Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala před týdnem ...s tím , že doručení mělo být 14-15.11. Dnes je 18.11. a zboží stále nikde . Za mě velké zklamání :-( .
-
Nedoporučuje obchod
- Velký problém s vratou peněz po storno objednávky. Storno provedeno 9.11 a do dnešního dne 18.11 peníze na účet nedorazily.
-
Nedoporučuje obchod
Prosím o zavolání 775 503 500
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Výrobek dorazil poškozený
- Zboží dorazilo poškozené
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí dodání poškozeného výrobku od externího partnera.
Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na v hodném řešení.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé čekání na objednány produkt který ještě vůbec nedorazil
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
již při vytváření objednávky se avizoval pozdní termín dodání a tj. 19.11.2024 - 21.11.2024.
Z tohoto důvodu Vám zásilka doposud nebyla dodána.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Široký výběr
Po zakoupení většího množství zboží chodí objednávky různě, za každou zvlášť poštovné. Dříve bylo možné celou objednávku vyzvednout na pobočce. Tento způsob mi nevyhovuje.
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
Vámi objednané zboží je od různých externích partnerů, které své zboží expeduje ze svých skladů.
Veškeré informace jsou uvedeny u výrobku.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- pokud se ozvete tak komunikace je rychlá a OPE se snažil vyřídit požadavek velmi rychle
- Pokud si objednávku na výdejní místo, pohlídáte a bude se prodlužovat, volejte na linku
- v přehledu objednávek jsem byl ujišťován, že hned zítra (sobota) budu mít zboží připravené k vyzvednutí - což není možné, jelikož pobočka o víkendu má zavřeno.
- Pokud bych se neozval, tak zboží nemám pravděpodobně ještě ani dnes.
- V přehledu objednávek jsem měl každý den nový termín doručení (Sobota, následně pondělí, úterý a ve středu jsem již volal na linku - kde zboží je )
Jak už jsem uvedl: Jediné pozitivum byla paní OPE na lince, která se snažila co nejdříve dohledat mojí zásilku a informovala mě o krocích v emailu.
Ale pak už bohužel mohu konstatovat jenom nevýhody, od doby doručení až po dotaz na výdejně, jak je možné že po 5 dnech objednávka nebyla připravena k výdeji - respektive až když jsem se ozval ... = zajímalo mě, zda se jednalo o chybu přepravy/dopravce/ nebo prodejny. = Bylo mi řečeno, že neví že tam byl kolega (vzhledem k výše popsanému a časovému rozmezí opravdu došlo pouze k opomenutí/naskladnění "přijďte si pro nákup". )
Další věc, která mi na mall.cz vadí je nemožnost odnést reklamované zboží na prodejnu. cca před 3 měsíci jsem na webu zadal reklamaci zboží, kde mi bylo napsáno ať zboží pošlu vlastní dopravou na adresu xy. Aneb.: "dopravce si sežeň sám, pošli a pak se uvidí"
Čili pro mě absolutní diskomfort - není nad to u konkurence přinést, na pobočku/výdejnu - dostat emailem štítek atd... a dál nic neřešit.
(Jedná se o banalitu - věc za 800,- o to víc, si nedokážu představit, pokud by se jednalo o výrazně dražší zboží. Pokud by někoho z mall.cz zajímalo co jsem reklamoval, najdete to určitě ve Vašich systémech pod mojí registrací = zadaná reklamace totiž nebyla ode mě z důvodu výše uvedeného ani odeslaná)
Věřím, že se služby pro zákazníka do budoucna zlepší. Do té doby určitě další nákupy budu dělat tam, kde jsem spokojen i za vyšší cenu, ale komfort a čas je pro mě důležitější.Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že Vám bylo zboží dodáno po avizovaném termínu.
Reklamaci je již možné podat i na jedné z partnerských výdejen tak, jak je uvedeno na naších stránkách.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace nula, doručení objednávky nula
AllegroMall si že mě dělá... Už skoro 14 dní dorucujou objednávku do obchodu... Že by za to mohl slevovej kuponek, co mi dali?
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám doposud nebylo dodáno zboží.
Vše prověříme na příslušném oddělení .
Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Zboží během doručování ztraceno
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám nebyla dodána zásilka.
Dle informací nastala technická chyba mezí námi a přepravcem a došlo k takzvanému zacyklení zásilky.
Platba za nedodané zboží se Vám již vrací na účet.
Ozveme se Vám a domluvíme se na v hodné kompenzaci.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Zboží, které mělo být druhý den. Došlo za týden. Navíc do obchodu, kde bylo v pátek odpoledne zavřeno bez infa, že bude...takže vyzvednutí až v pondělí
- Weedo jediná možnost uložení to je špatné
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám bylo zboží od externího partnera dodáno po avizovaném termínu a ještě na jinou adresu.
Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na v hodné kompenzaci.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Když Vám to zruší,nic neutratíte....
- Nemůžete se na tuto společnost vůbec spolehnout.
- Když to oni zruší,tak musíte zadávat Vy č.vašeho účtu atd.
- Na ně bič a pryč.
- Nabízejí zboží,které ani nemají.
Nic u nich neobjednávat,buď nic nepošlou a objednávku zruší,nebo poslání strašně dlouho trvá a většinou je to kšunt a jsou problémy s vrácením!
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám nebyla dodána zásilka.
Vámi objednané zboží pocházelo od externího partnera, který zásilku stornoval z technických důvodu.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Vše v pořádku
- Jen při vyndáváni girlandy jsem měla hromádku "jehliči"...a utržené 3 větvičky.Po instalováni se to sypalo, jako když sněží.Ješte že je girlanda bohatá....alw pokud to bude vzd,, kdyz na to sáhnu....tak mi vydrzi mozna tak 1-2 roky.Bohužel.
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že Vám bylo dodáno nekvalitní zboží od externího partnera.
Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na adekvátním řešení.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 10.11. s dodáním 14 - 15.11. do dnešního dne nedodáno. Po dotazu zda zboží dorazí . mi bylo sděleno , že mají molo zaměstnanců na balení balíčků.
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám doposud nebylo dodáno zboží od externího partnera.
Obrátíme se s dotazem na partnera, který zásilku expeduje ze svých skladů a zjistíme proč se tak stalo.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Zásilka nedorazila v daném termínu doposud ji ještě nemám
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám doposud nebylo dodáno zboží od externího partnera.
Obrátíme se s dotazem na partnera, který zásilku expeduje ze svých skladů a zjistíme proč se tak stalo.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Nabizí službu dodání v termínu, v jakém není schopný produkt dodat.
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že Vám nebylo dodáno zboží od externího partnera v avizovaném termínu.
Ozveme se Vám a domluvíme se na adekvátní kompenzaci.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si zboží a obchod mi celou objednávku zrušil. Toto se mi nestalo poprvé a proto zde již nikdy nic nekoupím a důrazně varuji i ostatní, aby si nákupy dobře rozmysleli.
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že Vám nebyla dodána zásilka.
Vámi objednané zboží pocházelo od externího partnera, který zásilku stornoval z technických důvodu.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Strašný jak se Mall.zhorsil po tom co ho převzali Polaci
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že jste nespokojen s nákupem.
Aby bylo možné vše prověřit, budeme potřebovat více informací.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo řádně zaplaceno, do dnešního dne nebylo dodáno.
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že Vám doposud nebylo dodáno od externího partnera.
Obrátíme se s dotazem na partnera a zjistíme proč se tak stalo.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zaujal mne solární vánoční svítící stromeček. Zboží dorazilo bez problémů. Bohužel bez českého návodu - to se dá vyřešit. Co mne trápí, nelze složit, neboť hlavní díl konstrukce, plastová tyčka je nefunkční. Škoda .
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že Vám bylo dodáno nekvalitní zboží od externího partnera a bez návodu.
Ozveme se Vám a domluvíme se na adekvátním řešení.
S pozdravem
Veronika
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Ani za týden zboží nedorazilo
Reakce obchodu MALL.CZ
Dobrý den,
dle informací je zásilka připravena od 13.11. k vyzvednutí na výdejním místě.
Zboží bylo na výdejnu dodáno v termímu.
Ozveme se Vám a vše dořešíme.
S pozdravem
Veronika
[email protected]