Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chci se zeptat, nevíte někdo co znamená u objednávky částečné vyřízení ?

  • Jak už tady zaznělo - objednáno před týdnem, včetně příplatku za expresní dodání a dodnes nic. Jeden den na telefonu zákazníkovi tvrdí, že objednávku zrovna poslali a o dva dny déle mu na dotaz mailem odpoví, že jsou vytíženi a zboží ještě neodešlo. Pochopil bych, že dojde ke zpoždění, ale ne tohle jednání.

  • Tak jsem sem napsal jak tento eshop podvádí, že inzerují dodání 18.12. 2015 a samozřerjmě do dnešního dne nic a když tam napíšete, tak vám telefonistka odpoví, že s tím nemůže nic dělat, takže v podstatě mezi řádky, že jí to nezajímá. A protože to nebyla chvála, tak byla připomínka ihned vymazána.

  • levneELEKTRO.cz: Kontaktovat na email jsem Vás kontaktoval bohužel bez odezvy, telefon - nemožné se dovolat. Po osobní návštěvě výdejního místa mi pán taky nedokázal ohledně mé objednávky nic říct. Jediné co mi bylo řečeno tak, že u mé objednávky je napsané volat ( že tam asi bude nějaký problém) a poté dodal, že jediné co mi zbývá je čekat až mi přijde sms o vyzvednutí zboží. ( přijde mi to trošku nelogické, aby se nevědělo o objednávce, která byla ihned online zaplacena po objednání.)

  • Josef:
    Vážený zákazníku,

    kontaktovat nás můžete na [email protected] , popřípadě na infolince 389 603 003 . Omlouváme se za delší prodlevy při volání, v tomto vánočním čase jsou naše infolinky přetížené.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Existuje s Vámi nějaká komunikace, kde mi někdo vezme telefon eventuelně odepíše na email ?

  • Václav Krátký:
    Vážený zákazníku, Váš podnět jsme předali na naše marketinkové oddělení ke zvážení.

    Děkuji vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Alík:
    Vážený zákazníku,

    prosím o zaslání čísla Vaší objednávky, nechám prověřit postup našeho reklamačního oddělení, pokud jste tedy nereklamoval doručení u společnosti PPL, což není z Vaší reakce zřetelné. Reklamační lhůta je opravdu standartně 30 dní u všech prodejců i přepravců daná zákonem.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Totální katastrofa. Přišla poškozená myčka. Místo, aby šlo zboží vrátit, protože používají úplně nevhodného dopravce - PPL (zničí vše, co se jim dá do přepravy), jak je zvykem jinde, tak s vámi začnou reklamační řízení a mají na to 30 dní!!! Nikdy více, varuji všechny před tímto e-shopem!

  • Milan Westcoast:
    Vážený zákazníku,

    na Vaši reklamaci a příspěvek již bylo odpovězeno naším reklamačním pracovníkem níže 3.11. .
    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Pozor na tento obchod. Přišla mi rozbita lednička a reklamace u této firmy nefunguje. Objednávejte raději jinde.

  • Fugy:
    Vážený zákazníku,

    dle informace z reklamačního oddělení byla podána reklamace dne 10.11. 2015. Naši pracovníci dělají vše pro rychlé vyřízení, prosíme o trpělivost. Jakmile bude reklamace vyřízená, budeme Vás ihned kontaktovat.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Objednávka číslo 5103397585.

  • Fugy:
    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí vzniklá situace. Vaši reklamaci nechám prověřit na našem reklamačním oddělení. Prosím o zaslání čísla objednávky na [email protected] . Po obdržení informací ohledně reklamace Vás budu ihned kontaktovat .

    Děkuji Vám a ještě jednou se velice omlouváme za tyto komplikace.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • No my zatim cekame. Objednali jsme 9.11 dost drahou pracku 17000 Kc. Dodacka supr, do druheho dne. To co prislo byl snad jenom omyl. Prisla poskozena, snad jiz opravovana pracka nesedel plastovy ovladaci panel, spodni plastovy kryt nedrzel, skrabance a dokonce snad stopy po paceni plechove predni casti sroubovakem – proste Dost sok, obal prepravcem ale neposkozen takze celkove dost podivne. Cela rodina v sachu cili bez pracky. O tom ze dodali vyrobek poskozeny II. jakosti jsme je informovali. Navzdory jasne situaci zahajuji rekl rizeni a cekaji na vyjdreni dodavatele. Tot si myslim ze uz o necem vypovida, nicmene nechci predbihat. Urcite dam vedet jak to dopadlo. Stale verim ze to bude ok a ze pracku rychle vymeni, mame od nich vsechny spotrebice a doted zadny problem. Doted jsme ale taky nic nereklamovali.

  • Elnc:
    Vážený zákazníku,

    příslušenství k výrobkům nám nabízí výrobce, bohužel ne ke všem produktům, které nabízíme, lze dodávat také veškeré příslušenství. Nabízíme různé univerzální alternativy k nabízeným produktům, ale bohužel ne ke všem modelům jsou vhodné.
    Vyzvednutí na výdejních místech je zpoplatněno díky přepravě objednaného zboží z centrálního skladu v Českých Budějovicích. Tam je také možné si zboží vyzvednout bez poplatku za převoz.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Chtěl bych se zeptat na 2 věci - jednak proč k tlakovým hrncům Tescoma nedodáváte i příslušenství, např. těsnící gumy a odkazujete, aby si je člověk koupil jinde? A pak také nerozumím tomu, z jakého důvodu je osobní odběr na Vašich prodejnách mimo ČB zpoplatněn částkou 29Kč?

  • Všem lidem radím aby se této firmě velkým obloukem vyhluli. Objednal jsem si pračku. Po rozbalení jsem zjistil že je poškozena, patrně spadla řidiči při přepravě. Reklamace nefunguje, jen mi bylo oznámeno, že reklamace zamítnuta a hotovo. Od této pofiderní firmy už nikdy nic nekoupím

  • Milan Westcoast:

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi reagovat na Vaše stížnosti k vyřízení reklamace. Reklamace byla uplatněna na mechanické poškození, které nepodléhá záručním podmínkám. Reklamovaný produkt byl Vámi vyzvednut dne 27.10.2015 osobně na výdejním místě Vrbenská 16. Na této provozovně je upozornění pro zákazníky na důležitost kontroly produktu při převzetí.

    Reklamovaný produkt jste si odvezl a reklamaci mechanického poškození jste uplatnil až dne 1.11.2015. Z důvodu mechanického poškození Vám byla reklamace zamítnuta. Toto, včetně vysvětlení, jsem Vám sdělil při našem telefonickém hovoru. Chápu, že pokud je Vám sděleno stanovisko, se kterým nesouhlasíte, padne Vaše zloba na osobu, která Vám toto sdělení interpretuje. Rozhodně si však nemyslím, že v mém hovoru byla jakákoliv známka arogance či nezájmu.

    V rámci reklamačního řízení Vás kolega ing. Hána vyzval k zaslání fotografie obalu, ve kterém Vám byl produkt doručen a také fotografie výrobního štítku. Z toho je patrné, že máme zájem reklamaci řešit a případně stanovisko přehodnotit.


    S pozdravem,

    Jaroslav LUDAČKA
    vedoucí reklamačního oddělení

  • Petr C:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělený příspěvek, velice mne mrzí, že jste nebyl spokojený s našimi službami. Kontaktoval jsem svého kolegu pana Turka, vedoucího skladu, aby se mi k této situaci vyjádřil a zároveň dohlédnul na lepší balení tohoto typu zboží.

    Vaši recenzi jsem také poslal na naše reklamační oddělení, aby se mi k této záležitosti vyjádřili.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky