Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobre ceny i vcas doručeno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše dorazilo v pořádku. Rychle.

  • 20 %

    Komunikace ze strany obchodu je příšerná. Vlastně jedna z nejhorších, s jakou jsem kdy měla zkušenost. Bohužel jsem udělala tu chybu, že jsem si zboží u nich objednala dřív, než jsem se podívala na recenze. Doporučuji se obrátit na jiné internetové obchody.

  • 10 %

    • nekalé obchodní praktiky

    Dne 14. 3. 2024 jsem zakoupila 2 ks produktu BEBA EXPERTpro FM 85 200g za částku 1239 Kč/kus. Produkt se zobrazoval jako skladem. Již v průběhu dne 16. 3. 2024 jsem si všimla, že došlo u uvedeného produktu na eshopu k navýšení ceny na 1331 Kč/kus. Dne 18. 3. 2024 mi přišel z eshopu email: "Moc se omlouvám, ale již jsme doprodali BEBA EXPERT PRO FM 85 200G a momentálně je ve výrobním výpadku. Snažili jsme se ho objednat, ale bez úspěchu. Moc mě to mrzí, ale z tohoto důvodu musím Vaši objednávku stornovat a samozřejmě peníze vrátíme na Váš účet.". Produkt se ale nadále zobrazuje jako skladem a k žádnému tvrzenému výrobnímu výpadku nedošlo. Eshop zřejmě nechce prodat produkt za nižší cenu a proto objednávku stornoval.

  • 10 %

    • Na některé položky zajímavé ceny.
    • Doručení bída.
    • Komunikace bída.
    • Balení zásilky bída.
    • "Skladem" zde znamená "odeslání kupujícímu do 72 hodin". Tj. tři dny.
    • Tohle je perla: "je-li zboží skladem, okamžite jej vyexpedujeme. Zásilky budou odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě 72 hodin od přijetí objednávky."
    • Šlendrián na straně obchodu i dopravce co se komunikace stavu i spárování (objednávka x zásilka) týče.
    • Kontaktní údaje zadáváte před výběrem dopravy / dopravného.
    • Automaticky je zaškrtnuto "Zasílat reklamní materiály na email"
    • Neumí Zásilkovnu, jen a pouze DPD a ČP.
    • SMS přijde jen od DPD, bez identifikace odesílatele, či čísla objednávky.
    • Slabé webovky.

    Krabice křehká a rozdrbaná - šlo by i něco vytáhnout z krabice. Šla by vycpat více nebo zvolit menší, aby nebylo potřeba vycpávat.

    "Skladem" zde znamená "odeslání kupujícímu do 72 hodin". Tj. tři dny. Achjo.

    - 7.2. večer objednáno + zaplaceno
    - do 13.2. žádné info, tedy se připomínám emailem - dotaz na stav
    - 14.2. odpověď, že dotaz předán na sklad,
    - 15.2. email, že obj byla expedována !bez další identifikace! = Dle č. obj nic dalšího nedohledám.
    - 15.2. odpoledne email od DPD "Váš balík je připraven v DPD boxu". Jen s DPD identifikací = nevím, zdali jde o balík od lékárny .... Dle zpráv od DPD dostali k přepravě už 14.2. . Od lékárny info až 15.2. po vyžádání.
    - !!!15.2. od DPD email, že mám ani ne 2 dny na vyzvednutí. Takže namísto 2 dnů čekám více jak 7 dní bez jakéhokoliv infa, jak to tedy bude, a pak mám ani ne 2 dny na vyzvednutí? Bez jasné identifikace, o jaký balík vlastně jde? Šlendrián na straně obchodu i dopravce.

    Předně ani v emailu nelze spárovat, protože odesílatelem není lékárna Pohoda, ale Mamed s.r.o.

    SMS přijde jen od DPD, bez identifikace odesílatele, či čísla objednávky.

    Do webovek by šlo zainvestovat.
    Potřebovali by automatizaci procesů jak sůl.

  • 50 %

    • Cena zboží
    • Neseriózní (až arogantní) jednání při řešení problému s fakturou
    • Delší doba dodaní
  • 10 %

    • Kdysi solidní lékárna se zbožím za nízkou cenu
    • Mizerná komunikace
    • Dlouhé čekání na vyřízení objednávky
    • Neseriózní jednání
    • Inzerce zboží "skladem", i když není ani skladem, ani u dodavatele
    • Doprava zdarma až při nákupu nad 3000 Kč

    Této lékárně se, pokud možno, vyhněte! Vytvořil jsem objednávku na léky a potrav. doplňky za více než 3000 Kč, takže s dopravou zdarma. Po týdnu mi v noci přišel e-mail, že není Milgamma N - ani u nich, ani u dodavatele, takže jestli si přeji zaslat alespoň zbývající zboží. Odsouhlasil jsem, bohužel si napočítali cenu za dopravu. Milgammu jsem musel objednat jinde, kde jsem samozřejmě za dopravu zaplatit musel. Takže jsem u dvou lékáren zaplatil za dopravu dvakrát. Seriózní obchod, pokud inzeruje zboží, které nemůže dodat, nechá dopravu zdarma, i když cena objednávky byla ponížena. Příště při podobném problému celou objednávku nechám stornovat, ale už v jiných obchodech, protože zde si už neobjednám ani "N".

  • 10 %

    • ceny
    • komunikace
    • zboží po 15 dnech stále nemám (platba kartou )

    Nedoporučuji! Zboží jsem objednala před 15 dny a dodnes jej nemám.

  • 80 %

    • Zboží dorazilo po 5 dnech.
    • Vše ok
  • 20 %

    • Žádná
    • Dne 13.1.objednáno, zaslán 3x email, žádná komunikace, telefon neberou
    • Žádala jsem o storno objednávky a zaslání peněz zpět. Žádná komunikace,ani peníze ani zboží.

    Nedoporučuji,žádná komunikace a zřejmě jsem přišla o 1000 Kč.

  • 10 %

    • levné zboží
    • žádná komunikace

    čekám 11 dní na objednávku. , telefon mi vzali jednou, . Opakované volání a nikdo nebere.Nyní telefon vypnutý,ale konečně mi od 31.12.202 vrátili peníze za stornovanou objednávku,kde jsem musela zaslat potvrzení od banky,že jsem to skutečně zaplatila kartou,přitom mi přišlo potvrzení od nich o zaplacení.Už nikdy více.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • vše proběhlo rychle a bezproblémově, doporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny
    • dobrý výber
    • zdĺhavé jednanie

    prezentovaný výrobky na sklade neboli v danom počte ,
    zdĺhavé jednanie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nulová komunikace při problému s reklamací

    Reklamace : žádné informace o navrácení dodaného neúplného zboží. Na jakou adresu, jméno, přes kterého dopravce, kdo bude platit vrácení, jak proběhne reklamace. Neposkytnou žádné informace ani telefonicky. Nemám ani manikúru ani peníze. Stále čekám na nějaké vyjádření, email, sms...co bude dál s reklamací.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání, zboží dorazilo v pořádku

    velmi přijatelné ceny

  • 20.11. Jsem udělal objednávku a do dnes 9.12. mi objednávka nebyl doručena. Posláno přes DPD - komunikace vázne - slíbili nápravu a odezva žádná. Obchod mi sdělil, že objednávku odeslali a tím to mají vlastně vyřešeno :-(.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží doručeno včas, v perfektním stavu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nízké ceny, rychle dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé, levné....

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Ceny
    • Platby při vyzvednutí zboží pouze v hotovosti :-(