Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, s vaším e-shopem jsem absolutně nespokojená!
    Dne 18.8. jsem u vás objednala pračku na splátky od cofidisu.19.8. nám kurýr přivezl smlouvy my je podepsali a kurýr smlouvy odvezl hned na cofidis.
    Až doposud bylo vše v pořádku
    Dne 25,8 nám přišel dopis že vám cofidis 20,8 odeslal peníze na váš účet a zboží tudíž mohu očekávat co nejdříve!
    Volala jsem tudíž na váš zákaznický servis kdy mohu zboží očekávat a byla jsem arogantně odpálkována že nejdřív musí kurýr doručit smlouvu do cofidisu.i po upozornění na to že kurýr už vše doručil a peníze byli odeslány jsem nedostala žádnou odpověd.
    Opakovaně jsem volala 31.8. že mi to už nepřijde normální že by sme stále pračku neměli kde je problém.opět arogantní odpálkování že se musí počkat na cofidis!!Když jsem důrazně slečny ze zákaznického centra upozornila že my vše ze strany cofidisu už máme bylo mi řečeno že se teda podívají kde by mohl být problém.během odpoledne 31,8 mi přišly emaily že se zboží bude ještě 31,8 expedovat s tím že 1,9 budu mít pračku doma.
    Dobrá čekala sem 1,9-nic!!čekala sem 2,9-nic!! Dnes 3,9 už mi došla trpělivost a volala jsem znovu na zákaznické centrum,že takhle tedy opravdu ne!! Bylo mi řečeno že vy jste mi zboží odeslali v pondělí a že mi dávno mělo být zboží doručeno.at si zavolám na ppl kde je problem.
    Na ppl mi řekli že mi zboží nemohou doručit protože nedostali celý balík at si popoženu prodejce!! Takže znovu telefonát na zákaznické centrum jak je to sakra možné! Na zákaznické centru 150 výmluv že to není možné,a my tady nic nevidíme, a to opravdu není možné-zkuste si zavolat na sklad!Na skladu mi řekli že zboží opravdu odeslali a v jednom balíku tudíž nemůže žádná část chybět.tentokrát už sem nedostala doporučení volat si dále sama že se mi prý slečna ozve sama.
    A skutečně za 2 hodiny mi volali že ppl zřejmě pračku ztratila a jestli teda chci jinou že mi jí do zítra pošlou před DHL.
    Až po těchto vyčerpávajících hovorech které sem všechny musela vést na vlastní náklady!!! mi přišlo e-mailem oznámení z pondělí že předali pračku ppl s kodem zásilky že mi bude doručena 1,9!!!
    To si ze mě děláte srandu ne??!!Zaplatila jsem 299,- za doručení ppl sprint-pračku nemám ani po 3 dnech od údajného odeslání a ještě jsem dnes téměř 2 hodiny visela na telefonu a sháněla sem kde je moje pračka!!!
    VÁŠ E-SHOP UŽ NIKDY VÍCE!!!!neskutečné a otřesné!! Lakatosová

  • Tetřev:

    Vážený zákazníku,

    děkuji Vám za zpětnou vazbu. Ještě jednou se omlouváme za celou situaci viz níže. Včera jsem osobně dostal informaci od společnosti Candy, že by měla opět vyskladňovat bez jakýchkoli problémů.

    Kolegyně z Call centra byly informovány o situaci v Candy. S kolegyní, s kterou jste mluvil, se Vám snažila dát co nejpřesnější informace o dostupnosti, resp. kdy zboží nejdříve obdržíte.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • levneELEKTRO.cz:
    Dobrý den,
    O tom, že lednice může dorazit za delší dobu mě nejspíše nikdo neinformoval nebo informoval špatně. Myslím si, že když dokážete uznat reklamaci během jednoho dne tak proč mám čekat na novou lednici skoro 4 týdny. Lednici jsem měl vyměřenou na míru do své nové kuchyňské linky proto jsem chtěl výměnu kus za kus. Bohužel sem na Váš E-shop hloupě spoléhal. To, že se firma CANDY stěhovala dokáži pochopit ale to, že mi slečny nejspíše ze zákaznického centra volají každý týden, že lednice bude už příští týden tak to už na mě bylo moc. Nakonec mi slečna volá v jaké situaci lednice je a doručovací doba bude koncem tohoto týdne ke mě domu ale jak už sem uváděl za 30 min volá jiná slečna, že lednice bude až další týden :-/

    Děkuji za nabídku ale peníze už doufám vaše firma poslala na můj účet a já si již koupil novou lednici.

    S pozdravem
    Štěpán Ttetřev

  • Tetřev:

    Vážený zákazníku,

    Vaše reklamace Vám byla uznána a nabídnuta varianta odvezení výrobku a vrácení finančních prostředků, jako nejrychlejší způsob dořešení vzniklé situace. V reakci na tento e-mail jste uvedl, že si přejete reklamaci dořešit výměnou výrobku. Byl jste upozorněn, že výrobek nemáme skladem a datum naskladnění na našem webu je pouze informativní. I přes tuto skutečnost jste trval na dořešení reklamace formou výměny výrobku.

    Dohledal jsem si Vaší objednávku č. 569139, kde Vám byl objednán model CCTOS 542 XH značky Candy. Bohužel na tuto ledničku již delší dobu čekáme. Máme je objednané ale společnost Candy nám několikrát posunula termín závozu a to z důvodu stěhování jejich skladu do nových prostor. Za tyto komplikace se samozřejmě velice omlouváme.

    V případě zájmu Vám mohu nabídnout alternativu skladem s dodáním do druhého dne, samozřejmě s malou pozorností jako omluvu za výše uvedené. Jsem Vám k dispozici na [email protected]

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den,

    S tímto obchodem už nejspíše nechci mít nic společného proto musím bohužel napsat jen a jen špatnou recenzi. Dne 28.7.2015 mi byla uznána reklamace na lednici Candy, která během jednoho měsíce přestala fungovat. Celou věc (reklamaci) řešil Pan Hána, který byl zpočátku rychlý. Bohužel tím to skončilo a do teď mi volá Paní nejspíše ze zákaznického centra každý týden, že lednice bohužel dorazí až koncem příštího týdne. Přes neúnosná vedra jsem i toto zblajznul ale když ještě teď nemám lednici tak je to děs!!!! Včera mi volala jaká si Slečna/Paní, která mi říkala, že 19.8.2015 lednice dorazí do obchodu a do konce tohoto týdne jí budu mít. Konečně přišla radost ale bohužel dnes další zklamání. Dnes mi opět volali, že lednice dorazí až koncem příštího týdne a když se slečny ptám, že ještě včera to bylo jinak tak mi na to odpověděla, že je to divný. Když máte nahrávané hovory tak se podívejte ne???
    Slečnu sem tedy požádal o vrácení peněz ale jelikož se lednice zlevnila mám strach, že mi přijde částka, která nebude odpovídat předešlé nákupní ceně. Mám i strach, že peníze dorazí za další čtyři týdny!!! TENTO E-SHOP už nikdy!!!!

  • Šárka Škardová:

    Vážená paní Škardová,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi. Vaší situaci jsem konzultoval se svým kolegou panem Hánou z reklamačního oddělení, který mi sdělil, že Vaše reklamace byla podána dne 21/6/2015 a že celá záležitost je řešena s dodavatelem, který zatím sifon nezaslal.

    Jakmile nám díl přijde, budeme Vás obratem kontaktovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den.
    Dne 14.6.2015 jsem reklamovala u Vás zakoupený dřez.Ten je v pořadku ale nevím,kdo mohl k tomu dřrzu dát sifon s o skoro 20mm menším průměrem v dřezu.Na reklamaci mi odpověděli,a že to budou řešit,a informovat,s vysledky.Asi po týdnu jsem opět psala,dotaz na reklamaci,dřez se nedá používat,a sifon se neda koupit.Takže nemůžu ani pouštět pračku a td.Prostě kuchyňka je v tomto směru nefunkční.Odepsali sice,že to reklamuji.Ale nemohu uvěřit,že by takova reklamace mohla trvat tak dlouho...Jinak s dodavkou i zbožím jsem spokojená,dřez se mi líbí,a pasuje mi sem..Děkuji.Škardova.Zak.list ma symbol:110506027

  • Václav Machulka:

    Vážený pane Machulko,

    děkujeme Vám za udělený příspěvek. Kontaktoval jsem svého kolegu pana Ludačku, vedoucího reklamačního oddělení, aby se mi vyjádřil k Vašemu případu, kde mi bylo sděleno, že se jedná o standardní postup.

    Veškeré reklamace musí mít své uplatnění, v závislosti na prokázané vadě. V tomto případě se jedná o mechanické poškození. Pokud argumentujete, že obal je v místě poškození neporušen, je potřeba toto doložit. Toto po nás požaduje taktéž výrobce, se kterým danou reklamaci řešíme.

    Fotografie, která byla z Vaší strany pořízena, byla pouze z přední strany, nikoliv ze strany zadní, kde je mechanické poškození.

    V případě dalších dotazů a nejasností mne kontaktujte na [email protected]

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Před pár dny jsem u Levné Elektro nakupoval myčku
    Vyzvednul jsem si jí osobně na výdejním skladu v Brně a protože obal vypadal v pořádku zboží jsem převzal.
    Kvůli další přepravě mě nenapadlo jí vybalovat když se pak nedá zabalit zpět. Při rozbalení jsem zjistil že evidentně někomu z dopravců spadla - polámané plasty, prohnuté plechy. Při žádosti o řešení reklamace po mě reklamační oddělení požaduje fotku spotřebiče v původním obalu. A to ze všech stran. Nevím jak ostatní, ale běžný zákazník toto asi nefotí. Přesto jsem jednu měl.. ale ouha musíte mít fotky ze všech stran. Přiznávám jsem přístupem zklamaný ještě trapnější mi přijde že ačkoliv běžně dostávám dotazník na spokojenost s nákupem najednou nedošel....

  • Michal:

    Vážený pane Michale,

    děkujeme Vám za udělený komentář. Nechám prověřit Vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce, je možné, že jste ji zadal špatně, tudíž Vám pak nepřišlo potvrzení o objednávce a i dotazník o hodnocení obchodu.

    V opačném případě Vám dotazník nechám zaslat.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Kamila:

    Vážená paní Kamilo,

    děkujeme Vám za udělený příspěvek. Na Váš e-mail ze dne 2/5/2015 jsem již odpovídal. Fakturu, která slouží jako záruční list, jsem Vám již zaslal.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den psala jsem Vám email ze jsem si 13.8.14 zakoupila u vás tv Sencor ale teď mi odešla a při stěhování jsem zřejmě ztratila veškeré papíry jako je záruční list a nevim kudykam prosím poraďte :/ dekuji

  • Dobrý den, také mi nedorazil dotazník o hodnocení obchodu. 115509004

  • Jan Macek:

    Vážený pane Macku,

    děkujeme Vám za udělený příspěvek, zkontroluji Vámi zadanou e-mailovou adresu ve Vaši objednávce č. 5102804698. Pokud bude v pořádku, požádám naše marketingové oddělení, aby Vám zaslal dotazník o hodnocení obchodu.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den před více než měsícem jsem si u Vás objednal herní notebook číslo objednávky: 5102804698 a nedorazil mi dotazník o hodnocení obchodu.

  • Aneta Krauterová:

    Vážená paní Krauterová,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi, prověřím u kolegů z marketingového oddělení, proč Vám dotazník na ohodnocení obchodu levneELEKTRO.cz nedorazil.

    Co se týče Vaší objednávky, rád bych Vás požádal, zda byste mi zaslala na mou e-mailovou adresu [email protected], s kým jste od nás celou dobu komunikovala, případně e-mailovou korespondenci.

    Vaši situaci, resp. nespokojenost s nákupem v e-shopu LevnéElektro.cz prověřím. Mohu potvrdit, že Vaše objednávka č. 5102786125, byla uhrazena přes GoPay.

    Vámi původně objednaný set Vám mohu nabídnout takto:

    Pračka v II. Jakosti (pouze poškozený obal)

    http://www.levneelektro.cz/b1003847-pracky-beko-wmy-81243-cs-ptlmb1-superia

    za cenu 7990,- Kč a sušičku DPY 8506 GXB1 Superia Bych Vám ponechal cenu 14000,- Kč. Pokud byste se tak rozhodla, kontaktujte mne. Za celou situaci se omlouváme.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedorazil mi dotazník na ohodnocení obchodu levneELEKTRO.cz
    Objednali jsme si akční set pračky se sušičkou Beko. Platbu jsme uvedli bankovním převodem. Po dvou dnech se ohlásil zaměstanec levneelektro, že platba ještě nedorazila, na co jsme mu psali, že platba odešla a hned odpoledne mi dorazili potvrzení, že objednávka byla ZAPLACENA. Po 3 týdnech čekání na naskladnění zboží se nám vrátili peníze zpět bez jakékoliv zprávy. Na můj email, proč se tak stalo mi napsali, že objednávku zrušili, prý jsem nereagovala na email, jestli budeme odesílat platbu, ale asi pán na naši emailovou korespondenci, ohledně toho, že platba odešla zapoměl, naštěstí jsem jí měla v emailu. Takže výsledek je, že mi napsali, že si mám spotřebiče objednat znovu, ale akční set už samozřejmě nemají, takže si to mám objednat samostatne a s vyšší cenou, protože oni nevědí obnovit zrušenou objednávku, i v případě, že chyba byla na jejich straně. Tento obchod nedoporučuji!!! Čekala jsem 3 týdny na pračku a nic...a nevím proč tedy peníze neposlali hned, ale čekali 3 týdny až mi je pošlou zpátky, když už teda objednávku zrušili...
    NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Shaxx:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělený komentář zde na heureka.cz, požádal bych Vás o číslo objednávky, zjistím, z jakého důvodu Vám nepřišel dotazník na ohodnocení obchodu levneELEKTRO.cz. Je dost možné, že jste uvedl špatně e-mailovou adresu.

    Prosím kontaktujte mne na [email protected]

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedorazil mi dotazník na ohodnocení obchodu levneELEKTRO.cz .
    Očividně další technická chyba, stejná jako ta, že zboží zapomněli předat dopravci, po urgování po týdnu čekání příslib "prověříme, zavoláme", pak se nikdo už neozve a jen přijde mail od DOPRAVCE, že převzal zboží a bude jej doručovat den, kdy nejsme doma (naštěstí se den doručení po dohodě dal přesunout). Fakt super komunikace.

  • heropiggy:

    Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za kladný příspěvěk, na jednu stranu mne velice mrzí, že se Vám vysavač poškodil a tudíž jste jej musela reklamovat, na druhou stranu mne těší, že jste byla s naším přístupem spokojena a vše bylo vyřešeno bez jakýchkoliv průtahů a finanční prostředky Vám byly vráceny ihned.

    Váš příspěvek zasílám na naše reklamační oddělení, který jej zajisté potěší.

    V případě zájmu dalšího nákupu mne neváhejte kdykoli kontaktovat na e-mail [email protected], rád Vaší objednávku vyřídím osobně s max. spokojeností.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky