Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na e shopu bylo tvrzeno dodání zboží do pěti dnů kvůli potřebě objednat od dodavatele - objednáno 31.1., dnes 9.2. a stále nedošlo, po telefonátu na supportu mi bylo řečeno že s tím nejde nic dělat, že 9.2. snad dojde na obchod ale zboží musí být naskladněno a nejpozději pak do pátku zboží obchod odešle. Někteří z nás berou termíny dodání vážně a plánují podle toho své bookingy atd. jsem zklamaný. Navíc o zpoždění dokud jsem se sám nezajímal jsem nebyl ani informován.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Bohužel jsme při dodání zboží závislí na dodavatelích, kteří se stále potýkají s nepravidelnými dodávkami vzhledem k doznívající pandemické situaci. Děláme co můžeme, aby k nám zboží dorazilo vždy v avizovaný termín, ovšem některé skutečnosti ovlivnit nedokážeme.
    Děkuji za pochopení,
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Vzniklou situaci jsem řešil na zákaznické lince po telefonu. Chyba nevznikla u Vás, ale u přepravní firmy konkrétně DPD. Zboží, které bylo zamýšleno jako dárek, jsem byl nucen zakoupit jinde. Přišlo v pořádku za 1,5 dne.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, velmi se omlouvám za prodlevy na straně dopravce. Mrzí mne, že jste své zboží nedostal včas. Vše prověřím a ujistím se, aby k něčemu podobnému již nedošlo.
    Děkuji za pochopení,
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Kytary.cz jsou OK. Bohužel struny po tom co jsem je natahl na basove ukulele maji jednu podstatnou vadu. E a A struny drhnou při skluzu prsty (glisando) a D a G fungují normálně. Takže hrani je dost naročné.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste se strunami spokojen. V případě budoucího výběru nás neváhejte kontaktovat buďto na zákaznické lince 800 100 029 anebo na e-mailové adrese [email protected]. Rádi Vám vhodné struny pomůžeme vybrat.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Do dnešního nákupu vše ok. Dnešní objednávka,kytara ESP LTD TL-6FM AQMB, už to tak není. Nástroj dodán se zašlými strunami,opatřenými vrstvou rzi ...
    Jacková nástrojová zdířka vytržená z těla nástroje, nalezen jen jeden ze dvou upevňovacích šroubků.... Struny jsem natáhl nové, šroubky dodal.
    Stavebnice za 16 000Kč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotný personál, skladník ani po půl hodině nenalezen! Doporučuji konkurenci.

    Neochotný personál, každý se tváří velmi zaneprázdněný, zákazník jej obtěžuje. Půl hodiny čekání na skladníka je opravdu moc!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem zaplatil, nedostal v plném rozsahu, ale hlavně jsem neobdržel ani žádné info, kdy bude chybějící část k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemají přehled o tom, kdy jim dorazí zboží. Potřeboval jsem využít slevu do konce října, objednával jsem stoličku ke klavíru. Podle informace v eshopu během nákupu měla být k dispozici během pár dní. Načež mi přišel email, že bude naskladněna až někdy v druhé polovině listopadu.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, komplikace, které se ve Vašem případě objevily, mne mrzí. Vaši situaci jsem prověřil a musím Vám dát za pravdu. Bohužel zde došlo ke zmatkům, za které se velmi omlouvám. Objednané zboží pro Vás mělo být skladem a proto jsem Vám jeden nový kus uvolnil.
    S adekvátní kompenzací za prodlevy Vám píši na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Věřím, že takto bude vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod jako takový super! Zaměstnanci poradí, vysvětlí, pomohou.. bohužel doprava - společenost DHL tragédie. Kdy ovšem ani po urgovaní nedodaní zboží mi zaměstnanec na infolince Kytary.cz odmítl pomoci. Ve zkratce - zboží už je v přepravě, víc nás to nezajímá. Bohužel asi záleží na koho zrovna natrefíte. Jeden pán byl velmi ochotný, sám mě žádal, ať druhy den v případě nedodani zboží, hned volam, aby to mohli řešit, což jsem udělala. Bohužel jsem se dovolala jinému, který mi sdělil, ze nemá co řešit..Piano dovezli den následující, řidič ovšem nemel hotovost na vracení, a naprosto neochotný situaci jakkoliv řešit piano naložil a odvezl zpět.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, mrzí mne, že jste s Vaší objednávkou měla takové problémy. Děláme vše pro to, abychom logistickým problémům na straně dopravce předcházeli a pakliže k nějakému dojde, vždy se situaci snažíme vyřešit co nejdříve.
    Omlouvám se Vám za přístup kolegy. Situaci prověřím a ujistím se, že do budoucna bude naše jednání vstřícnější a nápomocnější.
    Děkuji za zpětnou vazbu,
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevím...
    Obchod kytary.cz znám a vždy spokojen.
    Teď čekám na náplň marně 3 týden a nic.
    Nevím, kde je chyba...

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, hluboce se omlouvám za prodlevy v dodání Vámi objednané náplně. Zboží jsme vyexpedovali ihned po objednání, pohyb zásilky se bohužel ovšem zasekl na straně dopravce. Slibuji Vám, že situaci ihned prověřím a co nejrychleji se Vám ozvu s řešením.
    Děkuji za pochopení a trpělivost!
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo se mnou nekomunikuje

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, nepodařilo se mi od Vás dohledat žádné zprávy. Dohledal jsem ovšem několik telefonátů, které byly ovšem učiněny mimo pracovní dobu našeho zákaznického centra.
    Pakliže zavoláte ve všední dny mezi desátou a devatenáctou hodinou, jak je uvedeno na našich webových stránkách, rádi Vám s čímkoliv pomůžeme.
    Také je možné nám napsat na e-mailovou adresu [email protected], kde na Vašemu požadavku budeme neprodleně a prioritně věnovat.
    Děkuji za pochopení,
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Dodací lhůta nečekaně dlouhá.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, termíny dodání se bohužel prodlužují vzhledem k stále přetrvávající pandemické situaci. Objednal jste zboží, které nebylo skladem. Termín dodání byl v době objednání uveden na našich webových stránkách. Případně Vám na bezplatné lince 800 100 029 rádi pomůžeme vybrat alternativu, která je skladem a ihned k odeslání.
    Děkuji za pochopení,
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Obchod to čas od času zkusí (už se mi to stalo několikrát) a bez upozornění pošlou zboží použité/rozbalené, na které by normálně byla sleva. Teď naposledy kytarový efekt TC Electronics - Corona Chorus, což mě tentokrát rozčílilo.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, nerad slyším, že jste nebyl spokojen. Pokud Vám skutečně přišel jakkoliv použitý, případně poškozený produkt, pak se velice omlouvám. Samozřejmě není problém jej vrátit, případně vyměnit za jiný, zcela nový a bezchybný. Pakliže si to budete přát, zařídím pro Vás svoz na naše náklady. Ohledně podrobností Vám píši na Vaši e-mailovou adresu.
    Děkuji za pochopení!
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vše dorazilo nicméně dohoda, byla špatná. V mé objednávce byly dva produkty s odlišným časem dodání. S obchodem jsem se domluvil na tom, že mi objednávku pošle ve dvou fázích, tím pádem jsem byl nucen zaplatit ještě jedno poštovné. Nicméně oba balíky z ničeho nic přišly ve stejný den ve dvou balících, takže nějak nechápu. Jasně jde jen o 69 korun. Ale moc dobrý dojem to na mne nezanechalo.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí, že jste s námi nebyl spokojen. Bohužel s Vámi ovšem nemohu zcela souhlasit. Obsah objednávky jsme na Vaši žádost několikrát upravovali a ohledně termínů dodání jste byl vždy informován. Termín expedice obou zásilek je v souladu s termíny dodání zboží, které jste nám potvrdil.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po přestavbě se skvělý obchod pro muzikanty změnil ve výdejnu zboží.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Naše nové výdejní boxy umožňují zákazníkům si své objednávky převzít svižněji a bez prodlev, což také často oceňují. Samozřejmě ovšem stále fungujeme i jako dříve. Tedy, výběr jakéhokoliv zboží je možné konzultovat s našimi prodavači, kteří Vám rádi poradí. Vše je možné si před zakoupením vyzkoušet a prohlédnout.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Odpovedám Tu pretože na objednávku ktorú som vrátil mi nedošiel dotazník. Som dlhoročným zákazníkom kytary.cz a objednal som si syntetizátor. Vedel som že ho majú na predajni ale keď som ho objednával nebol tam žiadny ukazovateľ že bude daný produkt použitý. po viacerých telefonátoch má uisťovali že určite nebol výrobok použitý. Poznám sortiment ktorý majú na pre na predajní, pár dní pred dodaním syntetizátoru som bol na predajní a mali ho vystavený. Keď som vyzdvihoval pýtal som sa asi 3 ľudí či to nie je náhodou ten ktorý chýba na predajní, bol som uisteny že nie.
    Po rozbalení doma som zistil že mi zabalili rozbalený výrobok, aj po všetkých mojich otázkach. Preto odporúčam skontrolovať si rovno na predajní čo vám zabalili. A bohužiaľ nie je to chyba jedinca ako sa väčšinou odkazujú.
    Ale toto bolo koordinované obchodom, kde všetci sa mi snažili povedať že je to nový výrobok ktorý nikto v živote neskúsil…

    Každý čestný obchod označí rozbalené výrobky a predá ich ľuďom ktorí o ne majú záujem.
    Bohužiaľ kytary.cz už takým obchodom nie je.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Vážený pane, Vaše nepříjemná zkušenost mě velice mrzí. Váš případ jsem prověřil. Zboží vystavené v prodejnách standardně prodáváme se slevou jako rozbalené nebo použité. V tomto případě bohužel selhala naše předprodejní kontrola, která zboží označila omylem jako nové a všichni pracovníci z této mylné informace vycházeli. Rádi Vám jako omluvu nabídneme individuální slevu na Váš příští nákup, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected]. Děkuji za pochopení a věřím, že na náš obchod nezanevřete. Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Kurýr po Praze - nikdy si nezvolte prosím, budete zklamaní z přístupem od A až do Z, a vyhozené peníze. Navíc kytary cz se mi doteď neozvaly, aby řekly bů k "doručovacímu postupu" kurýra

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu! Jak jsem již říkal po telefonu, Vaše špatná zkušenost nás velmi mrzí. Omlouvám se za ni a slibuji Vám, že uděláme vše proto, aby se nic podobného již neopakovalo.
    Nechal jsem Vám tedy vrátit platbu za dopravu a připsal jsem Vám zákaznický bonus, který můžete využít na další nákup.
    Věřím, že Vaše budoucí nákupy budou již vždy perfektní.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    The store is good, they have been let down by delivery. They failed to deliver my goods last Friday and then said they would re deliver on the 26.
    Emailed kytary.cz and had no response

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Hello! I am extremely sorry for the delay in delivery of the strings you ordered. Тhere were several unexpected circumstances that impeded the delivery on time.
    Please, kindly be aware that we are currently trying to resolve the issue the best way possible.
    Thank you for understanding.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Platba za dopravu i při vysoké cenně za zásilku.
    • Expedice trvá týden i když je zboží skladem.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste s námi nebyl spokojený. Zrušení dopravy zdarma vnímáme jako velmi transparentní krok, cenu dopravy neskrýváme do cen zboží. Aktuálně jsme snížili ceny u řady produktů, stejně tak jsme ponížili i ceny dopravy.
    Objednávky, ve který je veškeré zboží sklade, samozřejmě expedujeme bez prodlení. Ve Vaší objednávce v době objednání bohužel vše skladem nebylo, některé položky byly na cestě na náš sklad, jak bylo avizováno na webových stránkách.
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POZOR-Při výměně zboží přijdete o BONUS

    Koupil jsem struny cca za 500 kč. Na ně jsem použil bonus 250 kč.
    Struny jsem chtěl hlazené. Možná mou chybou, možná chybou prodejny jsem dostal struny nehlazené. Tak jsem žádal výměnu za hlazené. To šlo jen tak, že jsem struny vrátil za 250. A koupil nové hlazené za 530.
    Tak jsem byl prodejnou okraden o 250 kč bonusu.
    Podotýkám, že nešlo o pouhé vrácení zboží (tam bonus opravdu zaniká dle
    podmínek Kytary.cz), ale o výměnu. Vysvětlil jsem to na lince kytary.cz.
    Tam mi řekli, že na vrácení bonusu nemám nárok. Rozum mi to nebere.
    Tím pro mne Kytary.cz skončily, jsou velmi neseriózní.

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Vše jsem prověřil a zjistil jsem, že struny Vámi původně objednané skutečně hlazené nebyly. V tomto směru z naší strany tedy neshledávám žádné pochybení.
    Veškerá specifika k zákaznickému bonusu jsou uvedena na našich webových stránkách, kde je zaneseno i to, že zákaznický bonus je použitelný pouze jednou.
    Děkuji za pochopení,
    Jakub, kytary.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nic mne nenapadá, už to není co to bylo, zákazníků si neumí vážit s vím, že nejsem jediný
    • Komunikace na lince s operátorem na bodu mrazu, jasně dává najevo, že ho otravujete...
    • Svého nákupu zde lituji a prostě raději objednám u Muzikeru, kde jsou lepší ceny a hlavně přístup k zákazníkovi !!!

    Reakce obchodu Kytary.cz

    Dobrý den, zákazník je pro nás samozřejmě vždy na prvním místě a tak děláme vše proto, aby byl každý nákup u nás perfektní. O to více nás mrzí, že jste nebyl spokojený.
    Bohužel jste zadal dvě různé objednávky v různé dny, Vašemu požadavku na jejich sloučení jsme tedy, navzdory snaze kolegy, se kterým jste mluvil, bohužel již skutečně nemohli vyjít vstříc.
    Pevně věřím, že pokud se u nás přeci jenom v budoucnu rozhodnete nakoupit, budete již spokojen.
    Děkuji za pochopení,
    Jakub, kytary.cz