Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Souhlasím s Vámi, každý by si měl přečíst podmínky nákupu i prodloužené záruky, předejde se tím zbytečným komplikacím. Bohužel tyto podmínky prodloužené záruky má nastavené společnost Mondial a je potřeba to poté řešit přímo s nimi.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • levneELEKTRO.cz: Souhlasím s Vámi. Jen chci upozornit ostatní, aby nedopadli jako já a ty podmínky si přečetli, než si "prodlouženou záruku" koupí. Respektive - po přečtení už asi nejspíš nekoupí :-).

  • Josef Nekovář:
    Vážený pane Nekováři,
    prodlouženou záruku k výrobkům nabízí společnost Mondial. Můžete si prohlédnout Všeobecné obchodní podmínky společnosti Mondial přímo na http://www.levneelektro.cz/prodlouzeni_zaruka . Více informací Vám poskytne tato společnost na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 .

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Chtěl bych jenom upozornit na prodlouženou záruku, kterou obchod nabízí od pojišťovny Mondial. Je to jen pojištění na pojistnou částku - cenu výrobku. Oprava proběhne jen do vyčerpání této částky a např. malý ventilátorek do ovládacího panelu trouby, který bych chtěl jenom poslat (bez cesty a výměny) - 2500 Kč. Trošku složitější oprava tak může být velmi snadno bez velkého doplatku nerealizovatelná. Dle mého je to jen značně předražené neprůhledné pojištění, pro které je termín "prodloužená záruka" naprosto neodpovídající.

  • Martin Beníček:
    Vážený pane Beníčku,
    bohužel jsme byli informováni dodavatelem, že telefony Redmi 3 - Black/Silver za nabízenou cenu 4490,- má vyprodané. Další informace ohledně naskladnění nových kusů bude mít během 14 dnů. Je možné jej objednat u jiného dodavatele, ale již za cenu podstatně vyšší 5990,- Kč.
    Omlouváme se za způsobené komplikace, jsme vázáni na informace dodavatele, který v tomto případě neaktualizoval včas objednávky a tudíž měl zboží vyprodané.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Strašný obchod
    Objednal jsme si u nich mobil xiaomi redmi 3 s tím že je skladem a doručení bude dnes. Až dnes mi poslaly potvrzovací email s objednávkou a s tím že zboží není skladem!
    Ať si s tím obchodem roku vlezou na záda!!!!

  • Luděk Lesák: Vážený pane Lesáku,

    při vytvoření Vaší objednávky č. 6104342428 jste si zvolil platbu kartou on-line, to je přímá platba přes banku, jak napovídá již název platby, nikoliv platba platební kartou při převzetí. Platba platební kartou není při objednávání nabízena. Platit platební kartou lze pouze na výdejních místech. U přepravce je možné platit pouze v hotovosti s poplatkem 49,- nebo si zákazník při objednávání může zvolit z několika forem plateb převodem - GoPay, Karta on-line nebo platbu zálohovou fakturou.
    Můžu Vám změnit Vaši objednávku na platbu v hotovosti při převzetí s poplatkem 49,- Kč. Doprava zůstává zdarma. Zašlete prosím tuto informaci, zda souhlasíte na [email protected] , popřípadě můžete tuto odpověď napsat i sem na diskusi.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dnes jsem si objednal pilu a z nabídky zvolil platbu kartou.Nyní zde čtu, že to není možné.Zaplatím tedy hotově, i když tady něco nehraje.Mám k nejbližšímu bankomatu 15 km.To by mohl být někdy problém.Firma by měla jasně i pro méně zdatné uživatele PC upravit nabídkové menu.Snad to dobře dopadne.Luděk.

  • Josef Koun: Vážený zákazníku,

    vyjádření obchodu jak níže uvádíte, je pravdivé. Original zabalené zboží přijaté od výrobce se neporušuje právě z důvodu original zabalení. Zákazníci požadují original zabalené zboží a jsem přesvědčena, že ani vy byste nebyl rád, kdyby Vám přišla rozbalená a přelepená zásilka. I z tohoto důvodu má zákazník možnost odstoupit ve 14 denní zákonné lhůtě od kupní smlouvy bez udání důvodu a budou mu vráceny peníze zpět.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Plynová varná deska - zboží dorazilo nekompletní, chyběly základní díly pro možnost montáže. čili nepoužitelné. Již 14dní čekáme na eshop, zda nám tedy zašlou tyto díly v rámci reklamace. Po 14dnech přišlo info, že tyto díly stále nemají a máme to prostě chápat, oni jsou v tom nevině. Bylo mi sděleno, že zboží kupují přímo od výrobce a rovnou přeposílají. Nemají prý možnost si balení prohlédnout, aby zjistili, zda je v pořádku či kompletní - nechápu tedy funkci tohoto eshopu, resp. přeposílačů. Nedoporučuji!

  • MM: Vážený zákazníku,

    na výdejním lístku je uveden obsah balíku z důvodu, kdyby jej přepravce ztratil poškodil nebo jinak znehodnotil. Tento štítek se generuje v několika kopiích pro přepravce a pro naši společnost, kde je vše uvedeno pro případnou reklamaci zásilky.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Proč na balíček lepíte "výdejní lístek ", který obsahuje podrobné informace o objednávce. To znamená , je zde uvedeno pro veřejnost co balíček obsahuje, konkrétně popis: č.zboží, kolik ks, cena a také jak byla objednávka viz. V.S. uhrazena.

    Nesouhlasím s uveřejněním obsahu objednávky !

    Dodací list a chcete-li "výdejní lístek" je možné umístit do balíku, je to informace pro zákazníka, nikoli pro každého , který bere balík do rukou.
    Jak máte nastavenou ochranu spotřebitele ?

  • Jolana Veselá:
    Vážená paní Veselá,

    předala jsem Váš příspěvek k prošetření na centrální sklad. Podle předběžné komunikace s reklamačním oddělením zřejmě došlo k záměně krabic a zboží, které bylo určeno pro reklamační oddělení bylo omylem zasláno k vám a nové zboží, určeno pro vás, bylo odesláno na reklamační oddělení. Velice se omlouváme za tuto situaci a vzniklé komplikace, byla to chyba našeho skladníka, který zřejmě špatně krabici označil. Doufám, že vrácení zásilky proběhne v pořádku a uhrazená částka Vám bude vrácena zpět.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den.Dnes jsem obdržela kuchyńský robot značky Bocch,kerý jsem si objednala.Zásilka nebyla porušena tak jsem zboží přijmula.Při rozbalování zboží jsem zjistila že v původní krabici jsou díly k robotu zabaleny v létácích robot poškrábaný,prasklá mísa ,prasklá odměrka.Jak je vůbec možné že mi pošlete reklamovaný výrobek jako nový.Již jsem u Vás nakupovala bez problémů a nechápu jak si můžete dovolit zaslat takový výrobek.Mrzí mě to .Zboží jsem již dnes vrátila.S pozdravem Veselá Jolana

  • levneELEKTRO.cz:
    Vážená paní Benediktová,

    dle Vaší recenze jsem zjistila, že Vaše objednávka, kterou jste řešila s několika pracovnicemi naší společnosti, byla vyfakturována a předána přepravci. Bohužel při předávání přepravci se zjistilo, že druhý tablet má poškozený obal, takže se neposlal a byl zaslán pouze jeden kus a byla ponížena částka k úhradě u přepravce. Bohužel přepravní společnost na naši žádost o snížení částky při převzetí zboží nereagovala a zboží předala za původní částku.
    Za tuto situaci se velice omlouváme a samozřejmě částka ve výši 1. 098 ,- Kč Vám bude vrácena zpět. Bude Vás kontaktovat ještě kolegyně s informacemi o vrácení platby zpět.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • : Vážený anonyme,

    můžete mi prosím sdělit číslo objednávky popřípadě jméno toho, kdo vám tuto informaci o objednání zboží, když byly fakturovány oba kusy, sdělil? Nechám tuto záležitost prověřit na centrálním skladě, jelikož toto opravdu není nestandartní jednání.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • NENAKUPUJTE ve firmě LEVNEELEKRO, objednala jsem 2 tabety, zaplatila PPL plnou cenu za oba, ale v balíčku byl jen jeden. Neskutečný podvod!!!! A podle toho co čtu níže nejsem jediná, kdo s nimi má problém. Když jsem jim volala, tak mi sdělili, že musí tablet objenat, zvláštní, že cenu naúčtovali plnou. Poškodili mne, neboť neoprávněně manipulují s mými penězi a navíc mě uvedli v omyl informací v emailu, že je zboží na cestě, kdyby napsali, že ho nemají koupila bych jinde a nemusela být ostuda, měli jsme to pro jednu paní jako dárek, takhle jí dáme asi omluvenku od levného elektra nebo spíš nic. HANBA!!!!

  • Jaroslav Kovář:
    Vážený zákazníku,
    můžete prosím sdělit číslo Vaší objednávky? Pokud máte zájem,nechám prověřit tuto situaci na reklamačním oddělení. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je skutečně 30 kalendářních dní u všech prodejců.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuji tyto firmu, 2x jsme reklamoval výrobek pásovou brusku, který jednou přestal jet po 1 hodině a po druhé to samé a oni ne a ne vrátit peníze, což v jiných obchodech udělají(ať to zákon nařizuje nebo ne). Musel jsem si koupit jinou brusku, která už fungovala a fungovala 2 roky, tato mi leží doma a nemá smysl s ní pracovat jelikož prostě zase odejde.
    Reklamaci jednou uznali a podruhé mi prý vyměnili něco uvnitř... každopádně to byl šunt, když jsem to zjistil chtěl jsme si i u nich koupit něco jiného, ale bohužel... nikdo se se mnou nebavil.
    Pokud můžete, použijte jiný obchod, kde je běžné v případě reklamace se domluvit na vrácení peněz jinak budete mít doma 2 výrobky protože čekat 30 dní na dokončení prací , třeba u podlahy není prostě vždy možné.


    Hodně štěstí

    Zdraví Kovář

  • vašek: Vážený zákazníku,

    pokud máte zájem, zašlete mi číslo Vaší objednávky a já prověřím její stav. Pokud zboží není skladem, jsou informace o stavu objednávky zákazníkovi vždy zasílány na uvedený email v objednávce.


    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky