Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace

    Nakoupila jsem,ale měla jsem problém se zaplacením..volala jsem na tel.cislo u kontaktu knihkupectví.Pani mi řekla,že je to chyba IT,ať nechám objednávku zrušit....jinou možnost zaplacení 5xaudioknih není možné dost mě to zamrzelo

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že se objednávka nezdařila, obratem se s Vámi spojím a vše vyřeším k Vaší spokojenosti.
    Přeji Vám pohodový den.

    Jana z Luxoru

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • je to super
    • rychla doprava
    • dobra komunikace s obchodem
    • neni moc podrobnosti o stavu zasilky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Neochota řešit reklamaci
    • Klamání zákazníků
    • Nekontrolují správnost zboží před odesláním
    • Neetické jednání
    • Nepříjemní zaměstnanci

    S obchodem mám bohužel pouze negativní zkušenosti. Na podzim 2023 jsem si u nich předobjednala speciální edici jednoho anglického titulu. Ten odeslali cca o měsíc později, než bylo původně psáno. Po rozbalení balíčku (těsně po Vánocích 2023) jsem zjistila, že mi sice zaslali speciální edici, ale jinou, než jsem si objednala. Ihned jsem tedy obchod kontaktovala s tím, že bych ráda obdržela knihu, kterou jsem si zakoupila. Na to reagovali takovým způsobem, že celý problém hodili na dodavatele s tím, že on jim dodal jiné vydání, tudíž to není jejich chyba. O zaslané zboží jsem neměla zájem, obchod však mé další e-maily s pokusem o reklamaci ignoroval. V první polovině ledna 2024 jsem jim poté, co mě stále ignorovali, napsala veřejnou negativní recenzi. Na to konto mě kontaktovala pracovnice jejich zákaznického centra, která se mi snažila vysvětlit, proč je v tomto případě Luxor nevinný. Podobný problém s touto knihou řešilo více lidí, jeden zákazník mi zaslat screen e-mailu, kde byla jeho korespondence s obchodem (ještě cca z podzimu 2023), ze kterého je dle mého názoru zcela patrné, že si byl obchod vědom toho, že na stránkách inzeruje špatnou speciální edici této knihy. Screen jsem pracovnici zaslala, která tedy najednou začala reklamaci řešit. Byl mi slíben svoz, kdy si knihu měli v rámci reklamace ode mě vyzvednout. Tento svoz však pracovnice neustále uměle protahovala (ignorovala mě, a dlouho neodpovídala na e-maily). Pro zboží si tedy přijeli až 6.2. 2024, a peníze vrátili 16.2. 2024, tedy skoro po dvou měsících od počáteční snahy o reklamaci (na kterou mají ze zákona 30 dní). V rámci kompenzace jsem sice obdržela kód se slevou, pro další nákup, ten mi však přijde v kontextu celé situace směšný. Luxor záměrně zaslal špatné zboží (věděli to), odmítl převzít zodpovědnost (hodili to na dodavatele), a nakonec byl problém vyřídit reklamaci (cca 2 měsíce). Toto celé jednání je dle mého názoru naprosto neetické. Nikdy dřív jsem se ještě nesetkala s tak neochotným, a špatným zákaznickým servisem, jako právě u Luxoru. Klamali, a možná stále ještě klamou, zákazníky, a to bez jakéhokoliv postihu.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou Vazbu a omlouváme se Vám za komplikace. Dovolila jsem si Vás telefonicky kontaktovat s vyřízením reklamace.
    Michaela z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nabídka
    • Cena
    • Komunikace - !!!

    Ono stačí si přečíst ostatní zejména minusové recenze, což jsem bohužel neudělal hned. Dále pak už odpovědi, reakce eshopu viz "podpis" (Máňa z Luxor ) to také něco vypovídá...
    Nebudu to více rozvádět, ono je to zcela výstižné v těch ostatních případech. A za další ti co si to nepřečtou předem, tak je to téměř zbytečné a ti co si to přečtou si obrázek udělají...

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ale v objednávce bylo vše v pořádku ani nebyla ve zpoždění, prověřila jsem stav a dorazila v předpokládaném datu doručení. Pokud byste potřeboval pomoci, jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.
    Přeji Vám pěkný den.

    Jana z Luxoru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na doručení čekám (zatím) 15 dni
    • Komunikace

    Obchod přestal komunikovat v moment, kdy jsem chtěla objednávku už celou zrušit. Za dva dny se ozvali, že storno už není možné, protože to ten den předali dopravci.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Hezký den, paní Zuzano,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že Vaše objednávka nebyla vyřízena včas. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na Vaši emailovou adresu s vysvětlením.
    Michaela z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po tydnu zadna informace o stavu objednavky. Jen si strhli penize z uctu. Tak jsem objednavku vystornovala. Tak snad vrati penize. V dobe storna meli zrovna black friday a stejna objednavka v te dobe po sleve 20% vysla o 100 Kc draz nez o tyden driv bez slevy! Tedy klamou spotrebitele!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřehledné vyhledávání, zmatky při výběru dopravy, chaotická komunikace při zpoždění dodávky (na rozdíl od dopravce, kde vše fungovalo perfektně).