Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Já jsem na začátku této anabáze. Jsem zvědavá jak se firma k reklamaci postaví. Zaslala poškozený deštník, z mého hlediska možná už použitý, bez visačky, no nebudu předbíhat, třeba se firma zachová slušně a peníze vrátí. Nyní ještě čekám na fakturu. Zvláštní je, že okamžitě po mé stížnosti na výrobek, stáhla tento z prodeje, a to v sobotu dopoledne 29.7. Firma ví, že deštník nemůžu vrátit zpátky poštou, kde jsem ho vyzvedla, jelikož nejde po otevření znovu uzavřít, ulomená plastová pojistka, a jelikož je dlouhý, nestačí jej zabalit pouze do igelitu, v jakém byl dodán v krabici společně s kufrem. Kufr je v pořádku. Krabice byla nepoškozena, nebyl důvod zboží rozbalovat na poště, a stejně nevím, kdo by sepsal protokol o vadném zboží, paní která balík předávala určitě ne, že? To je možné pouze v případě dovozu zboží na adresu přepravní společností. Ale 860 Kč za deštník opravdu nemíním oželet a zvyšovat tím zisky firmy. Požadovala jsem, aby poslali kurýra ať poškozený deštník převezme, to je zřejmě nad síly firmy. Nafotila jsem výrobek a spolu se zprávou o poškození zaslala e-mailem, a doufám, že se nebudu muset obracet na jinou instanci, nerada dělám někomu špatnou reklamu, ale pokud mě k tomu donutí?????
    Jak vše dopadlo, napíši právě sem, doufám, že to bude kladný diskuzní příspěvek. Pokud bude tento příspěvek smazán, je jasné, oč firmě jde.
    Jaroslava

  • Nedoporučuji tento obchod, komunikace s obchodem je hrozná, reklamace zboží je šílená, poslali mi vadný výrobek, chtěla jsem odstoupit od smlouvy, místo toho ho opravili, bez jakekoli zpravy poslali zpátky, ušpiněný, plný šedivých vlasů a odmítli uhradit poštovné.