Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Neni
- Pomala expedice
- Neumi zabalit balík, aby se nepoškodil
- Neumi zabalit vsechny komponenty
- Odesilaji zasilky ze slovenska , (+den doprava
Pomala expedice, poskozeny balik, 5 chybejcich dilu polic.
Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL
Dobrý den, balíčky jsou baleny kvalitně. Bohužel se může stát, že se přepravou poškodí. Ale můžeme vám ručit za to, že naše balení regálů je nadstandardní. Pokud i náhoodu balení přišlo ve špatném stavu, zboží jste měli odmítnout a poslali bychom Vám rovnou nový. Za to se Vám omlouváme. O tom, že by v balíku chyběly komponenty nic nevíme, nic jste nám nenahlásili a ani nic neřekli. Můžete vždy využít reklamaci, kterou řešíme okamžitě. Police Vám jistě nemohli chybět. Jsou součástí balíku a tvoří jeho základ bez čeho se to odeslat nedá. Vaše hodnocení je zavádějící a máme pocit, že účelové. Majster Regál.
-
Nedoporučuje obchod
To myslíte vážně????
Už třikrát jsem urgoval dodání objednaných regálů!!!
Nejen, že jste mi nic nedodaly, ale nemám ani informaci o stavu moji objednávky.
Naprostá nekomunikace?!?!?!
Zatím mohu Vaše služby pouze nedoporučit!!!!!
Ing. Dušan KomanickýReakce obchodu MAJSTER-REGÁL
Dobrý den, vaše objednávka byla odeslána hned druhý den t.j. 10.1. 2019, a přišel Vám i email o tom, že zboží Vám byl vyexpedováno. Společnost Geis převzala zboží a na další den Vám měl přijít. O tom, že k Vám nedorazil jsme dosud ani netušili. Obvykle nám oznámí, pokud je někde problém, ale o tom, že nějaký opravdu je, jsme se dozvěděli až od Vás. Z naší strany proběhlo vše jak má a ohledně Vaší objednávky nám je líto, pokud vznikl takový problém. Ale na naši obranu musíme říci, že jsme Vám zboží odeslali hned druhý den a byl v naprostém pořádku. Jakmile jste nám řekli, že Vám regály nepřišli, jsme to začali řešit s dopravní společností. P.S. komunikace byla špatná? Volali jsme s Vámi, psali Vám emaily. S pozdravem Majster Regál.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádnou nevidím
- Ani po 14 dnech a urgenci nejsou schopni doručit objednávku
Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL
Dobrý den, děkujeme velmi pěkně za recenzi. Objednávku jste udělali 9.7. 2018. Objendnávka od nás odešla 11.7. a expedice je uváděna do tří pracovních dnů. Bohužel přepravce zásilku ztratil a musel ji nově vyhledat. Je nám líto, že jsme Vám způsobili problémy. Je to ojedinělá záležitost, za kterou sice vůbec nemůžeme, ale bereme za ni zodpovědnost. S pozdravem Majster Regál.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží mi nebylo doručeno na předem určenou adresu. Musel jsem jej vyzvednout v depu PPL v Praze. Na faktuře nebyly mnou požadované údaje.
Reakce obchodu MAJSTER-REGÁL
Dobrý den, děkujeme velmi pěkně za recenzi. Přesto se budeme snažit neustále zlepšovat. Zásilku jsme posílali na vámi zvolenou adresu. Nikdo nám neoznámil, že nastala situace s nedodáním přímo k Vám. Vždy dodáváme přímo na adresu, jakou si zákazník zvolí. Rovněž jsme neměli informaci o tom, že chcete mít něco jiného na faktuře. Faskturačné údaje jsou přesně takové, jaké si zvolíte při vyplňování fakturační adresy. Majster Regál.