Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Díky za odpověď.

  • Díky beru na vědomí.J.V.

  • K.K: Vážený zákazníku,

    nejvhodnější způsob by byl vrátit zásilku zpět na reklamační oddělení do 14ti dní od data doručení.
    Finanční prostředky Vám budou vráceny v rámci zákonné lhůty.
    Informace Vám poskytnou kolegové na reklamačním oddělení - [email protected] . Popište vadu výrobku a zažádejte si o vrácení částky zpět. Formulář o odstoupení od smlouvy naleznete na našem webu v sekci praktické odkazy - obchodní podmínky, úplně dole. Nebo můžete vyplnit formulář při přihlášení do zákaznické zóny, kde se přihlásíte svým emailem a číslem objednávky nebo faktury.Poté si vyplníte příslušný formulář u reklamovaného modelu.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky


  • vacha jiri:
    Vážený zákazníku,

    děkuji za informaci.U této objednávky nám nebyl dodavatel schopen sdělit termín doručení objednaného modelu. Byla Vám nabídnuta alternativa, ale zřejmě jste ji odmítli s tím, že počkáte na objednaný model. Zboží jsme objednali u jiného dodavatele s tím, že nám potvrdil termín naskladnění koncem tohoto týdne maximálně začátkem příštího týdne. Poté by měla být zásilka ihned expedována k Vám. Tato informace byla také dnes paní Vaňátkové sdělena pracovnicí obchodního oddělení.
    Velice se omlouváme za způsobené komplikace, bohužel jsme od dodavatele nedostali přesné informace o doručení zásilky, z tohoto důvodu se stále posouval termín naskladnění. Dodavatel, u kterého jsme objednali zboží nyní, by měl dodržet termín naskladnění.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den číslo objednávky je 6103781269.A jak jsem předpokládal dnes už to není 29.1 ale 1.2.a 1.2 to bude 5.2 atd.

  • Dobrý den,koupil jsem u vás UHD monitor SAMSUNG U28E590D (LU28E590DS/EN),bohužel mám v pravé dolní sekci shluk nefunkčních pixelů,asi 0,5x0,5 mm,je to samozřejmě vada výrobce,kterou vy,jako prodejci nemůžete nijak ovlivnit,chtěl bych se jen zeptat jaké mám další možnosti,ať už výměny,nebo opravy.Jinak jsem velmi spokojen,jak s výrobkem,tak s vaším obchodem. Předem Děkuji Číslo objednávky je 6103863137 díky za odpověď Kamil Kroča

  • vacha jiri: Vážený zákazníku,

    mohl byste uvést číslo objednávky? Prověřím tuto situaci na obchodním oddělení a budu Vás informovat o stavu objednávky.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Už skoro měsíc máme objednanou pračku na splátky.Tento obchod si však dělá ze zákazníků srandu.11.1-vaše objednávka bude zpracována do 2 dnů.19.1-skladem 5 a více ks již od 21.1 u vás.20.1-skladem 5 a více ks již od 22.1 u vás.22.1 skladem 5 a více kusů již od 25.1 u vás.25.1-skladem 5 a více ks již od 28.1 u vás.A konečně dnes 26.1-skladem 5 a více ks již od 29.1 u vás.Předpokládám další posuny a nepravdivé informace a pračky se asi nedočkáme i když je již zaplacená od cca 7.1 .2016

  • : Vážený zákazníku,
    pokud máte zájem, zašlete mi informace k dané poznámce, že Eshop zklamal. Bohužel nemohu reagovat na tuto připomínku, kde není nic uvedeno.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • : Vážená zákaznice,

    odvoz starého spotřebiče naše společnost nabízí. Stačí si poslat žádost o odvoz spotřebiče na našem webu v sekci Vše o nákupu a kliknout na zpětný odběr. Bude Vám zaslána informace o datu svozu . Svozy se uskutečňují externím přepravcem 1x za dva měsíce a odvoz je zcela zdarma. Není tedy pravda, jak uvádíte, že společnost Levné elektro nemá službu odvozu starého spotřebiče.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • smajlik:
    Take mi prisel dotaznik pouze na ohodnoceni produktu. Nikoli na eshop...
    Zbozi je dobre, eshop zklamal

  • Levneelektro.cz porusuje dle ČIŽP zakon o odpadech tim, ze neodvazi stary spotrebic zaroven s dodavkou noveho. Doufam, ze tuto chybu sam napravi drive, nez budu nucena jednat.

  • smajlik:
    Vážený zákazníku,

    Vaši připomínku jsem předala na naše marketingové oddělení. Bohužel nemám přístup k recenzím na zboží, nemohu tedy říci, zda byla zveřejněna nebo ne.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Neměl jsem problém s tímto obchodem, co se týká zboží, ale jako velkou šupárnu beru to, že zveřejňují jen dobré recenze na svoje zboží. O jednom podvodu vím, ale kolik je jich ukrytých? Pro mě toto stačí a již nikdy nic od nich. Ostatní nechť se rozhodnou podle svého názoru.

  • Lucie Pospisilova:
    Dobrý den paní Pospíšilová,

    jestli Vám přišla tato zpráva ráno, znamená to, že si ho někdo objednal již večer z tohoto výprodeje a poté už byly v prodeji jen nové produkty z nové dodávky. Pokud mi napíšete přesný typ dřezu, mohu zjistit, zda to byl poslední kus ve výprodeji nebo jen jednodenní sleva ze zboží.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • levneELEKTRO.cz: Vážená paní Šteflová,
    ano vím, že mohlo být zboží zakoupeno jiným zákazníkem. Jenže asi nevíte, že mi bylo na další dotaz jestli již dřez není za tuto atraktivní cenu 2499 Kč k dispozici odpovězeno:

    Dobrý den,
    Dle vyjádření našeho produktového specialisty:

    Dobrý den,
    Bohužel, byl to výprodej a teď už stojí zase původních 5559,- http://www.levneelektro.cz/p16521-kuchynske-drezy-blanco-blancozia-45-s-aluminium-drez-oboustranny-bez-excentru

    Takže to asi neznamená, že byl prodán, ale že skončil z nenadání výprodej. Tak to chápu já.

    Pěkný den
    Pospíšilová Lucie

  • Lukas:
    Vážený zákazníku,

    výrobky značky AEG jsou z oficiální distribuce a je možné se obrátit přímo na autorizovaný servis.

    Děkuji

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Lucie Pospisilova:
    Vážená zákaznice,

    pokud zboží vložíte do košíku a objednávku nedokončíte, je toto zboží stále k dispozici dalším zákazníkům. To, že si zboží vložíte do košíku, neznamená, že ho máte rezervované. Zlevněný model byl zřejmě jen jeden kus a objednal si jej zákazník, který objednávku dokončil a dřez mu byl odeslán za tuto akční cenu. V nabídce pak zůstaly pouze dřezy v první jakosti.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobry den,
    chci se zeptat, zda-li je LevneELEKTRO.CZ oficialnim distributorem AEG a tedy kdo bude resit pripadnou reklamaci, zda-li reklamacni technik aeg primo v miste bydliste zakaznika, kde provozuje spotrebic.
    Dekuji

  • Dobrý den,
    včera jsme se ve večerních hodinách na Vašich stránkách Levneelektro.cz ptala na obsah balení granitového dřezu, i jsem jej označila s celým názvem. Vložila do košíku a čekala na Vaši odpověď. Ve výprodeji stál 2499 Kč. Je velice zajímavě, že hned po Vaší ranní odpovědi jste jej zdražili na 5559 Kč a tím pádem vyřadili z výprodeje. Opravdu velmi sprosté chování. Zařizujeme si dům a spotřebiče jsme chtěla zakoupit u Vás. Toto chování mne přesvědčilo zakoupit výrobky jinde.

    Pěkný den
    Lucie Pospíšilová