Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem prádlo, které uváděli že mají skladem.Po týdnu jsem volal, proč ještě nebyla objednávka vyexpedovaná , když jsem objednával něco,co mají skladem,mi bylo sděleno, že čekají až jim dorazí.Takže klasickej přeprodej.Nechápu,jak něco takového v dnešní době může ještě fungovat.Nikdy víc.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno 20.10.-ihned zaplaceno, zboží ještě nedorazilo ač bylo skladem
    • kromě mailu k hodnocení mě obchod nekontaktoval
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden po zaplacení a objednání uvedené zboží (které bylo vedené skladem) ještě nedorazilo...

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na svých stránkách označují položky jako skladem, nicméně teprve po úhradě objednávají od svého dodavatele. tzn. že hradím něco, co vůbec nemají, což jsem se samozřejmě dozvěděla až po více než týdnu, kdy jsem urgovala expedici mojí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • všude píší že mají zboží skladem a po zaplacení přichází zprávy že to a to není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejhorší doprava

    Doručení mělo být do 2 dnů. Je to už přes týden a ještě nebylo doručeno. Kdybych si alespoň mohl vybrat dopravce, ale ani ta možnost není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel jen automatický email s odpovědí, že se objednávkou obchod zabývá. Od té doby nic. SMS jsem našla později ve složce spamů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obratem zaplatila, ale dosud jsem zboží neobdržela!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží zatím nedorazilo, objednávka je již týden ve stavu přesun na expediční sklad :(

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment
    • zajímavé ceny
    • nelze zboží vrátit bezplatně přes Zásilkovnu
    • při vrácení zboží účtují 109 Kč za balné

    S ohledem na podmínky vrácení zboží, kdy by mi bylo odečteno 109 Kč za balné a hradila bych poštovné za vrácenou zásilku, se nevyplatí zboží vracet. Příště už za takových podmínek nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    příliš dlouhá doba dodání - pokud vůbec něco přijde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabídce e-shopu se nachází zboží, které již nelze dodat. Tuto skutečnost se zákazník doví až v oznámení obchodu o zrušení objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Web přehledný
    • Velký výběr
    • Ceny poměrně vysoké (bohužel mou velikost těžko sháním, jinak bych zde nekupovala)
    • Dlouhá dodací lhůta (čekám už 14 dní na zásilku)
    • Minimální komunikace obchodu
    • Dotazník spokojenosti dorazil daleko dřív než zboží, což je zvláštní

    Moc si zákazníků neváží. Téměř žádná komunikace a na zboží se čeká neúměrně dlouho. Po 14 dnech mám zatím pouze dotazník spokojenosti, ale zboží stále ne. Zboží ještě nebylo ani posláno a to mi nepřijde v pořádku. Za ty ceny bych očekávala více...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kde nic není ,tam se nic nehodnotí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka z 25.9.2022, zboží skladem. Slíbené dodání do 3.10. a stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 6 dnech od objednání zboží ač zaplacené a deklarované jako skladem nedorazilo. Z e-shopu žádná zpráva. Už si zde víc neobjednám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace