• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hrozně mě mržilo, že kytky na pohřeb nebyly včas doručené kvůli chybě v systému u strany dodavatele, nedostala jsem žádnou zprávu o doručení a zavolala jsem ten požadovaný den, aby to dodavatel zjistil, bylo zjištěno druhy den, že nebylo dodáno, ale dle urgentního požadavku bylo vyřízeno co nejdříve do ruky doručit objednané kytky, aspoň za to se dá hodnotit. Nejsem si jistá, jestli bych si chtěla znovu přes Vás objednat na příští záležitost, je to velká ztráta spolehlivosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozvánka k narozeninám dorazila hned den poté ... dorazila ošuntělá malá bílá a nebarevná kytička. Vůbec ne jako na obrázku. Ani se neomluvili. ostuda

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a dovolíme si zde reagovat. Květina dorazila o den později z toho důvodu, že se čekalo na platbu. Bohužel nerealizujeme neuhrazené objednávky. Z toho důvodu, šla květina až druhý den. Jednalo se o 13 samostatných frézií, bez výběru zeleně a ty byly čerstvé - zavřené, jelikož se jednalo o nové zboží. Kurýr jen na adresu 2x, jelikož poprvé nikdo nebral telefon a na zvonku nebylo uvedeno jméno. Krásný den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pomačkané květiny různých velikostí. Několik květů bylo čerstvých, několik uvadlo následující den, hrůza. Fakt špatná kvalita.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do poznámky objednávky jsem psala, že se jedná o maturitní květiny, v pondělí, tedy v den maturitního plesu, mi volala paní (nutno dodat, že se chovala velmi mile a slušně), že moji objednávku nemají, jelikož požadované květiny jim přijdou až v úterý, objednávku jsem tedy stornovala. Je sobota, o 5 dnů později, a stále mi nepřišly vrácené peníze na účet. Na email s dotazem, kdy přijdou, jsem nedostala žádnou odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • pomalá, dlouhotrvající rekce

    udělal jsem objednávku na určitou květinu,na určité místo v určitý čas, objednávka přijata, požadovaná platba zaplacena,pak potvrzená platba. A nic.Květiny nedorazily. Mělo to být dopoledne,po poledni jsem psal email,co se děje, nic, až navečer odpověd- obchod stornuje objednávku a vrátí peníze. Ty přišly až za 4 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kytice absolutně neodpovídá popisu a fotkám na webu
    • Objednán byl květinový box v plechovém květináči, ale dorazila pouze samotná kytice
    • Nízká kvalita použitých růží, mají nahnědlé okraje okvětních lístků
    • Neprofesionální vazba - kromě nízké kvality použitých růží není kytice ani nijak moc hezky uvázaná
    • Kromě toho, že kytice nedorazila ve slibovaném plechovém květináči, nepřišel ani vzkaz a výživa

    Již bzlo zažádano o reklamaci, zatím čekám na odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nulová komunikace se zákazníkem. Jediná informace o přijetí objednávky. Žádná informace o doručení. Musela jsem kontaktovat příjemce, zda květina vůbec dorazila v aplikaci i po doručení byl pouze status potvrzeno květinářstvím, až později odpoledne naskočil status o dokončení. Po zaslání této připomínky, obchod vůbec nereagoval. Příště raději využiji komunikativnější konkurenci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy více - nejdříve jsem zjistil, že v souhrnu objednávky vůbec není uvedeno vybrané místo a čas vyzvednutí a po dotazu jsem byl ubezpečen, že květiny budou k vyzvednutí v Praze. Paráda, ale já si je objednal k vyzvednutí v Kutné Hoře. To se ještě naštěstí vyřešilo, ale pokud bych se sám nezajímal o to, zda je vše v pořádku, tak bych v Kutné Hoře čekal marně. A přitom by stačilo tyto údaje uvádět v potvrzení objednávky.
    Ale to bylo jen drobné pochybení proti tomu, co mě čekalo při vyzvednutí kytice - danou kytici jsem objednával proto, že se tam krásně snoubily bílé růže s tmavě červenou sametovou bonboniérou ve tvaru srdce (měly to být luxusní pralinky Leonidas v ceně asi 500,- Kč ). Ovšem místo nich jsem dostal tuctovou bonboniéru Mon Chéri v ceně 200,- Kč se zdůvodněním, že tu objednanou nemají. Navíc ženě tato bonboniéra nechutná. A aby nebylo všemu konec - ke kytici měl být přiložen lístek s věnováním - ten samozřejmě přiložen nebyl a dokonce jsem ke kytici nedostal ani sáček blbé výživy, která se dává i v tom posledním květinářství.
    Takže úplně všechno špatně a zkažený Valentin. Moc díky Květiny Expres!

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Květina neodpovídá obrazku

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel od Vás nemáme jedinou reklamaci - zprávu o stavu květiny.
    V tomto případě prosím reagujte ihned po dodání a pokud jste nebyla spokojena, ihned bychom to začali řešit.
    Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • -ruze nemely garantovanou delku, nebyly cerstve
    • -ruze nemely ani barvu, kterou jsem objednala
    • -jedna hlavicka ruze byla ulomena
    • -objednavku mi prevzal personal hotelu a ja kvety videla tesne pred tim, jako jsem je chtela darovat neveste, spolehala jsem na slusnost a profesionalitu obchodu KVETINY EXPRES ...byla to chyba!

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    Bohužel Vaše reklamace nám přišla do mailu až 8 dní od dodaného zboží. Květiny posíláme vždy čerstvé a klademe si důraz na kvalitu. Zde, pokud není zákazník spokojený, je potřeba ihned reagovat a řešit do tentýž den. I přesto, že nebylo z Vaší strany ihned tak učiněno, jsme se rozhodli vrátit Vám 20% z celkové částky a o tom jsme Vás také informovali.
    Děkujeme, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodaná kytica nebola totožná s vyobrazenou v katalógu, čo bolo pre mňa sklamaním.

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci, bohužel se k nám dostala až nyní díky této recenzi. Pokud je náhrada za dané květy, je zákazník ihned kontaktován přes webové rozhraní. Zde, po kontrole k žádné změně nedošlo. Pokud není zákazník z jakéhokoliv důvodu nespokojený s květinou, je potřeba obratem informovat obchod, kde by došlo k případné nápravě.
    Děkujeme moc za pochopení, věříme, že nám zachováte přízeň,
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • bezproblémový postup objednání, vše jasné
    • doručení dle dohody
    • čekala jsem věnec menší, než přišel, tj. i malý je dost velký
    • smuteční kytky a věnce jsou drahé
    • nelze si dovybrat barevnou variantu květin nebo jinak upravit volbu

    Potřebovala jsem objednávku na termín, který jsem nemohla ručně zadat- musela jsem čekat, až se možnost objeví (tj. pokud si vzpomenete moc brzy, nemůžete objednávku realizovat).
    Kvalita květin byla horší, okvětní lístky byly na bílých karafiátech ohnědlé. Květiny vypadávaly z "houby", některé byly příliš krátké, muselo se to hlídat.
    Věnec nebyl připravený na přepravu, tekla z něj voda a květiny nebyly kryté (ideální by bylo, aby to bylo v krabici jako třeba dort).

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu.
    Pokud si přeje zákazník jinou barevnou variantu je možné to uvést do poznámek.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace = 0 !!!!

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, ale o víkendu není možné volit osobní odběr.
    Děkujeme moc za pochopení
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Květiny druhy den zvadly
    • Drahé neodpovídá ceně ani onrázku

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, jednalo se o doručení květiny v Kutné Hoře.
    Zde bohužel nemáme ani žádnou zpětnou vazbu, reakci, reklamaci.
    Pokud není zákazník spokojený s objednávkou je důležité obratem kontaktovat obchod, kde by se řešila náprava.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodali jiny venec nez jsem objednala chybely lilie a pivonky hrozny cele rozkvetle a vubec tam nemely byt takze za me zkusim jiny obchod kde doruci to co je na obrazku

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    zde je pochybení na naší straně. Nebyla jste informována o malé změně daných květin.
    Jednalo se o smuteční věnec Prestige, kde jsme lilie nedaly z důvodu, že nebyly vykvetlé. Proto se zvolila adekvátní náhrada ve vyšší cenové relaci.
    Moc nás mrzí, že jste nebyla spokojená.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodané růží asi nebyly čerstvé a po 3 dnech byly vyhozeny

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    Objednávka byla z 20.5. Velmi nás mrzí, že jsme od Vás nedostali dříve zpětnou vazbu.
    Zde je opravdu důležité květiny pravidelně zastříhávat a měnit jim výživu, která je součástí objednávky. Květiny máme 3x týdně čerstvé.
    Hezký den, Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnes jsem se nedozvedel, zda doslo k doruceni

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    Vaše květina byla dle zadané objednávky doručena včas. Potvrzení o doručení Vám automaticky přišlo do mailu, který jste zadal v registraci objednávky.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vše na čas, velmi dobrá komunikace

    květina neodpovídá modelu

    Reakce obchodu Květiny Expres

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    Květiny jsou vázány a doručovány dle Vaší objednávky a vždy dodržujeme stejné složení, barevnost i tvar. V případě jakékoliv změny informujeme objednavatele.
    Zde bohužel nemáme žádnou zpětnou vazbu, že by bylo s danou objednávkou cokoliv v nepořádku. Vždy je důležité, pokud není zákazník spokojený poslat foto, napsat případnou reklamaci apod.
    Pevně věříme, že nám nadále zachováte přízeň.
    Hezký den
    Květiny Expres

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez volby změny či zrušení objednávky když požadované není

    Bohužel jsem nedostala na výběr jestli chci objednávku zrušit či nikoli když požadovaná květina, pralinky i víno není skladem. Objednávka byla za celkem vysokou čásku, ale produkty neadekvátní. Nemluvě že jsem objednala víno bílé a přišlo červené, kytice byla laděná do Modra a byla zaslána slunečnice s jednou růži??? O bonbonech nemluvě. Smutné :(