Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímavé zboží
    • Doba doručení

    Zboží objednáno 18.4.2024, dnes 10. 5 stále bez zboží. Vše zaplaceno. Žádné info obchodu o stavu, kdybych sám objednávku neurgoval

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, bohužel my jsme neobdrželi info od dopravce, že zboží nemáte. Byli jsme v tom, že zboží máte, jelikož dodání trvá 2 dny. Nikdo nás neinformoval. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta, objednám o víkendu a do úterý dopoledne ještě zásilku nepředali přepravci.
    Povrchová úprava pozinkovaného regálu má strašné mapy a poškrábání. Síla materiálu je slabá.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, na stránce máme přímo napsané dodání 3-5 pracovních dnů od expedice. Zboží se balí z komponentů. Když objednáte zboží o víkendu, pondělí se připraví a úterý odesílá. Dostali jste ho nejdříve, jak se dá. Poprosím Vás pošlete nám, jaké mapy, nebo poškrábání na regálech máte, ať můžeme otevřít reklamační proces (zřejmě jej přepravce měl na depu ve vlhkém nebo špinavém prostředí, my zboží balíme ze zcela nových komponentů). Síla materiálu je silná přesně, jak deklarujeme. Všechny zátěžové testy byly provedeny a certifikáty potvrzeny, takže regál je stabilní a silný. Promiňte, ale Vaše hodnocení není založeno na realitě. S pozdravem Majster Regál.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají regály?
    • Dlouhé expediční lhůty
    • Arogantní nepříjemná slovenská podpora, která se při dotazu na expedici ohání nějaký piditextem, který se na mobilních zařízeních ani nezobrazuje
    • Poslání je DHL Freight a lokální doručení je ve stylu "až budeme mít cestu kolem", bez jakéhokoliv avíza nebo možnosti je kontaktovat

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, vyprosíme si, abyste nazývali náš zákaznický servis hanlivě a nepravdivě. Dodací doby byly delší, protože jsme spustili v daném čase akci 2+1 regál zdarma, kterou jste hravě využili. Samozřejmě, že se balilo o něco pomaleji s ohledem na zvýšený počet objednávek. Promiňte, ale arogantní jste byli zejména vy, když jste nám zavolali. Informace ohledně času dodání je na hlavní stránce hned v čele, je ve dvou dalších podstránkách ("obchodní a dodací podmínky" a "Dodání"). Přeprava nefunguje stylem "kdy půjdeme kolem" ale vždy po našem odeslání jsou 2 dny na to, aby vám dovezli. Je logické, že ten den vám to doveze tehdy, když bude v okolí vaší lokality, ne když bude stovky km od vás.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží stálo ve skladu v Ústí n. L. téměř týden, musela jsem urgovat telefonicky, dodáno až za dva týdny.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, zboží jste objednali 31.8. a odeslán byl po víkendu 5.9. (2 pracovní dny). O tom, že zboží vám nepřišlo, jsme nemohli vědět. Ani Vy, ani DHL nás nekontaktovali, že by mohl být někde problém a že zboží k vám ještě nepřišlo. O tom, že zboží stálo na depu v Ústí nd Labem jsme neměli jak vědět. Za naši stranu jsme splnili všechno, co jsme měli. Zboží jsme odeslali do dvou pracovních dnů. Bohužel nám přepravce nic neřekl. Za nepříjemnosti se omlouváme, i když pochybení nenastalo na naší straně a vaše hodnocení není adekvátní. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balíky dorazily roztrhané, police s poškozenými rohy.

    Balíky dorazily roztrhané, police s poškozenými rohy.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, upřímně se omlouváme za poškozené zboží. Zboží muselo být poškozeno dopravcem, protože od nás to odcházelo nové a nepoškozené. Mrzí nás, že nám nikdo nedal vědět (ani vy, ani dopravce), že se tento problém vyskytl. Budeme vás kontaktovat emailem, abychom mohli spustit rekamační proces. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží přišlo
    • přídavné police k regálům málokdo nabízí, to byl důvod mého nákupu zde
    • nekvalitně zpracované www stránky - nákupní košík funguje zcela chybně

    Po zadání slevového kódu v nákupním košíku se mi celková suma ještě zdražila. Odpověď obchodu byla, abych udělal objednávky dvě. OK. Objednávky následovali pár minut za sebou, první s číslem př.1 a druhá s číslem př.2. Každou také zabalili samostatně. Proč je ale neposlali společně? První obj přišla cca v 11 hod dopoledne a druhá v cca 19:00 večer. Druhá dorazila na poškozené paletě, dobře nevadí, byla ale promáčknutá jedna police, což jsem ale zjistil až po vybalení, takže již nešlo reklamovat dopravci.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, určitě se vám částka nezdražila. Košík funguje dobře a několikrát jsme to testovali, poprosíme nezavádět. To, že vám odečetlo nižší částku v akci 2+1 zdarma je proto, že robot je nastaven tak, že vám dá ten nejlevnější produkt zdarma, co byly u vás police. Proto jsme vám objednávku poslali na dvakrát, aby vám byla sleva uplatněna na regál a ne na extra polici. To, jak dopravce pošle zboží k vám domů již není v naší režii (můžete si stěžovat na přepravní společnost). Jakmile máte poškozené zboží, je třeba nám poslat email s fotkou a hned reklamaci řešíme a posíláme nové komponenty (reklamuje se prodejci, nikoli přepravci). Nabízeli jsme reálnou slevu 2+1 regál zdarma a myslíme si, že jste této slevy plně využili. Proto s vaším hodnocením nemůžeme souhlasit. Obdrželi jste 33% reálnou slevu a nedoporučujete obchod, což je od vás opravdu nefér. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku mi nikdo nepotvrdil, po e-mailových urgencích nikdo nereaguje.
    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, promiňte ale emaily jsou posílány automaticky, jako jsou potvrzovací email, email o odeslání s tracking info a email s fakturou v příloze. Mohlo se stát, že emaily se ocitly v spamu. Nedostali jsme od Vás žádnou zprávu, ani email, ani jinou formu kontaktu a komunikace. Proto jsme ani žádné emailové urgence od Vás neregistrovali, neboť nám žádné nepřišli. Také nám nikdo od Vás nevolal. Toto hodnocení nemůžeme v tomto případě akceptovat. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I odborník měl velké problémy regál sestavit. Výlisky do sebe nezapadají, příliš měkký materiál.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, mrzí nás vaše negativní zkušenost. Produkty jsou certifikovány a kvalitní. Nestává se, že by vznikaly problémy při montáži, zejména u produktů které jste si zakoupili. Určitě produkt špatný není. Mohlo se jednat o chybu výroby, co se občas stát může, ale nemáme od vás fotky a ani nic, abychom vám mohli například poslat nový produkt. Nikdo s námi z vaší strany nekomunikoval. Materiály určitě nejsou měkké a nekvalitní. Nevíme jaký odborník vám regály skládal, ale mohli jste regál i špatně sestavit. Poprosíme vás, abyste nám poslali fotky, abyste mohli uplatnit reklamaci a abychom mohli zjistit, kde nastal problém. Jelikož jsme nedostaly žádný dotaz, ani stížnost tak nemůžeme souhlasit s vaším negativním hodnocením. Plus píšete negativní hodnocení po 4 měsících ... S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychle dodaní
    • nekvalitní zboží - v popisu uvadeno 200 kg na polici. Pri zatizení cca 70 kg se police zřítila. Postupoval jsem dle navodu

    nekvalitní zboží - v popisu uvadeno 200 kg na polici. Pri zatizení cca 70 kg se police zřítila. Postupoval jsem dle navodu. Zboží jsem reklamoval

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, mrzí nás vaše negativní zkušenost, za což se omlouváme. Mohl být vadný produkt. Přesto je třeba dodat, že regál nebyl úplně správně poskládaný + jsme od Vás nedostali dostatečně mnoho fotografií, abychom zjistili, kde nastala chyba. Dostali jsme fotky jen detailů z blízka. Každý produkt je certifikován a zátěž je uvedena správně. Materiál musí být rovnoměrně rozložen a regál musí být upevněn o stěnu. Takže nevíme posoudit, kde přesně nastala chyba. Reklamace neprodleně byla vyřešena. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží není zatím na sklade

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, zboží který jste si objednali vám bylo již odesláno. Chyběl jeden komponent, který nám dodavatel slíbil dodat ještě před termínem dodání, avšak kvůli technickým problémům nám dodavatel dodal komponent až pátek 2.7. Ohledně zpoždění dodání jste byli předem informováni. Za zpoždění se omlouváme. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Deklarují nosnost regálu 200 kg na polici. Po sestavení jsem zjistil, že reálné zatížení je tak 20 kg!

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den,

    promiňte, ale nemáte pravdu a lžete. Naše nosnost je certifikována a testována v laboratoři. Zátěž na polici musí být rovnoměrně rozložen a pokud chcete zatížit regál na 100% své kapacity, je nutné ho ukotvit do stěny. Mohlo se stát že nějaký komponent byl přepravou poškozen ale nikdo z Vás nás nekontaktoval ani nám nezavolal. Také jste mohli regál špatně poskládat. Určitě Vaše tvrzení není správné. Poprosíme Vás nezavádět. Děkujeme. S pozdravem Majster Regál.

  • Do dnesniho dne objednavka nedorazila a nebyl jsem nijak kontaktovan. Byl mi pouze zaslan email o potvrzeni objednavky v den objednani pred 13 dny.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, měl Vám přijít od nás email s tím, že zásilka byla expedována. Na stránce jsme psali, že mezi svátky nám nepracují dopravci a začínají rozvážet od 7.1 .. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jaké může být hodnocení práce? Zboží nikdo nedodal. Nikdo nevolá a neinformuje o zboží.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, měl Vám přijít od nás email s tím, že zásilka byla expedována. Na stránce jsme psali, že mezi svátky nám nepracují dopravci a začínají rozvážet od 7.1 .. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace
    • doprava
    • poměrně podivný systém na smontování

    Nevím, kde nastala chyba, ale při avizování 24-96 hodin + 24 hodin navíc v době krize, bych opravdu nečekal, že zboží po objednávce v pondělí dorazí až další týden ve středu (tedy za 10 dní). Jednalo se o regál ve slevě (z něco přes 6000,- na něco přes 4000,-), který měl být ve funkčně bezvadném stavu, maximálně s natrženým obalem. Jaké ale bylo mé překvapení, když jedna ze součástí měla jednu desetinu své délky (asi 30 cm) na konci ohnutou asi o 30 stupňů oproti rovině. Balík se stojnami očividně spadnul z výšky a nebo na něj spadlo něco těžkého. Co se dalo dělat, je to pouze regál do sklepa a místo průtahů s reklamací, jsem si to ve sklepě relativně narovnal sám. Regál složit šel a funguje, pan jednatel se mi omlouval a říkal, že je vina určitě na straně dopravce.

    Kdoví, kde je pravda. Firmu bych doporučil i ne, očekával bych dřívější doručení a nepoškozený stav :) . 3,5 bodů z pěti.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, v první řadě se Vám chceme omluvit za zpoždění zboží. Byl ztracen na depu u dopravce a proto se opozdil. Regály se balí u nás přímo z komponentů a určitě jsme regál nepoškodili my. Záleží nám na spokojenosti zákazníka a poškozené zboží jsme od nás nikdy neposlali. Byl poškozen u dopravce, který to sám i přiznal. Reklamace zákazníků řešíme hned a náhradní díl bychom Vám poslali hned následný den. Montáž regálů určitě není podivná, tento systém využívá 90% všech světových výrobců regálů. Dopravce nás o poškození a ztrátě zboží na jejich depu neinformoval předtím, než přišel k Vám, takže jsme nemohli reagovat dříve. Samozrjeme třeba brát v úvahu, že dopravci zažívají několik násobný nárůst přeprav skrz covid-19 a nákupů na internetu a chyba se stát může, ale na naší straně chyba nenastala, hoc nás mrzí, že nastaly tyto problémy, které jsme Cheli hned napravit. S pozdravem Majster Regál.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • slušná prezentace, rychlá fakturace :)
    • dlouhá doba dodání, špatná komunikace
    • komplikované sestavení, slabé prolisy, nutná úprava při montáži

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Ospravelňujeme se pokud jsme Vám zboží nedodali na čas. Někdy se bohužel stane, že čekáme na materiál od dodavatele, což nám může způsobit značné problémy, nebo dopravce nepřijde v určeném čase. Je to opravdu ojedinělý případ a nestává se to. Ohledně komunikace nevíme kde mohl být problém. Zákazníkům se věnujeme, aktivně zasíláme tracking info, dodací listy a faktury, jsme online na "chatu", zvedáme zákaznickou bezplatnou linku a řešíme dotazy od zákazníků. Regály jsou certifikovány a jejich montáž opravdu není náročná. Přidáváme kompletní montážní návod a je k dispozici i video montáž. S pozdravem Majster Regál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, mrzí nás pokud bylo zboží poškozeno. Nedostali jsme od Vás žádný email, žádnou zprávu, žádný telefonát, abychom mohli zrealizovat reklamaci, kterou řešíme vždy obratem a rychle. Dali jste nám minusové body za komunikaci, ale z Vaší strany jsme žádnou komunikaci nebo snahu o komunikaci nezaznamenali. Poprosíme Vás, napište nám email s fotkami poškozeného materiálu a pošleme nové komponenty místo poškozených, které byly poškozeny přepravou. Majster Regál

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potrhaný obal, zboží poškozeno.

    Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL

    Dobrý den, zboží od nás odešlo v 100% stavu. Muselo být poškozeno přepravou, za což se omlouváme. Napište nám email a okamžitě Vám poškozené části vyreklamujemet. S pozdravem Majster Regál.