Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nulová komunikace při problému s reklamací
Reklamace : žádné informace o navrácení dodaného neúplného zboží. Na jakou adresu, jméno, přes kterého dopravce, kdo bude platit vrácení, jak proběhne reklamace. Neposkytnou žádné informace ani telefonicky. Nemám ani manikúru ani peníze. Stále čekám na nějaké vyjádření, email, sms...co bude dál s reklamací.
-
- Devět dní žádné informace o stavu objednávky a samozřejmě zboží nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
- komunikace hrozná a zboží není skladem opoti netu
-
Nedoporučuje obchod
- cena
- dlouhá doba dodání, komunikace...celkové zpracování objednávky..chvilku jsem s bála, ze jsem nalítla podvodníkum.
-
Nedoporučuje obchod
- Ani po více jak 14ti dnech nevypadá, že by měla má objednávka v nejbližší době dorazit.
- Ačkoliv vše co jsem objednávala bylo skladem, až po několika mailech s urgováním, co je s mou objednávkou mi bylo řečeno, že některé věci z mé objednávky skladem nemají.
- Strašná komunikace.
Ačkoliv ceny a výběr zboží mají dobré, je to úplně k ničemu, protože zboží ani nedostanete.
-
Nedoporučuje obchod
- Nulová komunikace, absolutně nic. Po objednání žádný potvrzovací email až za 4 dny přišla objednávka. Nevíte jestli máte nebo nemáte objednáno
Bez komunikace ze strany obchodu
-
Doporučuje obchod
- cena
- málo informací o stavu zásilky
-
Nedoporučuje obchod
- Naprosto žalostná komunikace obchodu
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- ceny
- špatná komunikace, resp. nekomunikace
- dlouhá doba dodání
- nevhodné zabalení
-
Doporučuje obchod
- Velký výběr
- Super cena
- Dlouhá doba doručení (objednáno v pátek v poledne, doručeno ve čtvrtek)
- Nedostatečná komunikace ze strany obchodu
-
Doporučuje obchod
- výhodné ceny
- slabá komunikace oproti konkurenci, expedice 3 dny po objednání