Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Hodinky byly slibeny v češtině,ptoto jsem si je objednala, dosly mě v angličtině a návod neni v češtině! Žádná ochranná folie mě nepřišla.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Koutná,
    mrzí nás vaše recenze, nicméně hodinky v češtině opravdu jsou. Stačí je pouze připojit k telefonu a do češtiny se automaticky přepnou a nebo postupovat dle našeho návodu na našich stránkách zde - https://www.madvell.cz/navody/

    Pokud hodinky nechcete k telefonu připojit vůbec a chcete je i tak mít v češtině, tak stačí jednoduše jít do nastavení hodinek a zde v sekci jazyk vybrat čeština.

    Hezký den, Tomáš Prošek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    V zásilce došel produkt jiných parametrů, oproti objednávce. Nicméně se nehodlám ohledně položky za 100 Kč zdržovat s reklamací, kór v době předvánočního chaosu.. :-O

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den pane Rangle,
    upřímně nerozumíme vaší recenzi. Objednal jste si u nás adaptér do zásuvky 1A/5V-USB, ten jsme také poslali. Na adaptéru jsou tyto parametry přímo napsány, dokonce jiný adaptér ani v nabídce nemáme, takže k záměně nemohlo dojít.

    Hezký den, Tomáš Prošek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání jsem si zadala platbu na dobírku za poplatek 30,-- Kč. Nabídlo mi to Zásilkovnu-Alzabox. Když tam zboží dorazilo, ze Zásilkovny mi přišlo, abych částku zaplatila platební kartou, že zde nelze platit kartou na místě.
    Takže jsem si zboží nevyzvedla, protože nemám možnost platit online. Navíc bych zaplatila těch 30,-- navíc za službu, kterou jste mi neposkytli.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měla s objednávkou takové komplikace. Ale bohužel některé Alzaboxy opravdu neumožňují platbu kartou a je nutné uhradit objednávku před vyzvednutím kartou on-line z domova a nebo na místě vyzvednutí. Bohužel taková je služba Alzaboxu a nedokážeme jí ovlivnit.
    Děkujeme za recenzi. S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejsem spokojen, hodinky jsou nespolehlivé. Strácí se čas, kroky, při telefonování chrčí. Naměřené okisličení krve je nesmysl. Jsem velmi sklamán. Mám náramek mifit dostal jsem ho jako dárek k mobilu a ten je super ani jednou mně nesklamal. Ale vaše hodinky mně přímo mučí.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte takové zkušenosti s našimi hodinkami. Dle toho co popisujete to spíše vypadá, že máte špatně připojený telefon k hodinkám a proto se Vám odpojují a veškeré informace se Vám ztrácí právě z toho důvodu. Prosím koukněte pečlivě na náš návod na stránkách, je tam vše hezky uvedeno jak zkontrolovat nastavení aby se Vám přesně toto nestávalo. Případně nás kontaktujte telefonicky nebo emailem a poradíme Vám. Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bylo mi doručeno úplně jiné zboží. Ještě bych pochopila, že si v tom množství objednávek splete typ objednaných hodinek, ale není možné splést si kulatý a hranatý displej. Pokud náhodou zboží došlo i když bylo avízováno jako na skladě, raději bych, aby mne obchod informoval s dotazem zda vyčkám naskladnění nebo objednávku zruším. Takhle mě to navíc stálo dvojí poštovné a peníze zatím nemám zpět na účtu.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Šmahelová,
    nyní jsme Vám volali, po připsání Vaší recenze, abychom si řekli, co se vlastně stalo a situaci vyřešili. Dle kontroly evidence odeslaných balíků jsme Vám opravdu odeslali špatný typ hodinek. Místo modelu Aviator jsme odeslali typ Divine, za což se velice omlouváme. V takovém případě, kdybyste nám zavolala či napsala email, tak obratem odesíláme hodinky správné a měla byste je u sebe do maximálně dvou pracovních dní s tím, že kurýr by si ty nesprávné od Vás převzal, takže byste žádné poštovné neplatila. Peníze připsané na účtu nemáte, jelikož Vaše vrácené zboží nám dorazilo teprve 2.9. a to byl Pátek a teprve dnes v Pondělí 5.9. bychom jej zpracovávali. Jde nám o maximální spokojenost zákazníka a mrzí nás, že jste nebyla spokojená. Stačilo se nám pouze ozvat a vše bychom vyřešili bleskovou výměnou. S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané hodinky jiného typu, pomíchané řemínky a skla, nemám nervy se dohadovat!

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý večer pane Lněničko,
    abychom řekli pravdu, tak moc Vaší recenzi nerozumíme jelikož ihned po připsání recenze jsme Vás telefonicky kontaktovali a v podstatě jste nám ani nedokázal říci, co vlastně bylo špatně a že Vaše manželka je spokojená. Veškeré zboží včetně řemínků, typů hodinek a skel byly v pořádku a odpovídali objednávce. Jde nám o 100% spokojenost zákazníka a Vaše recenze nás mrzí.

    S pozdravem Tomáš Prošek
    Madvell

    • Hodinky dorazili poškozené a nefunguje půlka displeje

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den paní Nováková,
    již jsme spolu situaci řešili telefonicky a bohužel došlo k poškození balíku během přepravy. Situaci jsme společně dořešili k Vaší spokojenosti a doufáme, že je vše již v pořádku. Hezký den, Tomáš Prošek, Madvell

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod funguje bezvadně, zboží mi bylo doručeno velmi rychle.
    • Výrobky umí česky.
    • Postrádám možnost kontaktovat obchod telefonicky.
    • Výrobky odpovídají nižší ceně, ale aplikace v telefonu je nekvalitní, hodinky se často odpojují od telefonu.

    Reakce obchodu Madvell.cz

    Dobrý den pane Nejedlý,
    mrzí nás, že nejste spokojen s našimi hodinkami. Obchod telefonicky můžete kontaktovat na čísle +420 739 039 368 vždy mezi 09:00 až 15:00 každý pracovní den. Pokud se Vám hodinky odpojují od telefonu, tak to může znamenat, že nemáte nastavené u aplikace WearPro "běh aplikace na pozadí". U některých modelů telefonů je nutné tuto funkci povolit. Může to totiž způsobovat, že jakmile zamknete telefon, tak se aplikace vypne a tím se hodinky odpojí. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám pomůžeme. S pozdravem Tomáš Prošek, Madvell