Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jsem nadsena..koupila jsem vysavac elektrolux a za 3 mesice se rozbil za coz levneelektro nemuze. Autorizovany servis prohlasil ze zbozi opravit nelze a bylo na vyber bud novy vyrobek nebo vratit penize. Ja zvolila druhou varientu a byla jsem opravdu mile prekvapena. Levneelektro mi za nekolik dnu vratilo penize nejen za zbozi ale i za prodlouzenou zaruku...vse bez reci, bez prutahu, bez problemu. Opravdu bezva. Diky

  • MartinP:

    Vážený pane Martine,

    děkujeme Vám za udělený příspěvek. Výměnu výrobku je možné provést až po posouzení výrobku autorizovaným servisem a v případě, že servis detekuje závadu, kterou není možné odstranit z důvodu rozsahu či rentability.

    Bylo Vám nabídnuto nejrychlejší řešení, jak vzniklou situaci dořešit.

    V případě dalších dotazů jsem Vám plně k dispozici na e-mailu na [email protected]

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den,

    rád bych se podělil se svou zkušeností. Objednal jsem si kávovar Zelmer 13Z014, levneelektro.cz slibovalo doručení do druhého dne, nestalo, budiž, ale po vyzvednutí a odzkoušení jsem byl velice rozladěn, kávovar divně protékal a když jsem psal na reklamační oddělení s dotazem o možné výměně, bylo mi strojově oznámeno, že ho můžu vrátit, pokud mi nevyhovuje. Když jsem upozornil, že o přístroj mám stále zájem, chci jen jiný funkční kus a vrátil bych ho až jako poslední možnost, dostalo se mi odpovědi, že jestli ho odevzdám na reklamaci, bude odeslán do servisu a budu čekat (s nejistým výsledkem). Tak jsem ho tedy vrátil, po přečtení zdejších komentářů mám však celkem obavu, aby mi bylo vrácení vůbec uznáno... No uvidím, pokud vše půjde bez problému, dám společnosti druhou šanci a zakoupím jiný kávovar, ale jestli se vrácení peněz jakkoli opozdí vůči zákonné lhůtě nebo se vyskytne jiný problém, zakoupím si ho u konkurence a levneelektro se u mě ocitne na černé listině.

  • Perda:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělený dotaz. U větších spotřebičů se teď nabízí pouze doprava Českou poštou (99,- Kč), nelze u nich ale přiobjednat ani výnos ani odvoz starého spotřebiče.

    Pokud byste měl zájem o služby, na které se dotazujete, stačí nám napsat do poznámky ve Vaší objednávce, že si přejete odvoz starého spotřebiče a výnos spotřebiče do patra (s asistencí zákazníka). Tyto služby bychom ručně doplnili do Vaší objednávky, zadali bychom Vám dopravu DHL.

    Cena těchto služeb je následující, 299,- Kč (doprava DHL) + 299,- Kč (výnos s asistencí zákazníka) + 499,- Kč (odvoz starého spotřebice). Takže celkem 1097,- Kč. Jinak odvoz starého spotřebiče se provádí při závozu nového zboží, starý spotřebič je nutné mít odpojený a připravený u vchodu.

    Co se týče Vašeho dotazu, který jste nám posílal pravděpodobně na e-mailovou adresu [email protected] tak zajisté bude zpracován a bude Vám odpovězeno. Váš dotaz prověřím u kolegů.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Zdenek Buráň:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi zde na heureka.cz. Rád bych se osobně na celou věc podíval a vše Vám objasnil.

    Požádal bych Vás ale, zda byste mi napsal č. Vaší objednávky nebo faktury na [email protected]. Poté se spojím se svým kolegou panem Ludačkou, vedoucím reklamačního oddělení, aby se mi k Vaší stížnosti vyjádřil.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Dobrý den, rád bych se zeptal ohledně expresního doručení zásilky. V FAQ máte na svých stránkách uvedeno (mimochodem docela zmateně a řekl bych, že i špatně - neb při mé objednávce mi vyskočily ceny úplně jiné), že mohu využít "příplatkových služeb" (komfortní doručení), což jsem tedy pochopil, že je ono "expresní doručení" za 99,-. A tedy, že si mohu zvolit služby navíc, jako je výnos do patra. sobotní doručení a za další cenu pak odvoz starého spotřebiče (mimochodem se jedná o sporák). Avšak při objednávce je pouze možnost "dopravy zdarma", "hotovost" nebo právě zmíněné "zboží chci zaslat", kde je ono expresní doručení. Nikde tam však nevidím, kde si mohu zvolit ty příplatkové služby. Nebo již zahrnují vše automaticky s tím, že ten odvoz starého sporáku si případně připlatím, až mi přivezou nový? Kolik bych tedy vlastně připlatil celkem za dopravu, kdybych chtěl dovézt nový sporák s výnosem do 3. patra (bez výtahu) a popřípadě odvoz starého - a případně kolik bych zaplatil i bez toho odvozu starého? A lze, že by se starý sporák odvezl v jiný čas než ihned po přívozu nového? Děkuji za odpověď.

    A ke všemu musím uvést svou negativní zkušenost už i před svým prvním nákupem. Psal jsem vám předevčírem email s pár dotazy a doteď mi nebylo zodpovězeno. A negativní komentáře níže mně také moc důvěry nedodávají...

    Děkuji.

  • VH:

    Vážený zákazníku,

    Vámi reklamovaný výrobek byl odeslán do autorizovaného servisu Britex, ve kterém shledali vadu v baterii a vyměnili ji. Vyjádřením autorizovaného servisu jsme povinni se řídit. Pokud by nastala situace, kdy máte ze zákona nárok na odstoupení od kupní smlouvy, reklamace bude takto dořešena.

    Ing. Michal H Á N A
    reklamační referent

  • Nejhorsi pristup k zakaznikovi co sem v eshopu zazil, jakmile se zaplati zbozi tak v ten moment se stavate odpadem. O reklamaci se ani nebavim, poslal jsem telefon na ktery byla ihned nalepena folie po vybaleni z krabice,na displeji ani skrabanec, po reklamaci se mi telefon vratil doskrabany,jak displej,tak samotny ramecek telefonu,samozrejme bez folie (reklamace byla vymena baterie - takze bylo zrejme NUTNE sundavat ochrannou folii) . Na muj dotaz jak je toto mozne, se mi obchod doslova vysmal !!!! Reklamcni protokol ze servisu byl navic vyplnen chybne,nesedel napriklad spravny model telefonu uvedeny v protokolu. DOPORUCUJU precist si a brat vazne NEGATIVNI komentare na heurece zejmena k reklamacim,ja to bohuzel neudelal,stejnou zkusenost mam s televizi a jeji reklamaci,kterou jsem zde zakoupil !!!!! Posledni vec co je,tak na heurece u vadi u meho modelu ceska distribuce,telefon po zapnuti nabehl v polskem jazyce. NIKDY VICE TENTO ESHOP !!!!

  • Dnes mi přišel reklamační protokol, že vada byla uznána, nicméně řešena opět výměnou baterie.

    K tomu bych podotknul, že výměnou baterie byla řešena již v říjnu první reklamace této vady, ale zcela bezvýsledně - telefon se vybíjel stále stejně rychle (v leteckém režimu bez připojení k síti či datům a jakéhokoliv používání nevydrží ani 30 hodin).

    Navíc jak jsem uváděl v popisu závady, zkoušku vyměněné baterie provedl v lednu 2015 už autor. servis Britex a dle jeho měření je akumulátor v pořádku. Následně ale Britex odmítl zásah do hardware telefonu, protože jde o přístroj určený pro polský trh a odkázal mě s reklamací na prodejce.

    Jsem tedy velice zvědav, co opětovná výměna baterie - která dle měření Britexu byla beztak v pořádku - vyřeší. Lze se důvodně domnívat, že zhola nic, a jde jen o hru s trpělivostí zákazníka.

    Předesílám, že pokud se tatáž vada vyskytne potřetí, odstoupím od smlouvy a budu požadovat vrácení kupní ceny. Pak bude mít Levneelektro.cz příležitost dokázat, nakolik to s respektováním spotřebitelských práv myslí vážně...

  • VH:

    Vážený zákazníku,

    při případné reklamaci nemusíte mít absolutně žádné obavy. Pokud během zákonné záruční lhůty (24 měsíců) vykáže produkt funkční vadu, zašlete jej, na reklamační oddělení naší společnosti. Opravu v autorizovaném servisu samozřejmě zprostředkujeme my. Pokud by nebylo možné telefon opravit, vzniká Vám samozřejmě nárok na odstoupení od smlouvy. Vaše spotřebitelská práva tímto nejsou nikterak dotčena.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • to LevneELEKTRO.CZ:

    No oddělení péče o zákazníky LevneELEKTRO.CZ se tady samozřejmě snaží hasit, co se dá, ale jejich vysvětlení poněkud pokulhávají.

    Pokud výrobce Samsung rozděluje konkrétní emise výrobků pro konkrétní trhy, což je vázáno na jejich IMEI, pak samozřejmě LZE kontrolovat, zda Vám Váš dodavatel poskytuje přístroje určené pro český trh nebo jiný trh. Pokud prodáváte přístroje, které pro český trh výrobcem určeny nejsou, tak jde o šedý dovoz a nic jiného. Je zbytečné se vymlouvat.

    Pokud jde o to, že mám záruku 24 měsíců od Vás jako prodejce, tak to mě příliš neuklidňuje. Jak totiž sám uvádíte, při reklamaci bude záležet jen na ochotě servisního technika - z vlastní zkušenosti vím, že ta končí u jakéhokoliv složitějšího servisního zásahu.

    Nepředpokládám, že by reklamační oddělení LevneELEKTRO.CZ bylo schopno samo složitý servis a opravy elektroniky provádět, nutně bude proto spoléhat zase na autorizované servisy. No a pokud tyto servisy u přístrojů z šedého dovozu opravy provádět nechtějí, tak se ptám - JAKÉ JSOU ASI ŠANCE PRO MĚ JAKO ZÁKAZNÍKA NA ÚSPĚCH PŘI REKLAMACI???

    Jsem proto velmi zvědav, jak Vaše oddělení moji reklamaci posoudí. Samozřejmě to, jakou roli v konečném výsledku mohlo hrát, že servis odmítl opravu provést kvůli určení přístroje pro polský trh, se už pak nedozvím.

  • zákazník:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za odpověď, již jsem to dnes ráno řešil se svým kolegou panem Hánou. V tomto případě kontaktujte vedoucího reklamací pana Ludačku [email protected], náklady v této výši Vám samozřejmě proplatíme (po doložení prodejního dokladu), i když se takto reklamace standardně neřeší. Je to však vstřícný krok naší společnosti tak, aby reklamace byla vyřízena rychle a k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • levneELEKTRO.cz: Dnes 28. 1. 2015, 7:43:59

    Komu: Michal Hána
    Dobré ráno chci se jen ujistit - pokud vám pošlu fotku umělé součástky (upevňovací kryt rotačního kartáče) a na své náklady si objednáme jinou a pošleme Vám fakturu o koupi vy nám jí proplatíte,aby byla reklamace vyřízena rychle a k naší spokojenosti? Děkuji předem za odpověd

    Michal Hána ([email protected])

    Dnes 28. 1. 2015, 8:39:59


    Vážený zákazníku,



    reklamaci je nutné řešit dle pokynů z předešlých emailů, zasláním kompletního výrobku k servisu. Vámi navrhovaný postup není možné realizovat.



    Děkuji.



    S pozdravem



    Ing. Michal H Á N A

    reklamační referent

    ELEKTRA PV s. r. o.

    Asi tak a názor si udělajte každý sám...

  • VH:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi. Doplňkové příslušenství a prodloužená záruka nabíhá všem zákazníkům automaticky. Mnoho našich zákazníků má zájem o tuto prodlouženou záruku, kterou nabízíme v rozmezí 1, 2 a 3 roky. Pokud samozřejmě nemáte zájem ať už to o doplňkový prodej či záruku, není nic jednoduššího ji z nákupního košíku odstranit.

    Veškeré zboží prodávané naší firmou je určeno pro evropský trh a je na něj poskytována zákonná záruční doba 24. měsíců.

    S ohledem na množství dodavatelů nelze nikdy garantovat, z jaké konkrétní země zboží pochází.

    Z toho důvodu se nejedná o žádný „šedý dovoz“, neboť žijeme v Evropské unii a pro zboží prodávané v Evropě platí jednotné technické normy.

    Co se týče servisu, je možné tyto mobilní telefony servisovat i v autorizovaném servisním centru (kde konkrétně u značky Samsung) záleží na ochotě daného servisního technika, jinak samozřejmě plná záruka platí i u nás v našem reklamačním oddělení, kde je samozřejmě také standardní lhůta na vyřízení reklamace do 30ti dnů.

    U mobilních telefonů, u kterých nedokážeme garantovat přímo českou distribuci, vzhledem k množství dodavatelů, uvádímě neznámou distribuci. Viz link níže.

    https://mobilni-telefony.heureka.cz/samsung-i9195-galaxy-s4-mini/

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • sv:

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi. Omlouváme se za komplikace, které zde popisujete. Přesto bych Vás rád požádal o číslo Vaší objednávky. Abych mohl vše prověřit z jakého důvodu Vám po našem potvrzení lednice nepřišla, o jaký že problém se jednal ze skladu.

    Pokud jste se k nám nedovolal, z důvodu obsazení tel. linek, zameškali jsme od Vás tel. hovor a pevně věřím, že Vás naše operátorky kontaktovaly zpětně.

    Již jsem kontaktoval přepravní společnost PPL Sprint, aby se mi vyjádřili, jaký způsobem jsou vybaveni řidiči, kteří zavážejí těžké a velké spotřebiče zákazníkům. Není možné, aby řidič nebyl vybaven tak základní pomůckou, jako je rudlík.

    V případě zájmu dalšího nákupu mne kontaktujte e-mailem na [email protected], rád Vaši objednávku vyřídím přednostně s malou pozorností.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • S obchodem Elektra PV www.levneelektro.cz ani s komunikací jsem spokojena nebyla..

    -objednávka 19.1.2015 v 10h, platba gopay, skladem prý 2ks zboží
    -potrdili dodání lednice 21.1.
    -po 8 hodinách dovolání se (nezvedali tlf, linka nebyla obsazena..) sděleno, že gopay neakceptují jako hned zaplacenou a čeká se na připsání částky na účet :((

    ..paní byla opravdu nadšená, že ji zas někdo otravuje a monotóně odříkávala své fráze..nepustíc druhého ke slovu.. raději tedy jsem volila mail komunikaci..

    -20.1. info o vyskladnění zboží a předání přepravci
    -pak opět 21.1.že předáno přepravci..
    -po dotazu omluva, že maj problém ve skladu a že mě další paní ze skladu bude informovat..
    -paní ze skladu neodepsala ani následující den 22.1. asi ji neměli taky skladem :)
    -tak tedy 22.1. píšu že uvažuji o odstoupení od KS..

    -23.1. PPL Sprint přivezl 2metrovou lednici 86kg a neměl rudlík - HUSTÝ
    -paleťákem ji dovezli k výtahu a poté se s ní dřeli až do bytu.. NESKUTEČNÝ

    ..pokud bych byla sama, a odmítla tahat lednici, PPL by ji odvezlo zpět?? ..pro příště si raději koupím i ten rudlík!! :D

  • Také musím přidat svou negativní zkušenost.

    - zboží nebylo skladem, jak bylo uvedeno
    - zboží došlo po více než 10 dnech od objednání
    - dodané zboží bylo poškozené
    - peníze nevrátili do 14-dnů, jak stálo v obchodních podmínkách

    Dne 28.12. jsem objednal lednici Zanussi ZRT 18100 WA, která byla skladem.
    Proto jsem prvně byl trochu na rozpacích, když mi 5.1. volali z levneELEKTRO, že se dodání zboží zdrží, protože jejich dodavatel po Vánocích nestíhá. Dobře, to by se dalo ještě akceptovat.

    Lednice dorazila 12.1. na pobočku v Brně, kde jsem ji převzal. Bohužel lednice měla na dveřích promáčklinu, proto jsem se ji po dohodě s reklamačním oddělením rozhodl vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Následující den (13.1.) jsem zboží odvezl zpáky na pobočku, kde odě mě pracovník levneELEKTRO zboží převzal a vystavil formulář k odstoupení od smlouvy. Další postup měl být takový, že mě bude kontaktovat reklamační oddělení a do 14-ti dnů mi vrátí peníze na účet.

    Týden pryč a nikdo nevolal, tak jsem jim zavolal sám. Bohužel o lednici ještě nic nevěděli, a že mi zavolají.
    A jelikož opět nikdo nevolal, dnes, tj. 27.1., jsem jim opět zavolal. Bylo mi řečeno, že už to bylo předáno účetní, která vystavila dobropis a brzy mi peníze pošlou. To je hezké zjištění v poslední den lhůty pro vrácení peněz. Upozornil jsem slečnu na telefonu, že nejsem spokojený, protože mi nevrátili peníze do 14-ti dnů, tak jak to stálo v obchodních podmínkách. Paní v telefonu mi odpověděla, že cituji "nechápe, co po ní jako chci." Co takhle elementární omluvu.

    I když na faktu, že jsem v novém bytě přes MĚSÍC!!! bez lednice, nemůžu udělat ani pořádný nákup a nemůžu si koupit lednici jinou, protože peníze stále nemám na účtu, se nic nezmění. Tyto komplikace mi už asi nikdo nevykompenzuje.

    Asi platí "CO JE LEVNÉ, NENÍ DOBRÉ". Po mých zkušenostech nemůžu nákup v tomto eshopu doporučit

  • Tru:

    Vážený pane Micku,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi. Doplňkové příslušenství a prodloužená záruka nabíhá všem zákazníkům automaticky. Mnoho našich zákazníků má zájem o tuto prodlouženou záruku, kterou nabízíme v rozmezí 1, 2 a 3 roky. Pokud samozřejmě nemáte zájem ať už to o doplňkový prodej či záruku, není nic jednoduššího ji z nákupního košíku odstranit. Pokud se stane, že objednávku odešlete a poté si toho všimnete. Rádi Vám objednávku po telefonické komunikaci upravíme ručně.

    V případě zájmu dalšího nákupu přes náš e-shop mne prosím kontaktujte e-mailem [email protected], rád Vaši objednávku vyřídím k Vaší spokojeností s malou pozorností.

    S pozdravem

    Nermín Ugljanin
    oddělení péče o zákazníky

  • Ačkoliv jsem na levneelektro.cz provedl v minulosti několik nákupů, které proběhly v pořádku, musím připojit své negativní hodnocení. Jednak potvrzuji, že tento eshop v rámci extrémně agresivní prodejní politiky nevyžádaně přidává položky do nákupního košíku, jako jsou příslušenství a prodloužená záruka = taktika hodná podomního prodejce a palec dolů.

    ALE HLAVNĚ jsem zde koupil mobilní telefon Samsung Galaxy S4 mini, který byl vadný (za což samozřejmě prodejce asi nemůže), a když jsem jej reklamoval v autorizovaném servise, tak ten ODMÍTL provést jakýkoliv složitější servisní zásah s tím, že se jedná o výrobek určený pro polský trh a u těch provádějí jen omezenou mezinárodní záruku.

    Takže POZOR - levneelektro.cz šmelí ŠEDÝ DOVOZ, ale zákazníky na to neupozorní, na jejich webu tuto informaci nenajdete!!! Pokud se Vám zboží od nich pokazí, tak můžete zapomenout na autorizovaný servis a jste odkázáni na jejich reklamační oddělení.

    BTW níže uváděná informace, že nabízejí jen výrobky pro "evropský trh" je nicneříkající blábol. Evropský trh zahrnuje samozřejmě i ten český, tj. českou distribuci, pokud jde ale o výrobek pro jinou než českou distribuci, tedy jiný evropský stát, tak se vám servisy vysmějí.

    Za mě proto na základě této zkušenosti velké NE a už NIKDY VÍCE!!!

  • Dobry den,
    musim pridat sve rozhorceni s eshopem levneelektro.cz
    Chtel jsem si objednat 3 veci, jeste behem objednani mi samo od sebe v nakupnim kosiku pribyl cistic sklokeramickych desek za 240kc, musel jsem se tedy vratit o nekolik kroku zpet abych jej zrusil a nasledne vse vyplnovat znova. Bohuzel jsem si pak myslel ze je vse v poradku a objednavku jsem odeslal, nicmene pote si vsimnu ze mi nesedi castky, soucet mnou objednanych zbozi je o 399kc nizsi nez mam fakturovanou castku... az v potvrzovacim emailu najednou koukam,ze mam nauctovanou prodlouzenou zaruku za 399kc, kterou jsem si ovsem samozrejme nevybral, nechtel... Rozhodl jsem se tedy objednavku zrusit, ale ejhle, NIKDE neni zadna moznost objednavku zrusit, rozhodl jsem se telefonicky dovolat,ale ejhle, pouze hraje melodie a nikdo telefon nezveda, jen upozorneni ze hovor muze byt nahravan, rozhodl jsem se tedy obepsat jejich maily,ale bez odpovedi... S takovym neserioznim chovanim jsem se jeste nesetkal, jak si vubec nekdo muze dovolit mi automaticky davat mnou nechtene veci do kosiku a jeste je ani nezobrazovat na webovem souctu? Za me rozhodne palec dolu a uz me nikdo neuvidi v tomto obchode cokoliv objednavat.

    S pozdravem

    David Miček