Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost
- Žádné informace ohledně programování produktu , velmi specifický postup programování přes program , který není možné stáhnout od výrobce .
- Po komunikaci s prodejcem žádná fundovaná odpověď jen na soubory V příloze nulové hodnoty, to je výkres , schéma a popis produktu v čínštině a suché angličtině kde zmínka o programu na úpravu zařízení, který vsak není možné stáhnout .
- Lhostejnost prodejce jakkoliv problém vyřešit , pro mě poslední věc co jsem u nich koupil .
- Jen další překupník Aliexpressu s 100% a víc přirážkou .
Pro mě obchod skončil , raději produkt zakoupím na čínském eshopu kde jsem neměl ještě žádný problém .
-
Nedoporučuje obchod
- Nepoužitelné
-
Nedoporučuje obchod
Po objednávce zboží se nic nedělo, po emailové urgenci začli teprve objednávku vyřizovat. Obchod nedoporučuji pokud zboží potřebujete hned.
-
Nedoporučuje obchod
- komunikace obchodu je na úrovni mentálně zaostalého alkoholika
komunikace obchodu je na úrovni purberťaka, mentálně zaostalého alkoholika. Prodejce je zcela nedůvěryhodný.
Prodejce nevystavuje zálohové faktury. -
Nedoporučuje obchod
Za málo peněz málo muziky.
-
Nedoporučuje obchod
- velmi rychlé dodání
nedostatečný popis výrobku. Např. tyto baterie mohou mít 4-5 různýc konktorů lišících se desetinami milimetrů. Nebylo uvedeno jaký konektor má tato batere (0,5 nebo 1,25 nebo 1,50 atd.) Takže pro mne nebyla použitelná.
-
Nedoporučuje obchod
- Velká neochota a arogance při pokusu o reklamaci
Objednal jsem asi páté čidlo teploty. Na jednom z 2 kusů chyběla krycí bužírka, všech 5 předešlých ji mělo a i na obrázku je samozřejmě součástí, takže de facto vadný kus. Slušně jsem napsal, že jsem obdržel čidlo bez krytí a co s tím? Odpověď, že je to tak v pořádku a že si tam můžu dát bužírku. Píšu, že bužírku nemám a pro mé použití to bez ní nejde, jestli to můžeme nějak vyřešit. Odpověď: Není zde co řešit .... Supr, takhle si představuji prozákaznický přístup. Už zde nenakoupím.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nefunkcni zbozi, ktere mi v prubehu reklamace pres email bylo receno ze funguje mam poslat zpet prodejci na vlastni naklady :-)
Reakce obchodu laskakit.cz
Děkuji za reakcí, nevím jak jste dokázal nepochopit, co jsme Vám napsali v emailu, dopravu v případě reklamaci hradíme my:
Síťový napájecí adaptér 9V/1A 5,5/2,1mm není nabíječka, ale pouze "obyčejný" napájecí zdroj. Polarita na výstupním konektoru má být - +9V na vnitřním kontaktu a GND na vnějším. Tak je to v drtivé většině případů u napájených zařízení. Pokud je na výstupním konektoru po změření polarita obráceně - +9V je na vnějším kontaktu a GND na vnitřním, tak je to opravdu chyba. Zdroje s touto opačnou polaritou jsme v nabídce nikdy neměli a tak se musí jednat o chybně dodaný kus. Zdroj Vám tedy můžeme vyměnit, jsou ale momentálně vyprodány, tak to nějakou dobu může trvat. Naskladnění dalších kusů momentálně odhadujeme cca 9.2.2024. Pokud tedy má zdroj tuto polaritu opačnou, založte nám to jako reklamaci na https://www.laskakit.cz/reklamace/ a po založení dostanete další informace, jak se bude postupovat dál. Do případu nám můžete přiložit i to zmiňované video. Pokud bude nutné nám zdroj zaslat, budeme Vám zasílat štítek pro Zásilkovnu a tak nebudete poštovné hradit. -
Nedoporučuje obchod
- Důslednost
Reakce obchodu laskakit.cz
Objednávka dorazila večer 29. 10. 2023. Od nás byla odeslána 31. 10. 2023. Zákazník zvolil Českou poštu, zásilku RR, která má na dodání 14 dnů.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo poškozené.Prodejce na mail nereaguje.Rozhodně nedoporučuji tyto rádobyprodejce !!!
Zboží dorazilo poškozené.Basová membrána byla poškrábaná .Prodejce na mail nereaguje.Rozhodně nedoporučuji tyto rádobyprodejce !!!Zboží jsem vyhodil do koše
Reakce obchodu laskakit.cz
Velice se omlouváme za vzniklé nedopatření. Omylem jsme Váš mail přehlédli a nevyřídili. Obratem posíláme nové zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží vůbec nedorazilo
8.6. 2023 že zboží předali dopravci 14.6. 2023 chtějí ohodnotit spokojenost s nákupem 17.6. 2023 zboží nikde, ani žádná informace
Reakce obchodu laskakit.cz
Zboží jsme hned další den (8.6.23) poslali, pošta Vám objednávku doručovala 12.6.23 a nezastihla vás doma. S každou objednávkou máte odkaz na sledovaní zásilky a můžete její stav kdykoliv zkontrolovat. Škoda, že některý zákazníky radši hned napíšou hodnocení... Konstantin.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Dodané svorky, jsou robíte všechny s střženými šrouby a nebo rozbitými místy rpo šrouby, nestidíte se to prodávat ?
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlé dodání , vstřícná komunikace
- Zboží přišlo "rozsypané" - deska s plošnými spoji a součástkami byla vypadlá z krytu, čidlo mělo nezabezpečený kabel proti vyržení ... Vše mohu doložit fotografiemi.
Zboží - regulátor vllhkost 220V- po vybalení z přepravní krabice se úpně rozpad . Myslí tím, že deska s plošnými spoji a součástkami byla vypadlá z krytu, čidlo mělo nezabezpečený kabel proti vyržení ... Vše mohu doložit fotografiemi .
Funkčnost dosud neověřena . -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zakoupil jsem v tomto obchodě dvě zásuvky autozapalovače,oba kusy byly zmetky,měly o šedm desetin větší díru,vše v zásuvce kloktalo,když jsem volal pánovi do obchodu,tak mi říkal že je to Eurovýrobek a že je vše v pořádku.Každá zásuvka autozapalovače v autě má díru 20,7,tady u těch zásuvek byla díra 21,4.no z jeho pohledu vše v pořádku.Dohodli jsme se na vrácení peněz,vrátili mi peníze včetně dopravy,takže dobrý,nicméně zásuvky jsem musel poslat zpět poštou,takže jsem zaplatil 100 Kč za poštovný a nemám nic.
Takže všechny lidi varuji v tomto obchodě nakupovat.Reakce obchodu laskakit.cz
Dobrý den, měli jsme tu možnost přeměřit průměry otvorů zásuvky zapalovače ve dvou rozdílných vozidlech a jsou mezi nimi značné rozdíly: Škoda Octavia 1 = 20,8mm a Opel Astra G = 22,1mm. Průměr konektoru, který prodáváme je 21,3mm. Je tedy naprosto v pořádku. Jelikož jste byl s výrobkem nespokojený, ale výrobek není vadný, informovali jsme Vás o možnosti výrobek vrátit v zákonné lhůtě 14dní, čehož jste využil. V tom případě nese náklady na dopravu vráceného zboží zákazník. Pokud by se jednalo o vadu zboží, v rámci reklamace zasíláme štítek pro Zásilkovnu a tak zákazník nemusí dopravné hradit. Vaše negativní hodnocení tedy není na místě.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- doručené produkty neodpovídají ilustračním fotografiím, ani jejich popisu
Reakce obchodu laskakit.cz
Dobrý den, v hodnocení píšete, že zboží neodpovídá fotografiím a ani popisu. Nejsme si vědomi, že by tomu tak bylo. S tímto problémem jste nás vůbec nekontaktoval a ani jste nereagoval na náš dotaz, který jsme Vám zasílali na základě tohoto Vašeho hodnocení, co podle Vás bylo v popisu zboží špatně. Byli bychom velice rádi, kdybyste nám do mailu napsal, v čem ten problém byl, abychom jej případně mohli odstranit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Some items have a good price
- Some items do not patch the description
I also purchased a resistor kit. Strange I do not get to feedback on that as it was the problem: 330 ohm twice (once labeled as 330k) and 12k missing altogether.
-
Nedoporučuje obchod
Vytváří si své vlastní normy ignorující normální slušné jednání, protože to "zákazníkům vyhovuje", a když se mi to nelíbí, tak mám jít jinam.
Reakce obchodu laskakit.cz
Zákazník objednávku neuhradil a vadí mu tykaní. Jen tu nechám, jak pan komunikuje:
email: Vážený nepoučitelný. Nejsem debil, což se mi od 18.1. snažíte vnucovat. Nejsem zvyklý ani lhát, nepřeji Vám hlavu plnou nápadů ap. (Třeba Vám časem někdy dojde, že tato slova nejsou negativní reakce k naštvání.)
email: Netykej mi. Odfajfkoval jsem banku, tak máš konat Ty a ne já. Nebo nemáš počítač, ale kalkulačku? -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nekontroluje zboží před odesláním, přišel nefunkční modul.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zboží již mám doma, bylo zaplaceno při objednání a tudíž nebudu platit dvakrát. Fakturu ofotím a pošlu emailem.
Reakce obchodu laskakit.cz
Dobrý den,
Velice nás mrzí vaše negativní hodnoceni našeho obchodu a myslím že jsme to nezasloužili.
Vytvořil jste 2! objednávky během 10 minut, první nebyla zaplacená, druha byla vámi uhrazena a již doručena.
Opravdu nemůžeme za to, ze jste vytvořil dvě objednávky a pak na jednu zapomněl...
Konstantin. -
Nedoporučuje obchod
Z počátku se snažili, teď šla kvalita služeb do kopru.