-
Nedoporučuje obchod
U zboží bylo uvedeno, že je skladem, ale ani po dvou týdnech nebylo odesláno. Jasně, skladovost nemusela odpovídat, ale čekal bych e-mail "sorry, nemáme to, bude to trvat". Nebo alespoň že odpoví na e-mail, co jsem jim před týdnem poslal já. Je to škoda.
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den,
produkt skladem byl v počtu 1kusu, vy jste objednal kusy 2 a tak čekáme na doskladnění.
Bohužel, dodavatel stále požadovaný kus nedoskladnil, což je důvodem, proč vyřízení objednávky trvá.
Za tyto průtahy se omlouvám, objednávku jsem obratem zrušil a finanční prostředky jsme vrátili.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Za bundu si nechají zaplatit, i když není skladem. Přes e-maily téměř nulová odezva. Musíte volat.
Naposledy, když jsem se tázal na dostupnost zimních bund, mi bylo řečeno, že shánět bundu v lednu je “nesmysl”.
Logika dobrá, až na to.. Že v AČR si tu bundu člověk muže i zničit, během výcviku.
Jinak, co mají skladem, tak to dodají.
Marketéra tohoto obchodu by měli vyhodit.
Inzerovat, skrz soc. sítě, ze něco mají, ale vlastně nemají. No v AČR už mají svou pověst.Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den Františku Šiško, nebo Dominiku Semráde,
budu ve stručnosti reagovat na Vaší negativní recenzi a pobouření.
Způsob platby si volí zákazník, nikoliv prodejce. Objednávku jste mohl klidně udělat na dobírku, což jste neučinil.
A vaše tvrzení o ,,téměř nulové odezvě přes emaily" je více než zavádějící.
Objednávku jste učinil v 14.01.2024 10:32:23 a osobně jsem vám psal email s požadavkem 14.01.2024 11:21:20 o služební průkaz, k prokázání nároku na nákup této značky (požadavek firmy Arcteryx).
Na email jste sice reagoval, ale služební průkaz jste nedoložil, u Vašeho registrovaného účtu nebyl (jinak by jste mohl navíc čerpat slevy jako VZP) a v historii emailové komunikace také nebyl.
Závěrem se dostáváme k dostupnosti. Objednal jste zboží, které skladem nebylo a není. Na sociálních sítích bylo konkrétně zmíněno, jaké zboží dorazilo. Prosím tedy, než začnete kritizovat a negativně hodnotit, věnujte více pozornosti obsahu textu. Za to bohužel marketér, kterého ,,chcete nechat vyhodit" opravdu nemůže.
Po vzájemné dohodě byla objednávka zrušena a finanční prostředky obratem vráceny na účet.
Je smutné, že předchozí 3 objednávky, které proběhly naprosto v pořádku jste nehodnotil, ale zde jste si udělal čas.
Navíc na recenzi, která je, velmi mírně řečeno, zavádějící.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo přes okamžitou platbu qr kódem. To je to čertovo kopýtko prodeje zboží, které obchod nemá skladem. Já bych preferoval prodej pouze toho, co prodejce skutečně vlastní a nikoli toho, co prostě nemá...
Prodávat něco, co nevlastním je podle mě nesmyl a já bych si to k zákazníkům nedovolil.
Ale tak třeba zboží někdy dorazí, nebo ne, uvidíme...
A nakonec tedy poslat dotazník, jak jste spokojeni s nákupem zboží které nemáte... No, moc spokojen nejsem, asi tak.Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den,
způsob platby za objednávku je zcela na zákazníkovi. Můžete platit převodem, dobírkou, QR kódem, paypalem, přes službu twisto nebo osobně na prodejně hotově či kartou.
Fakt, že jste si předobjednal zboží, u kterého je dostupnost uvedena přímo u produktu a rovnou jej zaplatil bylo vaše rozhodnutí, takže trochu nechápu Vaše rozčarování. Za vzniklé komplikace se omlouvám, objednávku rušíme a realizujeme refundaci.
Závěrem dodám, že formulář zasílá portál heureka, nikoliv náš eshop
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Zaplacené zboží a zprava žádná už 14dnu čekáme a nic
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den Radko,
mrzí mě Vaše nespokojenost a negativní recenze, ještě navíc za situace, kdy jsme spolu včera hovořili po telefonu.
Objednávku jste učinila 23.4. v 11:33 (neděle) a následující pracovní den 24.04.2023 v 12:36:53 (pondělí) jsme Vás informovali, že objednávku zpracováváme a že jak jakmile budeme mít bližší informace, budeme Vás kontaktovat.
Situace se od té doby nezměnila a při dotazu od vás jsme reagovali obratem. Pružnější komunikaci si tedy neumím moc představit, ale chápu že se hněváte. Zákazníkovi se čekat prostě nechce...
Za vzniklou situaci se velmi omlouvám, objednávku jsme zrušili a obratem vrátili finanční prostředky.
Za celý tým MS přejeme hezký zbytek dne a držíme palce, ať máte štěstí u jiného prodejce.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
- i přes velký seznam nabízených věci mají málo co skladem. nejsou konkurence schopni ,objednávka například uf pro věci trvá měsíce ,ikdyz v Mnichově je zboží skladem.
- ikdyz obchod ví ,že zboží nebude letos skladem stále je vidět v seznamu věci k nákupu ,například pro ozbrojené složky.
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den, pane Švancaro.
Váš pohled ze strany zákazníka samozřejmě chápu, i já bývám v pozici zákazníka a čekání na zboží není příjemné, zejména v situaci, kdy člověk zboží potřebuje pro výkon povolání, nebo se prostě těší na novou věc...
Zboží se snažíme dosklaňovat tak, jak nám kapacity a dodavatelé umožní, ale i kdyby jsme se stavěli na hlavu, zboží které skladem dodavatel prostě nemá, zcela logicky dodat nemůžeme. UF PRO je toho zářným příkladem. I přes mnohé předobjednávky, tak přes pravidelně doskladňování zboží jsou prodlevy dodávek výrazně delší, než jaké vyhovují nám, jako prodejcům nebo našim zákazníkům. Pokud jste však u nějakého dealera požadované zboží od této značky našel, nic vám nebrání jej tam pořídit. I když nechápu, proč v této recenzi řešíme UF PRO, když jste objednal kšiltovku Arcteryx....
Co se tedy týče vaší objednávky, na kterou se tato negativní recenze vztahuje.
V nabídce máme většinu sortimentu značky Arcteryx a s tím pracujeme. Aktuálně kšiltovka skladem není a výrobce vůbec neuvádí, kdy by měly být kšiltovky vyrobeny. O tom jste byl informován a to byl důvod, proč byla objednávka zrušena. Né každý je tak trpělivý, aby čekal měsíce na objednané zboží...
Závěrem dodám, že náš systém nemůže být napojen na systémy všech výrobců a neustále aktualizovat termíny výroby, protože žádný z výrobců tyto údaje většinou neuvádí a naprogramovat takovou věc by stálo nemalé finanční prostředy, což v porovnání s tím, že jsme se zákazníkem v kontaktu emailem a tyto věci prověřujeme obratem vidíme jako bezpředmětné.
Děkujeme tedy za vaši recenzi a doufáme, že se vám ulevilo. Negativní emoce by v sobě člověk neměl držet, mohlo by ho klepnout :)
Přejeme hezký zbytek dne a hodně štěstí s nákupy do budoucna, třeba u kolegů v Mnichově
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Nelze bez průkazu MV zakoupit věci od zn. Arcteryx.Nabídka věcí,které ani od této značky nemají a ani neznají jejich dodání.Pro mne něco absurdního.
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den, pane Turku!
Sortiment značky Arcteryx LEAF je na našem webu jasně označen, jako sortiment určený výhradně pro příslušníky ozbrojených složek. I přes fakt, že jím jak vidno nejste, jste zboží stejně objednal. A když jme vás vyzvali k předložení služebního průkazu, neobtěžoval jste se ani odepsat. Pokud s námi nekomunikujete a nemáme možnost vám situaci ani vysvětlit, logickým závěrem bylo zrušení objednávky. Absurdním bych tak hodnotil spíš vaše naprosto nepochopitelné rozhořčení spojené s negativní recenzí, za které si můžete sám. Příště lépe čtěte, nebo se nesnažte podvádět..
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
při objednávání musíte mít průkaz ozbrojené složky,bylo by vhodné,když kopie průkazu není doložena při koupi,aby platba nemohla vůbec proběhnout
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den paní Mehlerová,
na vaší recenzi jsem nucen reagovat. U produktu, který jste se rozhodna zakoupit bylo jasně uvedeno, že se jedná o sortiment VÝLUČNĚ A JEN pro ozbrojené složky a to jak v jazyce českém, tak anglickém. I přes fakt, že do této kategorie zákazníků nepatříte jste nákup učinila a pořadované doklady nepředložila. Už zde jste se dopustila zcela vědomého, podvodného jednání. V následujícím telefonátu, kde jsem vám situaci vysvětlil a zdůvodnil, měl jsem tak za to, že jste to pochopila. Bohužel, jak koukám... tak nikoliv.
Myslím si tedy, že vaše recenze je nakolik vševystihující i pro ostatní zákazníky, že na ní další reakce není třeba. Podvodníci jsou bohužel všude a dát negativní recenzi z důvodu, že vám podvůdek nevyšel je víc než úsměvné.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
No, že by zrovna Ukrajinci potřebovali chrániče na sluchátka...jak mi bylo sděleno...
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den pane Vykopale,
budu reagovat na Vaše zbytečně negativní hodnocení na náš obchod..
Předem bych vám rád připomenul, že jsme vás o delší dodací lhůtě informovali obratem po vytvoření objednávky a neměl jste s tím problém. Nyní tedy nechápu, z jakého důvodu dostaneme negativní hodnocení, navíc se sarkastickým komentářem směřovaný na Ukrajinu.. ještě za situace, kdy jsme avizovaný termín ani nepřekročili.
Aktuálně je výroba v Combat Systems stále velmi vytížena zvýšenou poptávkou po produktech balistické ochrany a na drobné výrobky a jejich sériové výrobě prostě nezbývají kapacity. Ale to jsou informace, které jsme vám již jednou sdělili a neměl jste s nimi problém. Pokud nadále na produkt čekat nechcete, stačilo napsat email či zavolat na prodejnu a obratem by jsme situaci řešili, ovšem zbytečně negativním hodnocením ještě s ironickým nádechem nepomůžete ničemu.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
špatná komunikace - neúplná informace
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den,
Vaše zkušenost mě velmi mrzí, měl jsem za to, že jsme v několika telefonátech probrali vše důležité, což vyústilo v objednávku, kterou jste u nás udělal. Omlouvám se tedy, pokud z naší strany byly informace podány nějakým způsobem nejasně, či složitě.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednal jsem si taktické rukavice Mechanix wear M-PACT3 , a místo toho mi přišly dekorativní M-PACT3, vietnamské výroby, což s nabídkou na e-shopu nesouhlasí. Kdyby tento nákup překročil částku 5000kc prodávající by se dopouštěl trestného činu. A takto se dopouští pouze nezákonného jednání.
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý večer do Havířova paní Veroniko,
zcela upřímně jsem zaskočen negativní recenzí, která je nejen lživá, ale ani nereflektuje z naší strany vstřícný přístup k vašim požadavkům, které byly řešeny v několika telefonátech tak, aby jste byla jako zákazník spokojena.
Nic takového, jako rukavice v provedení - ,,dekorativní M-PACT 3" neexistuje a vaše objednávka obsahovala přesně to, co jste si objednala. Tedy originální model rukavic Mechanix M-Pact 3 Coyote Brown, o jehož nepravosti nemůže být vůbec řeč, neboť jej bereme přímo od dealera pro Českou republiku. Tolik k osvětlení vašeho nařčení naší společnosti.
Vzhledem k obsahu předchozích telefonátů asi chápu, že jste podezíravá k internetovým obchodům, když jste objednávku nezaplatila převodem, tedy platební metodou, kterou jste si během objednávkového procesu vybrala, ale po domluvě jsme platbu upravili na dobírku, aby jste nemusela zboží platit předem, protože jste byla v minulosti podvedena.
Ale vzhledem k naší reputaci, kterou reflektuje třeba právě hodnocení zde, na portálu heuréka je celkem očividné, že žádní podvodníci nejsme, rychle komunikujeme a snažíme se o vstřícný, ,,prozákaznický servis". Vaše nařčení nás tedy hluboce uráží a požadujeme veřejně prezentovanou omluvu, prezentovanou stejně jako vaši ,,odbornou právní kvalifikaci" domnělého problému. Z naší strany jsme společný, obchodně právní vztah splnili na 110%, jak dodáním zboží, tak obsahem objednávky, rychlostí expedice i rychlostí doručení k vám, jako koncovému uživateli. A opravdu kategoricky odmítám lži, které zde bez jakéhokoliv důvodu píšete!
s očekáváním,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Kalhoty mi neseděly a tak jsem je vrátil přesně v souladu s obchodními podmínkami. Peníze nemám ani 16 dní po odstoupení od smlouvy, ačkoli zákonná lhůta je 14 dní. Chtěl jsem koupit jiné kalhoty, ale od tohoto obchodu to rozhodně už nebude!
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní reakci, bohužel se Vaše vrácení potkalo s dovolenými našich zaměstnanců a proto jsme jej nestihli vyřídit včas. Věřím však, že i přes nepovedený nákup jsme vám všechny vaše dotazy před a během výběru kalhot zodpověděli k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
- Kvalitní zboží
- komunikace
Už téměř dva týdny mi nepřišla odpověď na dotaz o změnu objednávky. Na skladu v MS chyběla poslední položka, kterou jsem objednal omylem. Zbytek objednávky je dle mých informací je dostupný.
Komunikace s MS byla do tohoto incidentu v pořádku.
Jinak jsem s obchodem spokojen. Je to obchod na který se obracím, když potřebuju kvalitní vybavení.Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den,
omlouvám se negativní zkušenost, bohužel email nám zapadl a mi jej prostě přehlédli.
S pozdravem,
Jan Tříska
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace
Zboží jsem objednal před 11 dny. Po týdnu jsem psal dotaz, v jakém stavu je objednávka, kdy mi bylo sděleno, že ho nemají naskladněné. To bych samozřejmě pochopil, ale mohli mi to dát vědět, hned na začátku. Poté dodali, že zjistí, v jakém stavu má objednávka je a dají mi vědět. Uplynuly další 3 dny a odpověď žádná, ale zaslali tento dotazník, abych ohodnotil jejich obchod, tak hodnotím ;-) Nakupuji celkem dost v obchodech s taktickými doplňky, ale tak vražednou rychlost v komunikaci jsem ještě nezažil. Každý ať si závěr udělá sám.
-
Nedoporučuje obchod
- Ziadna komunikacia
-
Nedoporučuje obchod
- Skoro nic není skladem
- Dlouhé dodací lhůty
-
Nedoporučuje obchod
Potvrzení o uhrazení zboží jsem obdržel, další informace, kdy a jestli zboží dorazí, je zatím velký otazník....
-
Nedoporučuje obchod
Neschopnost převést objednávku do nového roku.
Reakce obchodu Marines Shop
Dobrý den Antoníne, hlavní kámen úrazu a nemožnost přenést objednávku z 29.12 do nového roku byl přechod na nový eshopový systém, který jsme spustili 1.1.2020. Protože jste měl objednávku převodem dopředu a bylo jasné že platba do 31 nedorazí vzhledem k svátkům nemohli jsme po přechodu a změně číselné řady faktur mít provázané párování plateb a účetnictví. Snažil jsem se to vysvětlit v emailu a požádat o znovuobjednání v novém roce. Nevadí tak snad příště.
S pozdravem,
Michal Fencl
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno je to čtrnáct dbí a dosud nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Pekne udelane stranky a to je vse.
- Hodne pozde vraci penize.
Vraceni penez az po 14dnech, a to az po napsani mailu, ze penize stale nemam na uctu. Odpoved, ze vraceni bot maji ve zpracovani, je celkem smesna vzhledem tomu, ze jsem mel cislo vratky 10. Zavaleni vracenym zbozim jiste nejsou :) Tam resit pripadnou reklamaci bych si nechtel ani predstavit s jejich zpracovatelskym pristupem:) Takze obchod nedoporucuji a uz nikdy vice! Jako reakci na toto hodnoceni cekam, ze napisete, ze vam zbozi prislo az 19.11. jak jste psali v mailu, ale smolicek dle sledociho cislo vam zbozi prislo 16.11. :)
Reakce obchodu Marines Shop
Zdravíme pane Jane Vaniši,
Zboží bylo dle sledovacího čísla vráceno 16.11 ale vzhledem ke zkrácené pracovní době každý pátek byla zásilka přijata těsně před koncem pracovní doby v 15:00, proto jsme jí fyzicky zpracovali až v pondělí 19.11. Peníze Vám byly vráceny 28.11 což i kdybychom přihlédli k faktu, že zásilka dorazila již 16.11, je pořád ve 14 denní lhůtě, která uplyne až 30.11. což je zítra ! Chápu, že to není snadné spočítat ale skutečně to tak je.
Mrzí mne, že jste si představoval vrácení peněz rychleji ale jsme jen lidé, jsme malá firma a v předvánočním shonu máme skutečně práce tolik, že vrácení peněz, které obvykle zpracováváme během pár dní nyní trvá většinou celou lhůtu. Vaše narážka na reklamace je úsměvná, neboť díky kvalitnímu zboží, které prodáváme nemusíme reklamace téměř vůbec řešit, a pokud ano je to radost, neboť firmy, které zastupujeme je řeší obratně a většinou ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem,
Michal Fencl
jednatel
MARINES-SHOP.COM -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Doslo, v polámané krabici s dírou. Zbozi nebylo zabaleno a tím padem bylo zašpiněno. E shop odmíta zaplatiti čistírnu, kterou jsem si musel vzit. Nabizi vouchry na další nákup, ale po zkušenostech již odmítám zde něco nakupovat. Jedníní e hoop je on line, ale přístup negativní a musím se skrčit, aby se mnou komunikovali,...
Reakce obchodu Marines Shop
Vážený Milane Kozáku,
Bohužel musím reagovat na tuto ne zcela férovou a hlavně ne smysluplně a česky psanou recenzi zejména po tom, co jste nás vydíral a vyhrožoval nám. Dne 4.10.2018 jste si zakoupil kabát značky Brandit, který Vám byl následující den, tj. 5.10 doručován. Protože jste nebyl zastižen došlo k převzetí zásilky až 8.10.2018.
Dne 15.10, tj. týden po převzetí jste nám napsal email, ve kterém jste požadoval uhrazení nákladů na čistírnu za údajně znečištěný kabát (což jste nebyl schopný doložit a ani napsat, kde a jak byl kabát znečištěn) a zároveň jste nám pohrozil, že pokud Vám peníze nezašleme a nebudeme postupovat dle Vašich požadavků, zveřejníte negativní recenzi na portálu Heureka a na našem Facebooku.
Celou situaci jsme se snažili k Vaší spokojenosti vyřešit a i přes fakt, že jste nás vydíral jsme nabídli slevový poukaz na nákup v hodnotě Vámi udané ceny čistírny. Pokud jste skutečně obdržel zásilku, která byla poškozená při přepravě měl jste zásilku buď odmítnout a nebo nás o tomto faktu informovat ihned po převzetí. V takovém případě bychom řešili reklamaci doručení nebo reklamaci zboží. Vy jste ale toto neudělal a údajné znečištění jste ani nezdokumentoval a ani jste nebyl schopný vysvětlil kde a jak byl kabát znečištěn. Celou situaci jste nakonec stejně vyřešil cestou negativní recenze, což mi od Vás nepřijde moc fér. Nechť si ostatní zákazníci udělají o celé situaci sami přehled a sami.
S pozdravem,
Michal Fencl
jednatel
TF CORP s.r.o