Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku a bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přijatelné ceny.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    naprostá spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • nic
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Jeden výrobek neměli, volala jsem pro ověření, velice ochotná obsluha vyjmula toto zboží z objednávky a bleskově odeslala .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • Velice výhodné ceny produktů!

    Lékárnu Pohoda mohu určitě doporučit.
    Je to spolehlivý obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé dodání,vše proběhlo dle očekávání.Obchod doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání, cena
    • Žádná
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • vždy najdu co potřebuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobre ceny i vcas doručeno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše dorazilo v pořádku. Rychle.

  • 20 %

    Komunikace ze strany obchodu je příšerná. Vlastně jedna z nejhorších, s jakou jsem kdy měla zkušenost. Bohužel jsem udělala tu chybu, že jsem si zboží u nich objednala dřív, než jsem se podívala na recenze. Doporučuji se obrátit na jiné internetové obchody.

  • 10 %

    • nekalé obchodní praktiky

    Dne 14. 3. 2024 jsem zakoupila 2 ks produktu BEBA EXPERTpro FM 85 200g za částku 1239 Kč/kus. Produkt se zobrazoval jako skladem. Již v průběhu dne 16. 3. 2024 jsem si všimla, že došlo u uvedeného produktu na eshopu k navýšení ceny na 1331 Kč/kus. Dne 18. 3. 2024 mi přišel z eshopu email: "Moc se omlouvám, ale již jsme doprodali BEBA EXPERT PRO FM 85 200G a momentálně je ve výrobním výpadku. Snažili jsme se ho objednat, ale bez úspěchu. Moc mě to mrzí, ale z tohoto důvodu musím Vaši objednávku stornovat a samozřejmě peníze vrátíme na Váš účet.". Produkt se ale nadále zobrazuje jako skladem a k žádnému tvrzenému výrobnímu výpadku nedošlo. Eshop zřejmě nechce prodat produkt za nižší cenu a proto objednávku stornoval.

  • 10 %

    • Na některé položky zajímavé ceny.
    • Doručení bída.
    • Komunikace bída.
    • Balení zásilky bída.
    • "Skladem" zde znamená "odeslání kupujícímu do 72 hodin". Tj. tři dny.
    • Tohle je perla: "je-li zboží skladem, okamžite jej vyexpedujeme. Zásilky budou odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě 72 hodin od přijetí objednávky."
    • Šlendrián na straně obchodu i dopravce co se komunikace stavu i spárování (objednávka x zásilka) týče.
    • Kontaktní údaje zadáváte před výběrem dopravy / dopravného.
    • Automaticky je zaškrtnuto "Zasílat reklamní materiály na email"
    • Neumí Zásilkovnu, jen a pouze DPD a ČP.
    • SMS přijde jen od DPD, bez identifikace odesílatele, či čísla objednávky.
    • Slabé webovky.

    Krabice křehká a rozdrbaná - šlo by i něco vytáhnout z krabice. Šla by vycpat více nebo zvolit menší, aby nebylo potřeba vycpávat.

    "Skladem" zde znamená "odeslání kupujícímu do 72 hodin". Tj. tři dny. Achjo.

    - 7.2. večer objednáno + zaplaceno
    - do 13.2. žádné info, tedy se připomínám emailem - dotaz na stav
    - 14.2. odpověď, že dotaz předán na sklad,
    - 15.2. email, že obj byla expedována !bez další identifikace! = Dle č. obj nic dalšího nedohledám.
    - 15.2. odpoledne email od DPD "Váš balík je připraven v DPD boxu". Jen s DPD identifikací = nevím, zdali jde o balík od lékárny .... Dle zpráv od DPD dostali k přepravě už 14.2. . Od lékárny info až 15.2. po vyžádání.
    - !!!15.2. od DPD email, že mám ani ne 2 dny na vyzvednutí. Takže namísto 2 dnů čekám více jak 7 dní bez jakéhokoliv infa, jak to tedy bude, a pak mám ani ne 2 dny na vyzvednutí? Bez jasné identifikace, o jaký balík vlastně jde? Šlendrián na straně obchodu i dopravce.

    Předně ani v emailu nelze spárovat, protože odesílatelem není lékárna Pohoda, ale Mamed s.r.o.

    SMS přijde jen od DPD, bez identifikace odesílatele, či čísla objednávky.

    Do webovek by šlo zainvestovat.
    Potřebovali by automatizaci procesů jak sůl.

  • 50 %

    • Cena zboží
    • Neseriózní (až arogantní) jednání při řešení problému s fakturou
    • Delší doba dodaní
  • 10 %

    • Kdysi solidní lékárna se zbožím za nízkou cenu
    • Mizerná komunikace
    • Dlouhé čekání na vyřízení objednávky
    • Neseriózní jednání
    • Inzerce zboží "skladem", i když není ani skladem, ani u dodavatele
    • Doprava zdarma až při nákupu nad 3000 Kč

    Této lékárně se, pokud možno, vyhněte! Vytvořil jsem objednávku na léky a potrav. doplňky za více než 3000 Kč, takže s dopravou zdarma. Po týdnu mi v noci přišel e-mail, že není Milgamma N - ani u nich, ani u dodavatele, takže jestli si přeji zaslat alespoň zbývající zboží. Odsouhlasil jsem, bohužel si napočítali cenu za dopravu. Milgammu jsem musel objednat jinde, kde jsem samozřejmě za dopravu zaplatit musel. Takže jsem u dvou lékáren zaplatil za dopravu dvakrát. Seriózní obchod, pokud inzeruje zboží, které nemůže dodat, nechá dopravu zdarma, i když cena objednávky byla ponížena. Příště při podobném problému celou objednávku nechám stornovat, ale už v jiných obchodech, protože zde si už neobjednám ani "N".

  • 10 %

    • ceny
    • komunikace
    • zboží po 15 dnech stále nemám (platba kartou )

    Nedoporučuji! Zboží jsem objednala před 15 dny a dodnes jej nemám.

  • 80 %

    • Zboží dorazilo po 5 dnech.
    • Vše ok