Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • není
    • vydají klidně zboží o němž vědí že ho poškodili

    Před výdejem ze skladu Libušská 221/264a velká rána. Poškozený obal tepelného čerpadla byl na výdejním vozíku maskován prodavačem ostatním zbožím. Prodavač mi klidně vydal poškozené tepelné čerpadlo, které mu zjevně spadlo. Po vybalení na venkově jsem zjistil dost prohnutý čelní plech a poškozené upevnění ovladače - displeje.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste s nákupem nespokojen. Konzultovali jsme Váš komentář s prodavači a nejsou si vědomi žádného poškození či pádu, o kterém píšete. Pokud byl produkt v obalu, poškození nemuseli vůbec zjistit, stejně jako jste ho nezjistil při nakládce. Pokud je prodaná věc v nepořádku, můžete ji samozřejmě reklamovat. Návod, jak reklamaci provést, je uveden na našem eshopu.

    Děkujeme,
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velká nabídka náhradních dílů
    • neuvěřitelný nepořádek v seznamech, různé díly mají stejné označení, ale samozřejmě k sobě nepasují
    • i když se to řeší jako reklamace, tak si nedají pozor a znovu pošlou špatné díly

    Neuvěřitelný nepořádek ve skladu a v expedici. Z 8 stejných dílů dorazil jeden správný a 7 špatných (čísla dílů přitom byla stejná), při následné reklamaci si zajistili svoz špatných sedmi a poslali nových 7 dílů, kde bylo 6 opět špatných (byť čísla opět souhlasila). Neuvěřitelný šlendrián, když ani reklamaci není schopen nikdo zkontrolovat, jestli posílají správné díly. Dodací lhůta bude tedy nejspíš pěkně dlouhá, jestli budou správné díly posílat po jednom...

    Na reklamaci reagují až po telefonické urgenci, jinak to klidně nechají týdny hnít a čekají, jestli se člověk bude ozývat, prostě jedna velká tragédie. Přitom když pošlou správný díl hned napoprvé, tak je vše OK, rychlé, bezproblémové. Ale kdy že, tak je to tragédie...

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Vaše reklamace se prověřovala a dle systému byla Vaše objednávka špatně provedena na trubky rámu pro trampolínu Premium, u které nejsou díly kompatibilní pro Váš typ trampolíny. Celou záležitost s Vámi řeší kolegové z reklamačního oddělení.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Barva obou produktů přišla úplně vyblitá oproti fotografiím a obrázkům. Následně jsme chtěli objednat skluzavku do bazénu, ještě jsme ale nevěděli jakou barvu. Po zjištění tohoto faktu jsme objednali skluzavku u kohouta a ta dorazila v barvě dle jejich obrázků. Teď budeme kupovat dětem trampolínou k narozeninám a původně jsme chtěli objednat od Marimexu. Nejsem si ale jistá, zda se opět nepodíváme jinde.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nákup hodnotíte negativně.
    Fotografie produktu odpovídají tomu, co prodáváme. Jedná se o produktové fotky výrobce.

    Nicméně, každé nastavení monitoru a mobilu je jiné, dost často mívají aktivní vysokou sytost barev. Toto bohužel ovlivnit nemůžeme.

    S pozdravem
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod ačkoliv má položku skladem, potvrdí mi to i email, přesto neodeslano z důvodu ,, nemáme skladem"

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení, které nás poškozuje a jsou v něm nepravdivé informace. Objednal jste si produkt, u kterého uvádíme skladovou dostupnost "do 14 dnů" - stejnou informaci máte i v potvrzení objednávky. Prosíme ještě jednou o přečtení emailu, kde Vám objednávku potvrzujeme a o smazání nebo změnu hodnocení nákupu.

    Děkujeme,
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čekám už skoro týden na objednávku.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Objednávku jsme expedovali ihned druhý den od její přijetí. Situaci ohledně doručení jsme nyní prověřovali u dopravce - z důvodu nedostatku místa na vozidle je zásilka doručovaná skutečně až dnes. Za prodlení se velmi omlouváme.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nebylo doručeno, komunikace e-shopu se zákazníkem 0...

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za prodlení. Vaší objednávku prověříme a následně Vás budeme informovat.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrazda přišla v katastrofálním stavu
    • Rezavá
    • Poškrábaná

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Jestliže s výrobkem není něco v pořádku, určitě doporučujeme kontaktovat naše zákaznické oddělení a podat reklamaci.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Z obchodu jsem dostala zprávu, že mě bude dopravce před dodáním zboží kontaktovat - to se nestalo. Pracovník GEIS mi volal až když stál se zbožím na paletě před domem. V době uskutečnění objednávky jsem kvůli předejití této situaci na Marimex volala a dotazovala se na dopravu. Byla jsem ujištěna, že to bude v pořádku. Druhý telefonát s připomínkou k této obrovské komplikaci byl shledán znovu jako kontraproduktivní. Pracovnice Marimexu mi pouze několikrát zopakovala, že to není jejich věc a že za to může dopravce...

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste byla s dopravou nespokojena. Informace o expedici a odkaz na sledování zásilky jsme posílali v den expedice objednávky. Protože dopravu zajišťuje komerční dopravce, který má vlastní rozvozové plány a postupy, nemůžeme bohužel ovlivnit způsob ani čas kontaktování před doručením zásilky. Na toto upozorňujeme zákazníka již v okamžiku, kdy si u nás objednávku vytvoří.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nekvalitni az nebezpečné provedeni.
    • Produkt si musite upravit a zpevnit, aby se clovek nebal na to posadit dítě
    • Spatny navod
    • Nepredvrtane nebo spatne navrtane
    • Chybely díly
    • Kotvy v rozpadle krabici bez šroubů

    Radši nic nekupovat.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Pokud jste při vybalení zaznamenali špatnou kvalitu výrobku, doporučovali bychom díly ještě před montáží nafotit a zaslat na naše reklamační oddělení k posouzení.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Necelá objednávka, jiné zboží

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme. Kontaktujte prosíme naše zákaznické oddělení, kde s Vámi situaci samozřejmě vyřeší.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • prodej vadných výrobků, reklamace neuznaná. Poškození vším co vymyslí. Nutné řešit soudním znalcem, atd.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,

    Prověřili jsme historii objednávky č. 793934. Tato objednávka byla přijata 13. února, expedována 14. února a dodána zákazníkovi 15. února. K dané objednávce žádnou reklamaci neevidujeme.

    S pozdravem
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • skvělé ceny
    • Nelze objednat montáž
    • Nelze odnést s pomocí do vyšších pater

    Nevýhoda je že není možnost montáže a mají jediného dopravce Geis, který dopraví pouze za 1 dveře a kdo bydlí například ve vyšších patrech je odkázán pouze na svojí pomoc, protože ani tam žádná možnost odnosu nenabízí.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste s nákupem nespokojený a nákup hodnotíte negativně.

    Informaci o tom, jaké služby nabízíme a jaké jsou možnosti dopravy poskytujeme všem zákazníků ještě před objednáním zboží - viz https://www.marimex.cz/vse-o-nakupu/ . Služby, které nemáme v nabídce, nemůžeme poskytnout ani individuálně a proto je třeba na tyto služby objednat vlastní firmu/řemeslníka.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost, nabídka zboží, popis...

    Objednané zboží neodpovídá kvalitě, konkrétně u infra sauny, kterou jsem si objednal, byli vadné dvě topní tělesa , poličky uvnitř sauny ulomené a reklamace zatím v řešení a asi na delší dobu. Pořád jenom samé výmluvy , dodavatel neposlal, pak poslal ale špatné díly.... Prostě zklamání a další nákup už určitě nebude.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace při vyřizování reklamace. Bohužel díly na váš produkt nejsou standardně skladem a musí se objednávat. Věříme ale, že se reklamace vyřídí v zákonném termínu 30 dnů.

    S pozdravem
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost vyřízení objednávky
    • zboží neodpovídá popisu

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste byl s nákupem nespokojený. Budeme rádi, pokud nám upřesníte, v čem zboží neodpovídalo popisu, přiložíte fotografie apod.

    Děkujeme,
    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez komunikace a objednavka zaplacena

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Jestliže máte s objednávkou jakékoli komplikace, kontaktujte prosíme naše zákaznické oddělení, kde Vám pomohou situaci kolegové vyřešit.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • To že mne vzbudila esmska v půl 8 jsem ještě dal. Ale bylo mi sděleno že mi zboží dorazí mezi 9 - 11 hodinou. Celý den jsem musel být doma, když po 16 hodině se ozvala paní ,že mi zboží veze. Poté jsem si zboží /asi v 16.30/ vyzvedl od paní, která se tvářila ,,moc mile ". Jinak zboží bylo v pořádku.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel dopravu si dopravce plánuje sám, neumíme čas doručení ovlivnit. Za komplikace, které jste s dopravcem měl, se velmi omlouváme.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nemaji skladem
    • Nekontaktuji ohledne zruseni objednavky, aby se vyresila napr. vymena zbozi
    • Na infolince neprofesionalni, pry podejte si stiznost emailem

    Objednano zbozi uvadene jako skladem, penize z uctu strhnute. Dalsi den prisel email ze zbozi neni. Na netu stale uvadeno, ze jej skladem maji. Zadny proaktivni pristup k zakaznikovi, na infolince jen sdeli, ze jim nesedi to co maji na netu se skladem, stiznost si muzu pry napsat emailem. Zadna poradna omluva, snaha o vylepseni systemu ci nabidka stejneho zbozi v jine barve. Obchod za me zcela neprofesionalni.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace a naše pochybení při expedici zboží. Tato situace nás velmi mrzí.
    Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesně po dvou letech mi odešlo čerpadlo bazénové filtrace ProStar 6.Neváhal jsem a další nové čerpadlo k filtraci jsem kupoval 13.9.2023, cena byla 3.390,-.
    Pán za kasou mi sdělil, že nemá hotovost na vrácení a pokud nemám částku přesně, mám smůlu, nic si nekoupím, chování skutečně na úrovni. Fajn, peníze jsem si v nejbližší prodejně rozměnil , čerpadlo zaplatil, odvezl a vyzkoušel 23.9.2023 s tím že nefunguje. Po zastrčení přívodního kabelu do zásuvky se nic neděje.
    19.9.2023 jsem zpět do prodejny dovezl čerpadlo na výměnu, ta se však nekonala, proběhne standardní 30denní reklamační řízení.
    Ochota personálu, resp. objemnějšího pána za kasou je katastrofální. Po dotazu, co mám dělat s nefunkční filtrací mi sdělil "ano". Po dotazu, proč mi evidentně nový, avšak nefunkční výrobek rovnou nevymění mi sdělil "ano, nevyměním".
    Objednávám tedy úplně novou kompletní filtraci od jiné firmy, zde nenechám už ani halíř. Dle Google recenzí na tuto prodejnu je pán již "žijící legendou", v dnešní době je to skutečně velmi překvapující. Návštěvu prodejny, nebo dokonce nákup zde rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Za komplikace při komunikaci s naší prodejnou se velmi omlouváme. Při reklamaci je standartní postup, že se výrobek zasílá k posouzení a na vyřízení celé reklamace je skutečně až 30ti denní lhůta. Nicméně naše firma se snaží dělat maximum proto, aby vyřízení reklamace bylo co nejrychlejší. Jestliže s Vámi kolega na prodejně mluvil vámi popisovaným stylem - v pořádku to samozřejmě není a určitě tuto situaci předáme k řešení. Co se ale týče reklamace samotné - kolega na prodejně nemá pravomoc výrobek vyměnit. Vždy je nutné postupovat dle předpisů.

    Za všechny tyto komplikace se ještě jednou omlouváme.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • popletená objednávka

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme.

    Tým Marimex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Filtrace dorazila poškozená. I napodruhé. A dopravou to nebylo. Obchod přestal komunikovat. Ve čtrnáctidenní lhůtě jsem stihnul odstoupit od smlouvy. Peníze mi byly vráceny.

    Reakce obchodu MARIMEX.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklé komplikace a pozdní reakci na Vaší reklamaci.

    Tým Marimex.cz