Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- V nabidce nejlepsi cena, ovsem potom jak jsem poslal peneze zacinali souvat. Nejprivi ze budu musit dlouho cekat, a kdyz tohle nezabral ze to nemuzou prodavat za ta cena protoze ceny u dodavatel vstoupali. Tak odstoupal jsem "dobrovolni" od obchodu, jen aby me prislo vyrozumneni kde byl videt ze zbozi byl oznaceni jako v skladu! A kdyby to nebylo dost musil jsem jeste psat o vraceni penize. nic moc!
-
Nedoporučuje obchod
- Sleva 2%
- Platí se doprava za zboží nad 8tis
Při objednávání bylo uvedeno doručení do 10.3. Bohužel se tak nestalo. Při dotazu, kdy bude bylo sděleno, že zboží bude naskladněno 13.3. Dnes je a ještě nebylo odesláno
-
Nedoporučuje obchod
Z Thomanna bych to tu měl dřív...
-
Nedoporučuje obchod
Neseriózní, nedůvěrihodní - majitelé psali druhý den po nákupu s prosbou o zpětnou vazbu a když jsem popsal problém, který se objevil, tak už se nikdo neozval a na mou prosbu o vyřešení nikdo nereagoval. Ani po týdnu. To je přátelé poprodejní prozákaznický servis podnikatelů MADE IN CZECH v roce 2022..
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, budeme Vás kontaktovat a pokusíme se najít vhodné řešení Vašeho problému.
S pozdravem,
Radek, Kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- podvody ohledně stavu zboží
Po přečtení negativních recenzí jsem došel k přesvědčení, že kytary.cz záměrně zkouší prodat použité, poničené zboží...prostě je to záměr, kde nějak podezřele často zapomínají doplňovat, že je zboží rozbaleno, použito. Konkrétně u tohoto produktu řeším již 2 měsíc reklamaci, kde je nulová ochota to řešit, musím se neustále jak idiot připomínat, několik dní čekám na slíbené zavolání nejvyššího manažera pobočky...vím, že se nedočkám a že na vše budete mít trapnou odpověď.. Vaší majitele se prý rádoby zajímají o můj názor, když jsem jí ho před 2 měsíci psal , tak mi i po několika urgencích neodpověděli - oni od toho ani nejsou - to je jen na oko...a pak Vám přijde po dalším nákupu zase email od ,,majitelů" že jim na mým názoru záleží - to je provokace jak pěst na oko, to není možné...Nevěřím tomu, že Vaši majitele vůbec někomu odpoví, stejně jako vrcholný manažer, když se majitelům ani nedá dovolat...u Vás prostě zákazník není na prvním místě, to jsou jen prázdné řeči...nakoupil jsem u Vás za x let za desítky tisíc Kč...nyní se vždy dívám po dražším zboží už automaticky jinde...u Vás nakupovat je za trest a proto vždy upřednostňuji Muziker, Gear4music při volbě nástroje, kde je to prostě o ničem jiným, mnohem lepší ve všech směrech..u Vás prostě není vůbec jisté, co dostanu a koukám na recenze, že nejsem jediný , je nás bohužel hodně a stále to zkoušíte a stále Vám to prochází, tak u mě už nebude...pište si omluvy a výmluvy jaký chcete pro mě jste a zůstanete nedůvěryhodný. Pokud máte v plánu kupovat dražší položku doporučuji se podívat u konkurencí, tady nevíte, co Vám za nepříjemné překvapení přichystají... Tečka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nic
- Příšerná komunikace
Příšerná komunikace, neochota řešit reklamaci - řeším už 2 měsíc...neustále se musím připomínat nikdo to neřeší kytary.cz už není co bylo... doporučuji muziker.cz - mnohem lepší komunikace a ceny
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nic
- Příšerná komunikace
Příšerná komunikace, neochota řešit reklamaci...kytary.cz už není co bylo... doporučuji muziker.cz - mnohem lepší komunikace a ceny
-
Nedoporučuje obchod
- Krátké lhůty u zboží, které mají a hlavně možnost vyzkoušení na prodejně, pokud ji máte v dosahu.
- Chtěl jsem Darkglass 112NE, lhůta byla 7. 10. Protože lhůta se posunula do konce roku, ptal jsem se u Thomann.de, kde mi obratem nabídli a vysvětlili lepší řešení, navíc s dopravou zdarma. Takže jsem objednávku na kytary.cz zrušil. Není to poprvé, co mám lepší zkušenost s Thomann.de než s Kytary.cz.
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Snažíme se dodržovat všechny smluvené termíny, nicméně pokud se zdrží samotný dodavatel, nenechává nám to více možností, než termín posunout. Budeme se dále snažit naše služby zlepšovat!
Ať vám to hraje!
Radek, Kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží nemám. Ani už nikdo nereaguje na zprávy.
Reakce obchodu Kytary.cz
Mrzí nás, že nejste s objednávkou spokojena. Celou záležitost již prověřujeme a budeme vás brzy kontaktovat.
Radek, Kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemám co napsat, jelikož zboží ještě nemám.
-
Nedoporučuje obchod
Jsem stálým zákazníkem a nechal jsem u kytar už fůru peněz. Při objednání zboží bylo psáno dostupné do 2 týdnů. Volal jsem na zákaznickou podporu kde mi řekli že dodavatel má k dispozici další kusy zboží. Rozhodl jsem sem tedy objednat a počkat na místo toho abych zboží objednal u jiné firmy. Udělal jsem špatné rozhodnutí, karta nedorazila, nikdo mě nijak nekontaktoval, tak nemám teď nic, přestože kartu potřebuji. Strašná komunikace. Dále nechápu že vůbec jde objednat zboží které je dlouhodobě nedostupné! Co to je ?
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí, že Vám zboží nedorazilo včas. V budoucnu uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo.
Jakub, kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi skladem
- Dopravu si uctuji ke kazde objednavce bez rozdilu
At uz nakupuji za nekolik tis nebo za par stovek, porad platim dopravu. Individualni pristup pro stale zakazniky by se hodil.. Je lepsi se poohlednout u konkurence.
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den! Mrzí nás, že jste nebyl zcela spokojen. Zpoplatnění dopravy vnímáme jako transparentní krok, neskrýváme ji do cen zboží. Zároveň jsme se zpoplatněním dopravy zlevnili celou řadu produktů a trvale se snažíme nabízet nejlepší ceny. I ceny dopravy jako takové se snažíme držet při zemi, nejlevnější doprava je u nás již za 59 Kč.
Individuální přístup nabízíme všem zákazníkům, i těm zcela novým. Budete-li mít jakékoliv otázky k Vašemu nákupu, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince 800 100 029.
Jakub, kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
- Použitý tovar mi bol predaný ako nový.
Krabica bola potrhaná, po otvorení nedbale zalepená, pokrčená.
Tovar som vrátil hneď v predajni.
Nemám problém kúpiť použitý nástroj.
Mám problém kúpiť použitý nástroj, ktorý mi je predaný ako nový a som presviedčaný, že krabica je poškodená transportom.Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den, ve Vašem případě bohužel zcela zřejmě došlo k nedorozumění, za které se velmi omlouvám. Produkt samozřejmě není problém vrátit anebo vyměnit za nový, bezchybný.
Jsem rád, že jste vše vyřešil rovnou na místě.
Děláme vše proto, aby k podobným událostem nedocházelo a proto věřím, že v budoucnu již bude vše v pořádku.
Děkujeme za zpětnou vazbu!
Jakub, kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Již podruhé jsem zde zakoupil nové zařízení a po druhé jsem dostal otevřený / používaný kus.
Na zařízení jsem čekal měsíc protože je to novinka a šlo sem ze zahraničí.
Po vyzvednutí jsem si všimnul že zařízení bylo již rozbalené...
Vrátil jsem se do prodejny abych ho vyměnil za nový kus. Bohužel je to jediné prý jediný kus co mají...
Po odzkoušení jsem doma jsem zjistil, že v zařízení je už nahraný něčí projekt a v něm jejich tvorba...
Čekal jsem na to měsíc protože to nikde jinde ještě nebylo skladem.. ale po měsíci dostanu již použity kus?
Stalo se mi to již po druhé ale tentokrát u drahého kusů techniky.Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den, bohužel jste skutečně dostal již použitý kus, za což se Vám hluboce omlouvám. Takové zboží běžně prodáváme jako rozbalené, či použité s patřičnou slevou. Uděláme co jen půjde, aby se podobná chyba v budoucnu již neopakovala. Samozřejmě není problém použitý kus vrátit anebo také vyměnit za zcela nový. Zcela nové kusy máme aktuálně skladem.
Děkuji za pochopení!
Jakub, kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Palička zablikala a přestala svitit.
Reakce obchodu Kytary.cz
Hezký den Ivo, mrzí nás komplikace se zbožím. Toto však snadno vyřešíte na našem reklamačním oddělení. Zde uvádím kontakty na kolegy a případně rovnou můžete zajet na některou z poboček do Prahy či Brna. Tel.: +420 277 007 253, Email: [email protected]
Marta, Kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží nezabaleno, jen pohozeno ve výdejovém boxu
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den Jane, zboží do výdejních boxů nebalíme do krabic jako balíčky určené pro přepravu zboží. V případě dalších podnětů nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo emailem. Naše zákaznická podpora je k dispozici.
Marta, Kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Po objednání a schválení objednávky nebyl obchod schopen zboží dodat. Vznikají tak nemalé problémy z již vyřízeným úvěrem a jeho zrušením. Samozřejmostí je také zklamání z toho, že daný produkt, který byl objednán nelze používat.
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den, situace nás velmi mrzí. Jsme závislí na dodacích lhůtách od dodavatelů. Díky světové situace se zde lhůta dodání posunula. Denně pracujeme na tom, aby objednané zboží dorazilo včas. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za zpětnou vazbu.
Marta, Kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Relativne zadna. Proste bezny obchod.
- Nekontokujete si zbozi pred tim, nez ho zaslete. Uz druhy raz v prubehu posl. 2 tydnu mi prisla poskozena kytara.
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den, velmi mne mrzí, že Vám nástroj dorazil poškozený. Vidím, že jsme s naším reklamačním oddělením záležitost ještě neřešil. Váš případ jim okamžitě předám k vyřešení. Neměl by být problém Vám poskytnout nový kus.
Jakub, kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
- marně na objednané zboží dodnes čekám !!!
nespolehlivost, snad jen výjimečná
Reakce obchodu Kytary.cz
Dobrý den, velmi se Vám omlouvám za prodlevy vzniklé při doručování zásilky. Vaši objednávku jsme vyexpedovali takřka okamžitě, ovšem skutečně se zasekla na straně Vámi zvoleného dopravce. Aktuálně vidím, že by již měla být doručena a tak doufám, že je již vše v pořádku. Zasílám Vám e-mail s návrhem vhodné kompenzace za čekání.
Děkuji za pochopení,
Jakub, kytary.cz -
Nedoporučuje obchod
Dobry den,
pisi Vam zde, jelikoz uz jsem uprimne velice vyfrustrovany z vasim servisem. Uz to jsou 4 dny co jsem si na vasi strance objednal struny na kytaru. 28.unora jsem mel naposled sanci vyuzit bonus 165kc co jsem u vas mel na ucte a vzhledem k tomu, ze jsem zrovna potreboval nove struny k nahravani do studia jsem se rozhodl tento bonus vyuzit. Objednal jsem struny s vyzvednutim na prodejne s ocekavanim, ze jako vzdy mi dojde do hodiny pozvanka k jejich vyzvednuti (mate je na prodejne). Take jsem zadal ze chci nejlepsi cenu a zadal link pro srovnani s konkurencnim obchodem.
Stale jsem cekal a stale nedostal zadny pokyn k vyzvednuti. Kontaktoval jsem tedy vas online chat, kde mi bylo receno, ze srovnani cen muze chvili trvat. Cekal jsem tedy dal. Kdyz prisel druhy den, tak uz mi to nedalol. Vse jsem znovu zkontroloval a vsiml si, ze jsem ke srovnani ceny zadal spatny link. Zkontaktoval jsem tedy znovu na chatu vaseho pracovnika, kteremu jsem vyselil situaci a preposlal mu link na ty spravne struny ke srovnani ceny. Rekl, ze link preposle a objednavka by mela byt brzy hotova. Znovu jsem cekal cely den a nic. Rozhodl jsem se tedy zajet na vase prodejnu s tim, ze kdyz struny mate primo na prodejne, urcite mi je budete moci prodat tam a pouzit srovnani cen. K memu neprijemnemu prekvapeni mi bylo receno, ze to nejde a ze musim pockat nez dostanu pozvanku k vyzvednuti. Uz v teto chvili jsem se citil jakobych pozoroval nejakou nesmyslnou komedii ve ktere vyhrava vse jen ne logika.
Tento den jsem jeste odpoledne dostal email, ze jsem poslal spatny link ke srovnani ceny. Hmm, myslel jsem, ze to se uz davno vyresilo kdyz jsem mluvil s vasim pracovnikem pres chat na vasi strance, kteremu jsem poslal link na ty spravne struny a ktery mi rekl, ze jej preposle a brzy bude ma objednavka dokoncena.
Prisel den dalsi a u me objednavky se stale psalo “zadana ke kompletaci” jako uz vsechny dny predesle. Zkusil jsem tedy otevrit stranku s danymi strunami, ktee jsem objednal a zadal link na konkurencni obchod pro srovnani ceny. K memu prekvapeni jsem do 20minut dostal email ve kterem bylo psano, ze mi cenu srovnavate a at vytvorim novou objednavku do ktere tento email zkopiruji. Nechal jsem tedy, kdyz srovnani ceny trva takovou chvili, proc ja cekam na dokonceni me objednavky uz 3dny? Znovu jsem tedy zkontaktoval vaseho online prodejce a znovu vysvetloval situaci. Doufal jsem uz konecne, ze mi bude schopen na miste objednavku dokoncit a ja konecne budu moci znovu zajet na vasi prodejnu pro struny. Bohuzel mi vsak bylo receno, at napisi na vas email s cislem objednavky, aby mi byl muj bonus (165kc) znovu dan na ucet a ja vytvoril objednavku novou, u ktere prilozim email se sronanim ceny. Nechapal jsem proc se to musi delat takto slozite a nemuze se jednoduse ma originalni objednavka dokoncit kdyz uz mi i kytary samy psali email, ze mi cenu srovnavaji? Proc musim delat objednavku novou? A proc psat email kvuli bonusu ktery jsem vyuzil u originalni objednavce?
Kazdopadne kvuli bonusu jsem tedy psal a cekal na odpoved (vas pracovnik mi rekl, ze nesmim udelat novou objednavku dokud nedostanu odpoved ohledne bonusu a nebude mit znovu pridelen na ucet). Ted uz je zase dalsi den, odpoved zadna a ja uz tu trvim 4 dny bez strun. Nechapu co se to deje a jak muzete tako pracovat? Vzdyt to je naprosto nesmysle a zbytecne. Uplne jednoducha objednavka, ktera mela byt vyrizena behem par minut se vlece uz skoro cely tyden. Vzdyt to musi byt naprosta ztrata casu nejen pro me, ale i pro Vas.
Uprimne uz nevim co mam delat. Zda se na to cele nevykaslat a jit struny koupit nekam jinam (a pravdepodobne cokoliv jineho v budoucnu) jelikoz je videt, ze se na vas vubec neda spolehnout a z obycejne objednavky se stala velice neprijemna situace a nejadeji bych na to cele spolu s vasim obchodem zapomnel. Coz je dost smutne vzhledem k tomu, ze jsem u vas nakoupil za posledni roky zbozi za velike penize jak pro me osobne tak do meho studia.
Nakonec jsem dostal zpravu, ze je zbozi na prodejne. Avsak po tolika dnech problemu je to opravdu trapne, kdyz jde o neco tak jednoducheho.
S pozdravem