Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena rychlost dodání.

    Nic

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Vaše spokojenost nás moc těší a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouha doba dodani

    Dodaci doba od objednani je dle zkusenosti s jinymi obchody velmi dlouha

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Cimle,
    děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Velice se Vám za delší dobu expedice omlouváme. U produktu, který jste si objednal bylo uvedeno "skladem u dodavatele". V takovém případě ihned kontaktujeme dodavatele a dotazujeme se na termín naskladnění, který jsme Vám obratem sdělili. Jakmile proběhlo naskladnění, Vaši objednávku jsme Vám hned odeslali. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Produkt přišel v porušené krabici. Informovala jsem obchod , zaslala foto s tím, že budeme dřevník montovat o víkendu a budu informovat, zda něco chybí. Chyběl komplet spojovací materiál, ale museli jsme dřevník dát dohromady, z tohoto důvodu jsme spoj. mat. zakoupili v OBI. Tuto skutečnost jsem nahlásila obchodu s tím,že požaduji finanční kompenzaci . Obchod nesouhlasil, naopak tvrdil, že jsme s produktem neměli manipulovat ,a že chybějící spoj. materiál zašle. Nám už byl k ničemu
    a na kompenzaci jsme se nedohodli.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Horníková,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Dne 28.3. jste nás poprvé informovala o skutečnosti, že jste přebrala poškozenou zásilku. Tentýž den jsme Vám sdělili, že prosíme o důkladnou kontrolu výrobku a zpětnou informaci. Dne 2.4. jste nám odpověděla, že chyběl spojovací materiál. Na to jsme Vám zareagovali, že jsme založili reklamaci, chybějící komponenty řešíme s výrobcem a že jakmile budeme mít více informaci, budeme Vás kontaktovat. Dříve, než byla vyřízena reklamace, jste nám sdělili, že jste si spojovací materiál dokoupili a výrobek sestavili. Jelikož byla zahájena reklamace, je vždy nutné čekat na její vyřízení před sestavením výrobku. Tudíž by po tuto dobu nemělo být s výrobkem manipulováno ani sestavováno. Ze strany výrobce bylo vyřízeno 3.4. zasláním nových spojovacích materiálů o které jste již zájem neměla. I přes dodání poškozené zásilky budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se zcela odmlčel a ani po 9ti dnech jsem nebyl vyzvám k vyzvednutí.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Švejdo,
    velice se Vám omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. O nedostupnosti zboží jsme Vám informovali. Objednal jste zboží, které nebylo skladem ani na prodejně ani na expedičním skladu. Zboží jsme pro Vás objednali u našeho dodavatele. Jakmile by bylo zboží naskladněno na expediční sklad, poté bychom mohli zboží převést na prodejnu do Prahy. Na Vaši žádost byla dřív objednávka stornovaná. I přes stornování objednávky budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobré ceny a velký výběr produktů.
    • Balík byl při jeho poměrně vysoké váze nevhodně zabalen (pouze slabá kartonová krabice, klasicky slepená a přetažená čtyřmi tenkými plastovými pásky při váze cca 40 až 50 kg), takže se při přepravě a předávání rozpadl. Zboží se mi doslova vysypalo k nohám. Doručovatele mi bylo líto, neměl balík ani za co chytit (tenké pásky při takové váze nepomohly).
    • Jedno balení mechstopu bylo rozříznuté, následně zalepené a sešité kancelářskými sponkami (o ně jsem se drobně zranila, protože jsem si jich hned nevšimla). Po cestě tato "záplata" nevydržela a malá část obsahu mechtostopu se vysypala do balíku.
    • Psali, že vše mají skladem, po objednávce ale upřesnili, že cca na třetinu položek budu cca týden čekat, protože je doobjednávají.

    I přes negativa zásilku nereklamuji. Většina mechstopu (ze tří balení bylo porušeno jedno) mi zůstala, při rozsypání balíku se nic nerozbilo, protože v něm nic rozbitného nebylo.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Válková,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Některé výrobky, které jste objednala, byly skladem u dodavatele, což bylo i v době objednání u produktů uvedeno. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost. Tuto informaci jsme Vám neprodleně sdělili. Česká pošta má pro přepravu zásilek váhový limit 50 kg. Do tohoto limitu se Vaše zásilka vešla. I my si uvědomujeme, že manipulace s takto těžkým balíkem není jednoduchá. Bohužel, takový limit Česká pošta má a s rozdělením Vaší objednávky do více zásilek by Vám muselo být naúčtováno poštovné. I přes dodání poškozené zásilky budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • poslali mi špatnou fakturu, nemá již důvěru

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Hofrichtere,
    Vaše objednávka byla na Vaši žádost stornovaná. Po dokončení objednávky Vám byl automaticky zaslán pouze přehled objednávky. Jelikož se u objednávky změnil status na storno, žádná faktura ani vystavena nebyla.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané a zaplacené zboží mi bylo nabídnuto se zpožděním 14 dnů, z tohoto důvodu jsem objednávku ještě téhož dne stornovala, peníze mi do dnešního dne vráceny ani po opakované urgenci nebyly...

    Bohužel nemůžu doporučit...

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Nováková,
    velice se Vám omlouváme a zároveň nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti a že náš obchod nedoporučujete. Vámi objednané zboží bohužel nebylo skladem na našem expedičním skladu. Na termín dostupnosti jsme se obratem dotazovali našeho dodavatele. V ten samý den jsme Vás o termínu pravděpodobného naskladnění informovali. Na základě této informace jste se rozhodla Vaši objednávku stornovat. Pokyn pro vrácení platby byl zadán obratem. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při doručení byl velký problém s dopravcem, skoro mě napadl, nechtěl 150Kg
    paletu dát za vrátka a poškodil vrata. Na domě je kamera škoda že nemohu záznam zveřejnit.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Grünere,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti a že náš obchod nedoporučujete i přes to, že jsme s přepravní společností domluvili nový termín doručení zásilky. Služby přepravní společnosti bohužel nemůžeme ovlivnit. K celé situaci jsme nechali vyjádřit i přepravní společnost. Dle přepravní společnosti byla zásilka zavezena paletovým vozíkem za vjezdová vrata, kde bylo následně odmítnuto převzetí. Zásilka Vám následně byla doručena jiným kurýrem stejné přepravní společnosti. Věříme, že se zahradním domkem budete nakonec spokojen. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Zboží inzerované skladem nebylo k dispozici. Dodací doba neznámá. Objednávka byla stornována.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Svobodo,
    velice se Vám omlouváme, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi objednané Kancelářské křeslo DENVER ADK černé bohužel nebylo skladem na našem expedičním skladu. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktu. V tomto případě jsme byli informování o nedostupnosti Vámi objednaného zboží. Tuto informaci jsme Vám neprodleně poskytli. Na Vaši žádost jsme poté objednávku stornovali a platbu Vám obratem vrátili zpět. Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na fotce vypadá zboží vždy lépe než ve skutečnosti....

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Vigorito,
    velice nás mrzí, že nejste s dřevěným květináčem spokojena a kvůli tomu nedoporučujete náš obchod ostatním zákazníkům. Ve lhůtě 14 dnů máte možnost odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit na adresu expedičního skladu. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodu Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu čekání s info, že zboží je v realizaci, nic. Po volání na linku info z prodejny v Jaroměři, že bud za 4 dny u nich k vyzvednutí. Dá se domnívat, že " někdo" na objednávku zapomenul, neobjednal jeho zaslání do Jaroměře. Až po našem hledání zboží. Můžeme hádat kdo to byl?

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Gelbičová,
    velice se omlouváme a zároveň nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Vámi objednané zboží bylo skladem na expedičním skladu. Na prodejnu do Jaroměře bylo převezeno a Vámi vyzvednuto za týden.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které mělo být skladem. Zaplatil jsem a po týdnu stále nic. Drahá zkušenost. Pokud nechcete přijít o peníze, jděte nakoupit raději jinam.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Vinaři,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Bohužel jste si objednal zboží, které nebylo skladem na našem expedičním skladu. U produktu bylo uvedeno "skladem u dodavatele". Nedostupné zboží jsme pro Vás obratem objednali u našeho dodavatele. Následně jsme Vás informovali o pravděpodobném termínu naskladnění. Jelikož jste následně neměl už o zboží zájem, Vaši objednávku jsme stornovali a platba Vám byla vrácena zpět. Doklad o vrácení platby Vám byl zaslán e-mailem.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé doručení
    • Bílé ozdobné lišty byly poškozené, prohnuté, dalo hodně práce, než jsme je dali do původního stavu

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Fialová,
    děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Velice nás mrzí, že některé komponenty Vámi zakoupeného plechového přístřešku na dřevo, byly poškozené. Obratem jste se měla obrátit na naše reklamační oddělení. K poškození došlo pravděpodobně přepravou. Velice se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne nic nepřišlo, uvazuji p zrušení objednávky!!

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Čámský, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Do Vaší objednávky jste si přál doplnit zboží, které nebylo skladem na expedičním skladu. Zboží jsme pro Vás objednali u našeho dodavatele. O termínu předpokládaného naskladnění jsme Vás informovali e-mailem. Obratem po naskladnění chybějícího zboží jsme Vaši objednávku zabalili a předali přepravní společnosti. Následující pracovní den od vyexpedování, byla Vaše zásilka doručena.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 7 dnech kdy čekám na zboží mi přišel dotazník spokojenosti. Zboží stále v nedohlednu. Komunikace nulová.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Fraji, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Dne 31.1. Vám byla zaslána SMS s informací, že jsme úspěšně přijali Vaši objednávku. Dále v SMS stálo, že zboží bude objednáváno u dodavatele a poté převáženo na prodejnu v Praze a jakmile proběhne naskladnění, tak budete informován emailem. Předpokládaný termín dodání je cca 1-2týdny. Dne 7.2. Vám byla zaslána další SMS s tím, že předpokládaný termín pro vyzvednutí je od 13.2. Výzva k vyzvednutí zboží Vám bude zaslána. Z naší strany se domníváme, že informace k Vaší objednávce jsou dostačující.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • No je dost problematicke vratit zbozi pres balikovnu , kdyz nemate k dispozici mobilni cislo.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Kolmane,
    děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě. Pro vrácení zboží můžete využít jakoukoliv jinou přepravní společnost. Vrácené zboží je nutné doručit na adresu našeho expedičního skladu. Zásilky si v žádné výdejně bohužel nevyzvedáváme.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měli mě vrátit peníze, vrátka přišla ale peníze nikoli!!!!!!!

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Bláho, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Do dnešního dne jsme od Vás vrácené zboží neobdrželi. Nevyhovující výrobek nám můžete do 14 dnů ode dne převzetí zboží vrátit. Výrobek je nutné zaslat na adresu expedičního skladu spolu s formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete na našich stránkách. Vrácení finančních prostředků je provedeno dle našich obchodních podmínek nejpozději do 14 dnů.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balíček i přes nekvalitní balení vydržel nepoškozený
    • Způsob balení, jen do nějaké černé folie, která byla už roztrhnuta, když jsem balíček vyzvedával

    Balíček byl nekvalitně zabalen, roztrhnute, kdyby dali do krabice, udělali by lépe…

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážený pane Turku, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se Vám omlouváme za neadekvátně zabalené zboží. Pracovníky expedice jsme na tuto skutečnost upozornili. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Použité, špinavé, na dárek nevhodné
    • Nevzhledně zabalené

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Rabiňáková, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se Vám omlouváme, pokud jste obdržela zboží tak, jak uvádíte. Obratem jste měla informovat pracovníky našeho reklamačního oddělení, kteří by celou situaci neprodleně prověřili. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Prave jsem otevřela balík s objednávkou,ačkoliv jsem objednavala zbozi nové,mělo zjevně otevřeny obal a samotný vysavač byl špinavý od trávy,takze zjevně používaný.

    Reakce obchodu LANDEMA.cz

    Vážená paní Zatloukalová, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se Vám omlouváme. Prosíme o vyplnění expresní reklamace https://www.superdiskont.cz/reklamace-claim-60. Po odeslání vyčkejte na kontakt od pracovníka reklamačního oddělení, který Vám sdělí další postup řešení reklamace. Omlouváme se Vám a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.