Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná reklamace

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Reklamaci na vaše jméno v našem obchodě neevidujeme, nebylo možné ji tedy doposud zpracovat a uzavřít. Důvodu vaší nespokojenosti proto nerozumíme. Náš zákaznický servis vás již kontaktoval a informoval o postupu reklamace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dárek pro vnuka,hasičské auto přišlo s ulomeným kolem.Nereklamoval jsem,nemám na to čas.Špatně zabaleno,výrobek aušus.První a poslední nákup.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Omlouváme se za chybné zabalení vaší objednávky. Poškozený produkt jsme připraveni vám obratem vyměnit za nový kus. Reklamace se snažíme vždy vyřídit co nejrychleji a pro zákazníky co nejpohodlněji. Nabízíme přepravu reklamovaného artiklu zdarma z vaší adresy bez nutnosti chodit na poštu. Maxíkův zákaznický servis vás ještě dnes bude kontaktovat a informovat o postupu reklamace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Boby se rozpadly lo jedom dnu...spatny material,bud stary nebo totalni šit

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkuje za vaše hodnocení. Boby jsou tuto zimu velmi žádaný, ale také nedostatkový artikl. Mrzí nás, že vaše zimní radovánky byly předčasně ukončeny. Maxíkův zákaznický servis vás bude ještě dnes kontaktovat a navrhne případné řešení. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé dodání, dobrá cena, velký výběr, komunikace na jedničku. Doporučuji.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkujeme za vaše hodnocení. Moc mu tedy nerozumí, ale věří, že došlo k překlepu a vyřízení objednávky proběhlo k vaší plné spokojenosti. Maxík přeje dětem mnoho spokojenosti se zakoupenými hračkami. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    MONOPOLY přišly v anglickém jazyce, tudíž pro naše účely nepoužitelné, stolní fotbal je vadný, NEFUNGUJE. Prozatím to vypadá, že jsem "vyhodila" 1200,- Kč oknem...

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkujeme za vaše hodnocení. Hru Hasbro Monopoly L.O.L. Suprise ENG nabízíme v anglickém jazyce. Tuto skutečnost uvádíme v názvu i v popisu výrobku. Pokud o daný produkt nemáte zájem, můžete odstoupit od kupní smlouvy. V našem obchodě můžete odstoupit do 60 dnů od obdržení zboží. Fotbal jste pravděpodobně zakoupila v jiném obchodě, vaše objednávka takový produkt neobsahuje. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výrobek je nefunkční
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí dopravu zdarma jen Českou poštou.

    Bohužel jsem se nechal nachytat na dopravu zdarma, kterou však obchod nabízí jen Českou Poštou, ostatní je dražší než u konkurence, která posílá i ze Slovenska. Jenom ve "zkratce", 7. prosince objednáno, 8. prosince mělo být odesláno, 15. prosince přišlo oznámení, že bude balík doručován, byli jsme doma celý den, nikdo z České Pošty nezazvonil, 16. přišlo sms oznámení, že adresát nebyl zastižen. Mohl bych ještě dále popisovat, jak dloho bylo potřeba čekat frontu na ČP, ale důležitější je něco jiného, balík přišel jako sežvýkaný, páska balíku přetržená, obsah snad doufejme ok, až teprve děti posoudí. Kdyby tam nebyly takto "důležité" věci, tak si nechám peníze poslat zpět a na poštu ani nepůjdu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sami od sebe zmenili dopravce aniz by se mne zeptali. Ve finale jsem musel na postu a jeste zbozi trvalo dorucit 2 tydny! Jakakoli zmena v objednavce musi byt teze schvalena objendavatelem!

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík byl nucen změnit dopravce z kapacitních důvodů. Vámi vybraný dopravce nás odmítl nakládat, byl zcela přetížen. Přistoupili jsme k rychlé změně dopravce, aby dárky mohly býti doručeny ještě před vánoci. Mrzí nás, že doručení vaší zásilky se zkomplikovalo a doručovací lhůta se protáhla. Omlouváme se za způsobené komplikace. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal jsem 30.11.2020 a doručeno bylo 16.12.2020.Chápu,že před vánoci je to problém,ale 17 dní je moc dlouhá doba.Bohužel...Navíc jsem si dopravu objednal přes PPL,ale obchod,aniž by mě informoval zadal přepravu České poště.Neomluvitelné,příště se rozmyslím,jestli objednám

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxík děkuje za vaše hodnocení. Vámi vybraný dopravce vydal prohlášení, že zásilky nestihne doručit do vánoc. Chtěli jsme, aby Ježíšek dostál svým závazkům, proto jsme přistoupili k řešení změnou dopravce. Z doručovací tabulky vidíme, že zásilka již byla doručena. Přejeme mnoho spokojenosti se zakoupeným zbožím. Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasílají českou poštou, což je tragédie, zaplatila jsem balík do ruky a vystátala hodinou frontu na poště.
    • Zboží bylo dost nekvalitně zabaleno, chyběla výstelka, krabice litala vevnitř sem a tam. Ve srovnání s tím jak pečlivě přicházejí zabaleny zásilky z jiných obchodů tak je to velká bída

    Nakoupit raději jinde

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. V naší nabídce máme několik dopravců, sama jste si zvolila Českou poštu. Česká pošta je momentálně velmi přetížena a nestíhá doručovat zásilky dle zadání. O problému víme a s Českou poštou celou záležitost řešíme. Balení zásilky nebylo v souladu s našimi pravidly. Obsluhu balící linky jsme na nedostatky upozornili. Omlouváme se za způsobené komplikace. Přejeme krásné a poklidné vánoce Veronika Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nevzbuzovalo důvěru v originální zabalení a že se jedná o nový kus. Spíše mi přišlo jako nějaký vystavený kus, kterého se bylo třeba šikovně zbavit.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení vašeho nákupu v našem obchodě. Maxík se omlouvá za doručení kusu, který neodpovídal kvalitativním standardům. Zboží je před odesláním kontrolováno a v případě, že vykazuje nedostatky jej neodesíláme. Je možné, že skladník, který vychystával vaši hračku kontrolu neprovedl. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a nevrhne výměnu případně jiné řešení. Omlouváme se za způsobené komplikace. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi nebylo v krabici ale jen zabalene fólii coz je teda za me neprijatelne

    Dalsi nákup asi neudelam

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Maxík zkontroloval kamerové záznamy a nestačil se divit! Balič, který balil Vaši objednávku, obešel snad všechna pravidla. Velmi se za toto pochybení omlouváme. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a navrhne vhodnou kompenzací. Tohle by se opravdu stávat nemělo. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji z důvodu toho, že zboží nepřišlo do 14 dnů a když už přišlo bylo rozbité, vím není to chyba obchodu, ale ta chyba s dobou dopravy je příšerná.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla doručena v avizovaný termín, navíc ještě byla poškozena. Zákaznický servis vás bude kontaktovat a domluvíte se na výměně zboží nebo na jiném vhodném řešení. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Štěpánka Maxík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelíbí se mi způsob komunikace internetového obchodu, dnes jsem volala, že mi nedodali zaplacené zboží a odpověď byla že oni zboží dodali. Je u dopravce někde od 6.11. v depu a neobtěžují se to řešit, uspíšit dopravu. Nabízí reklamaci - vrácení peněz nebo jiné zboží. Tomuto telefonátu předcházela mejlová urgence z mé strany a na tu odpověď od dopravce nedostali - poněkud zvláštní, že?

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Maxíka mrzí, že nejste s našimi službami spokojena. Zásilka byla nasměrována na Zásilkovnu, kterou jste si vybrala, a která má v tuto chvíli kapacitní problémy. Vše komplikuje situace související s omezeními kolem nás. Zákaznický servis Vám nabídl nové zaslání objednávky jiným dopravcem nebo vrácení kupní částky. Dopravci jsou v tuto chvíli přetíženi a na urgence na jednotlivé zásilky nejsou schopni reagovat. Zákaznický servis Vaši zásilku monitoruje a bude Vás informovat. Za Maxik Štěpánka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní zbozi

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. V případě, že zboží nesplnilo Vaše očekávání můžete odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit. U Maxíka máte tuto možnost do 60 dnů od doručení zboží. Pokud vykazuje stavebnice nějaké poškození nebo je nefunkční, neváhejte se na nás obrátit s reklamací. Vše pro vás vyřídíme v co nejkratším čase. Štěpánka Maxík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost dodání

    Karty zbraně a karty hrdiny prodávané po kusech nelze bez problému setřít, takže děti z toho byly zklamané. Ostatní zboží snad v pořádku, ale to uvidíme až o Vánocích.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Maxíka mrzí, že dodané kartičky vykazovaly popsanou závadu. Náš zákaznický servis se s vámi ještě dnes spojí a nabídne Vám vhodné řešení. Věříme, že zbývající zboží bude v pořádku a dětem udělá pod stromečkem radost. Štěpánka za maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si produkt růžové barvy a přišel mi modré barvy. Příště už tento eshop nezkusim.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení! Občas se Maxíkovi něco nepovede - záměna barvy ho mrzí, to by se opravdu stát nemělo. Ještě jednou se moc omlouváme za způsobené komplikace. Věříme, že nám dáte šanci složit úspěšný reparát. Jana za maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrůza, hrůza, hrůza, nikdy více... Ze zákazníka dělají blbce.

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, Maxíkovi to nedalo a rozhodl se prozkoumat důvody Vaší nespokojenosti… Objednal jste si pískoviště německého výrobce BIG (slovo BIG v názvu je obchodní značkou pískoviště). Rozměry, které uvádíme v detailu produktu jsou zobrazeny správně: (180 cm délka rozložená mušle x 80 cm šířka a 20 cm výška). Pískoviště má dva díly s univerzálním využitím a je jen na uživateli, jaká kombinace mu bude vyhovovat. Druhou část mušle lze použít jako víko chránící písek proti domácím mazlíčkům, či jako bazének. Výrobek si k dnešnímu dni zakoupilo 856 zákazníků. Kdyby se jednalo o problematický produkt, byl by jeho prodej okamžitě ukončen. Maxík Vám nabídl možnost vrácení zboží, což jste doposud nevyužil. Jana za maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo poničené/rozbité a špinavé

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, prasklý díl na domečku již Maxík vyřešil. Omlouváme se za komplikace a přejeme pohodové léto! Jana za maxik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno ve slibovaném termínu. Po týdnu jsem objednávku zrušila. Jednalo se o dárek, který jsem musela řešit na poslední chvíli jinak, což mi způsobilo nepříjemné komplikace..

    Reakce obchodu Maxíkovy hračky

    Dobrý den, toto se Maxíkovi opravdu nepovedlo. Velmi se omlouváme za jakékoliv komplikace. Změnili jsme nastavení fungování skladu a situaci již máme pod kontrolou. Jana za maxik.cz