Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod poměrně rychle komunikoval,nebyl problém zrušit objednávku, což bylo emailem i nabídnuto.

    Knihu jsem objednávala vzhledem k dostupnosti titulu skladem.Až poté, když nebylo dodrženo datum doručení(po 3 dnech) na pobočku, přišel email, že titul nebude k dispozici a "shánějí" ho pro mě... Objednávku jsem zrušila,objednala jsem jinde,kde byla k vyzvednutí hned druhý den.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den, Vlaďko,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na e-mail s bližšími podrobnostmi ke zdržení Vaší objednávky. V případě, že do budoucna dáte našemu knihkupectví ještě šanci, uděláme vše pro to, aby Vaše objednávka dopadla dle představ.

    Příjemný den přeje,
    Eliška z Luxoru

    • Furt píšou na email

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na Vaše telefonní číslo s řešením situace.

    Michaela z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace

    Nakoupila jsem,ale měla jsem problém se zaplacením..volala jsem na tel.cislo u kontaktu knihkupectví.Pani mi řekla,že je to chyba IT,ať nechám objednávku zrušit....jinou možnost zaplacení 5xaudioknih není možné dost mě to zamrzelo

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že se objednávka nezdařila, obratem se s Vámi spojím a vše vyřeším k Vaší spokojenosti.
    Přeji Vám pohodový den.

    Jana z Luxoru

  • Zboží údajně odesláno před 28 dny,upozornění žádné,zboží nedorazilo , hodnocení 0

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Kontaktovali jsme Vás skrze náš zákaznický servis a na e-mailovou adresu uvedenou u vaší objednávky obratem posíláme návrh řešení. Prosím zkontrolujte svoji schránku, abychom mohli celou situaci napravit co nejrychleji a k vaší plné spokojenosti. Děkujeme za vaši důvěru a věříme, že i příště budeme vaší volbou č. 1.

    Pěkný zbytek dne Tereza z Luxoru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těšíte se knihu, kterou se vám podaří sehnat a místo oznámení, že si ji můžete vyzvednout, přijde oznámení, že objednávka byly zrušena......a těšíme se na další vaši objednávku.......No to už asi ne !

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom situaci napravili, a proto jsme Vás obratem kontaktovali s návrhem řešení k Vaší nejvyšší spokojenosti. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že i příště pro Vás budeme volbou č. 1.

    Hezký zbytek dne, Tereza z Luxoru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Knihu nemají stále ještě skladem, ale mají to drzost mi napsat, jak jsem se zbožím spokojeni. Přitom jej ještě ani nenaskladnili. Avízo k dodání také žádné.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše objednávka je ve zpoždění. Dovolili jsme si Vás kontaktovat s vysvětlením na Vaše telefonní číslo.

    Hezký den, Tereza z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na eshopu mají stavem 31+ kusů a dodání do druhého dne a když zboží objednáte, tak vám v den dodání napíšou, že musí objednat u dodavatele a den dodání vám posunou o další 4 dny.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku J.Z.,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že Vaše objednávka nedopadla dle Vašeho očekávání. Informace s termínem doručení jsou závislé na zvolené dopravě a proto jsem si Vás dovolila kontaktovat na e-mail s vysvětlením celé situace.

    S přáním hezkého dne,
    Eliška z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    10.3. jsem objednala a zaplatila knížku, která je skladem a měla být doručena 14.3. Bohužel dnes je 17.3. a stále nic. Nikdo mi se neozval.
    V tomto obchodě už nic neobjednám.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den, Belo,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše objednávka je ve zpoždění. Dovolili jsme si Vás kontaktovat s vysvětlením na Vaši emailovou adresu.

    Hezký den,
    Michaela z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pozdni doručování

    Pred tydnem jsem podal objednavku protoze datum doruceni bylo slibeno nejpozdeji 13.3. Zatim ani zminka o zmene data doruceni.
    Neprofesionalmi jednani !

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Právě jsme Vás kontaktovali emailem ohledně vyřešení situace. Zkontrolujte si tedy prosím Vaši schránku.
    Jsme si jisti, že pokud nám dáte ještě šanci, Vaše příští objednávka proběhne již zcela v pořádku.

    Hezký den,
    Diana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V kameném obchodě Luxor je velice těžko najít určitou knihu

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše ohodnocení. Na Vaši e-mailovou adresu jsem Vám zaslala možnost, jak příště můžete mít nákup pohodlnější.

    Přeji příjemný zbytek dne,
    Andrea z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedrží dodací podmínky..

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě, že se objednávka nepovedla a obracím se na Vás e-mailem s vysvětlením.
    Přeji Vám pěkný den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mírně levnější zboží oproti jiným eshopům

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše ohodnocení nákupu. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na Váš e-mail, abych Vám vysvětlila, proč byla Vaše objednávka zdržena.

    Přeji příjemný zbytek dne.
    Andrea z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení ,žádná reakce-kdy knihy dorazí

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, objednávku jsem prověřila a není ve zpoždění, obracím se na Vás ještě e-mailem s bližšími informacemi.
    Přeji Vám pěkný den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemný personál
    • Neochota pomoci

    Dvě návštěvy za týden:
    1. Všichni pokope, bavili se, smáli když jsme vešli všichni utekli co nejdál takže nám neměl kdo poradit
    2. Vyzvednutí objednávky, slušně jsem řekla paní Adéle, že ji vidím a pak byla drzá, zvýšila hlas, mladší minimálně o 10 let, knížka byla poškozená jenom bohužel vzala peníze a zmizela takže znovu možnost k ničemu

    NENAKUPUJTE V LUXORU NA NOVODVORSKE!!!!

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    je mi velmi líto za Vaší zkušenost a ještě jednou Vám chci poděkovat za zpětnou vazbu, kterou jsme si již při telefonickém hovoru vysvětlili a na jejímž základě jsme podnikli nápravná opatření.
    Záleží nám na tom aby se u nás zákazníci cítili vítáni a spokojeni.

    S přáním pěkného dne

    Petr z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodají špatné zboží ,dají to jako reklamaci a mají na výměnu 30dní

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám velice líto, že došlo k záměně objednaného zboží. Dovolila jsem si Vás telefonicky kontaktovat s objasněním celé situace a instrukcemi pro rychlou nápravou Vaší objednávky. Po získaných podrobnostech prosím odepište na zaslaný e-mail od kolegyně, která s Vámi promptně reklamaci vyřídí v nejkratším čase.

    Pěkný zbytek dne,
    Eliška z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednavka nedorazila a nepovedali mi ani preco

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den, Elbere,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí vzniklé zdržení s vyřízením Vaší objednávky. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na soukromý e-mail, abych Vám objasnila vzniklé skutečnosti.

    Příjemný zbytek dne,
    Eliška z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdá se že obchod má široký záběr co do sortimentu
    • Vzhledově hezké stránky
    • Mám nákupem ověřeno že široký záběr je na úkor kvality !!
    • Dejte si pozor na na online nákup. V kamenném obchodě bych mohl zboží prohlédnout. Takhle si na webu něco naklikáte a oni Vám něco jiného dodají..

    Objednal jsem mimo jiné hračky Alltoys. Dva druhy - Zoey/Missy. Přišli dvě stejné Zoey a jedna ještě k tomu rozbitá. Takže místo radosti děti plakali.
    Také obličejové barvy neodpovídají popisu a fotografii zakoupeného zboží !
    S Vámi už nikdy nic !!!
    Nemám potřebu s Vámi cokoliv řešit, prostě už u Vás objednávat nebudu.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Pěkný den, Martine,
    děkujme za Vašeho hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zakoupené zboží neodpovídalo Vašim představám a bylo Vám dodáno poškozené. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na Váš e-mail s postupem reklamace a výměny zboží za bez vadné kusy.

    S přáním příjemného dne,
    Eliška z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Balíček nedorazil.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den, Petře,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na e-mail s vysvětlením vzniklé situace nedoručeného balíčku. V případě potřeby se na nás neváhejte kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu či telefonátu na naší zákaznickou linku.

    S přáním pěkného dne,
    Eliška z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Neochota řešit reklamaci
    • Klamání zákazníků
    • Nekontrolují správnost zboží před odesláním
    • Neetické jednání
    • Nepříjemní zaměstnanci

    S obchodem mám bohužel pouze negativní zkušenosti. Na podzim 2023 jsem si u nich předobjednala speciální edici jednoho anglického titulu. Ten odeslali cca o měsíc později, než bylo původně psáno. Po rozbalení balíčku (těsně po Vánocích 2023) jsem zjistila, že mi sice zaslali speciální edici, ale jinou, než jsem si objednala. Ihned jsem tedy obchod kontaktovala s tím, že bych ráda obdržela knihu, kterou jsem si zakoupila. Na to reagovali takovým způsobem, že celý problém hodili na dodavatele s tím, že on jim dodal jiné vydání, tudíž to není jejich chyba. O zaslané zboží jsem neměla zájem, obchod však mé další e-maily s pokusem o reklamaci ignoroval. V první polovině ledna 2024 jsem jim poté, co mě stále ignorovali, napsala veřejnou negativní recenzi. Na to konto mě kontaktovala pracovnice jejich zákaznického centra, která se mi snažila vysvětlit, proč je v tomto případě Luxor nevinný. Podobný problém s touto knihou řešilo více lidí, jeden zákazník mi zaslat screen e-mailu, kde byla jeho korespondence s obchodem (ještě cca z podzimu 2023), ze kterého je dle mého názoru zcela patrné, že si byl obchod vědom toho, že na stránkách inzeruje špatnou speciální edici této knihy. Screen jsem pracovnici zaslala, která tedy najednou začala reklamaci řešit. Byl mi slíben svoz, kdy si knihu měli v rámci reklamace ode mě vyzvednout. Tento svoz však pracovnice neustále uměle protahovala (ignorovala mě, a dlouho neodpovídala na e-maily). Pro zboží si tedy přijeli až 6.2. 2024, a peníze vrátili 16.2. 2024, tedy skoro po dvou měsících od počáteční snahy o reklamaci (na kterou mají ze zákona 30 dní). V rámci kompenzace jsem sice obdržela kód se slevou, pro další nákup, ten mi však přijde v kontextu celé situace směšný. Luxor záměrně zaslal špatné zboží (věděli to), odmítl převzít zodpovědnost (hodili to na dodavatele), a nakonec byl problém vyřídit reklamaci (cca 2 měsíce). Toto celé jednání je dle mého názoru naprosto neetické. Nikdy dřív jsem se ještě nesetkala s tak neochotným, a špatným zákaznickým servisem, jako právě u Luxoru. Klamali, a možná stále ještě klamou, zákazníky, a to bez jakéhokoliv postihu.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou Vazbu a omlouváme se Vám za komplikace. Dovolila jsem si Vás telefonicky kontaktovat s vyřízením reklamace.
    Michaela z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zabalení zboží bylo naprosto nedostatečné vzhledem k množství doručovaných knih, přepáskovaný jednoduchý karton...??? obsah téměř vylézal ven z neuzavřených konců takto realizovaného balení. karton byl navíc mokrý )přepravce-zásilkovna, či Z-box???
    ve stejný den jsem "narazil" na nevstřícnost v kamenné prodejně v jiné záležitosti
    den s Luxorem se opravdu nevydařil

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou Vazbu a omlouváme se Vám za komplikace. Dovolila jsem si Vás telefonicky kontaktovat s vyřízením reklamace.
    Michaela z Luxoru