Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    VŠE O.K.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Nic mě nenapadá
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velka spokojenost, rychle dodání,zásilka v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Rychlost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velice mě mrzí, že vše musím řešit špatnou recenzí a dále přes ČOI, až shromáždím veškeré důkazní materiály.

    Objednával jsem pro sebe a kolegy zboží ACRAsport Trampolína 305cm (Objednávka č. 152623647, 152623046 – celkem 5 Ks). Bohužel po rozbalení jsem zjistil, že balení je nekompletní a neobsahuje celkem zásadní prvky pro montáž a funkčnost trampolíny (ohledně nekompletnosti dodávky mě obratem informovali moji kolegové, kterým jsem trampolíny objednával- nebyli nadšeni). MALL CZ mi předal čestné prohlášení, které jsem musel opravit, protože předepsané z jejich odd. reklamací bylo plné chybných údajů a možné se mi tím snažili něco podstrčit.

    Dále jejich odd. jsem ihned informoval a požádal, o co možná nejrychlejší dořešení z důvodu, že trampolína měla být jako dárek k narozeninám pro moji dceru. Zkoušel jsem vše i urgovat, ale bohužel se mi dostalo pouze nejasných odpovědí a několikrát jsem musel vše znovu vysvětlovat uvádět počty, co přišlo a co nepřišlo, protože vázlo trošku předávání informací na straně společnosti MALL CZ.
    Dále mi bylo doporučeno po několika dnech, ať zboží na vlastní náklady vrátím. Zboží dorazilo, již v poškozené krabici, která byla kompletně přelepená lepící páskou a tudíž po rozbalení a kompletním vybalení krabice, již nejde použít tzn., že bych musel zajistit svoz všech trampolín na jedno místo, zakoupit velké krabice, které ani nevím, kde bych sehnal a zaplatit nadrozměrnou přepravu k vrácení. Všechny trampolíny jsem musel i kompletně rozbalit a nafotit, abych jim dokázal, že nelžu. Návrh na vrácení jsem tedy odmítnul a napsal jsem, že bych čekal trošku lepší přístup a ne takový, který mě bude stát velké množství času, práce a vynaložení dalších finančních prostředků. Bohužel nepřišel žádný jiný návrh a probíhalo pouze další oddalování celé věci. Mezitím byla dceřina oslava narozenin, kde jsem ji musel vysvětlovat, že trampolínu ještě nedostane a snad brzy dorazí. Každý den se mě dcera ptá, jak to vypadá a já pro ní nemám odpověď. Po době, kdy jsem čekal, že bude vše vyřešeno mi bylo opět doporučeno, ať zboží vrátím na vlastní náklady atd., což už mě velice naštvalo.

    Po nějaké době mi přišel mail, kde MALL CZ uznává své pochybení, ať vše zabalím do krabic, že zajistí svoz a po kontrole, že jsem vše vrátil mi bude odesláno 5 Ks nových trampolín. Z důvodu dlouhého protahovaní jsem souhlasil i přes to, že bych musel někde shánět krabice a trampolíny svézt na jedno místo, ale dcera už byla velice smutná a o trampolínu velice stála (kolegové to mají podobně). Na základě plno mylných informací, jsem raději zaslal mail, kde jsem vše shrnul a zda jsem to dobře pochopil. Na toto mi bylo odpovězeno, že jsem vše pochopil dobře, ale bohužel jsem dostal odpověď, kde v první části mailu bylo, že mi vrátí peníze, protože už nejsou skladem a části druhé byl opět slib, že dostanu trampolíny nové. Tak jsem se musel dotázat, která část mailu platí a po dalším čekání jsem dostal informaci, že platí pouze vrácení peněz, že druhá část byla odeslána omylem. Mezitím u trampolíny skončila akce a musel bych za ní dát daleko větší částku a opět platit nadrozměrnou přepravu, která byla myslím 299 Kč/ objednávka.

    Dále po další výměně mailů není s odd. reklamací žádná řeč a trvají na svém. Vyžádal jsem si i mail na jejich vedoucího, který je možná také neplatný jako plno jejich slibů, protože mi ani na jeden mail neodpověděl.

    Na základě těchto průtahů zůstalo plno smutných dětí a tak mi nezbývá nic jiného, než vše recenzovat, aby nikdo nenaletěl jako já a dále se obrátit na ČOI.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, zakoupené zboží nebylo v pořádku. Ozveme se Vám a vše společně dořešíme k Vaší spokojenosti a nabídneme vhodnou kompenzaci.

    S pozravem

    Leona
    [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlost, spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Mají vše co hledam
    • Ceny oproti konkurenci vysoké.
    • rychlost a kvalita služby

    Objednané boty jsem vrátil, jelikož jsem je neobul - byly malé
    (v oblasti nártu byly moc úzké). V reklamaci jsem je zaslal přes Zásilkovnu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá cena - dodatečně odečtená sleva
    • Možnost výběru data dodání
    • Dvě láhve jsou super, jen by mohla být i dvě víčka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • lepší cena než jinde
    • cena za doručení spotřebiče do bytu včetně instalace a výhozu obalů lepší než jinde
    • docela přehledné stránky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše proběhlo v naprosté pohodě a k mé plné spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost dodávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Diskrétně dodáno a to velmi v krátkém čase
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyřízení.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží v pohodě
    • Zaplatil jsem si dopravu na datum a nedorazilo v daný den

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že Vaše objednávka nebyla doručena v avizovaném termínu. Prověříme termín doručení a co nejdříve se Vám ozveme.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Důvěryhodnost, šíře nabídky. Jistota.
    • Pomalé dodání. Zboží označené “na skladě” je dodáno za 5 pracovních dnů. Menší obchody to zvládají rychleji.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost

    odpoledne objednáno, druhý den dopoledne dodáno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupuji už dlouho a jsem spokojená zákaznice.