Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hodinky přišly nefunkční, nešly vůbec nabít. Firmě Madvell jsem zboží vrátil, musel jsem se s nimi dohadovat o zaplacení poštovného, což mne překvapilo, ptž poslali nefunkční zboží

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    na poskytnutou zpětnou vazbu s popisem potíží s hodinkami jsme nedostal odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nefunkční zapínání z pasku
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Ne úplně rychlé odeslání.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod je v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo 500 ciferniků jen 150 a na slušný dotaz na FB kde je zbytek mě šmejdsky zablokovali ! Pozor na ně ! Nikdy víc takové chování k platicimu zákazníkovi !

    Šmejdské praktiky a příšerné jednání se zákazníky!Mám model Pulsar kde slibují 500 ciferníků mám jich jen okolo 150 a když jsem se na FB stránkách slušně ptala kde jak mít ten zbytek tak mě tam zablokovali a dotaz smazán!Odporné takto se chovat k platícímu zákazníkovi si dejte na firmu pozor, místo toho abych měla za co jsem zaplatila takové praktiky umlčet nespokojené zákazníky!Hnus se kterým jsem se nikdy nesetkala!Mohli slušně odpovědět a vysvětlit a domluvit se ale rovnou zablokovali a nechávají zřejmě jen ty komentáře co se jim hodí!Zaplatila jsem si 500 ne 150 ciferníků a jakmile dostanou peníze tak toto je přístup! OSTUDA! Cítím se podvedena a varuju před touto firmou! Toto se nedělá a už nikdy víc u vás nic nekoupím! Cítím se podvedena !

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Marta Vočka,
    děkujeme za vaší recenzi a mrzí nás, že nejste spokojená. U modelu Pulsar je aktuálně 428 ciferníků, které se neustále mění dle časového období. Často jich je i 530, protože jsou například Vánoce a tak se přidávají ciferníky tematické. Nerozumíme, proč ve vašem telefonu vidíte 150 ciferníků, což ani není možné, protože jich je v nabídce opravdu ten počet, co jsme psali. Pravděpodobně máte jinou aplikaci nebo stahujete něco, co není v našem návodu. Na to jste nám ale neodpověděla.

    Psala jste nám několikrát na FB, kde jsme vám několikrát odpovídali jenže vy jste stále tvrdila, že neodpovídali. Email jste nám nepsala ani jeden, ani jste nám nevolala ikdyž jsme vám i odpovídali, že vám vše rádi vysvětlíme po telefonu nebo přes email. Bohužel to nakonec došlo k tomu, že jste byla vulgární a to je chování, které opravdu na naší stránce nechceme, proto jsme se rozhodli, že vás zablokujeme.

    Mějte fajn den
    S pozdravem Tomáš Prošek
    Madvell.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pásek k hodinkám jsem objednal 2x 22mm a jeden došel 20mm

  • To samé koupíte na Aliexpress 6ks za 90kč.Asi tak.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi. Koupil jste si u nás folie pro hodinky v průměru 42mm. Samozřejmě tyto folie nabízí i spousty jiných výrobců a prodejců za různé ceny. Naše folie jsou vyrobeny přímo pro naše hodinky a máte jistotu, že opravdu drží.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky nelze nabit

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi. Mrzí nás, že vám hodinky nefungují správně. Samozřejmě vám je rádi vyměníme. Vždy pokud po obdržení zboží zjistíte, že je něco v nepořádku tak rovnou zasíláme nový kus aniž by jste čekala na vyřízení reklamace. Pokud se nám tedy ozvete na email [email protected] nebo zavoláte na telefon +420 739 039 368 rádi vám hodinky ihned vyměníme.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží bylo doručeno třetí a v pořádki
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příšel mi řeminek .jedna půlka je světle hnědá druhá se zapinanim tmavě hnědá

  • Komunikace nulova hodinky ani po tydnu nedodane garance do 2 dnu

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Skálová,
    děkujeme za vaší recenzi. Hned po jejím přidání jsme vás kontaktovali telefonicky a vysvětlili jsme, že z vaší strany došlo k odeslání pouze části platby. Systém vám automaticky zaslal email ohledně doplacení na který jste ale nereagovala a proto jsme objednávku neodeslali.

    Po našem rozhovoru jsem dnes objednávku znovu kontroloval a je v pořádku doplacená. Dnes vaší objednávku odesíláme.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo vadné
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hodinky se stale odpojuji od bluetooth.Jiny druh hodinek(jina znacka) nema mensi problem,pouze tyto Madvell.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi a mrzí nás, že nejste s našimi hodinkami spokojený. Často odpojování od bluetooth způsobuje telefon tím, že aplikaci vypíná. Díval jste se do našeho návodu? Máme 34 stránkový, dlouhý návod ve kterém jsou veškeré funkce popsané a rozepsáné. Věřím, že by vám to pomohlo.

    Pokud si nebudete vědět rady tak nás kontaktujte a rádi vám pomůžeme.
    S pozdravem Tomáš Prošek
    Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí návod k Madvel Horizon
    • Nefunguje AoD
    • Nefungují notifikace
    • Firma nekomunikuje
    • Telefon je nedostupný
    • Firma změnila adresu ačkoliv ve formuláři pro vrácení je stará adresa.
    • V rejstříku firem jsou neustále změny, firma je označena jako nedůvěryhodná.

    Rozhodně nemohu nikomu doporučit nákup hodinek u této "firmy".
    Hodinky jsem poslal zpět z odstoupením, balíček někdo převzal a od té doby ticho po pěšině. Telefon 739039368 je nedostupný už několik dní, na zprávy nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi a mrzí nás, že nejste spokojený. Je pravdou, že poslední 3-4 dny jsme na telefonu moc dostupní nebyli jelikož jsme se stěhovali do větších prostor a kolega se primárně věnoval emailu kde jsme odepisovali vždy a nejpozději do 24h.

    Tím je svázána ta změna v rejstříku. Pouze jsme se stěhovali do větších prostor, proto ty změny. Na našich stránkách i formulářích jsou veškeré změny již provedeny. Nerozumím proč píšete, že někde je uvedeno že jsme nedůvěryhodná firma. Nikde tato informace není uvedena a na důvěryhodnosti a spokojenosti zákazníka nám vždy záleželo, což je vidět na našem skvělém hodnocení nejen na Heuréce, ale všude jinde.

    Kolega se s vámi již spojil telefonicky, vše vysvětlit a pomohl vám s nastavením hodinek. V balení hodinek je vždy český návod, který jste přehlédl.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po 10 dnech hodinky prestaly fungovat. Zbozi vraceno na penize stale cekam.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Koupila jsem především kvůli bluetooth volání, ale jakmile jste v prvním patře rodinného domu, není dosah ani signál. Dosah je pouze na pár metrů.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vcelku rychle dodání
    • Komunikace (čtěte níže)
    • Ceny
    • Komunikace (viz níže)
    • Popis produktu neodpovídá realitě
    • Nedůslednost

    Obchod Madvellu je vlastně jediný obchod, kde seženete jejich produkty. Proč nejsou dostupné i v jiných eschopech mi není známo, ale nejspíš to má svůj důvod.
    Komunikace obchodu je zajímavá. Když se jim snažíte dovolat, číslo je buď nedostupné, vypnuté nebo vám to nikdo nezvedne. Nikdo vám ani nazpátek nezavolá. Ovšem ta zajímavá část je, že když jim napíšete recenzi nebo komentář na Facebook a nechválíte je, do pár minut vám zvoní telefon. Toto byl přesně můj případ.
    Další věc je, že mi balíček přišel jen poloviční. Ochranné fólie v něm úplně chyběly. Sice se za to omluvili a poslali by je dodatečně, ale to už jsem zboží vrátil, jelikož neodpovídalo popisu (viz má recenze na jejich hodinky Pulzar).
    Že se mě pán v telefonu snažil přesvědčit o tom, že AMOLED neumí pixely vypínat a zobrazuje černou barvu stejně jako LCD raději rozebírat nebudu.

    Vesměs obchod není špatný, má jen dost zásadní nedostatky, které mu výrazně ubírají na kvalitě. Pokud na tom zapracují, mají potenciál.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší recenzi nicméně nás mrzí, že není úplně kladná. To, že aktuálně máme naše produkty pouze u nás je pouze jeden důvod. Spolupracovali jsme se společností Mall a bohužel z jejich strany je podpora pro eshopy děsná, proto jsme jejich marketplace zavrhli (reklamace jim trvali velmi dlouho, neměli jsme celé informace o tom co si zákazník přeje apod.). Nyní od Ledna již budeme spolupracovat například se společností Alza.

    Vysvětlím komunikaci. Telefon na našem webu a emaily spravuje kolega, nyní, před Vánoci jsme měli hodně zákazníků a bohužel jsme veškeré telefonáty nestíhali vyřizovat tak, jak bychom chtěli. Tuto informaci také komunikujeme na našem webu v sekci Kontakty a zároveň Sociální sítě spravuje kolega jiný a když vidíme, že nějaký zákazník má problém či potřebuje poradit tak mu volá nebo píše (dle situace) právě kolega jiný abychom celou situaci dořešili co nejdříve, protože nám na našich zákaznících záleží. Vždy, pokud se objeví nějaký problém ihned ho řešíme a snažíme se vždy dojít ke spokojenosti zákazníka. Proto jsme vám volali z jiného čísla a situaci jsme řešili. Mrzí nás, že to vnímáte jako negativum.

    Za nedodané ochranné folie jsme se omlouvali a ještě stejný den jsme je posílali samozřejmě zdarma. Co se AMOLED displeje týče, tak kolega se vám snažil vysvětlit, že je rozdíl mezi typem panelu OLED a AMOLED. Ano, AMOLED je typ OLED, ale AMOLED neumí dokonale odclonit podsvícené okolní pixely a tak se může v některých případech zdát, že je to IPS či LCD, ale není tomu tak. OLED již umí jiné podsvícené displeje odstínit tak, že jsou černé opravdu 100% černé. Proto výrobci uvádí AMOLED a nebo OLED.

    Vždy se snažíme o to, aby zákazník byl spokojený a pokud si naší proaktivitu v řešení problému vykládáte jako negativum, tak s tím nedokážeme nic udělat.

    S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nechala jsem se unést reklamou a zakoupila hodinky Madvell Pulsar, ale zdaleka nesplňují má očekávání - jsem z nich dost zklamaná.
    A návod, tím myslím ten ke stažení, mi přijde velmi stručný a nedostatečný.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hezká prezentace produktů
    • Produkty z mého pohledu neodpovídají deklarované kvalitě

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaší objednávku a recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojený. Vždy uvádíme parametry přesně dle našich hodinek a veškeré popisy a fotografie jsou 100% tak, jak vypadá a jaký je náš produkt.

    Ozvěte se nám prosím na [email protected] nebo zavolejte na číslo +420 739 039 368 a rádi vám pomůžeme, případně produkt vyměníme či vrátíme peníze. Vaše spokojenost je pro nás priorita.

    S pozdravem Tomáš Prošek
    Madvell