Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    vše proběhlo v pořádku
    jen zboží, když přišlo-taška pánská přes rameno, byla větší než udávaly rozměry a až po týdnu nošení si manžel všiml, že je uvnitř vnitřní kapsy látka odtržená, tak zvažujeme, jestli vrátit, či jen přilepím
    ale už zřejmě neobjednám nic
    komunikace v pořádku, zatím jsem nic nechtěla, takže vytvoření obj., přijetí, přijetí platby a oznámení o odeslání, to vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová nebo zavádějící komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota prodejce v Ostravě

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod neuvádí, že je zboží z Číny. A neposílá ani fakturu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vůbec nepřišlo potvrzení objednávky a teď na mně chcete hodnocení zboží ? Potřebovala jsem odcestovat a kufr si koupila jinde !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dosud jsem neobdržela fakturu
    • žádost na příslušný email - odmítnuté doručení

    Zboží v pořádku dodáno, bez komplikací zaplaceno, avšak dosud ne -vyfakturováno

    Reakce obchodu Lorenbag

    Pravděpodobně se jedná o nějaké nedorozumění. Klientka provedla objednávku dne 5.2.2019, následně další den 6.2.2019 jí bylo zboží již doručeno. Dále 11.2. jsme obdrželi úhradu za dobírku a téhož dne ze systému našeho obchodu odešla na mailovou adresu klientky faktura. Kopie faktur jsou zasílány také na naši mailovou adresu, takže předpokládáme, že problém je na straně klientky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr, nízké ceny
    • špatná komunikace, žádný potvrzovací mail po odeslání objednávky, ani později. Žádné avízo o expedici nebo předpokládaném termínu doručení zboží! Nic. Rovnou vám zavolá kurýr, že stojí u dveří. S něčím takovým jsem se setkala vůbec poprvé a to nakupuji na internetu často!
    • faktura dorazila až na druhé vyžádaní. IČO dodavatele jsem našla až v patičce dolu, malým písmem, DIČ žádné
    • není plátce DPH, nevýhoda pro firmy
    • parametry produktů, které na webu obchod uvádí, neodpovídají realitě!

    Objednali jsme velký kufr a dorazil kufr menších rozměrů než bylo uvedeno! Chvíli jsme měli pocit, že nám poslali úplně jiný kufr. Prodejce mi mailem sdělil, že rozměr je uveden včetně koleček a vyčnívajících částí. Doložil to mailem (asi svého dodavatele) v polštině. Pokud je to polský výrobek, jsem zvědavá zda vydrží první let. Objem kufru byl taky o dost menší než byl uveden na webu a barva měla od zlaté, která byla zobrazena na fotografii také daleko. Spíše je bronzová. Prodejce mi sdělil, že to závisí na nastavení monitoru mého počítače. Fakturu taky neposlali, až na druhé vyžádání! IČO dodavatele je uvedeno jen patičce malým písmem a DIČ vůbec. Ani nepoznám z toho jestli je dodavatel živnostník nebo s.r.o.
    Celkově na mě obchod působí hodně neprofesionálně. Napsali jsme si několik mailů a ani nevím jméno osoby, s kým jsem si psala. Vždy se podepsal/a jen Lorenbag. Reklamaci jsme nakonec neuplatnili, protože nás nebavilo se s obchodem natahovat. Pořád argumentovali, že nám poslali kufr, který jsme si objednali. Je jasné, že náš nákup u Lorenbag.cz byl první i poslední.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Kufry nic nevydrží
    • Zboží zapáchá
    • Komunikace

    Před prázdninami jsem si objednala 2 kufry, dorazily za krátkou dobu, což je v pořádku. Jeden kufr ovšem dorazil poškozený, tak jsem ho zaslala zpátky na reklamaci. Reklamace nakonec byla uznána a peníze za kufr mi přišly zpátky na účet (poštovné neproplaceno, cca 150kč). S tím druhým kufrem jsem jela na dovolenou. Nicméně, kufr nevydržel ani cestu do Prahy a prasknul, takže jsem musela na rychlo shánět nový kufr, protože další den jsme odlétali z Prahy.
    Po návratu ze zahraničí jsem prasklý kufr reklamovala. Od společnosti mi nedošel žádný mail o přijmutí reklamace ani peníze, tak jsem asi po měsíci a půl psala mail. Přišla mi odpověď, že mi psali (ale nepsali) a že reklamaci nepřijmou, že jsem kufr přetížila. Kufr, kvůli letadlu, měl necelých 20kg, což by mělo být v pořádku, když v popisu je napsané, že unese 20kg (+by tam měla být nějaká rezerva).
    No, takže utratila jsem cca 300kč na poštovném, musela si koupit další kufr za 1000kč a peníze za poškozený kufr už nikdy neuvidím. Přitom to ani nebyla moje chyba, že prasknul..
    Dneska jsem obdržela SMS od ppl, že pro mě maji zásilku. Došel mi rozbity kufr, co jsem reklamovala. Nedali ani vědět, že ho posílají zpátky a hlavně nechápu, proč ho poslali. Mohli ho vyhodit rovnou tam.
    Takže děkuji za tuto zkušenost a od tohoto obchodu už nikdy nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nejprve dodali menší kufr, ale během dvou dnů přišel ten správný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klamavá reklama. Jde o vietnamské obchodníky, repliky známých značek. Kufr smrděl.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • go pay
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kufr vypada super, ale je strašně poškrabaný.Musím ho vyreklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno v pořádku. Bylo hrazeno dobírkou. O fakturu jsem si musela žádat emailem. Na faktuře nepřesné údajé, že platba byla placena převodem na Fio banku. Když jsem požádala o vystavení faktury se správnými udaji (že bylo placeno dobírkou), tak se tak nestalo. Do dnešního dne faktutu nemám :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo už nefunkční. - Kódový zámek kufru nejde odemknout, resp. neudrží naprogramovaný kód. :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží smrdí ftaláty,že rovnou letělo do popelnice
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Značkové zboží made in China !!
    Kvalita "horkou jehlou" , všechno připevněno ledabyle , křivě..., prostě Čína.
    Na to že má být " značkový " , je cena nízká , ovšem kvalita stejná jako u Větnamců ...,tedy drahý.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kupovala jsem 2 stejné kufry pro mé dcery, bylo doslova v popisu, že kufr má horní a boční držák. Není to pravda, držák je jenom horní. Reklamovat nebudu, ale už u Vás nenakoupím. Zavádějící informace v popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo celkem včas. Bohužel, taška páchne ještě teď (14 dní) hůř než z tržnice.
    Jasně, cena tašky tomu asi odpovídá, ale.......
    Na dotaz, jestli by něco poradili, jak se zápachu zbavit, neodpověděli. Vracet nemá cenu, když sečtu poštovné tam i zpět, tak mám pomalu další tašku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednal som niečo iné ako prišlo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tovar prisiel ok a som spokojna
    • Zo strany obchodu ziadna komunikacia, sama som si pozerala co je s objednavkou na ich stranke, uz som sa aj bala ci to nie je nejaky podvod, kedze mi od nich cely cas nic neprislo, napokon som si vydychla ked mi rano zavolal kurier. Od zakliknutia lbjednavky a odoslania platby ma prvy krat kontaktoval kurier po par dnoch neistoty.