Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi doruceno na jinou pobocku.

    Reakce obchodu Lorenbag

    Může se stát, že dopravce změní místo doručení z důvodu větší velikosti zásilky nebo má odběrné místo naplněny kapacity pro příjem. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi pouzito

    Reakce obchodu Lorenbag

    Není u nás možné zaslat použitý výrobek, takové výrobky v nabídce nemáme. Pokud má dodané zboží nějaké vady, kontaktujte nás ohledně výměny nebo vrácení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    super rychle již druhý den.

    • Zboží mi nešlo zaplatit, proto jsem objednávku zrušila.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • amatérský eshop s chybami, jiná cena/popis v seznamu a v detailu
    • blokování přístup na eshop z pracovních počítačů, pokud jsou připojeny přes zahraniční servery
    • zásilku jsem musel urgovat, neposílájí oznámení o odeslání
    • celkově neochota obchodu řešit, kde je moje zásilka, přestože mi neposlali trackovací číslo s objednávkou chtěli po mě, abych sám volal na poštu a zjištoval, kde je moje zásilky, což bez trackovacího čísla nejde, prý by museli kontaktovat kolegy. Po následných telefonátech se ani neobtěžovali zjistit status zásilky a prostě mi jen poslali trackovací číslo sms.

    Řešit s tímhle podivným shopem reklama musí být peklo, podle toho jak se staví k dohledávání zásilek.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dodávka zboží do druhého dne.
    • Naprosto nekvalitní výrobek. Dno kufru není vůbec vyztužené, tvoří ho molitan o tlouštce 2 mm a igelit na zip.

    Nedoporučuji takové kufry kupovat, levnější kufry od jiných firem jsou podstatně kvalitnější.

  • nezodpovedne jednani ze strany dopravce!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod špatný není ale s výrobkem spokojená nejsem, nejen že neodpovídá barva ale kabela smrdí po gumě. Mám ji postavenou na balkoně tak doufám že vyčuchne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • zboží dorazilo poškozené
    • neadekvátní nabídka kompenzace

    látka uvnitř kufru byla poškozená

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zklamána, protože zboží je špatně vyrobené, a když jsem poukázala na oprávněné námitky i s vyžádanou fotodokumentací, .....tak stejně mi nebyly obchodem uznány! A tak celá komunikace je ze strany obchodu ke mě nevstřícná, až arogantní! Trvají na své verzi, která je naprosto mimo můj problém! Zorničková.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje, operator vam sdeli, ze nic nevi, ze mate napsat e-mail, na ktery je Vam odpovezeno za dva dny... coz uz neni aktualni, vzhledem k memu pozadavku... asi maji dostatek zakazniku, kdyz si jednoho nehledi. Takovych kufru sezenu i jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílají jiné zboží než si člověk objedná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V pátek jsem objednala a zaplatila tašku a a těšila se na dodání.....v pondělí mi přišlo, že tašku nemají....že mi vrátí peníze,ok. Ale takhle by to nemělo fungovat, e-shop by se měl pravidelně aktualizovat, aby zákazníka nepustil nakoupit zboží, na které prodejce teprve čeká a tím pádem neví, zda mu ho dodavatel dodá. Mrzí mě to.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávka byla vyřízena velmi rychle, za to děkuji. Taška byla asi skladována ve vlhku, uvnitř byla plíseň. Bohužel jsme zavazadlo potřebovali, nutně, tak následovala omyté a desinfekce, jinak bych reklamovala.

    Reakce obchodu Lorenbag

    Velmi nás mrzí vzniklá situace. Škoda. že se klient nekontaktoval přímo s námi. Je jen velmi málo pravděpodobné, aby to byla plíseň, neboť v tuto chvíli tašky i kufry leží doslova jen pár dnů na skladech u výrobců vzhledem k velkému zájmu a prodejnosti. Sugerujeme spíše nějaké ušpinění.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Taška je špatně ušitá, nesedí na konstrukci.

    Reakce obchodu Lorenbag

    Je velmi složité vyjádřit se k této stížnosti. Prosíme, ať se klient kontaktuje přímo s námi. Není vyloučeno, že udělal nějakou chybu při nasouvání tašky na konstrukci. Pokud se prokáže, že produkt je opravdu vadný, samozřejmě jej vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve chvíli, kdy jsem zjistila poškození kufru a chtěla jsem se domluvit na řešení, paní se semnou nebavila a dokázala mě mail, což jsem učinila a žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rozhodně kufr neodpovídá uvedeným rozměrům,ale je daleko menší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    špatná komunikace s obchodem,dodané zboží nekvalitní,krabička od peněženky poškozená,nápisy posmazané.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemůžu napsat nic dobrého.Objednala jsem si pro děti kufr na tábor,byl skladem a nechali si ho zaplatit a poté zjistili, že ho už nemají.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.