Přihlásit se a přidat příspěvek
  • neochota prodejcu pochybný obchod již zde nic nekoupím na zboží čkám 2 týdny nikdo se neozval pochybný obchod

  • Vážená paní Kocinová,

    dostala jsem informace z reklamačního oddělení, kde se uvádí, že jste si stáhla do telefonu nějaké prapodivné aplikace, která se nesmažou ani po uvedení telefonu do továrního nastavení. Tudíž jí servisní středisko Fast zamítlo, že se jedná o chybu obsluhy.

    Zboží nakupujeme od výrobců a garantovaných dodavatelů.

    Václava Š T E F L O V Á
    Referentka
    Elektra PV, s.r.o.
    Vrbenská 197/16 | 370 01 České Budějovice | IČO: 48202550
    telefon: 389 603 003
    e-mail:[email protected] | www.levneelektro.cz

  • levneELEKTRO.cz:
    Dobrý den, jestli je objednávka totéž jako VS tak je to 110324140, včera jsem si opět neuznanou reklamaci vyzvedla u Vás na reklamačním oddělení, dnes jsem si ji převzala znova na poště, protože mi jí někdo od Vás poslal ještě doporučeně domů, což mi přijde víc než zbytečné. Nepotřebuji to mít dvakrát. Dokladů k zamítání a opravám které byly na telefonu provedeny mám plné desky.
    Jinak nevím kde nakupujete zboží, ale jak na to tedy přišel ten autorizovaný servis jak pán uvádí?
    Děkuji
    Martina Kocinová

  • Martina:
    Vážená zákaznice,

    pokud mi zašlete číslo objednávky, prověřím ji na reklamačním oddělení.
    Co se týká Vaší poznámky od zákazníka z 16/2 , informaci máte také v odpovědi níže u téhož zákazníka. Neexistuje neoficiální prodej, na vše platí stejné technické normy pro celou Evropskou unii, které jsme součástí.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Byly časy co jsem v Levném elektru kupovala naprosto vše, jednak kvůli ceně a také je mám kousek. Dnes mi byla opět zamítnuta reklamace mob.telefonu, tentokrát jsem ho prý špatně používala. Všechny dosavadní závady byly vyhodnoceny jako závada se neprojevila. NECHÁPU?
    Mám u nich vylédnutou myčku, ale po této zkušenosti ji raději koupím na ALZE /máme s ní ty nejlepší zkušenosti/
    Když tady čtu vyjádření pána z 16.2. že výrobek nebyl zakoupen oficielní cestou?Co to proboha je? Kdo ví jak to je v případě našeho mobilu, který byl používán jako záložní a nejde. Kdysi fajn firma, kupovala tam vše, navíc jediné mnou kdy reklamované zboží u nich.
    Smutné

  • Lukáš Chalupa:
    Vážená zákazníku,

    jelikož jste nesdělil číslo objednávky, nemůžu se vyjádřit k Vašemu příspěvku ohledně dostupnosti zboží.
    Co se týká expresní dopravy, znamená to doručení do druhého dne, při dopravě zdarma je doručení do 3 pracovních dní. to se týká všech přeprav, ať je to Česká pošta, PPL či DHL . Přepravu DPD nenabízíme. To že u Vás Česká pošta balíky nedoručuje, bohužel neovlivníme, je potřeba si stěžovat u přepravce ve Vašem městě, toto není v naší kompetenci. V jiných městech si zákazníci doručení Českou poštou pochvalují, že mají zásilky doručené hned druhý den. Pokud zákazník nechce přepravu Českou poštou, může si při objednávání drobnějšího zboží do poznámky uvést, že chce jinou přepravu než Českou poštu a pokud je to možné, rádi mu vyhovíme a pošleme zásilku přepravcem PPL.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • U zboží bylo napsáno 5 a více kusů skladem již od 3.3. u vás. No a nic. Vaše kolegyně už mě to dostatečně "vytmavila".

    Jo a ještě jedna věc. POZOR pod pojmem EXPRESNÍ Doprava je obyčejný balík do ruky od České pošty. Pokud někdo čeká DPD nebo PPL tak bude hodně překvapen. Navíc když vím že u nás se pošta balíky neobtěžuje vůbec doručovat a jen roznáší oznámení.
    Nikde na stránkách se to nedočtete nebo je to tak dobře schované že to neumím najít.

  • Lukáš Chalupa:
    Vážený zákazníku,
    můžete prosím sdělit jaké nepravdivé údaje Vám byly sděleny? Měl jste objednané zboží, které nebylo skladem? Pokud mi sdělíte číslo objednávky, prověřím Vaší objednávku, bohužel dle strohé informace, kterou jste vložil do diskuse nemohu nijak reagovat.

    Děkuji
    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nepravdivé údaje o termínu doručení, špatná komunikace ze strany obchodu.

  • O.K.

  • judrp:
    Vážený judrp,

    zákaznici byl výrobek opraven v autorizovaném servisu. Veškeré zboží prodávané naší firmou je určeno pro evropský trh a je na něj poskytována zákonná záruční doba 24. měsíců.
    S ohledem na množství dodavatelů nelze nikdy garantovat, z jaké konkrétní země zboží pochází, ale vždy je opatřeno českým návodem a záručním listem importéra.
    Z toho důvodu se nejedná o žádný „šedý dovoz“, neboť žijeme v Evropské unii a pro zboží prodávané v Evropě platí jednotné technické normy pro všechny dodavatele.
    Jelikož jste neuvedl celou odpověď, přidávám ji níže pro zákazníky, kteří tyto diskuze čtou, aby byla informace kompletní. Je to vyjádření našeho reklamačního oddělení zákazníkovi, kterého se toto týkalo.

    Vážená zákaznice,
    s reklamací jste se obrátila na naší společnost a ta zajistila opravu Vašeho produktu v autorizovaném servisu. Společnost Elektra PV poskytuje na všechny své produkty záruční lhůtu v délce 24 měsíců. Zboží splňuje veškeré normy a parametry stanovené výrobcem. V tomto případě jsme bohužel nemohli reflektovat na Vaši žádost o vrácení peněz, neboť Vámi udaná vada byla odstranitelná a produkt byl nakoupen již dne 24.4.2014.
    Je nám líto této negativní recenze. Společnost Elektra PV se snaží reklamace řešit v souladu s platnou legislativou a pokud je zákonem stanovená záruční lhůta, rozhodně ji respektujeme. Zákazník má vždy v této době možnost se obrátit na svého prodejce, který je povinen reklamaci vyřídit.
    Toto se stalo i v tomto případě, kdy reklamační proces trval 18 dní.

    S pozdravem,

    Jaroslav LUDAČKA
    vedoucí reklamačního oddělení
    ELEKTRA PV s. r. o.
    Vrbenská 197/23 I 370 01 České Budějovice I IČO: 48202550
    e-mail: [email protected] I http:// www.levneelektro.cz


  • Zakoupená televize zpočátku fungovala bez problémů, nicméně po roce a půl totálně zmizel obraz i zvuk. Po konzultaci s autorizovaným servisem nám bylo řečeno, že výrobek nebyl firmou Levné elektro zakoupen oficiální cestou, z čehož je zřejmé, že zboží pochází z šedého trhu, o čemž zákazníky samozřejmě neinformují. Chtěli jsme výrobek vrátit a požadovali jsme zpět peníze, ale na naše požadavky nikdo nereagoval. Nespolehlivá firma, pokud chcete kvalitní zboží z oficiálního dovozu, tak tady rozhodně nepochodíte. Píšeme recenzi sem, jelikož na stránkách Levné elekro veškeré negativní reakce ihned mažou, z pochopitelných důvodů :)
    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    LevneELEKTRO.CZ
    Vážená paní Hejlová,

    dovoluji si reagovat na Vaši recenzi. Netuším, kde jste přišla k termínu šedý dovoz, protože žádný takový neexistuje. Na veškeré produkty se musí vztahovat evropská norma i pro dovozce v České republice, takže veškeré doklady jsou originální, žádný "šedý dovoz" , jak uvádíte. Reklamaci Vaší televize jste měla možnost uplatnit na emailové adrese [email protected], kde byla televize opravena v autorizovaném servisu. Dovoluji si ohradit se proti Vašemu nařčení, že zboží není zakoupeno oficiální cestou. Všechny produkty jsou nakupovány legální cestou, NELZE zakoupit zboží nelegálně. Výrobky prochází kontrolou od výrobce i od dodavatele. Negativní recenze se nemažou, všechny recenze se generují automaticky a jsou zobrazovány průběžně.

    Na tohle musím reagovat,protože levné elektro skutečně klame zákazníky a není to poprvé.Zde je odpověď - https://info.heureka.cz/sedy-dovoz/

  • Petra:
    Dobrý den,

    s reklamací se prosím obraťte na naše reklamační oddělení s tím, že nesouhlasíte s vyjádřením servisu. Kolegové by vás poté měli kontaktovat , případně nabídnout nějaké schůdné řešení.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobry den,
    Reklamovali jsme zvlhcovac vzduchu,ktery nejde zapnout. Reklamace dopadla tak,ze nebyla nalezena zavada. Ale vyrobek stale nejde zapnout,tak tedy nevim zda byla zavada vubec hledana. Jak v tomto pripade postupovat? Vyrobek je stale v zaruce a je opravdu nefunkcni.

  • Ďakujem! Peniaze neprotrebuje vrátit ihneď, takže je super, že sa to dá vybaviť aj na výdajnom mieste.

  • Maroš Uherčík:
    Dobrý den,

    nevhodné zboží můžete samozřejmě vrátit ve 14 lhůtě také na našich výdejních místech. Bohužel vám budou peníze vráceny až po převezení na reklamační oddělení v Českých Budějovicích. Na výdejních místech se peníze za vrácené zboží nevracejí. Můžete také zaslat zboží přímo na reklamace v Českých Budějovicích spolu s formulářem o odstoupení od smlouvy a daňovým dokladem. Poté Vám budou vráceny peníze na bankovní účet, který prosím do formuláře o odstoupení uveďte.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý deň,
    objednal som si produkt, ale bohuzial nesplnil moje očakávanie, chcel by som ho vrátiť. Som z Brna. Je možné vrátit produkt na vašej pobočke v Brne? Ak nie, ako môžem vrátiť produkt s okamžitým vrátením peňazí (mám ho len jeden pracovný deň)?
    Ďakujem!

  • Díky za odpověď.

  • Jirka:
    Vážený zákazníku,

    u Vámi poptávaného modelu je uvedena informace že je pouze mírně znečištěný originální obal. Nové zboží ve 100% technickém a funkčním stavu, s plnou zárukou, prověřeno a zkontrolováno naším odborným zaměstnancem, jehož obal (přepravní krabice) byl při skladové manipulaci mírně znečištěn.
    Máte tedy plnou záruku 2 roky pro fyzickou osobu a 12 měsíců pro fyzickou a právnickou osobu na IČ a DIČ.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobry den

    chtel bych se zeptat na mobilni telefon Lenovo P70 ktery prodavate za 5 459 Kč je u toho napsano -
    ZLEVNĚNÉ ZBOŽÍ-Znečištěný obal

    Telefon je teda v poradku, zaruka 2 roky jenom se jedna o znecisteni originalniho obalu ?

    Dekuji.