Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rád bych uvedl věc(i) na správnou míru.

    Objednávka byla uskutečněna 3.9., platba na můj účet však přišla až 4.10., což je více než měsíc.

    Odstoupení od smlouvy jsem zaslal v tentýž den, co jsem se telefonicky spojil s Vašim kolegou, tudíž 11.9.

    Omlouvám se, že jsem nebyl 7.9. schopen přijmout hovor - 10:57 je doba, kdy jsem ještě ve škole, a nemám ve zvyku volat na neznámá čísla.

    Nerozumím, jak je možné, že e-mail cestoval 6 dnů. Reagoval jste až po opětovném zaslání formuláře - 21.9.

    Je podivné, že vyřízení transakce z Raiffeisen do České Spořitelny trvalo od středy až do pondělí - vyřízení platby musí od zákona přeběhnout během prvních dvou pracovních dnů.

    Závěrem bych rád řekl, že Marines Shop je skvělý obchod (balík zaslán první pracovní den, zboží v pořádku dorazilo), ale po komunikační stránce má hodně co dohánět.

  • Tomáši Filcek, Filcku nebo to je vlastně fuk. Dopadlo to přesně jak jsem si myslel. Na internetu, potažmo Heuréce jste hustej až za roh ale aby jste zavolal, nebo přišel osobně na to už koule nemáte. Celé to akorát svědčí o tom, jak jste si u nás (ne)koupil nic a nyní se snažíte akorát škodit.

  • Tomáš Filcku:

    Zdravím Vás pane Filcku, Filcek nebo kdo vlastně vůbec jste. Možná by nebylo vůbec špatné se podepsat abychom se mohli vůbec podívat o co jde. Vaše jméno ani příjmení (ve všech možných tvarech co mě napadli) jsem na našem eshopu v objednávkách nenašel. To znamená že jste u nás nakoupil více než před rokem a půl a nebo vůbec. Na ČOI se můžete klidně obrátit, rádi Vám pomohou.

    Možná právě proto že u nás v systému objednávku žádnou nemáte tak Vás nemohu dohledat. Pokud tu objednávku nemáme nemohli jsme ji ani vyřešit.

    Pokud máte nějaké dotazy můžete mi zavolat na 737900434 každý pracovní den mezi 10:00-18:00, rád si Vás vyslechnu. Vzhledem k tomu, že jste ale hustej maximálně za klávesnicí, tak telefonát ani nečekám.

    S pozdravem
    Michal Fencl

  • Reakce na Michal Fencla

    Děkuji za reakci a upozornění, abych používal to, co mám na hlavě. Jako váš zákazník si této rady velice vážím. Jakožto méně inteligentní člověk vás proto prosím o vysvětlení určitých nesrovnalostí. Jak píšete: „Vaše objednávka nebyla úspěšně dokončena. Horko těžko můžeme řešit objednávku která není v našem systému.“ Proto by mě tedy zajímalo, jak je možné, aby byla vámi neexistující objednávka po měsíci zrušena? Jak může neexistující objednávka dostat číslo, proč jsem obdržel od vás e-mail s předmětem --- [Marines Shop] Order confirmation --- a proč jsem od vás obdržel dalších 5 e-mailů k této neexistující objednávce?

    Jelikož bych asi vaší slušné odpovědi neporozuměl, obracím se s dotazem i na ČOI. To samé prosím udělejte i vy ostatní hloupí zákazníci.

    Loučím se s vámi s citací z obchodním podmínek tohoto seriozního obchodu: „Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.“

  • Reaguji na na vaší reakci z první recenze zde:

    Tvrdíte že:
    „Objednávka byla připravena k vyzvednutí po 3 dnech na pobočce M16 v Terronská 52. Byl jste informován emailem.“
    Nebyl! Ani mejlem, ani SMSkou.
    ***Marines-Shop*** napsal(a): „Tato objednavka byla kompletni a od 29.4 byla k vyzvednuti na m16.cz hlaska objednavka k dodavateli znamenala ze je jiz pripravena k vyuvednuti . Bohuzel si ji nikdo tento tyden nevyzvedl tak pujde zas zpet ke me “
    Zajímavé je slovo půjde, což je čas budoucí, který se v další komunikaci na FB kdy jsem se ptal zda si zboží mohu přijet převzít změnilo na slovo putuje, což je čas přítomný. Neobratný pokus jak se z toho vylhat…
    ***Marines-Shop*** napsal(a): „Budu ji tam muset opet dopravit v tudle chvili putuje zpet ke me.
    Tvrdíte že:
    Popis stavu je vyjasněn v obchodních podmínkách. Pokud není výslovně napsáno jako nové jedná se o zboží vyřazené z US Army a USMC tudíž může nést známky opotřebení. Takže doporučuji příště lépe číst !

    Popis stavu slušný obchod uvede hned pod fotkou zboží. Popřípadě je z fotky jasné zda je zboží nové či použité. U vás je fotka zboží nového (i s visačkou) a prodává se obnošené. Ke gore – texové bundě, kterou jsem si přebíral osobně v obchodě: Vyslovil jsem k prodavači, "Ta není nová". On. "Proč myslíte?" Tahle věta mne fakt dostala! Proč?! Když jsem mu na bundě ukázal původně černé jezdce zipů na stranách ohlazené četným používáním do šeda nic neodpověděl. Nechápu kdo si může koupit utahanou bundu s membránou jejíž životnost používáním bere za své.

    Tvrdíte že:
    Za 3 měsíce fungování máme přes 470 úspěšných objednávek kde cca 90% je na dobírku. O naší serioznosti hovoří i téměř 1900 fanoušků na Facebooku. Takže pokud nejste spokojen nakupujte jinde !

    Naprostá většina toho co nabízíte nejste schopni v dohledné době dodat, pokud vůbec.
    Na vaší profesionální radu „pokud nejste spokojen nakupujte jinde ! „ odpovím ano, u lháře nenakupuji!



  • zakaznik:

    Dobrý den. Aby jste mohl recenzi dát do recenzí musíte úspěšně vytvořit objednávku. Email z heureky je generován všem co udělají objednávku na eshopu. Příčina proč tak nebylo je, že Vaše objednávka nebyla úspěšně dokončena. Horko těžko můžeme řešit objednávku která není v našem systému. V záložce kontakty máte minimálně 2 (telefon,email nebo adresu kamenné prodejny). Důvod proč jste nevyužil ani jeden z nich ponechám na Vás. Příště raději doporučím použít hlavu, to je to co máte na krku !

  • Objednal jsem si více položek, u kterých byl termín dodání 14 až 20 dní. Po měsíci mi přišel pouze e-mail o tom, že objednávka byla zrušena - bez jakéhokoliv uvedení důvodu. Tak asi takhle mohou rušit i zákazníci závazné objednávky...? Proč to píšu sem a ne do recenzí? Protože mi nepřišel mail, abych mohl napsat recenzi. Tak to tak vypadá, že tento obchod mohou recenzovat pouze spokojení zákazníci? Opakuji, že mi nebyla dodána ani jedna z více objednaných položek a pochybuji, že jsem byl první nebo poslední.

    Takže má recenze:

    + nízké ceny neexistujícího zboží

    - komunikace
    - nedodání zboží
    - neinformování o důvodech zrušení objednávky
    - nedůvěryhodnost obchodu