Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena výrobku
    • Reklamace se tvářila, že bude vyřízena urgentně. Chybně zaslané zboží bezodkladně zasláno zpět. Doručené veškeré doklady o převzetí zásilky Českou poštou do e-shopu. Přesto, že se jednalo o chybu dodavatele nebylo mi zboží zasláno ihned jak bylo slíbeno při komunikaci z e-shopem, ale až v okamžiku, kdy bylo chybně zaslané zboží doručeno zpět do e-shopu.

    Bohužel byl zboží doručováno balíkovnou. Česká pošta - není dobrá volba

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Dostále,
    velice nás mrzí, že jsme nedokázali vyřídit objednávku k Vaší spokojenosti. Bohužel i naše reklamační oddělení má dané určité postupy, které musí dodržovat. Kolegyně z reklamačního oddělení Vám důvod opožděného odeslání vysvětlila v e-mailové komunikaci.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 20.8.2024 jsem si objednal zboží, ještě tento den mně přišla zpráva, že objednávka je vyřízena. Na můj telefonický dotaz na prodejně mě bylo sděleno, že se ještě čeká na jednu položku. Zprávu o vyzvednutí obdržím. Do dnešního dne to je 27.8.2024 se mně nikdo neozval. Stále čekám.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Vohralíku,
    velice se omlouváme za zpoždění při vyřizování Vaší objednávky. Vámi objednané zboží nebylo skladem, o čemž jste byl informován na našich internetových stránkách. Očekáváme však, že zboží brzy dorazí na sklad a následně bude přesunuto na prodejnu. Ještě tento týden Vás budou kolegové z prodejny kontaktovat s informacemi o možném termínu převzetí Vaší objednávky.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nenapadá mě žádný rozumný důvod abych u nich koupil znovu. Nejsou nejlevnější, ale nechal jsem se zlákat na to, že zboží v e-shopu bylo označeno jako "skladem". Ano zboží skutečně dorazilo brzy. Bohužel jiný přípravek než jsem objednal. Ihned jsem dodávku reklamoval. Že prý za to může výrobce. Jak jinak, že? S vyřízením reklamace jsem hrubě nespokojen. Správné zboží jsem obdržel až za 15 dnů! A to je v případě, že se jedná o přípravek na ochranu rostlin proti padlí, hoooodně dlouhá doba! Kompenzace? Žádná! Omluva? Jen tak při řeči, když už jsem tam rozhořčeně volal! A paní z reklamačního oddělení měla ještě tu drzost mě napomínat za to, že nedodržuji vlákno e-mailové konverzace!

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Kučmerčíku,
    velice se Vám omlouváme, že jsme nedokázali vyřídit objednávku podle Vašich představ. Bohužel došlo k chybě, která rozhodně nebyla způsobena úmyslně. Chápeme, že 15 dnů na doručení správného zboží je dlouhá doba, nicméně jsme se snažili udělali maximum proto, aby doba dodání správného výrobku, o který je obrovský zájem, byla co nejkratší.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Výška lavice jen 40 cm a místo kvalitního dřeva prý snad nějaká balza, Šrouby jí při dotažení prostě projedou odborník se jen zasmál, sednout na prostředek, tak prasknou, musel jsem na sednutí zakoupit nové fošny - dřeva.
    Výrobek vhodný do školky kde jsou malinké děti.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Vybírale,
    parametry lavice, kterou jste si vybral a nakonec objednal, máte napsané přímo u výrobku včetně výšky sedu a nosnosti lavice. Pokud jste nebyl s nákupem spokojen, mohl jste využít 14denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nemají skladem a dlouho se musí čekat :-(

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Ryško,
    velice nás mrzí, že jsme nedokázali vyřídit objednávku k Vaší spokojenosti. To, že není zboží skladem, jste věděl z našich internetových stránek už v momentě, kdy jste ho objednával. Následně jsme Vás informovali o termínu naskladnění a po naskladnění jsme Vám zboží ihned odesílali.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem a zatím nic nedostal

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Haasi,
    velice nás mrzí, že jsme nedokázali objednávku vyřídit k Vaší spokojenosti. Nicméně jste si objednal zboží, které jsme neměli aktuálně skladem, což bylo na našich stránkách avizováno už v momentě objednání. Po přijetí objednávky jsme Vás navíc informovali o termínu naskladnění. Týž den, kdy jsme zboží naskladnili, jsme ho rovněž odeslali.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Po rozbalení zásilky byla zjištěna velká plíseň na dřevěné konstrukci houpaci lavice.Přes velkou hmotnost zásilky nebylo možné zásilku vrátit. V této cenové relaci bych očekával zboží ve špičkové kvalitě. Doufám,že se obchod postaví k této nepříjemnosti čelem a poskytne nějakou adekvátní náhradu.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Blaštíku,
    velice nás mrzí, že jsme nedokázali vyřídit objednávku k Vaší spokojenosti. Zboží nám však bohužel chodí originálně zabalené přímo od výrobce a nemáme možnost kontrolovat jeho kvalitu. V každém případě se zároveň omlouváme za svého dodavatele, se kterým si věc sami dořešíme. Vy tuto záležitost řešíte s naším reklamačním oddělením, což je správný postup.
    Věříme, že případný další nákup už bude bez problémů.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem objednal, zaplatil a přišlo mi oznámení, že mají jen jeden kus, druhý že musí objednat do týdne. Tak jsem objednávku zrušil. Peníze vrátili obratem.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Kleine,
    velice nás mrzí, že jste s naším e-shopem tak nespokojen. Už v momentě Vašeho objednání bylo na e-shopu zřetelně avizováno, že na expedičním skladu máme pouze jeden kus.
    V každém případě věříme, že Váš případný další nákup již proběhne bez problémů.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod dodal zboží včas, neporušené, ale bohužel , co uvádí o svých výrobcích, jež jsem považovala při její h použití z ulehčení práce na zahradě, bylo bohužel klamne. Ani jeden v rybek ori odzkoušení nepracoval tak, jak byl prezentován.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Kovářová,
    velice nás mrzí, že nejste se zakoupeným zbožím spokojená a z tohoto důvodu nedoporučujete náš obchod ostatním zákazníkům. Ve lhůtě 14 dnů máte možnost odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a zboží vrátit na adresu expedičního skladu. S pozdravem a přáním pěkného dne, tým obchodu Landema Group s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dopravce změnil 3x místo doručení.
    Místo aby to dovezl na mou adresu která je 300m od výdejního místa tak hledal po městě kde to uložit.Nakonec to dál 2 km daleko. Se

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Ševelo,
    děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vaše nedoporučení obchodu nás proto velice mrzí, jelikož z naší strany není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. I přes vzniklou nepříjemnost, ne z naší strany, budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Datum doručení zboží uvedený přímo u výrobku je nepravdivý...
    Obchod se nedokáže ani omluvit,už nikdy více...

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, paní Váňová,
    velice nás mrzí, že jsme nedokázali Vaši objednávku vyřídit podle představ. Datum uvedený na našich internetových stránkách není datumem, kterým garantujeme doručení zboží, ale jedná se o předpokládané datum doručení. Svou objednávku jste si vytvořila v neděli, o den později, kdy jsme chtěli objednávku expedovat, měla přepravní společnost celorepublikový výpadek systému, což proběhlo všemi sdělovacími prostředky. O den později jste nás kontaktovala s tím, že pokud nejsme schopni zásilku doručit, máme objednávku stornovat. V tom jsme Vám tedy vyhověli.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží není zcela nové. Plast byl na více místech poškrábaný.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, paní Olejníková,
    proti Vašemu tvrzení, že "zboží není zcela nové" se musíme ohradit. Prodáváme nové, originálně zabalené zboží. Samozřejmě se může stát, že se vinou přepravy, či jiné manipulace zboží poškodí, pak není problém kontaktovat naše reklamační oddělení a záležitost řešit.
    Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží neni na skladě.Musela jsem se obratit ns jinou firmu.
    A noc jsem to potrebovala

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, paní Dušková,
    velice se Vám omlouváme, že jsme nedokázali Vaši objednávku vyřídit podle představ. Bohužel jste si u nás objednala zboží, které nebylo skladem. O této skutečnosti jste však věděla už v momentě, kdy jste ho objednávala, následně jsme Vás o tom informovali i my a sdělili termín naskladnění.
    Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Stále čekám!

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, pane Kriste,
    velice se omlouvám, že jsme nedokázali Vaši objednávku vyřídit podle Vašich představ. Nicméně už v momentě, když jste zboží objednával, jste viděl, že není skladem. Tuto skutečnost jsme Vám následně ještě jednou oznámili a sdělili termín naskladnění položky. Jakmile bylo zboží skladem, objednávku jsme expedovali.
    Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne, Michal Rojšl, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod inzeruje zboží za cenu za kterou není schopen zboží dodat

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Vaňato,
    velice se Vám omlouváme. U produktu byla uvedena špatná prodejní cena. Kupní cena byla v nepoměru k obvyklé ceně a hodnotě zboží. O této informaci jsme Vás neprodleně informovali, omluvili se Vám a nabídli storno objednávky na základě odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího na základě našich obchodních podmínek. Proto nás velice mrzí, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že další případný nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena rychlost dodání.

    Nic

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Vaše spokojenost nás moc těší a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouha doba dodani

    Dodaci doba od objednani je dle zkusenosti s jinymi obchody velmi dlouha

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Cimle,
    děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Velice se Vám za delší dobu expedice omlouváme. U produktu, který jste si objednal bylo uvedeno "skladem u dodavatele". V takovém případě ihned kontaktujeme dodavatele a dotazujeme se na termín naskladnění, který jsme Vám obratem sdělili. Jakmile proběhlo naskladnění, Vaši objednávku jsme Vám hned odeslali. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Produkt přišel v porušené krabici. Informovala jsem obchod , zaslala foto s tím, že budeme dřevník montovat o víkendu a budu informovat, zda něco chybí. Chyběl komplet spojovací materiál, ale museli jsme dřevník dát dohromady, z tohoto důvodu jsme spoj. mat. zakoupili v OBI. Tuto skutečnost jsem nahlásila obchodu s tím,že požaduji finanční kompenzaci . Obchod nesouhlasil, naopak tvrdil, že jsme s produktem neměli manipulovat ,a že chybějící spoj. materiál zašle. Nám už byl k ničemu
    a na kompenzaci jsme se nedohodli.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Horníková,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Dne 28.3. jste nás poprvé informovala o skutečnosti, že jste přebrala poškozenou zásilku. Tentýž den jsme Vám sdělili, že prosíme o důkladnou kontrolu výrobku a zpětnou informaci. Dne 2.4. jste nám odpověděla, že chyběl spojovací materiál. Na to jsme Vám zareagovali, že jsme založili reklamaci, chybějící komponenty řešíme s výrobcem a že jakmile budeme mít více informaci, budeme Vás kontaktovat. Dříve, než byla vyřízena reklamace, jste nám sdělili, že jste si spojovací materiál dokoupili a výrobek sestavili. Jelikož byla zahájena reklamace, je vždy nutné čekat na její vyřízení před sestavením výrobku. Tudíž by po tuto dobu nemělo být s výrobkem manipulováno ani sestavováno. Ze strany výrobce bylo vyřízeno 3.4. zasláním nových spojovacích materiálů o které jste již zájem neměla. I přes dodání poškozené zásilky budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se zcela odmlčel a ani po 9ti dnech jsem nebyl vyzvám k vyzvednutí.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Švejdo,
    velice se Vám omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. O nedostupnosti zboží jsme Vám informovali. Objednal jste zboží, které nebylo skladem ani na prodejně ani na expedičním skladu. Zboží jsme pro Vás objednali u našeho dodavatele. Jakmile by bylo zboží naskladněno na expediční sklad, poté bychom mohli zboží převést na prodejnu do Prahy. Na Vaši žádost byla dřív objednávka stornovaná. I přes stornování objednávky budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobré ceny a velký výběr produktů.
    • Balík byl při jeho poměrně vysoké váze nevhodně zabalen (pouze slabá kartonová krabice, klasicky slepená a přetažená čtyřmi tenkými plastovými pásky při váze cca 40 až 50 kg), takže se při přepravě a předávání rozpadl. Zboží se mi doslova vysypalo k nohám. Doručovatele mi bylo líto, neměl balík ani za co chytit (tenké pásky při takové váze nepomohly).
    • Jedno balení mechstopu bylo rozříznuté, následně zalepené a sešité kancelářskými sponkami (o ně jsem se drobně zranila, protože jsem si jich hned nevšimla). Po cestě tato "záplata" nevydržela a malá část obsahu mechtostopu se vysypala do balíku.
    • Psali, že vše mají skladem, po objednávce ale upřesnili, že cca na třetinu položek budu cca týden čekat, protože je doobjednávají.

    I přes negativa zásilku nereklamuji. Většina mechstopu (ze tří balení bylo porušeno jedno) mi zůstala, při rozsypání balíku se nic nerozbilo, protože v něm nic rozbitného nebylo.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Válková,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Některé výrobky, které jste objednala, byly skladem u dodavatele, což bylo i v době objednání u produktů uvedeno. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost. Tuto informaci jsme Vám neprodleně sdělili. Česká pošta má pro přepravu zásilek váhový limit 50 kg. Do tohoto limitu se Vaše zásilka vešla. I my si uvědomujeme, že manipulace s takto těžkým balíkem není jednoduchá. Bohužel, takový limit Česká pošta má a s rozdělením Vaší objednávky do více zásilek by Vám muselo být naúčtováno poštovné. I přes dodání poškozené zásilky budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.