Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobry den
    jestli mate nejake funkcni tel. cislo na levne elektro,kde mi daji nejake vyjadreni jestli mi bude dodane zbozi nebo vracene penize.Byla bych Vam moc vdecna dekuji

  • Kristýna: Dobrý den, pokud máte záruční list najdete na něm kontakt na záruční servis, pokud ne, můžete si servis dohledat na stránce dovozce konkrétní značky. Vždy je rychlejší řešit reklamaci naprímo s autorizovaným servisem obchodník je v tomto řetězci vztahů stejně jen přeposílač :)
    Pro uznání záruční reklamace stačí jen doklad o koupi.
    A.

  • Dobrý den, neporadil by mi někdo, s kým mohu jednat, pokud potřebuji zboží zakoupené v Levném elektru reklamovat? Zakoupila jsem vestavěnou troubu, která bohužel nefunguje a když jsem otevřela stránky obchodu kvůli kontaktu, čtu, že společnost končí.

  • Přebráno z komentu na Lupa.cz - 22-6-2016/23:31

    Petr Václav (majitel)
    2 hod ·
    Vážení přátelé, kamarádi,

    jak jste se již mnozí z vás z dnešních zpráv mohli dozvědět, tak prakticky k dnešnímu dni ukončila naše společnost s 25 letou historií svou činnost. Příčinou tohoto kroku není obchodní ani jiné naše selhání, ale řízený a moc žádaný zásah finanční správy České Budějovice. Více se k úvodu zprávy nemohu a nechci vyjadřovat.

    Z mé strany dnes probíhala urputná jednání s FÚ České Budějovice s návrhy možností ekonomického režimu vrácení zboží dodavatelům tak, aby byly obchodní vztahy s našimi partnery v co nejlepší možné míře narovnány. V žádném případě nechceme, aby státní správa zabavila zboží našich partnerů a prodala ho někde svým amatérským způsobem za zlomek ceny ve specializovaně připravených pro specializovaně vybrané kamarády v aukcích.

    Zdali byla tato jednání z dnešního dne úspěšná či nikoli se od nás dozvíme zítra, popř. pozítří.
    My prostě stojíme na straně těch, kteří nás po leta podporovali a nechceme házet své závazky do insolvenčního odpadu!

    Taktéž NA VÁS VŠECHNY V MÉM OKOLÍ mám velkou prosbu. LE zaměstnávalo více než 100 zaměstnanců, kteří si budou muset v současné době hledat novou práci.

    VŠEM Z VÁS MOHU OSOBNĚ GARANTOVAT, že moji zaměstnanci byli tím NEJLEPŠÍ A NEJLÉPE VYŠKOLENÝM teamem, který jsem mohl ve své činnosti vytvořit.

    BYL A STÁLE JSEM NA SVÉ SVĚŘENCE HRDÝ jelikož tento team udělal mojí firmu tím, čím byla.

    Tedy, pokud by někdo z Vás hledal šikovné manažery, marketéry, asistentky, dříče všeho druhu, fotografy, grafiky, prodavače, řidiče aj. NEVÁHEJTE MĚ PROSÍM KONTAKTOVAT. Rád vám předám kontakty na své kolegy, kteří budou hledat nové uplatnění.

    Za všechny vám osobně ručím, nelpím na žádných NDA doložkách, moji lidé vám mohou do vašich firem přinést mé know-how a automatickou pracovní disciplínu.

    Jelikož nejsem žádným velkým FB příznivcem SDÍLEJTE PROSÍM TENTO ČLÁNEK V DUCHU NABÍDKY PRACOVNÍCH POZIC DÁLE, ať případná nabídka kvalitních lidí pro různé obory najde svou cílovou stanici.

    Závěrem vám všem, kteří jste mě dnes v této nelehké životní chvíli podpořili moc děkuji a věřte mi, že Petr Václav se nikdy nevzdává a nikdy na lidi kolem sebe nezapomíná…

    Petr

  • NO docela by me zajimalo jestli dostanu objednane zbozi nebo vraceni penez.A bylo by dobre,aby jste komunikovali se zakaznikama,kdyz uz maji zbozi zaplaceno. Porad jen slysim resi se to,ale moji situaci neresi vlastne nikdo.

  • www.levneelektro.cz nejede a jen tak nepojede!
    Pokud máte ještě možnost stornovat platbu za objednávku zboží s platbou předem ... zvažte !

    Sledujte situaci, jde o Vaše peníze.

  • Romana:
    Vážená paní Romano,

    jsme velice rádi, že jste s našimi službami spokojena. Snažíme se zlepšovat služby pro naše zákazníky a zajistit jim tak opravdovou radost z nákupu.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nakupuju cez slevové kódy na Levneelektro.cz. Vyhledávám ich na http://slevovekody.eu/web/levneelektro-cz/ . Děukuji za slevy.

  • Honza:
    Vážený zákazníku,

    jelikož neuvádíte konkrétní situaci, můžu reagovat pouze obecně. Veškeré informace o fakturaci a uplatňování reklamace zboží jsou uvedeny v obchodních podmínkách naší společnosti dle občanského zákoníku. Žádné vlastní výklady o DPH a ochraně spotřebitele nemáme. Pokud máte výhrady k těmto obchodním podmínkám, můžete je sdělit na [email protected]

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Šílená firma. Vlastní výklad zákona o DPH ( vystavování faktur), vlastní výklad zákona o ochraně spotřebitele (uplatnění reklamace) a zákazník musí plnit nesmyslné požadavky prodejce, jen aby vám řešení otrávil tak moc, že se na to vykašlete.

  • Jakub Pristach:
    Dobrý den,

    můžete mi prosím sdělit číslo Vaší objednávky nebo faktury? Podíváme se na to, jen upozorňuji, že nelze měnit fakturační údaje z fyzické osoby na podnikatelský subjekt z důvodu rozdílné záruční doby.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý deň. Potreboval by som zmeniť "odbératele" na faktúre staršej ako mesiac. Je to možné prosím? Urobil som nevedomky chybu a teraz mám zablokované peniaze. Vopred ďakujem za odpoveď.

  • levneELEKTRO.cz: sken odesílám a končím v diskuzi, protože nikam nevede.
    Snad jen k tomu, že jsem nový telefon koupil u společnosti, která dává záruku i pro podnikatele 24 měsíců.
    L.B.

  • : Pane Boháčku,

    pokud máte sken faktury k dispozici, zašlete jej na [email protected] , prověřím to u kolegů z výdejního místa. Co se týká distribuce, s ohledem na množství dodavatelů nelze nikdy garantovat, z jaké konkrétní země zboží pochází, ale vždy je opatřeno českým návodem a záručním listem importéra.
    Z toho důvodu se nejedná o žádný „šedý dovoz“, jak některé servisy rádi označují, neboť žijeme v Evropské unii a pro veškeré zboží prodávané v Evropě platí jednotné technické normy.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • levneELEKTRO.cz: Paní Šteflová,
    mám k dispozici scan faktury, kde je uvedená záruka 6 měsíců! Nemám důvod psát tady nesmysly. Z Vaší strany se tedy jedná o další ,,zvláštní" nesrovnalost. Přidám i další- výslovně jsem se ptal prodejce při nákupu, zda se jedná o telefon z české distribuce a byl jsem ujištěn, že ano. Až v servisu mi řekli, že se jedná o polskou distribuci. Není těch nedorozumění příliš?
    L.B.

  • Dobrý den pane Boháčku,

    děkuji za informaci, fakturu jsem si našla, je vystavena 3.12. 2014. Na faktuře je, jako na všech ostatních daňových dokladech zákazníků, informace, že pokud je kupující podnikatelský subjekt, je záruční doba stanovena v délce 12 měsíců, nikoliv 6 měsíců jak uvádíte. Pokud jste reklamoval produkt po této 12 měsíční záruční době, tak měl náš zaměstnanec pravdu, že je telefon již po záruce.

    Je mi líto, že pro Vás nemám příznivější zprávu, ale kolega se řídil našimi obchodními podmínkami.
    Pokud by byl daňový doklad na fyzickou osobu, záruční doba je poté standartní 24 měsíců.

    Přeji Vám pěkný den

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • levneELEKTRO.cz: Paní Šteflová, faktura je 424523,vydaná 3.12.2004. Ale asi není co řešit. Váš zaměstnanec prohlédl fakturu, na ní uvedená záruka 6 měsíců a tím to pro něj skončilo. Moje chyba, že jsem si tu informaci před nákupem nezjistil. Při prodeji mě samozřejmě na tento fakt nikdo neupozornil.
    Je prostě dobré zjistit si o prodejci více informací i při takové hlouposti, jako je nákup telefonu :-(
    Luděk Boháček

  • :
    Vážený pane Boháčku,
    můžete mi prosím zaslat číslo Vaší objednávky? Prověřím ji na našem reklamačním oddělení. Dle uvedeného jména nemohu Vaši objednávku najít.

    Děkuji Vám

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Předcházející příspěvek z Brna jsem podepsal, takže žádný anonym.
    Luděk Boháček

  • Rád bych upozornil všechny budoucí zákazníky webu Levné elektro, aby si důkladně prostudovali reklamační podmínky.
    Včera jsem byl reklamovat telefon Samsung v Brně a kromě protivného nefundovaného prodavače na mě čekalo překvapení v podobě 6 měsíční záruky pro podnikatelský subjekt, uvedené na faktuře klasicky malým písmem na spodku dokladu. Tento způsob prodeje beru jako nestandardní, jak jsem si ověřil u konkurence a já už na tomto webu jistě nic nekoupím.