Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příšel mi řeminek .jedna půlka je světle hnědá druhá se zapinanim tmavě hnědá

  • Komunikace nulova hodinky ani po tydnu nedodane garance do 2 dnu

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Skálová,
    děkujeme za vaší recenzi. Hned po jejím přidání jsme vás kontaktovali telefonicky a vysvětlili jsme, že z vaší strany došlo k odeslání pouze části platby. Systém vám automaticky zaslal email ohledně doplacení na který jste ale nereagovala a proto jsme objednávku neodeslali.

    Po našem rozhovoru jsem dnes objednávku znovu kontroloval a je v pořádku doplacená. Dnes vaší objednávku odesíláme.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo vadné
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hodinky se stale odpojuji od bluetooth.Jiny druh hodinek(jina znacka) nema mensi problem,pouze tyto Madvell.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi a mrzí nás, že nejste s našimi hodinkami spokojený. Často odpojování od bluetooth způsobuje telefon tím, že aplikaci vypíná. Díval jste se do našeho návodu? Máme 34 stránkový, dlouhý návod ve kterém jsou veškeré funkce popsané a rozepsáné. Věřím, že by vám to pomohlo.

    Pokud si nebudete vědět rady tak nás kontaktujte a rádi vám pomůžeme.
    S pozdravem Tomáš Prošek
    Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí návod k Madvel Horizon
    • Nefunguje AoD
    • Nefungují notifikace
    • Firma nekomunikuje
    • Telefon je nedostupný
    • Firma změnila adresu ačkoliv ve formuláři pro vrácení je stará adresa.
    • V rejstříku firem jsou neustále změny, firma je označena jako nedůvěryhodná.

    Rozhodně nemohu nikomu doporučit nákup hodinek u této "firmy".
    Hodinky jsem poslal zpět z odstoupením, balíček někdo převzal a od té doby ticho po pěšině. Telefon 739039368 je nedostupný už několik dní, na zprávy nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi a mrzí nás, že nejste spokojený. Je pravdou, že poslední 3-4 dny jsme na telefonu moc dostupní nebyli jelikož jsme se stěhovali do větších prostor a kolega se primárně věnoval emailu kde jsme odepisovali vždy a nejpozději do 24h.

    Tím je svázána ta změna v rejstříku. Pouze jsme se stěhovali do větších prostor, proto ty změny. Na našich stránkách i formulářích jsou veškeré změny již provedeny. Nerozumím proč píšete, že někde je uvedeno že jsme nedůvěryhodná firma. Nikde tato informace není uvedena a na důvěryhodnosti a spokojenosti zákazníka nám vždy záleželo, což je vidět na našem skvělém hodnocení nejen na Heuréce, ale všude jinde.

    Kolega se s vámi již spojil telefonicky, vše vysvětlit a pomohl vám s nastavením hodinek. V balení hodinek je vždy český návod, který jste přehlédl.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po 10 dnech hodinky prestaly fungovat. Zbozi vraceno na penize stale cekam.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Koupila jsem především kvůli bluetooth volání, ale jakmile jste v prvním patře rodinného domu, není dosah ani signál. Dosah je pouze na pár metrů.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vcelku rychle dodání
    • Komunikace (čtěte níže)
    • Ceny
    • Komunikace (viz níže)
    • Popis produktu neodpovídá realitě
    • Nedůslednost

    Obchod Madvellu je vlastně jediný obchod, kde seženete jejich produkty. Proč nejsou dostupné i v jiných eschopech mi není známo, ale nejspíš to má svůj důvod.
    Komunikace obchodu je zajímavá. Když se jim snažíte dovolat, číslo je buď nedostupné, vypnuté nebo vám to nikdo nezvedne. Nikdo vám ani nazpátek nezavolá. Ovšem ta zajímavá část je, že když jim napíšete recenzi nebo komentář na Facebook a nechválíte je, do pár minut vám zvoní telefon. Toto byl přesně můj případ.
    Další věc je, že mi balíček přišel jen poloviční. Ochranné fólie v něm úplně chyběly. Sice se za to omluvili a poslali by je dodatečně, ale to už jsem zboží vrátil, jelikož neodpovídalo popisu (viz má recenze na jejich hodinky Pulzar).
    Že se mě pán v telefonu snažil přesvědčit o tom, že AMOLED neumí pixely vypínat a zobrazuje černou barvu stejně jako LCD raději rozebírat nebudu.

    Vesměs obchod není špatný, má jen dost zásadní nedostatky, které mu výrazně ubírají na kvalitě. Pokud na tom zapracují, mají potenciál.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi nicméně nás mrzí, že není úplně kladná. To, že aktuálně máme naše produkty pouze u nás je pouze jeden důvod. Spolupracovali jsme se společností Mall a bohužel z jejich strany je podpora pro eshopy děsná, proto jsme jejich marketplace zavrhli (reklamace jim trvali velmi dlouho, neměli jsme celé informace o tom co si zákazník přeje apod.). Nyní od Ledna již budeme spolupracovat například se společností Alza.

    Vysvětlím komunikaci. Telefon na našem webu a emaily spravuje kolega, nyní, před Vánoci jsme měli hodně zákazníků a bohužel jsme veškeré telefonáty nestíhali vyřizovat tak, jak bychom chtěli. Tuto informaci také komunikujeme na našem webu v sekci Kontakty a zároveň Sociální sítě spravuje kolega jiný a když vidíme, že nějaký zákazník má problém či potřebuje poradit tak mu volá nebo píše (dle situace) právě kolega jiný abychom celou situaci dořešili co nejdříve, protože nám na našich zákaznících záleží. Vždy, pokud se objeví nějaký problém ihned ho řešíme a snažíme se vždy dojít ke spokojenosti zákazníka. Proto jsme vám volali z jiného čísla a situaci jsme řešili. Mrzí nás, že to vnímáte jako negativum.

    Za nedodané ochranné folie jsme se omlouvali a ještě stejný den jsme je posílali samozřejmě zdarma. Co se AMOLED displeje týče, tak kolega se vám snažil vysvětlit, že je rozdíl mezi typem panelu OLED a AMOLED. Ano, AMOLED je typ OLED, ale AMOLED neumí dokonale odclonit podsvícené okolní pixely a tak se může v některých případech zdát, že je to IPS či LCD, ale není tomu tak. OLED již umí jiné podsvícené displeje odstínit tak, že jsou černé opravdu 100% černé. Proto výrobci uvádí AMOLED a nebo OLED.

    Vždy se snažíme o to, aby zákazník byl spokojený a pokud si naší proaktivitu v řešení problému vykládáte jako negativum, tak s tím nedokážeme nic udělat.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nechala jsem se unést reklamou a zakoupila hodinky Madvell Pulsar, ale zdaleka nesplňují má očekávání - jsem z nich dost zklamaná.
    A návod, tím myslím ten ke stažení, mi přijde velmi stručný a nedostatečný.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hezká prezentace produktů
    • Produkty z mého pohledu neodpovídají deklarované kvalitě

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaší objednávku a recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojený. Vždy uvádíme parametry přesně dle našich hodinek a veškeré popisy a fotografie jsou 100% tak, jak vypadá a jaký je náš produkt.

    Ozvěte se nám prosím na [email protected] nebo zavolejte na číslo +420 739 039 368 a rádi vám pomůžeme, případně produkt vyměníme či vrátíme peníze. Vaše spokojenost je pro nás priorita.

    S pozdravem Tomáš Prošek
    Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • obchod je v pořadku hodinky jsou pěkne.
    • mrzí mě ,že každou chvíli když chci změnit ciferník mi mobil píše,že je chyba síťe ať to zkusím pozďeji.musim odinstalovat aplikaci.znovu nainstalovat,připojit a vytvořit znovu seznam 10-ti často volanych čísel.navazat celý seznam čisel se mi vůbec do telefonu nepodařilo,pouze 10nejčasťeji používanych.

    obchod je v pořádku,ale mrzí mě komplikace z hodinkami.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Dle vašeho popisu to vypadá, že vám aplikace nechce stahovat ciferníky. Děje se tak často pouze kvůli tomu, že nově po spárování je nutné počkat třeba 5, maximálně 10 minut a veškeré ciferníky se v aplikaci ukáží. Pokud aplikaci stále odstraňujete a instalujete, tak to bude ten problém.

    Na některých telefonech se toto může stát. Co se seznamu týče, tak do hodinek lze nahrát 10 oblíbených kontaktů, které lze ihned vytáčet ze seznamu hodinek. Když vám bude volat kdykoliv jiný kdo není na tomto seznamu, tak uvidíte jméno volajícího.

    Kdyby jste potřeboval pomoci a stále vám to nefungovalo, tak se nám ozvěte a rádi vám poradíme.
    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Co sa týká hodinek vynikající ale co se týká ochranyho skla tak je velmi zlé vůbec nedrží

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží krásně nafoceno, kvalita v reálu odpovídá přeprodeji z čínských eshopů

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, mrzí nás ale, že nejste spokojený. Dle vaší objednávky vidím, že jste měl objednáno pouze silikonový řemínek Hexagon. Kontrolovali jsme fotografii na našem netu oproti skutečnosti a stále si trváme na to, že takto vypadá skutečně. Občas se stane, že zákazníkovi na jeho počítači či mobilním telefonu to barvy trochu pozmění protože hodně záleží na typu zobrazovacího panelu (zdali je to IPS, TFT či AMOLED).

    Pokud se vám řemínky nelíbí, kontaktujte nás prosím a samozřejmě je vám rádi vyměníme nebo vrátíme peníze.
    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

    • pracuje rychle
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zakoupila jsem si chytré hodinky a k nim řemínkyna výměnu, ale hodnocení výrobku přišlo jen na řemínky. Asi ví prodejce proč. Hodinky se neustále odpojují, volat přes ně taky nejde. A podle recenzí nejsem jediná s tímto problémem. Takže tento výrobek rozhodně nemohu doporučit, ale bohužel nemám možnost své připomínky na Heurece připojit.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi a mrzí nás, že máte s hodinkami nějaké problémy. Odpojování hodinek od telefonu může způsobovat nastavení telefonu. Četla jste návod, prosím? Protože podle toho jak píšete jste náš 34 stránkový návod ve kterém popisujeme naprosto vše a velmi detailně pravděpodobně nečetla. Přesně o této situaci je zde celá kapitola.

    To, že si domýšlíte, že posíláme hodnocení pouze na řemínek nás mrzí, protože toto automaticky zasílá Heuréka a pravděpodobně jste v emailu pouze přehlédla odkaz na hodnocení hodinek samotných.

    Můžete nás také kontaktovat na telefonu +420 739 039 368 nebo emailu [email protected] a rádi vám s nastavením pomůžeme. Vždy je řešení, které tyto komplikace odstraní.

    S pozdravem Tomáš Prošek,
    Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka dorazila neúplná. Obchod dle mého na můj dotaz, kde je zbytek objednávky reaguje pomalu.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    kontroloval jsem vaší objednávku a dle informací, jste nám psala v Pondělí ohledně problému, že vám v objednávce chybí řemínek. Kolega vám během 10ti minut odpověděl ať prověříte bublinkovou obálku ještě jednou, že se může stát, že řemínek v ní zapadne a že pokud tam řemínek nebude, tak vám odešleme řemínek nový.

    Na tento email jste odpověděla až v Pátek (tedy za 4 pracovní dny poté) ve večerních hodinách a to kolega váš email již nezpracoval a zpracoval ho hned v Pondělí ráno. Naše zákaznická linka funguje vždy od 9:00 do 15:00 každý pracovní den a pokud nám napíšete po 15:00 tak kolega s největší pravděpodobností odpoví až den následující.

    Samozřejmě nás moc mrzí, že vám kolega na expedici zapomněl přidat do objednávky kovový řemínek, za to se moc omlouváme. Nový řemínek jsme ihned předali na odeslání a zítra bude u vás.

    S pozdravem Tomáš Prošek,
    Madvell.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Po prvním nabití mi hodinky nešly vyhledat v aplikaci, tudíž už se znovu nedaly připojit k telefonu.
    • Neustále se odpojuje bluetooth.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že vám hodinky nefungovaly správně. Dle vašeho popisu to vypadá, že mohlo jít o špatný kus hodinek. Mnohdy pomůže obyčejný restart telefonu či hodinek a poté se vše připojí zpět. Pokud ani tak vám hodinky nelze znovu vyhledat v aplikaci, kontaktujte nás na telefonu +420 739 039 368 nebo napište na email [email protected] a rádi vám odešleme hodinky nové.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišla mi jiná objednávka a své zaplacené zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Kyzivátová,
    moc se omlouváme za záměnu vámi objednaného zboží. Kolega na expedici se bohužel přehlédl a omylem vám odeslal jiný typ hodinek, než jste měla ve vaší objednávce. Ihned, jakmile jste se nám ozvala, že vám dorazil jiný typ hodinek kolega zadal odeslání nových hodinek ale bohužel vzhledem k tomu, že se jednalo o Pátek, tak balíček vám dorazí až v Pondělí.
    Moc se omlouváme za komplikace.
    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Otravujete mě dotazníky.
    Mimo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání,bylo zaplaceno včas,ale přišel mi mail, abych zaplatila.