Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • montážní sortiment z velké části neodpovídal návodu a byl jsem nucen si dokoupit po vlastní ose kování k nábytku. Některé součástky chyběly, u některých neodpovídal počet kusů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nestihla jsem vyzvednout zásilku, byla velmi krátká doba uložení
    • Při nevyzvednutí posílají první výzvu k zaplacení poštovného
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totální bordel v dodávce
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezká postel
    • Doručena
    • Špatně zabaleno, nekvalitní postel, špatný lak, místy odřené a praská, vrže, když si na ní člověk sedá
    • Objednala jsem si výnos na místo a zaplatila jsem za něj. Měli přijet dva lidi. Bohužel přijel pouze jeden človek a zboží chtěl složit pouze za první uzamykatelné dveře. Po upozornění, že je zaplacen výnos pomohl bratrovi vynést za druhé uzamykatelné dveře. Reklamovat jsem, že zaplacený výnos se neuskutečnil. Již je to měsíc od reklamace a žádné vyřízení od této firmy nepřišlo. Nebyly ani vrácené peníze za chybějícího druhého závozníka. Tuto firmu nedoporučuji. D. J. .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neochota přijmout zpět sice rozbalené, ale nepoužité zboží.
    • Dlouhá doba dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    JIDELNI DETSKA ŽIDLE JE MAXIMÁLNĚ TAK PRO 2 LETE DÍTĚ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka ze 4.1. ještě nedorazila ☹️
  • Takze spatna postel bez šuplíku podel

    Reakce obchodu Luceda.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. U produktu je roletka kde je možné zvolit také za příplatek šuplík k posteli.

    S pozdravem Lucie z Luceda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nakupují zde poprvé a zboží po 6 dnech nedorazilo. Spokojená tedy nejsem

    Reakce obchodu Luceda.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás velmi mrzí, bohužel o víkendu zboží neexpedujeme a tedy Vaši objednávku jsme odeslali ihned v pondělí a bohužel i přepravní společnosti jsou nyní velmi vytížené tak se může i dodání lehce opozdit.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem Eduard z Luceda.cz

  • Od 31.10 stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Luceda.cz

    Dobrý den,

    zakoupené zboží s dostupnosti, bohužel nejsme vždy schopni odeslat dřív než je uvedena dostupnost.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Lucie z Luceda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sortiment
    • dobré ceny
    • rychlá expedice
    • některé produkty jsou velmi nekvalitní
    • pokud přidáte negativní komentář přímo ke zboží (opravdu druhá jakost postele) tak na stránkách není zobrazen! To není férové jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nebyla jsem spokojena s kvalitou zboží. Kromě prostěradel a chrániče matrace jsem objednala ještě batoh pro maminky 2. jakosti, ale ten jsem taky vrátila - "2. jakost" spočívala v tom, že neměl připevněné (přišité) ramenní pásky. U batohu velmi podstatná vada. U 2. jakosti jsem očekávala vadu barvy nebo tak něco, ale ne že batoh nepůjde používat jako batoh !

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Objednala jsem 2x postel 120x200 a 2 matrace k tomu. Hmotnost postele 60 kg + rošt, matrace cca 30 kg a to vše 2x. Když si člověk objedná přes e-shop dopravu, předpokládal by, že mu to donesou aspoň za 1. uzamykatelné dveře. TOP TRANS, přes který e-shop zásilku odeslal to ovšem nedělá. V autě jezdí pouze 1! řidič a zboží vám vyloží na parkovišti. Po telefonátu do TOP TRANSU mi vysvětlili, že je to běžná praxe. Aby řidič alespoň pomohl se zásilkou, musíte si zaplatit extra, cca 900,- Kč, ale to musí objednat e-shop, který zásilku posílá. Přijde mi nehoráznost poslat 200 kg objednávku přes takovéhoto dopravce a nesdělit to kupujícímu. Ten by měl aspoň možnost buď si zaplatit odnos, nebo si ho dopředu zařídit. Mně zůstala celá zásilka na paletě před domem....
    • Co se týče samotného výrobku.... zlatá IKEA. Návod na složení postele je na 1 A4 (na 1 stránce). Nesrozumitelný. Co je ale mnohem horší je to, že některé díry na dřevěné spojovací kolíkyjsou tak velké, že v nich ty kolíky čvachtajíj. A ne málo!!! A nejlepší perlička. Máte rošt, ke kterému vám dodají sice správný počet vrutů, avšak 9 z nich nemáte kam zavrtat, protože děr je tam o těch 9 méně.

    Takže shrnuto podtrženo, za mně velký špatný!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balíček pro 20 dnech ještě nedorazil, na maily neopovídají, telefony neberou

    • Překvapuje mě, že zboží jsme stále nedostali.

    Reakce obchodu Luceda.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku.
    Vámi objednané zboží mělo bohužel uvedenou na webové stránce delší dodací lhůtu. Museli jsme tedy čekat na dodání o výrobce a z tohoto důvodu nemohla být odeslaná ihned.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Eduard z Luceda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení objednávky.
    • Reklamace čela postele proběhla rychle formou výměny. Ale druhý kus byl ještě horší!

    Jestli neumí někdo dát do roviny čtyři desky, tak nevím proč dělá nábytek!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jsem zklamaná.Chyběl návod a 8.dřevěných kolíčků.Zbyly mi kovové díly,jelikož nevím,kam patří.Chtěla jsem sedačku,ale už nebudu riskovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží na fotografii na internetu vypadá kvalitně, ve skutečnosti jsou písmena vyrobeny tak tenké, že sotva se chytnou do ruky jsou tak křehké, že hrozí okamžité zlomení, což se nám taky u dvou písmen stalo. Při vyzvednutí nám byli písmena předány do ruky, žádný obal, krabice nebo alespoň sáček. Tak křehké písmena a ještě bez obalu. Nezažila jsem abych jakoukoliv objednávku obdržela jen tak do ruky bez obalu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Moje první zkušenost s tímto obchodem je dosti negativní, jelikož už 5.8. jsem za své zboží zaplatila, což mi obratem emailem potvrdili a od té doby nic, dnes je 12.8. večer a žádný balíček ani zpráva, co se děje, kde to vázne apod. Takže za mě komunikace obchodu špatná a mrzí mě, že jsem zboží platila dopředu (na základě Vaší dobré recenze "Ověřeno zákazníky") a teď nemám ani peníze, ani zboží, takže velké zklamání.

    Reakce obchodu Luceda.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, která nás velice mrzí.
    U každého zboží na našich stránkách uvádíme předběžný stav doručení. U jednoho produktu z Vašeho košíku ( Dětská zdravotní matrace..) byla v danou chvíli dostupnost 14 - 21 dní, tudíž Vám zboží doručíme nejdříve po uplynutí této doby.
    Doručovací doba je udána tím, za jak dlouho je výrobce schopen nám dodat na sklad nové zboží od vyprodání našich stávajících zásob.
    Během dnešního dne Vás bude kontaktovat naše zákaznická péče a danou záležitost s Vámi ještě probere, abychom mohli dojít ke kladnému závěru.

    Hezký den
    Eduard z Luceda.cz