dorazí zpět. Já bych se na straně Maxíka omluvil, zákazníkovi hned poslal peníze zpět. Jejich oddělení péče o zákazníky by vážně potřebovalo školení, nebo jako celek vyhodit. Mě sice šest stovek nezabije, ale princip mě neskutečně sere, když sám vím, jak ve svojí práci musím bojovat a pečovat o zákazníky.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Ze nedoručení zásilky se velmi omlouváme, učinili jsme tak již v emailové komunikaci. Snažili jsme se zajistit doručení jak nejrychleji jsme mohli. Ve vašem případě však Zásilkovna selhala jak v doručování zboží, tak v komunikaci s námi jako odesílatelem. Zákaznický servis a jeho pracovníci postupovali v souladu s nastavenými pravidly a navržený postup řádně vysvětlili. Nyní čekáme na vaši reakci na poslední zprávu, abychom mohli celou, pro obě strany nepříjemnou, záležitost ukončit a vrátit vám uhrazenou částku. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    Bez komentáře

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, přestože není pro náš obchod příliš příznivé. Kolegyně se zákaznického servisu celou záležitost s přepravní společností intenzivně řeší a průběžně vás informuje. Jakmile budeme znát upřesňující informace o termínu a čase doručení, budeme vás obratem kontaktovat. Maxík se omlouvá za pozdní doručení a věří, že i přesto všechno domeček udělá dětem radost. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Poslali zboží poškozené včetně obalu který neodpovídal kvalitnímu zabaleni jen lehká folie celá potrhana a tím poškozeno i zboží což nebylo převzato

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že zásilka byla během přepravy poškozena. Náš zákaznický servis vás po upozornění kontaktoval a nabídl zaslání nového zboží. Balení pouze do folie se nám u tohoto druhu zboží ukázalo jako nejvhodnější způsob. Dopravci si dávají větší pozor a k zásilkám se chovají šetrněji. Bohužel ne ve všech případech. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani po čtyřech dnech, válelo se kdesi v Teplicích na rozdělovníku a mezi tím narozeniny vnoučka proběhly. :-(

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že dárek nedorazil včas a bylo třeba se na vnukovi narozeniny na poslední chvíli zařídit jiným způsobem. Maxík předal zásilku dopravci včas, zádrhel nastal na straně Zásilkovny, která zásilku doručila o 3 dny později než bylo avizováno. Vybraná pobočka Zásilkovny byla pravděpodobně kapacitně plně vytížená. Omlouváme se za způsobené komplikace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná reklamace

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Reklamaci na vaše jméno v našem obchodě neevidujeme, nebylo možné ji tedy doposud zpracovat a uzavřít. Důvodu vaší nespokojenosti proto nerozumíme. Náš zákaznický servis vás již kontaktoval a informoval o postupu reklamace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dárek pro vnuka,hasičské auto přišlo s ulomeným kolem.Nereklamoval jsem,nemám na to čas.Špatně zabaleno,výrobek aušus.První a poslední nákup.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za chybné zabalení vaší objednávky. Poškozený produkt jsme připraveni vám obratem vyměnit za nový kus. Reklamace se snažíme vždy vyřídit co nejrychleji a pro zákazníky co nejpohodlněji. Nabízíme přepravu reklamovaného artiklu zdarma z vaší adresy bez nutnosti chodit na poštu. Maxíkův zákaznický servis vás ještě dnes bude kontaktovat a informovat o postupu reklamace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Boby se rozpadly lo jedom dnu...spatny material,bud stary nebo totalni šit

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkuje za vaše hodnocení. Boby jsou tuto zimu velmi žádaný, ale také nedostatkový artikl. Mrzí nás, že vaše zimní radovánky byly předčasně ukončeny. Maxíkův zákaznický servis vás bude ještě dnes kontaktovat a navrhne případné řešení. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé dodání, dobrá cena, velký výběr, komunikace na jedničku. Doporučuji.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkujeme za vaše hodnocení. Moc mu tedy nerozumí, ale věří, že došlo k překlepu a vyřízení objednávky proběhlo k vaší plné spokojenosti. Maxík přeje dětem mnoho spokojenosti se zakoupenými hračkami. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    MONOPOLY přišly v anglickém jazyce, tudíž pro naše účely nepoužitelné, stolní fotbal je vadný, NEFUNGUJE. Prozatím to vypadá, že jsem "vyhodila" 1200,- Kč oknem...

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkujeme za vaše hodnocení. Hru Hasbro Monopoly L.O.L. Suprise ENG nabízíme v anglickém jazyce. Tuto skutečnost uvádíme v názvu i v popisu výrobku. Pokud o daný produkt nemáte zájem, můžete odstoupit od kupní smlouvy. V našem obchodě můžete odstoupit do 60 dnů od obdržení zboží. Fotbal jste pravděpodobně zakoupila v jiném obchodě, vaše objednávka takový produkt neobsahuje. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výrobek je nefunkční
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí dopravu zdarma jen Českou poštou.

    Bohužel jsem se nechal nachytat na dopravu zdarma, kterou však obchod nabízí jen Českou Poštou, ostatní je dražší než u konkurence, která posílá i ze Slovenska. Jenom ve "zkratce", 7. prosince objednáno, 8. prosince mělo být odesláno, 15. prosince přišlo oznámení, že bude balík doručován, byli jsme doma celý den, nikdo z České Pošty nezazvonil, 16. přišlo sms oznámení, že adresát nebyl zastižen. Mohl bych ještě dále popisovat, jak dloho bylo potřeba čekat frontu na ČP, ale důležitější je něco jiného, balík přišel jako sežvýkaný, páska balíku přetržená, obsah snad doufejme ok, až teprve děti posoudí. Kdyby tam nebyly takto "důležité" věci, tak si nechám peníze poslat zpět a na poštu ani nepůjdu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sami od sebe zmenili dopravce aniz by se mne zeptali. Ve finale jsem musel na postu a jeste zbozi trvalo dorucit 2 tydny! Jakakoli zmena v objednavce musi byt teze schvalena objendavatelem!

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík byl nucen změnit dopravce z kapacitních důvodů. Vámi vybraný dopravce nás odmítl nakládat, byl zcela přetížen. Přistoupili jsme k rychlé změně dopravce, aby dárky mohly býti doručeny ještě před vánoci. Mrzí nás, že doručení vaší zásilky se zkomplikovalo a doručovací lhůta se protáhla. Omlouváme se za způsobené komplikace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal jsem 30.11.2020 a doručeno bylo 16.12.2020.Chápu,že před vánoci je to problém,ale 17 dní je moc dlouhá doba.Bohužel...Navíc jsem si dopravu objednal přes PPL,ale obchod,aniž by mě informoval zadal přepravu České poště.Neomluvitelné,příště se rozmyslím,jestli objednám

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkuje za vaše hodnocení. Vámi vybraný dopravce vydal prohlášení, že zásilky nestihne doručit do vánoc. Chtěli jsme, aby Ježíšek dostál svým závazkům, proto jsme přistoupili k řešení změnou dopravce. Z doručovací tabulky vidíme, že zásilka již byla doručena. Přejeme mnoho spokojenosti se zakoupeným zbožím. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasílají českou poštou, což je tragédie, zaplatila jsem balík do ruky a vystátala hodinou frontu na poště.
    • Zboží bylo dost nekvalitně zabaleno, chyběla výstelka, krabice litala vevnitř sem a tam. Ve srovnání s tím jak pečlivě přicházejí zabaleny zásilky z jiných obchodů tak je to velká bída

    Nakoupit raději jinde

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. V naší nabídce máme několik dopravců, sama jste si zvolila Českou poštu. Česká pošta je momentálně velmi přetížena a nestíhá doručovat zásilky dle zadání. O problému víme a s Českou poštou celou záležitost řešíme. Balení zásilky nebylo v souladu s našimi pravidly. Obsluhu balící linky jsme na nedostatky upozornili. Omlouváme se za způsobené komplikace. Přejeme krásné a poklidné vánoce Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nevzbuzovalo důvěru v originální zabalení a že se jedná o nový kus. Spíše mi přišlo jako nějaký vystavený kus, kterého se bylo třeba šikovně zbavit.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení vašeho nákupu v našem obchodě. Maxík se omlouvá za doručení kusu, který neodpovídal kvalitativním standardům. Zboží je před odesláním kontrolováno a v případě, že vykazuje nedostatky jej neodesíláme. Je možné, že skladník, který vychystával vaši hračku kontrolu neprovedl. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a nevrhne výměnu případně jiné řešení. Omlouváme se za způsobené komplikace. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi nebylo v krabici ale jen zabalene fólii coz je teda za me neprijatelne

    Dalsi nákup asi neudelam

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Maxík zkontroloval kamerové záznamy a nestačil se divit! Balič, který balil Vaši objednávku, obešel snad všechna pravidla. Velmi se za toto pochybení omlouváme. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a navrhne vhodnou kompenzací. Tohle by se opravdu stávat nemělo. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji z důvodu toho, že zboží nepřišlo do 14 dnů a když už přišlo bylo rozbité, vím není to chyba obchodu, ale ta chyba s dobou dopravy je příšerná.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla doručena v avizovaný termín, navíc ještě byla poškozena. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a domluvíte se na výměně zboží nebo na jiném vhodném řešení. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Štěpánka Maxík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelíbí se mi způsob komunikace internetového obchodu, dnes jsem volala, že mi nedodali zaplacené zboží a odpověď byla že oni zboží dodali. Je u dopravce někde od 6.11. v depu a neobtěžují se to řešit, uspíšit dopravu. Nabízí reklamaci - vrácení peněz nebo jiné zboží. Tomuto telefonátu předcházela mejlová urgence z mé strany a na tu odpověď od dopravce nedostali - poněkud zvláštní, že?

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Maxíka mrzí, že nejste s našimi službami spokojena. Zásilka byla nasměrována na Zásilkovnu, kterou jste si vybrala, a která má v tuto chvíli kapacitní problémy. Vše komplikuje situace související s omezeními kolem nás. Zákaznický servis Vám nabídl nové zaslání objednávky jiným dopravcem nebo vrácení kupní částky. Dopravci jsou v tuto chvíli přetíženi a na urgence na jednotlivé zásilky nejsou schopni reagovat. Zákaznický servis Vaši zásilku monitoruje a bude Vás informovat. Za Maxik Štěpánka