Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízíte x položek bez fotografie!! Nebo zboží není dávno skladem !!!

    Nabízíte x položek bez fotografie!! Nebo zboží není dávno skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Neschopnost vystavit a poslat fakturu

    Nakoupila jsem v e-shopu Luxor 2x knihy pro knihovnu a v obou případech problém s fakturou, kterou jsem musela urgovat. Ve druhém případě fakturu stále ještě nemám, prý se nevygenerovala a řeší to technické oddělení (a prý nejsem s tímto problémem sama). Pokud potřebujete k nákupu fakturu, tomuto e-shopu se vyhněte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ve vaší otázce "V jakém stavu je vaše objednávka" jsem zaškrtla "zboží zatím nedorazilo" - protože tam není možnost "zboží VŮBEC nedorazilo"
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo uvedeno - zboží skladem a dodání do konce týdne , ovšem stále čekáme
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kniha dorazila poškozená. Plánovala jsem ji jako dárek. Bylo to pro mne zklamání, reklamačním řízením se nemám čas zdržovat. Příště nakoupím v Booktook, odtud posílají knihy zcela bezpečně zabalené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obdržela jsem knihu, která vypadala jako použitá, čtená, při objednání nebylo nikde uvedeno, že by neměla být nová. Kupovala jsem ji jako dárek. Bylo mi řečeno, že jinou nemají. Následně jsem si knihu sama našla, byla údajně s jiným EAN a o 100 Kč dražší. Tak LUXor?

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vaše objednávka nedopadla dle očekávání. Dovolila jsem si Vás kontaktovat na e-mail s vyjádřením k celé situaci a možnostmi řešení.

    Eliška z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    Kniha mela na pobocku dorazit v pondeli. V pondeli jsem i volala a nemeli zadne info. Dnes je ctvrtek a zatim nic.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že je objednávka ve zpoždění. Dovolila jsem se na Vás obrátit e-mailem a ráda Vám pomohu.
    Přeji Vám pohodový den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá odpověď od zákaznického servisu
    • Objednávka zrušena

    Osobně do knihkupectví jsem chodila nakupovat ráda. Bohužel e-shop zatím doporučit nemůžu. Objednávka mi byla zrušena, prý nějaký technický problém. Byla zrovna akce na slevový kód. Peníze mi snad budou vráceny, ale slevový kód už neplatí. Bez slevy bohužel nyní nakoupit nemůžu.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že se objednávka nepodařila, dovolila jsem se na Vás obrátit e-mailem s řešením situace a velice ráda Vám pomohu.
    Přeji Vám pěkný den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyzvednutí v obchodě bez hledání po prodejně

    Při objednání 19.10. se čas dodání vypsal jako 4.listopad. Při minulé objednávkce byla doba dodání nesmyslně vysoká taky, ale zásilka došla v normálním čase asi po třech dnech. Tenotkát se obchod neozývá, ale dčív přijde dotaz na spokojenost? Ne, ne, ne, nejsem spokojený a nemůžu Luxor doporučit... Doufám ale, že se zas vzmůže a vrátí se mezi dobré obchody!

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    právě jsem Vás kontaktovala emailem s vysvětlením zmíněné situace.

    Hezký den, Terka z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vše bylo v pořádku a rychle připraveno
    • Trvale posílají informační emaily SPAM , i po x- tém odhlášeno

    Příště raději jinde

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi. Právě jsem Vás kontaktovala emailem s vysvětlením situace.

    Hezký den, Terka z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    Nemám co hodnotit, objednáno 14.10 a do dnešního dne tj. 21.10. jsem nic neobdržela.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi. Právě jsem Vás kontaktovala emailem s vysvětlením situace.

    Hezký den,
    Diana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhe datum doruceni
    • a ani to bez aviza a omluvy nedodrzi
    • nasledne prislo "prosime o strpeni"
    • darky na oslavy doporuji objednavat jinde

    zklamani
    komunikace obchodu mizerna

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za zdržení. Zkontrolujte si prosím Vaši emailovou schránku, kde jsem Vám poslala email s vysvětlením. Věřím, že se Vaše další objednávka již vydaří.

    Hezký den,
    Diana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla vyřízena ani po devíti dnech.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že je objednávka ve zpoždění. Dovolila jsem se na Vás obrátit e-mailem s řešením objednávky.
    Přeji Vám pohodový den.

    Terka z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ptala jsem se slečny u pokladny na informace ohledně této knihy. Řekla mi, že to platí, jak je to tam napsané.
    • Ptala jsem se ještě na jednu dárkovou tašku. Prý se mám podívat dole, je jich tam více.

    Myslím si, že když někde pracuji, tak se snažím ,o tom co nabízím druhým , vědět co nejvíce nebo se aspoň podívám, jak bych mohla pomoci.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    právě jsem Vás kontaktovala emailem s vysvětlením zmíněné situace.

    Hezký den, Terka z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    V dnesni dove neuveritelne dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    právě jsem Vás kontaktovala emailem s vysvětlením zmíněné situace.

    Hezký den, Terka z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    právě jsem Vás kontaktovala emailem s vysvětlením zmíněné situace.

    Hezký den, Terka z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Knihy byly k vyzvednutí, ale byly poškozené.

    Knihy byly k vyzvednutí, ale byly poškozené. Jednu jsem si nechal vyměnit na místě, jiné již na prodejně neměli, takže jsem vrátil. Celkově dražší knihy, velmi špatná a hlavně pomalá zákaznická podpora. Není tu pocit, že by pro zákazníka chtěli udělat něco víc. Dodací termíny neobvykle dlouhé. Prodejna v Brně je již jen v NC Královo Pole, což je dost nedostupné. V centru to bylo lepší. Kdybych neměl dárkové poukázky, nenakupoval bych tu.

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    moc mě mrzí že objednávka nebyla v pořádku, obratem jsme si dovolili Vám zaslat e-mail a věřím, že příště bude již vše v pořádku.
    Přeji Vám pěkný den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemohu hodnotit, když ještě nemám knihy

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás zpoždění, vidím že již byla objednávka doručena. Věřím, že příště bude již vše v pořádku. Pokud by byla potřeba naší pomoci jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.
    Přeji Vám pohodový den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pořad to není skladem

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že je objednávka ve zpoždění. Dovolila jsem se na Vás obrátit e-mailem s řešením objednávky.
    Přeji Vám pohodový den.

    Jana z Luxoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebyla mi doručena žádná zpráva o vyzvednutí zásilky, po týdnu jsem zašla do obchodu, kde mi bylo sděleno, že to někdy trvá déle, přitom jim tam ležela

    Reakce obchodu Luxor.cz

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi. Mrzí mě zdržení s Vaší objednávkou, právě jsem Vám však poslala email, poprosím Vás si tedy zkontrolovat Vaši schránku. Věřím, že Vaše další objednávka se nám již povede na výbornou.

    Hezký den,
    Diana z Luxoru