• Nedoporučuje obchod

    20 %

    there is one moment, she counted flowers and there 14 roses, but suppose to be 15, as I ordered and paid. Also as you know people not suppose to give an even number of flowers; usually an even number is brought to a funeral. I don't know how it happened, but it didn't work out well. I live in another country, this is not the first time I have ordered flowers from you, and I don’t know what’s wrong this time. I hope you can take some action.
    Thank you.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadala jsem pozadavek doruceni do obradni sine na pohreb 25.10 11:20, jmeno zemreleho Jana Orlikova a Vinohradska obradni sin v poznamce, presne podle doporuceni v chatu.

    Nekdo v obradni sini nebo nekdo u vas mel zachvat samostatnosti a prehodili doruceni na dalsi den, rakue na pohřbu tety Jany bohuzel pohrebni kveti y ode me s bratrem bubec nebyly.

    Meli jste telefon na bratra, ktery byl na miste. Mohli jste konzultovat s nim. Nechapu, proc jste jej pri pochybnostech nekontaktovali!
    Ja jsem s tim z Egypra sporadicky na datech nemohla delat vubec nic!

    Žádám o vráxení peněz, protoze objednavka nebyla dorucena dle pozadavku!

    S tou osobou, co vam poskytla mylnou informaci, si to vyridte laskave sami.
    Bohdana Holá

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, květina se na zadaný pohřeb vezla a pán u pohřební služby nás informoval, že se tento den žádný pohřeb nekoná. Květina se vrátila na obchod a opakovaně jsme se s Vámi snažili spojit. Bohužel bez úspěchu. Druhý den se vezla opětovně a ve velkém překvapení nám pán oznámil, že ani tento den se pohřeb nekoná. Již to s danou službou řešíme a samozřejmně Vám vracíme celou částu za objednávku. Děkujeme moc za pochopení, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednal jsem si dvě kytice, mečíky druhý den zvadly a už nebyly čerstvé. Dahlia byly již při příchodu v boxu částečně povadlé a k večeru odpadly. Je to nechutné. Neradím!!!

    I ordered two bouquets, the gladioli withered the next day and were no longer fresh. The asters (dahlia) were already partially wilted while still in the box upon arrival and fell off by the evening. It's disgusting. I do not advise!!!

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, květiny zasíláme vždy čerstvé a dbáme na kvalitu. Co se týče reklamací, nemáme od Vás jediné info, foto, zpětnou vazbu, že by s květinami bylo cokoliv v nepořádku. Pokud jste nebyl spokojený a květiny byly, jak píšete "nechutné" je důležité se s námi spojit a zaslat foto květin. První objednednávka byla 5.10. a druhá 18.10. Nyní je 23.10. a o Vaší reklamaci se dozvídáme prvně.
    Hezký den, Květiny Expres

    Hello, we always send flowers fresh and we care about quality. As far as complaints are concerned, we do not have a single piece of information, photo, feedback from you that there is something wrong with the flowers. If you were not satisfied and the flowers were as you write "ugly" it is important to contact us and send a photo of the flowers. The first order was on October 5 and the second on October 18. Today is 23.10, one week later.
    Have a nice day, Flowers Express

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    The store appeared open and ready to deliver on a Sunday (my friend's birthday) but after a few hours from ordering I received an email that the actually don't deliver on Sunday. The next day although I replied to the email for confirming the order, they still didn't deliver. The second day I called and after 3-4 calls & a message, they finally delivered.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Hello, we are very sorry. An order for the weekend was inadvertently missed here. We contacted you immediately on Monday and processed the order. Thank you for your understanding, Flowers Express

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel zklamání, květinový box sice dorazil v dohodnutou dobu, ale to bylo jediné pozitivní. Od druhého dne začaly kvítky růžiček zasychat a z kbelíku prosakuje voda.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Moc nás to mrzí. Nemáme od Vás jediné info, že bylo něco v nepořádku. Květiny dodáváme vždy čerstvé.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kdyz je kytice jako na obrazku pri objednani, tak je krasna
    • Opakovane dochazi k chybam..

    Toto byla moje treti objednavka u tohoto obchodu a bohuzel jen jedna z nich probehla bez obtizi.. u jedne z predchozich nebyla kytice vubec dorucena v den, ktery byl urcen, a kdyz jsem obchod kontaktovala, jiz nebylo mozne chybu napravit - kytice byla dorucena az druhy den. Nyni kuryr nedorazil v urcenem casovem okne, samozrejme se muze stat, ze bude mit nehodu, ale pak ma byt zakaznik informovan obchodem a ne se sam domahat informaci.. bohuzel i kvetina tentokrat nebyla ani trochu podobna obrazku - chybi zcela barevna pestrost, kytici dominuje nevestin zavoj, ktery mel byt jen doplnkem…rada bych prilozila fotografii, ale to zde bohuzel nelze

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, zde se jedná nejspíše o chybnou reklamaci. Objednávka měla být doručena 18.4. a to se také stalo. Ano, s menším zpožděním, ale o tom Vás kurýr informoval. A co se týče skladby květiny, nemáme od Vás žádnou zpětnou vazbu, že bylo něco v nepořádku.
    Děkujeme a Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá dodávka, krásných tulipánů, za velmi rozumnou cenu dodáno i v okrasné konývce jako ve váze, doručeno přesně časově i místně
    • Bohužel plechová váza ve tvaru konývky po 40 hodinách v noci protekla svarem a zaplavila na nočním stolku, který měl zvýšený okraj, porodnici dceřin iPAD, takže místo radosti došlo nejen k nutnosti opravy za 14.000 korun, ale i ke ztrátě části dat z iPADu, prostě malá tragédie.

    Hezký nápad, ale trochu nedomyšlený, jsem zvědav, jak se k tomu dodávající firma postaví

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, jak jsme již spolu komunikovali, opravdu nemůžeme ručit, jak se pak s vázou poté pracuje a kam si jí obdarovaný postaví. Za elektroniku bohužel nelze ručit. Přesto jsme se snažili situaci řešit a kontaktovali jsme i naší pojišťovnu, bohužel bez pozitivního výsledku. Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla doručena, i když byla zaplacena
    Několikrát jsem se vás pokoušel kontaktovat a nedostal jsem odpověď

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, byl jste ihned kontaktován, že obdarovaná není na dané adrese a telefon nebere. Bohužel bez odezvy. Proto byla objednávka stornována a peníze Vám byly poslány zpět. Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná zpětná vazba, potvrzení o doručení, informace, nic. Nejhorší zkušenost s doručováním květin, firmu už nikdy nevyužiju.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    dovolíme si reagovat na Vaší recenzi, která nás velmi překvapila.
    Potvrzení o doručení květiny Vám přišlo do mailu a to ihned po doručení. Zde je potřeba se podívat, zda to není třeba ve spamu.
    S potvrzením chodí do mailu i faktura za objendávku. Žádné další pochybení - Vaši zpětnou reakci jsme v mailu, tlf neobjevili, proto nás Vaše nespokojenost s objednávkou nemile překvapila.
    I přesto děkujeme za 10% a také, že jste naší službu využila.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv se mělo jedna o "prvotřídní" růže, květiny dorazily v úbohém stavu a většina vydržela 2 dny.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Hledala jsem Vaší reklamaci v mailu, FC, ale bez výsledku. Růže byly všechny čerstvé a proto nás překvapuje tato negativní reakce. Růže byly ekvádorské a ty vydrží krásné delší dobu. Zde je potřeba reaovat ihned druhý den, abychom mohli zavčaru reagovat. Děkujeme za pochopení, Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    kvetiny doruceny, ovsem neprislo me potvrzeni, o ktere sem v poznamce pri objednavce vyslovene zadal.....

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, potvrzení o doručení chodí automaticky do emailu při doručení příjemci.

    Pěkný den KvětinyExpres.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Maminka dostala úplně jinou kytici než jsem objednala! Od 31. 1. čekám na vysvětlení, je to prý v řešení...zklamaní z mé strany, když chci udělat radost zaplatím peníze a ve finále je kytice úplně jiná! Doufám, že bude nějaká slušná kompenzace.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla zrušena. Ale nedostal jsem žádnou náhradu..

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, vaše objednávka přišla 17.11., na státní svátek. Náš servis ihned reagoval viz níže. Vaše platba byla vrácena před kartové centrum. Šlo o technickou chybu kdy objednávka prošla na státní svátek. Ještě jednou se touto cestou omlouváme.

    (Dobrý den, velmi se omlouváme, ale objednávka prošla nedopatřením, dnes máme zavřený obchod. Ihned vracíme peníze zpět. Děkujeme moc za pochopení, Květiny Expres)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro smuteční kytici nebyly dostupné irisy, tj. objednávku jsem byla nucena stornovat.
    • Peníze za kytici byly zaslány předem na účet, ale ani po telefonické urgenci dosud nebyly vráceny.

    Kupujte sezónní květy, na vrácení peněz při stornu objednávky si firma vyhrazuje 14 dní.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, platba za vaši objednávku 205447 je vrácená, částka v plné výši byla vrácená do 7 dnů, kdy mezi touto dobou byli podzimní prázdniny. Dle obchodních podmínek máme lhůtu na vrácení platby 14 dnů. Velice se omlouváme za komplikace, kolegyně vás informovali ohledně nedostupnosti Irisů a chtěla vytvořit náhradu květin do smuteční kytice kterou jste nechtěla. Hezký den KvětinyExpres.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vzdycky vse bylo v poradku, ale tentonkrát me to dost zklamalo. Objednala jsem kytice od 12-17 hodin v zari. Kytice byla pro moji 83 letou babicku. Kdyz jsem volala v osm vecer, jeste nic nedorazilo. Tak v pul devate vecer babicka musela jit ven, ke schrance, kde videla tu kytici odlozenou venku. Zklamalo me to a hodne.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, zde došlo k pochybení kurýra. Opakovaně zvonil a volal na dané číslo a nikdo neotvíral, proto zanechal za brankou. Zde měla květina odjet zpět na obchod a informovat Vás o novém doručení.
    Děkujeme moc za pochopení, již se to nebude opakovat.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Květiny nebyly doručeny i přesto,že mě obchod den předem ujišťoval,že doručeny budou.Obchod jsem o nedoručení informovala ještě týž den-je to dnes 6 dní a žádná odpověď,peníze zpět zatím také žádné!!!

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, velmi se omlouváme, jednalo se o doručení EMS a na dané adrese nikdo nebyl k zastižení, proto se zásilka vracela na poštu. Již jsme s Vámi danou reklamaci řešili.
    Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí něco, co ve skutečnosti nejsou schopni dodat, přičemž se to dozvíte až po zaplacení.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    zde se jednalo o specifický balíček a bohužel nebyl v Ostravě skladem. Snažili jsme se o náhradu. Nakonec se objednávka stornovala a peníze se Vám ihned poslali zpět na účet.
    Děkujeme za pochopení, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji, obchod zrušil objednávku a po týdnu stále nevrátil peníze.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    V Ostravě bohužel nebyla Monstera - pokojová květina skladem a peníze jsme Vám obratem vrátili.
    Zde to je již na spojení banky, ale vždy vrací peníze do 7ti pracovních dnů. Dnes již určitě budete mít peníze za storno zpět na účtě.
    Děkujeme a Hezký den
    Květiny Expres