Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez návodu v cj
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neuveritelne ceny za dopravu, hodnota nakupu 450 Kc, doprava 400 Kc. A navic zasilka nedorazila podle uvedeneho datumu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec to není pravda, jak to tady podavate jsou to vyhozené peníze, je to podvod

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    mrzí mě Vaše nespokojenost, ale abychom mohli navrhnout vhodné řešení potřebujeme více informací. Budeme Vás kontaktovat.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel nedoporučuji sušičku , pořádně Prádlo nevysuší !!!! A je zatuchlé !!!!! Po odeslání emailu na mall. Odpověď nikde !!!!

    Nedoporučuji !!!!

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    je mi líto, že nejste spokojena. Spojíme se s Vámi a navrhneme vhodné řešení.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Překup z Číny. Bez kontroly, bez českého návodu.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že Vám bylo doručené zboží bez návodu. Ozveme se Vám a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není úplné, části chybí a je mi k ničemu

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám bylo doručené nekompletní zboží. Ozveme se Vám a nabídneme nejvhodnější řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám kdy mi přijde zboží, nechápu proč je slunečník v nabídce když stále říkáte že nedorazil!!!!!

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že Vám doposud nebyla dodána objednávka.
    Dle informací je zboží skladem u dodavatele, který nám doposud neumožnil naskladnit nové kusy.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme.

    S pozdravem
    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá dodací doba
    • V porovnání s jinými eshopy naprostá “nekomunikace”

    Můj poslední nákup na mall…

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    u Vámi uvedené objednávky neevidujeme doposud platbu.
    Z tohoto důvodu Vám nebyla zásilka dodána.
    Aby bylo možné vše prověřit, budeme potřebovat od Vás více informací.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem
    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slibovali doručení 18.4. pak 19. No a teď je víkend a nic, přijde to možná po víkendu, ale to už je jedno, zkazilo mi to plány.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo doposud dodáno zboží od externího partnera.
    Obrátíme se s dotazem na partnera a zjistíme proč se tak stalo.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem
    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už párkrát jsem si objednala a pokaždé mi produkt byl doručen až třeba za 10 dní . Nepřijde mi to v pořádku.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    je mi líto, že Vaše objednávka zatím nebyla doručena. Prověříme její stav u našeho partnera a budeme Vás kontaktovat.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Je rozdíl 299 Kc mezi Vámi zadlanou fakturou a mnou zaplacenou cenou. Budu věc rozhodně reklamovat. Deklarujete dopravu zdarma, ale musela jsem za ni zaplatit a navíc za zvolený den dodání. To není solidní služba.!!!

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    po kontrole Vám již byli podmínky SMART! dopravy vysvětleny našim pracovníkem včetně návrhu dalšího postupu.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Dodané stěrače nejsou určeny pro Renault Captur

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí dodání chybného výrobku od externího partnera.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a omluvíme se na v hodném řešení.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    No, tak nějak nevím, kde začít. V tomto obchodě nakupuji už léta, ale poslední dobou se mu začínám vyhýbat. Důvodů je hned několik - 1) Allegro - agresivní reklama, která ukazuje na kvantitu. 2) Spousta zboží je "skladem u dodavatele", tzn. tam jsou kolikrát dodací lhůty, které jsou předpokládané, ale ne reálné. Stalo se mi vícekrát, že zboží dorazilo až daleko později. 3). Poslední zkušenost - objednán dovoz na konkrétní den (za příplatek). Druhý den po plánovaném dojezdu e-mail s poznámkou, že si všimli, že zboží nedoručili. OK, pravda, peníze za dovoz na konrétní den mi vrátí, to uznávám, ale opět zklamání. Asi smažu "mallí" účet.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen s nákupem.
    Allegro je velké tržiště, kde prodávají své zboží tisíce prodejců.
    U zboží je vždy uvedena informace, který prodejce dané zboží prodává a i datum dodání zásilky.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jiné zboží, než které bylo objednáno

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí dodání chybného výrobku od externího partnera.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na v hodném řešení.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebylo možno zvolit doručení na adresu, přestože se volba se zobrazovala, nebyla však aktivní. Zásilka byla dodána do výdejního místa WE/DO s absurdní otevírací dobou, která prakticky neumožňuje pracujícímu člověku zásilku vyzvednout. Musel jsem požádat o prodloužení doby vyzvednutí a vzít si dovolenou.

    Výhodu žádnou nevidím. Dříve jsem na Mall. CZ nakupovat, teď když spadl
    pod Allegro, po jedné zkušenosti nemám důvod tam cokoliv hledat

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste nebyl spokojen s doručením a výdejním místem. Ozveme se Vám a vše s Vámi probereme.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Hrozná věc. Nejde to zapnout a je s tím samé problémy. Takové věci ať si prodávají třeba v bazaru a panu F...... Hrozně jsem s tímto produktem naštvaný a nejraději bych to reklamoval. Baterie je špatná a ještě jsem si musel objednat novou. Nová baterie je také špatná. Nedoporučuji kupovat si tento produkt. Jinak přijdete o peníze. Díky za pochopení.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    mrzí mě Vaše negativní zkušenost. V tomto případě doporučuji jako nejrychlejší řešení vrácení zboží v rámci 14 ti denní lhůty https://www.mall.cz/vraceni-zbozi?gad_source=1&gclid=CjwKCAjww_iwBhApEiwAuG6ccP-jDH_ITht6jCugMdNZoAX7gjFuK96TR6SRM4P-SlR5kySS6bCyRBoCsG4QAvD_BwE

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží bylo dodáno pozdě a až po 2 urgencích. Zásilka bez dodacího listu a faktury. Popis výrobku pouze v angličtině a navíc nejasný a popis neodpovídal reálu. Na technické dotazy mi nebyli schopni odpovědět. S takovými dodavateli by neměl Mall.cz spolupracovat.
    Takže zklamání a žádost o zrušení smlouvy. Naštěstí peníze mi byly vráceny v plné výši.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Ozveme se a nabídneme Vám vhodnou kompenzaci.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení, to proběhlo v pořádku.
    • Výrobek je špatně ušitý. Všude trčí nitě je to křivé.Na druhou stranu co bych chtěla za ty peníze že?

    Co se týče zboží.Hruza.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    je mi líto, že doručené zboží není v pořádku. Spojíme se s Vámi a nabídneme Vám vhodné řešení.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vzbudí v zákazníkovi výrazným písmem pocit, že zboží bude k vyzvednutí ještě ten den, ale pak už ne tak výrazně změní dodání až na další den. Nekalé praktiky a podávání nepřesných informací.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    v případě Vaší objednávky byl avizovaný termín doručení od 9.4. 2024 do 10.4. 2024 a ten byl dle sledování zásilky splněný.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena z důvodu nedostupnosti zboží. Nicméně v obchodě byl produkt stále nabízen.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,
    je mi líto, že Vaše objednávka nebyla doručena. Na našem webu je status, že se zboží již neprodává. Vše prověříme a budeme Vás kontaktovat.

    S pozdravem
    Žaneta
    [email protected]