Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Všem lidem radím aby se této firmě velkým obloukem vyhluli. Objednal jsem si pračku. Po rozbalení jsem zjistil že je poškozena, patrně spadla řidiči při přepravě. Reklamace nefunguje, vedouci pan Ludáček arogantně mi oznámil, že reklamace zamítnuta a víc ho nezajímá. Od této pofiderní firmy už nikdy nic nekoupím.

  • Dobrý den, na LevnéElektro už nikdy nekoupím, protože se mi nelíbí jak balí zboží a jak přistupují k reklamacím poškozeného zboží. Mám konkrétní zkušenost s pánví Tescoma za téměř 1000,- Při přebírání na poště nebylo vidět žádné poškození, ale byl jsem překvapen, že je drahá pánev zabalená jen v černé fólii. Až doma jsem zjistil, že pánev je lehce šišatá jak s ní někdo při přepravě asi mrsknul na hromadu. Zavolal jem tedy na reklamace a paní mě odbyla, že si to mám vyřídit s poštou. Možná to je standardní postup, ale mě se toto nelíbí. Kdyby se LevneElekto chovalo solidně tak hlavně bude balit do krabic nebo aspoň do bublinkové fólie. Takže sbohem LevnéElektro už nikdy více !

  • Pro paní Zrůstovou.Pozorně si to přečtěte.

    Praha – Přistoupit na řešení reklamace, které navrhuje prodejce, se nemusí vyplatit. Spotřebitelům často pomůže až "hrozba" od právníka. Ukazuje to příběh pana Vojtěcha, který si v březnu koupil od řetězce televizi za 15 tisíc korun. Po rozbalení doma zjistil, že je rozbitá.
    "Výrobek jsem doma opatrně rozbalil za pomoci dvou dospělých lidí. Vím, jak se k podobné elektronice chovat. Po zapnutí výrobku se však okamžitě objevil problém na obrazovce," popsal situaci online deníku Aktuálně.cz.
    Dva dny po zakoupení pan Vojtěch v prodejně televizor reklamoval a požadoval vrácení peněz nebo nový výrobek. Zástupce firmy mu však za několik dní odpověděl, že jeho reklamací zamítá, protože došlo k mechanickému poškození produktu a že se nejedná o záruční vadu.
    Neuznali vám reklamaci? Bránit se můžete bez soudu a zdarmačíst článek
    V podstatě tak řekl, že za poškození televize může pan Vojtěch. Pokud tedy chce televizi opravit, musí si opravu sám zaplatit. "Cena opravy bude 13 050 korun," stálo v e-mailu od reklamačního technika.
    S tím ale pan Vojtěch nesouhlasil, protože rozhodně nehodlal za televizi platit vlastně dvakrát. Obrátil se proto na právníka ze společnosti VašeNároky.cz, která se specializuje právě na spotřebitelské spory.
    "Prodávající se v tomto případě v podstatě snažil svalit vinu za poškození výrobku na klienta. Ten ovšem věděl, že k chybě na jeho straně nedošlo, neboť se zbožím manipuloval nanejvýš pečlivě, opatrně a za přítomnosti dvou dospělých svědků," komentuje případ advokát Ladislav Muroň, který pana Vojtěcha zastupoval.
    Právník zaslal prodejci výzvu spojenou s odstoupením od smlouvy. "Z důvodu, že mému klientovi nebylo dodáno zboží v patřičné kvalitě a jakosti," dodává. Electro World sice na výzvu přímo neodpověděl, nicméně po měsíci zaslal panu Vojtěchovi částku odpovídající ceně poškozeného televizoru.
    Mediální zástupce se k detailům případu nevyjádřil, jen potvrdil, že firma peníze vrátila. "V případě zmiňované reklamace jsme vyšli zákazníkovi vstříc a vrátili jsme mu peníze za reklamovaný výrobek," řekl marketingový manažer firmy František Vámoši.

  • Hračkoviny:

    Vážená paní Zrůstová,

    dovolte mi reagovat na Vaši stížnost. Celé reklamaci jsem byl přítomen a jsem ten, na koho vznášíte stížnost. Vím, co jsem Vám sděloval a toto Vám zopakuji.

    Na mechanické poškození se nevztahují záruční podmínky. Pokud převezmete zboží osobně na výdejním místě, máte možnost si jej zkontrolovat. Oznámení o důležitosti kontroly zboží při převzetí je na výdejním místě vyvěšeno. Nikdy jsem netvrdil, že jste zboží rozbila Vy. Možná, že jste tomu ve Vašem rozčílení a pod snůškou nadávek, kterými jste nás častovala, nechtěla porozumět. Pouze Vám bylo sděleno, že není možné 100% prokázat, kde k danému poškození mohlo dojít. Převzetím zboží zákazníkem nad ním naše společnost ztrácí kontrolu. Z tohoto důvodu Vám bylo sděleno, že zboží je převzato do reklamačního řízení, kdy dojde k přezkoumání celé záležitosti a vyžádáme si i stanovisko pracovníků výdejního místa v jakém stavu zboží převzali od výrobce a jak s ním bylo manipulováno.

    S pozdravem,

    Jaroslav LUDAČKA
    vedoucí reklamačního oddělení

  • Ano přesně tak to v tomhle obchodě chodí.Viděl jsem co poslali jednomu mému známému a postup byl naprosto shodný,jak tady uvádíte.Kdo chce kam pomozme mu tam.Můj známý je už taky vyléčen.

  • Objednávka číslo 5103249754
    Moje zkušenost je velmi negativní. Objednávali jsme výrobek použitý na výstavě v dobré víře, že zboží nic není, ale ihned po vybalení jsme zjistili, že výrobek je značně poškozený – promáčklý roh topení + ulomený displej.

    Byli jsme pracovníkem výdejního místa ujištěni, že výrobek je v naprostém pořádku a udělali jsme velkou chybu, že jsme si produkt nenechali na výdejním místě úplně rozbalit. Po vybalení jsme zjistili, že výrobek je poškozený a ihned jsme začali řešit reklamaci.

    Setkali jsme se ovšem s velmi negativní reakcí pracovníků reklamačního servisu. Dokonce nám vedoucí reklamací, pan Jaroslav Ludačka, sdělil, že nám nemusí věřit, že jsme zboží nepoškodili sami. Toto považuji za vrchol negativního a arogantního chování k zákazníkům, kteří v tomto obchodě nakupovali pravidelně – a nyní naposledy.

    Podobné chování vůči zákazníkům považuji za naprosto neakceptovatelné. Dodávám, že na první pohled zcela evidentní reklamace není dodnes vyřešena a za zboží jsme zaplatili dvakrát, protože jsme jej museli koupit znovu. Takovým obchodníkům opravdu nefandíme.

    Výrobek, který byl zcela zjevně poškozen pracovníkem skladu, byl důmyslně překrytý polystyrenem a přelepen izolepou, aby to nikdo nepoznal. Omluvy jsme se nedočkali.

    Varujeme ostatní zákazníky: kontrolujte si zboží při převzetí u tohoto obchodu, ať nemáte podobnou nepříjemnou zkušenost.

    Rozhodně nedoporučujeme! Dejte si pozor na to, co přebíráte.

    Rád bych ohodnotil obchod, ale email s hodnocením nám poslali prý omylem na jiný email, než bylo uvedeno v objednávce :_)

  • judrp: Pane Ludačka,

    reklamaci jsem řešila i s vámi, než jste mne postoupil další paní. Jestli považujete za kosmetickou vadu údajné "jemné promáčknutí u hrany dveří" to, že dveře byly do hloubky proražené ve tvaru trojúhelníku na přední straně dveří u otevírání, pak ovšem nemá cenu s vámi dále diskutovat, máme na to každý jiný pohled. Vy sám byste si takovou lednici za slevu 2000 Kč nenechal nebo ano? Chtěla jsem na vás jen to, co požadoval opravář, bez ohledu na to, že bych s tím měla komplikace já!

    Ale to už je jedno, váš obchod nemohu v žádném případě doporučit, nepřála bych dalším zákazníkům takové trable, jaké jsem musela přestát já.

    To, že jste ji odvezli na vlastní náklady je snad samozřejmé, když bylo zboží poškozené. Mne to zase stálo další 300 Kč na zabalení a 300 na vynesení a snesení k autu.

    Nevím proč se jmenujete "Levné elektro", když úplně stejnou lednici jsem si potom objednala u e-shopu Elland v pátek, v pondělí jsem ji měla doma a byla přesně o 3 356 Kč levnější, než u vás.

    Hodnotící dotazník mi také od vás nedorazil, samozřejmě, takové hodnocení nepotřebujete. Zdravím!

  • judrp:

    Vážený zákazníku,

    prosím specifikujte blíže Váš příspěvek. Máte u nás objednávku? Obdržel jste poškozené zboží od nás? Napište mi na [email protected], nechám vše prověřit a rádi se k Vaší situaci vyjádříme.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Hana:

    Vážený zákazníku,

    v případě Vaší reklamace došlo k mechanickému poškození přepravou. Nejprve jste nám zaslala fotografie krycího polystyrénu, který nebyl z místa poškození. Po zaslání správných fotografií bylo zjištěno poškození obalu přímo v místě poškození (polystyrén prasklý). Reklamaci jsme řešili v součinnosti s výrobcem, který odmítl výrobní vadu s odkazem na poškozený obal v místě poškození.

    Reklamace byla řešena v součinnosti s přepravní společností. Nicméně Váš požadavek na dodatečnou slevu ve výši Kč 4000,- byl námi i přepravní společností vyhodnocen jako neadekvátní. s ohledem na kosmetickou vadu produktu (jemné promáčknutí u hrany dveří).

    Proto byl od Vás produkt odvezen na naše náklady a byly Vám vráceny fin. prostředky neprodleně po obdržení zboží zpět od přepravce.“

    Reklamační proces byl ukončen řádně a v termínu. Nicméně vzniklé komplikace nás samozřejmě netěší.

    Jaroslav LUDAČKA
    vedoucí reklamačního oddělení

  • Mám na mysli tu ledničku,asi je to jejich záliba posílat poškozené zboží v neporušeném obalu.

  • To už jsem tady někde četl.

  • Obchod Levné elektro nedoporučuji! Inzerují zboží, které nemají. Objednala jsem si ledničku Samsung, objednávka přijata, pak sděleno, že zboží není až za 3 týdny. Protože jsem měla již objednáno a lednici jsem moc chtěla, souhlasila jsem, že počkám. Po 3 týdnech lednička opravdu dorazila, ale dveře ledničky byly proražené, obal viditelně nepoškozen. Pak nasledoval týden posílání emailem stále nových fotek, kde bylo vidět poškození. Protože jsem již stará osoba, žijící sama a nechtělo se mi podstupovat martyrium s balením a vracením lednice, tak jsem sehnala opraváře, který by dveře vyměnil, jenže jsem se s obchodem neshodla na adekvátní slevě, která by pokryla opravu. Lednici jsem tedy vracela, stálo mne to další peníze, aby mi někdo lednici zabalil do folie, odnesení k autu (předtím přinesení) a výsledek byl, že po 5 týdnech jsem byla bez ledničky a musela jsem si počkat na vrácení peněz, abych mohla objednat jinde.

  • Nikita:

    Vážená paní Holovská,

    děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Váš příspěvek zasílám na naše reklamační oddělení, který je zaručeně potěší.

    Budeme se těšit na Vaši další objednávku.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • :

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělený příspěvek. Pokud Vám zboží nefunguje, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, které se s Vámi domluví na postupu, [email protected]; tel.: 389 600 123/124.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den,vyřizuji vzkaz za starou paní, která nemá internet a chtěla by poděkovat reklamačnímu oddělení za kladné a rychlé vyřízení své reklamace( odstoupení od smlouvy) mrazničky Philips. Koupila si ji minulý týden a bohužel zjistila, že je malá. Zaměstnanci na reklamačním oddělení bez jakýchkoliv průtahů zboží převzali zpět a na místě ihned vrátili peníze. Mohla si tedy okamžitě koupit jinou a větší bez dalšího čekání.
    Obchod velice doporučuje.

    S pozdravem spokojená zákaznice
    Anna Holovská

  • Kopili jsme jej v Hellu RK. Jednou šel a na konci vyhodil proud v celém domě. Vyměnil jsem jej a druhý sice jde, ale nemá automatické zapínání při docílení nastavené teploty, což nás překvapilo. Musíte odhadnout, jak dlouho se bude ohřívat + doba zaváření. Signalizace je na nic, pokud u toho nejste.

  • Petr C:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi, osobně mne mrzí, že jste nebyl spokojený s nákupem v e-shopu LevnéElektro.cz. Vaši připomínku ohledně špatně zabalené pánve jsem přeposlal svému kolegovi panu Trukovi, aby se mi k Vaší situaci vyjádřil a dohlédnul tak na lepší balení tohoto typu zboží.

    Zároveň jsem Velice rád, že Vám byly platební prostředky vráceny ihned po tom, co jste využil vrácení zboží do 14-ti dnů. Ještě jednou se omlouváme a pevně věřím, že jste na náš obchod nezanevřel.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Myslím, že levné zboží na tomto eshopu je například za cenu toho, že obal pro přepravu je zvolen velmi minimalistický. Já si kupoval nedávno pánev Tescoma i-PREMIUM. Přišlo mi to poštou zabalené jen ve fólii, při přebírání na obalu nebylo vidět žádné poškození nicméně při rozbalení bylo vidět, že se k tomu někdo choval velmi nevhodně, okraje pánve lehce poškrábané a hlavně okraj pánve byl ohnutý takže poklička nepřiléhala. Vráceno ve 14ti denní lhůtě. Levná věc je často drahá věc, stálo mě to navíc nejmíň hodinu času na vyřízení vrácení. U tohoto obchodu nekupujte.

  • levneELEKTRO.cz: nákup byl prováděn jménem mého manžela.Tomáš Lakatos

  • Martina Lakatos:

    Vážená paní Lakatosová,

    děkujeme Vám za vyčerpávající příspěvek. Velice mne osobně mrzí, že jste nebyla spokojena s nákupem v e-shopu LevnéElektro.cz. Mohu Vám však garantovat, že Vámi popsaná situace je zcela ojedinělá.

    Rád bych vše prověřil, jak na našem call centru, tak u společnosti PPL a Cofidis, abych mohl dát dohromady odpověď resp. rozumné vysvětlení, požádal bych Vás o číslo objednávky na můj e-mail [email protected]. Na jméno "Martina Lakatosová" evidujeme sice jednu objednávku na splátky přes Cofidis, ale ta byla stornována a to z důvodu neschválení úvěru.

    Děkuji za odpověď a velice se omlouváme za níže uvedené.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky