Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo poškozené - nepoužitelné

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, jedna z mála nevýhod rozesílání zboží je, že může přijít poškozené ano může se stát. Jinak nákup na internetu má spíše mnoho výhod. Duroplastové sedátko odjíždělo okamžitě nové. Tato negativní recenze je vzhedem k našemu rychlému uznání a poslání nového kusu neadekvátní. Mejte hezký zbytek dne - reklamace Štursová H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu zboží nedoruceno

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Za pozdější doručení se velice omlouváme, zde se nám bohužel sešlo více faktorů které ovlivnily doručení zásilky v pozdějším termínu. Standartně se nestává. Děkujeme za pochopení. Zásilka je aktuálně připravena k výdeji .WELLMALL - reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dobrá komunikace

    Doporučuji kurz zbožíznalství, lépe pak vyškolit businessmany s vlastnoruční montáží.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den pane Sehnale, děkuji za podklady k doplnění informací. Samozřejmě se tím budu zabývat i tým servisních techniků. Celý Váš podnět k zlepšení vyhodnotíme. Děkujeme a přejeme hezký den. Jsme rádi, za vyplněný dotazník. Štursová - reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží bylo na skladě, ale nemohli doručit, bylo prý rozbité
    • dobrá komunikace

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den s touto situací jsme bohužel nemohli více udělat. Zboží našeho obchodního partnera bylo na skladě poškozeno, ano poslední kus. Informace byla sdělena obratem. Peníze na zpět odeslány okamžitě jak bylo poškození zjištěno. Za komplikace se moc omlouváme. Děkuji za pochopení situace. Štursová - reklamace WELLMALL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, omlouváme se kout byl vyprodán a nové naskladnění není naplánováno. Typ koutů ALFA byl nahrazen inovovanou novou řadou AVER . Jakmile se objednávka připsala kolegyně z administrace se s vámi pokoušela spojit telefonicky, bezúspěšně bohužel. Tato objednávka tak opravdu nemohla být realizována. Kolegyně dostala pokyn k aktualizování nabídky nové řady AVER. Děkujeme moc za pochopení. Štursová - reklamace - WELLMALL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÁ !!
    • Nic o objednávce nevím, byť jsemji zaplatil, tak nevím jestli vůbec a kdy mě dojde, hlavně že už po několikáté se ptáte jak jsem spokojen, to z odpuštěním nasere !!

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, moc se omlouváme, ale řádně jsme všechny zákazníky informovali o našem pracovním výpadku přes svátky. Heureka automaticky posílá dotazník, bez ohledu na to zda jsme přítomni nebo ne. Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem LK.

    DOPLNĚNÍ : OBJEDNÁVKA ODJELA IHNED PRVNÍ PRACOVNÍ DEN, KTERÝ JSME BYLI V ROCE 2023. O NEPŘÍTOMNOSTI OD 20/12 2022 - 2/1 2023 BYLY ZÁKAZNÍCI INFORMOVÁNI. ŠTURSOVÁ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kvalita zboží

    Ke zboží (sprchovému koutu) byl dodán návod, díky kterému nelze řádně sprchový kout složit. Nejhorší bylo ale to, že když jsem zvedal skleněné dveře, tak tyto mi sami v ruce praskly. Rozbité sklo mi pořezalo ruce. Se sklem jsem nikde nebouchl ani o nic nezavadil. Bláhově jsem si myslel, že věc bude vyřízena v rámci reklamace. Reklamace sice byla vyřízena rychle, v rámci několika hodin, ale s negativním výsledkem.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den pane Bulušku, ráda bych se vyjádřila k reklamaci pro ostatní zákazníky.Bezpečnostní sklo je velmi odolné na plochu - při montáži je třeba dávat pozor na hrany, kde je sklo náchylné. V telefonu jsem přihlédla na situaci - spěchal jste velmi, reklamace byla přijata 28/11 2022 - ukončena 28/11 2022 - díl odeslán 29/11 2022 a doručení 30/11 2022. Vyšla jsem Vám vstříc slevou 35% na odkup nového dílu - na mechanické poškození při montáži se totiž nebere zřetel - já ho vzala, díl jsem odeslala do 24 hodin - tato recenze je dle mého osobního názoru nefér a neoprávněná. Přeji poklidný adventní čas a jsem s pozdravem Štursová Hana

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží nefunguje - voda teče proudem pod těsněním i mezi panty, rovnou na zem vedle vany :-(

    Reakce obchodu Levná koupelna

    DOBRÝ DEN PANE KŘIVÁNKU, MRZÍ MNE, ŽE JSTE NÁM NEDAL ŠANCI S VÁMI VYŘEŠIT REKLAMACI A IHNED JSTE DAL ŠPATNOU RECENZI, BOHUŽEL .... MÁTE-LI STÁLE POKLAD PRO REKLAMACI, RÁDA JI S VÁMI VYŘEŠÍM K VAŠÍ SPOKOJENOSTI. ŠTURSOVÁ H. - 725 551 863 - REKLAMACE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo zabalené a až po rozbalení jsem se začal divit. Zabalené jiném obalu a taky trochu jiné zboží.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, ano je možné, že vám sedátko došlo v jiné větší krabici. Tyto křehké produkty, přebalujeme z důvodu zamezení poškození během dopravy. Produkt je ale přesně ten, který jste si objednal. Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem, váš tým LK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    přišlo mi něco jiného, než jsem si objednal... nechápu jak si někdo může splést sprchovou hlavici s bidetovou sprškou... jsou to diletanti a nemají tam, co dělat.. jsem zklamaný

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, ještě jednou se omlouváme, jsme jen lidi a občas se může stát chyba, nicméně jsme to po telefonu vše vyřešili, tak snad je vše již v nejlepším pořádku. Přejeme krásný den a jsme s pozdravem, váš tým LK.

  • Nedoporučuje obchod

    Součástí sprchového koutu byl i sifon, který vůbec nepatřil k vaničce, měl menší průměr. Takže jsme museli koupit za 500 Kč nový, jinak by se nedal použít.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, díváme se na objednávku a moc se omlouváme, došlo k chybě na našich stránkách, již jsme opravili. Pokud by jste chtěli sifon vrátit i s poměrnou částí peněž, napište prosím na [email protected] a postaráme se o to. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den, tým LK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Z důvodu nekalé praktiky tentokrát nedoporučuji. Objednal jsem baterii Caleb Well, místo toho však přišla polská Mexen. Pod označením Caleb Well se totiž žádná nevyrábí, takže budu vracet.
    Minule jsem na dobírku platil kartou, leč nyní požadovali hotově. Nemohu se tedy ubránit dojmu, že tato společnost upadá.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    JAK PÍŠETE, JEDNÁ SE POUZE O VÁŠ DOJEM, SPOLEČNOST NEUPADÁ , NAOPAK .... BATERIE KTEROU JSTE SI OBJEDNAL BYLA PŘESNĚ TA, KTEROU JSTE SI NA INTERNETU OBJEDNAL, VÝROBNÍ NÁZEV SE OD PRODEJNÍHO MŮŽE LIŠIT. SPÍŠE VIDÍME PROBLÉM VE VÝBĚRU BATERIE. VRATKA DOŘEŠENA OBRATEM.
    FORMA ÚHRADY JE VŽDY A POUZE NA ZÁKAZNÍKOVI OPRAVDU NEDIKTUJEME, JAKÝM ZPŮSOBEM SE MÁ OBJEDNÁVKA HRADIT, SNAD JSEM OBJASNILA PRO DALŠÍ ZÁKAZNÍKY. MEJTE SE HEZKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je fakturované na jedné faktuře. Umyvadlo a baterie. V krabici bylo pouze umyvadlo.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    DOBRÝ DEN,PANÍ ADÉLO,
    ZA KOMPLIKOVANĚJŠÍ PRŮBĚH OBJEDNÁVKY SE VELICE OMLOUVÁM, CHYBA NASTALA PŘI ODESLÁNÍ ZÁSILKY - BOHUŽEL BATERIE NEBYLA OMYLEM SKLADNÍKEM DO OBJEDNÁVKY PŘIŘAZENA, BYLA ODESLÁNA DODATEČNĚ.
    DĚKUJI ZA POCHOPENÍ A TRPĚLIVOST.
    MĚJTE SE HEZKY A JSEM S POZDRAVEM
    HANA ŠTURSOVÁ - REKLAMACE

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dveře jsou rozbité.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, chci se zeptat co se stalo? Zda to bylo při dopravě? Tým LK.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Podle vyobrazení sprchové zástěny Well FUNY 90 Frost W61280 Sprchová zástěna čtvrtkruhová mají být pojezdová kolečka vyhotovená ve chromovém provedení . Součástí balení je jiný tyt pojezdových koleček ,v provedení šedém plastu . V rámu v leštěném hliníku to vypadá velmi odpudivě . Na mou reklamaci nereagují , ignorují ji . Komunikace s obchodem spočívá pouze v potvrzení objednávky .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno jiné zboží,neuplné .

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, pane Melmuko,reklamace žádná nedorazila, i když jsem Vám po telefonu řekla přesný postup a byla jsem ochotná reklamaci s Vámi obratem vyřešit, nakoupil jste na internetu, požadovala jsem po Vás jednu jedinou fotečku k založení reklamace - nepřišla. Objasnil jste tím, že s technikou neumíte pracovat. Požádala jsem vás o součinnost, nedošlo k ní a ihned taková negativní recenze:-(

    Problém : Zákazník reklamoval chybějící panty u WC sedátka A6551/A3551 - panty mají být součástí - vyjádření výrobce.
    Pokud tomu tak není, zákazník je buď stratil nebo nebyly v balení a řeší se to jako reklamace.

    REKLAMACE NEBYLA ŘÁDNĚ PODÁNA.

    Děkuji za pochopení a zda mohu pomoci s reklamací jsem k dispozici

    Hana Štursová - reklamace WM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dne 13.9 2021 email, že zboží DELTA 80 Clear Well Sprchové dveře zalamovací, bylo odesláno.
    Dne 15.9.2021 dorazilo zboží, obal neporušen. Po rozbalení zjištěno poškození umělohmotného držáku pantu, ihned vyfoceno a poslán email na reklamační oddělení, na telefonu jen záznamník.
    Dne 16.9.2021 opět záznamník, ale ozvali se mi, že do oběda vše vyřeší. Nic se nedělo. 20.9.2021
    opět záznamník, když se mi paní ozvala vymlouvala se na nemocné dítě a vybitý telefon.

    Následně jsem dostal email:
    Dobrý den,
    Vaše reklamace byla přijmuta.
    Evidenční číslo reklamace : 21RZ00199

    PŘEDALA JSEM NA SEVIS OHLEDNĚ VYZJIŠTĚNÍ NÁHRADNÍHO DÍLU - NEBO VÝMĚNY, BUDU VÁS INFORMOVAT, ZA TO, ŽE JSEM NEREAGOVALA SE MOC OMLOUVÁM, CHÁPU VAŠI ROZMRZELOST,V PÁTEK JSEM ZŮSTALA NEČEKANĚ DOMA SE SYNEM,A V PONDĚLÍ RÁNO - DNES JSEM MĚLA HNED PO RÁNU S PANEM MAJITELEM PORADU-TAK SE TO VŠECHNO MALINKO SEŠLO A TELEFON BYL OD PÁTKA VYBITÝ...DĚKUJI MOC ZA POCHOPENÍ - JAKMILE SE DOMLUVÍM S TECHNIKEM DÁME SI VĚDĚT.

    Omlouváme se za vzniklé potíže.
    S pozdravem a přáním pěkného dne


    Hana Štursová


    4.10.2021 jsem odeslal email jak pokročila reklamace, opět žádná reakce.
    14.10.2021 na reklamačním telefonu už není ani hlasová schránka. Nakonec jsem se dovolal
    na službu pro zákazníky, paní mi sdělila, že na reklamaci nikdo do pondělí nebude, když jsem zmínil 30 denní lhůtu a ČOI, tak byla reklamace vyřízena během 10 minut odesláním nového
    zboží.
    18.10.2021 dorazilo zboží konečně v pořádku.

    Jinak jejich bombastické slevy jsou stejné jako ceny na MALLu kde je doprava zdarma

    Reakce obchodu Levná koupelna

    DOBRÝ DEN, BEZ ZBYTEČNÝCH OKOLKŮ SE OMLOUVÁM ZA POSTUP ŘEŠENÍ PŘI TÉTO REKLAMACE - JAK SITUACI DOŠLO JSEM SE SNAŽILA OBJASNIT. REKLAMACE JE JIŽ VYŘÍZENA A UKONČENA V TERMÍNU, LHŮTY 30 DNÍ OD PODÁNÍ.

    HANA ŠTURSOVÁ - LEVNÁ KOUPELNA

  • Nedoporučuje obchod

    Nesplněný termín dodání

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den, to nás moc mrzí. Tým LK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka dorazila poměrně pozdě, a nebyla kompletní! Chybí dveře ke sprchovému koutu!!

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Vaše objednávka byla rozdělena z důvodu dvou expedičních skladů a bohužel se nám ji nepodařilo sjednotit v jeden den.

    Děkujeme za pochopení a komplikace nás mrzí

    Tým LK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruji doruceni do 24 hodin.
    • 15.7. jsem objednal. Do dneska 22.7. mi zbozi nebylo doruceno, prestoze jsem obdrzel jiz 3 zpravy: Dnes vam dorucime zasilku. 3 dny po sobe, kazdy den jednu. Zbozi zatim nemam.

    Reakce obchodu Levná koupelna

    Dobrý den,

    zásilka se zdržela z důvodu poškození spediční firmou a čekali jsme na naskladnění nového zboží.

    Omlouváme se za komplikace

    Tým Levná Koupelna