• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží označené na webu skladem nemají a bez vysvětlení stornují objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží uváděné na e-shopu jako dostupné (na skladě), nemusí ve skutečnosti na skladě být. Objednala jsem si dvě sportovní čelenky, u kterých bylo uvedeno, že jsou na skladě. Po odeslání objednávky mi bylo na e-mail sděleno, že požadované vzory na skladě nejsou a byly mi nabídnuté dostupné vzory. Podle nich jsem objednávku změnila.
    • U nabízených čelenek není uváděna jejich šíře. Ilustrační foto užší čelenky odpovídá čelence, kterou jsem si kdysi koupila v kamenném obchodě, tj. cca 5,5 cm. Došly čelenky o šíři cca 4, 2 cm, což je opravdu úzké a neodpovídá to očekávání.

    Zboží bylo dodáno rychle ale neodpovídá deklarovanému - zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouha dodaci doba jeste zbozi nemam a uz chteji hodnoceni nemam co hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasílají použité zboží

    -ztráta peněz
    -ztráta času
    -arogantní jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obrázky nesouhlasí s originálem včetně uvedených údajů

    Z výše uvedeného důvodu prostěradla nepoužiji na uvedený rozměr matrace.

  • Nedoporučuje obchod

    jsem zklamaná, peníze jsem odeslala, máte je několik dní na účtu, ale zboží jste mi dosud neposlali; takto si korektní obchodování nepředstavuji

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • bez výhod
    • dodací lhůta

    s dodací lhůtou jedenáct dní u e-shopu se dnes už nesetkáte. Sice bývá předem uvedena, ale vždycky přijde zboží dříve. I zboží z druhého konce světa dorazí rychleji.........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    29.9.2016 objednáno zboží
    3.10.2016 objednávka potvrzena ze strany eshopu
    3.10.2016 email, že objednávka bude expedována až 12.10.2016
    4.10.2016 jsem objednávku zrušila

    Taková dodací lhůta je pro mě u zboží, které je údajně skladem, neakceptovatelná, navíc s přístupem, že vám pošlou email, který nikdo nepodepíše, žádné jméno, žádný kontakt...
    Troufám si říct, že za více než 14 dnů dokáži dostat zboží z druhého konce světa.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemají na webu aktuální informace, píší, že zboží mají skladem, přitom to tak není, a info na webu absolutně neaktualizují
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Žádné.
    • Zboží které prý mají skladem nejsou schopní odeslat dřív než za deset dní. Teď jsem pracovně mimo a musím se jak idiot dohadovat s dopravcem.

    Klasika, jako většina e-shopů nabízí zboží které nemají. Příště si zajedu pro zboží do nejbližšího obchodu, zaplatím sice pár korun navíc, ale budu ho mít bez stresu!

    Reakce obchodu lirashop.cz

    velká omluva vzhledem k době doručení, s dopravcem se jde však domluvit, popřípadě si sám přesunout termín dodání.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím
    • Nemají aktualizovaný sklad

    Já tu již nenakoupím

    Reakce obchodu lirashop.cz

    Dobrý den,

    bohužel se jednalo o položku v doprodeji, tudíž došlo k jejímu rychlému vyskladnění. Za komplikace se samozřejmě omlouváme.

    Přejeme hezké jaro

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neuvěřitelná lhůta dodání, i přesto, že zbozí bylo na skladě k odeslání ihned.
    • A telofonická komunikace ohledně nějakého termínu doručení byla: VÍTE KOLIK MÁME OBJEDNÁVEK?

    Reakce obchodu lirashop.cz

    Dobrý den Miri,

    pokud voláte a chce znát nějaký termín doručení Vaší objednávky, je vždy potřeba znát číslo Vaší objednávky, jinak v množství objednávek opravdu nelze najít tu Vaši.
    Nicméně za jakékoliv nejasnosti, komunikaci k Vaší nespokojenosti se omlouváme.

    Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vytváří dojem že lze něco koupit,realita je zcela jinde,ještě že jsme neplatili za zboží předem
    • dodání

    vyhnout se obloukem a jít jinam

    Reakce obchodu lirashop.cz

    u Vámi objednané položky je bohužel doba dodání delší, tak jak je uvedeno na stránkách, tudíž opravdu nejsme schopni expedovat ihned.

    Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -nekomunikuje
    • -

    Reakce obchodu lirashop.cz

    Dobrý den Miroslave,

    opravdu komunikujeme :o) bohužel se jednalo o období vánočních svátků, tudíž naše reakce možná byly trošku se zpožděním.

    Hezký zbytek roku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výběr zboží
    • dobrá cena
    • Nemůžete si vybrat přepravce.
    • Pozor!!! otevřete křehké zboží před dopravcem.

    Zboží jsem dostala rozbité.
    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu lirashop.cz

    Takováto recenze nás opravdu mrzí, jelikož se nejedná o naši chybu.
    Vámi objednané zboží bylo akvárium, ty přepravujeme pouze paletovou přepravou, aby bylo vše v pořádku - to je důvod proč nelze vybrat přepravce z více možností.
    Pokud bylo zboží poškozené měla jste nás ihned kontaktovat, vše bychom vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Hezké Vánoce

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • U zboží máte -skladem - a za deset dní jste zboží ještě ani nevyexpedovali !!!
    • Trochu klamete zákazníky, nemyslíte?
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel, zatím není jasné, kde se vybrané zboží dosud nachází, takže spokojenost je vzdálená. Zítra končí sedmidenní lhůta pro dodej, tak se nechám překvapit!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po potvrzení objednávky se již nedozvíte stav objednávky, zda byla expedována či je ve stavu řízení. Dodací lhůta je příliš dlouhá.

    Je plno jiných obchodů kde Vás informují o dodání a hlavně netrvá tak dlouho.