Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá léta spokojenost. Nyní pravý opak. Na jednoduchý dotaz mi paní Eliška Faloutová poslala velmi odměřený mail plný překlepů, kde mi "poradila tak kompetentně", že kdybych se podle její rady zařídil, tahali bychom se dnes o vrácené a rozbalené zboží. Když jsem ji na to upozornil a poprosil jsem, aby můj dotaz předala někomu, kdo je schopen odpovědět, opět mi odpověděla jmenovaná paní, a sice jinými slovy, ale v podstatě mě poslala někam. Takto si komunikaci opravdu nepředstavuji a pokud tam nemáte lidi, schopné odpovědět, tak radši zrušte možnost dotazů. P.S. Toto se netýká objednaného a doručeného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám s tímto obchodem řadu dobrých zkušeností, ale jednu hodně špatnou a ta všechny klady přibije...
    • Nepřišel návod v českém jazyce. Když jsem ho požadoval, 7.10.24 mi přišla odpověď, že ho poptávají u dodavatele a pošlou, dnes, 16.10. ještě návod nedorazil. Zvažuji vrácení produktu, protože místo učení se hry na klávesách zdokonaluji své jazykové schopnosti a snažím se proniknout do tajů nástroje. Nepotřebuji si kupovat nástroj s řadou funkcí, pokud je nemohu ihned využívat, aniž bych nemusel složitě překládat návod z jiných jazyků...

    Když si budu kupovat kabel, futrál, stojan, asi si to koupím třeba i na kytary.cz, bude záležet na ceně. Ale pokud si mám koupit piano, které na kytary.cz stojí 88.000, asi pár tisícovek přidám a koupím si ho jinde, kde bez problémů dodávají české návody. Nechci opět luštit, co vše piano umí... Měl jsem pocit, že zákon 634/1992 Sb je povinný pro všechny. Zkrátka nedoporučuji obchod pro lidi, kteří nejsou jazykově stoprocentně vybaveni, a kteří se nechtějí trápit složitým překladem návodu... Zatím marně čekám na překlad....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále obtěžují s dotazníky. Udělal jsem jednorázovou objednávku a už mi během dvou dnů přišly tři výzvy, že je mám hodnotit. Myslím že ale není účelem zákazníka znechutit vynucováním hodnocení. Takže dostanou odpovídající hodnocení.

    Neustále obtěžují s dotazníky na hodnocení obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    i přes to, že jeden kus byl při objednání, a objednávka proběhla v pořádku dali přednost někomu jinému, o této skutečnosti jsem nebyl informován, musel jsem si pak sám zjistit jak to je, dodací lhůta uvedená při objednání nebyla dodržena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Já objednala flétnu a už tak 1 měsíc nic

  • Nedoporučuje obchod

    Vzhledem k tomu, že jste mi poslali návod k použití v el. formě, který nejde otevřít , tak sice výrobek hodnotím kladně, ale Váš přístup ne, protože když jste mi zaslali žádost o hodnocení a já Vám řekl o návodu, tak jste mě odkázali na jiné oddělení. Myslím, že není takový problém tam zavolal nebo něco udělat. Přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno, peníze nebyly vráceny

    18.12.2023 jsem dostala zprávu, že zboží bude předáno přepravci, bohužel se tak nestalo. Na žádost o informaci k doručení, obchod nereagoval, peníze nevrátil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr
    • Show room s mnoha nástroji
    • Nezajišťuje vlastní dopravu
    • Nedokáže zajistit vhodnou dopravu rozměného zboží
    • Služby dopravy jejich partnerů jsou nedostatečné
    • Obchod nedokázal podat informaci o velikosti zabaleného zboží

    Obchod s velkým množstvím zboží a ochotnou obsluhou, který se ale bohužel zajímá pouze o prodej a nic jiného je nezajímá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nástroj byl objednán 1. tyden prosince . Potvrzen termín odběru 8.12 , termín posunut na 15.12 , termín posunut na 18.12.... snad si mohu přijít 27.12 ????

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neochotný personál obsluhy kytar a baskytar
    • rasistické chování obsluhy kytar a baskytar
    • čekal bych, že když v obchodě necháte kupu peněz budou se k zákazníkovi chovat lépe, bohužel namachrovaná ega prodavačů oddělení kytar toto nechápou

    Otřesná zkušenost s obsluhou kytar a baskytar v prodejně v Praze. V obchodě jsem za roky jejího provozu nechal statisíce, ale minulá návštěva byla moje poslední. Neochota personálu tohoto oddělení pravděpodobně pramenící z mého původu (jinak si to vysvětlit nedokážu, protože na ostatní lidi většinové společnosti byl personál celkem milý) byla šokující. Díky, ale už nikdy.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Vážený zákazníku,

    bereme vážně každou zpětnou vazbu a Vaše stanovisko nás s ohledem na náš prozákaznický přístup mrzí.

    Za společnost se ohrazujeme vůči nařčení z rasismu. Chování zaměstnanců prodejny nebylo takové, jak popisujete. Zákazníků si velmi vážíme a chováme se v souladu s našimi firemními hodnotami.

    Vaše rozhodnutí o ukončení nákupů plně respektujeme.

    S pozdravem,
    Radek, Kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání

    Kytara,i když levnější dorazila v celku slušně zabalená.
    Po rozbalení zjištěny orezle struny a hmatníky.
    Chápu že je to levnější výrobek ale mělo by to být v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    peníze jsme odeslali, ale zboží nedorazilo, je to podvod?

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po půl roce používání se vyskytla porucha, reklamace bohužel neuznána. Poškození prý vzniklo nevhodným používáním.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Všeobecně - rychlost expedování, doručení
    • Se strunami je to zde 50/50, někdy nekompletní set, někdy rezavé struny z výroby - nikde jinde se mi to zatím nestalo
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • U smyčce inzerují přírodní žíně, což asi bude pravda ale z pěkně staré kobyly. Při jemné manipulaci se žíně pěkně trhali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabidce nejlepsi cena, ovsem potom jak jsem poslal peneze zacinali souvat. Nejprivi ze budu musit dlouho cekat, a kdyz tohle nezabral ze to nemuzou prodavat za ta cena protoze ceny u dodavatel vstoupali. Tak odstoupal jsem "dobrovolni" od obchodu, jen aby me prislo vyrozumneni kde byl videt ze zbozi byl oznaceni jako v skladu! A kdyby to nebylo dost musil jsem jeste psat o vraceni penize. nic moc!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sleva 2%
    • Platí se doprava za zboží nad 8tis

    Při objednávání bylo uvedeno doručení do 10.3. Bohužel se tak nestalo. Při dotazu, kdy bude bylo sděleno, že zboží bude naskladněno 13.3. Dnes je a ještě nebylo odesláno